Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je het over mijn prive toilet![]()
[afbeelding]
Of praat ik nou poep ?
Dat is een 'ja' dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:52 schreef Pickles het volgende:
[..]
Een kloon maakt zichzelf na, ik ben met liefde tot stand gekomen![]()
Zeiken hoort erbij denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:55 schreef Pickles het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop![]()
maar Talitha wilde alleen maar even zeiken![]()
Jij hebt mijn bos bezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je had mijn ava gepikt.....![]()
calimero!quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Zoek het maar uit.
over bossen gesproken...geen nieuwe char?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij hebt mijn bos bezet.Nooit gehoord van brandgevaar?
quote:
Daar word ik gemaaktquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat heb je met je homepage als ik zo vrij mag zijn![]()
Al lang! Ben inmiddels alweer 26.quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
over bossen gesproken...geen nieuwe char?
Goedenacht Talithaquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Maar nu even een plaspauze...
Iedereen trusten voor later.![]()
![]()
kom maar langs als je 35 bentquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al lang! Ben inmiddels alweer 26.
![]()
![]()
hallo juffer lobasca!quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Idd, 6 streams + TVquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Hé hé, dat was me het avondje streamen wel.
hola disanaquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Hè hè, dat was me het avondje streamen wel.
ja, was wel leuk, niet alles gezien maar ff schrikken na lange tijd saaiheid aldaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
hee wjquote:
Okee, multitasken was het wel, en soms wist je bijna niet wat je moest kiezen. Maar ik heb mijn geld er een 1 avond uit. Die SMS berichten, prachtig.quote:
Je wou toch niet zeggen dat je die geile stripper gemist hebt hequote:Op zaterdag 15 september 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, was wel leuk, niet alles gezien maar ff schrikken na lange tijd saaiheid aldaar
ja, die op de streams was best lekker...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat je die geile stripper gemist hebt he![]()
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:11 schreef willem-jozef het volgende:
brian gaat nog los straks, ik voel 't an m'n eksterogen
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, die op de streams was best lekker...![]()
die op tv was een viezerdje
echwel, te veel om te volgen; tv; streams; lezen cos etc. flipperkast hier helegaar op tiltquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
WJJij moest dus ook even wennen, zoveel drukte op de streams
![]()
Daaromquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...![]()
ja, jezus, heb je geen rsi oid nav dgk-cos etc.?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus we moeten blijven kijken. Ben er moe van, updates, caps, al die schermen...![]()
Ik ga straks de filmpjes kijkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
mannie refereerde eerder vandaag nog(nav radiobezoek heute) aan vorige keer radio waarin een bepaalde vraag/opmerking van jou centraal stond met betrekking tot sex en anal/bacterien etc.quote:
Erger nog, ik heb er daarnet weer een geopend... ik dacht, ze zitten anders toch gewoon op elkaar te wachten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, jezus, heb je geen rsi oid nav dgk-cos etc.?
Pffff, die radiouitzending... heb je die gemist?quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga straks de filmpjes kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |