quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Dit had de nieuwe SC moeten zijn was weer es haastig
is er een andere danquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
Dit had de nieuwe SC moeten zijn was weer es haastig
Zucht...........................................Nee die ANDERE was vol en iedereen tieft op dus deed ik het maar es met desastreuse gevolgenquote:
Wat is er zo desastreus aanquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zucht...........................................Nee die ANDERE was vol en iedereen tieft op dus deed ik het maar es met desastreuse gevolgen![]()
Ik overdrijf graagquote:
Jammer dat het niet een stormlooptopic is, niemand houdt van jou.quote:
Nee klopt maar ik ben ook zo weg..quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat het niet een stormlooptopic is, niemand houdt van jou.![]()
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.quote:
Jij zit je te vervelen he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.
Het ging er volgens mij om of dit het eerste nieuwe SC topic was.
Er was toch geen andere ?? ... Nou ja laat maarquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij dus zo weg bent is zo fucking onbelangrijk.
Het ging er volgens mij om of dit het eerste nieuwe SC topic was.
Het is meer dat ik mijn leven interessant wil houden door te communiceren in deze slowchat.quote:
Link naar de verschrikkelijkste Huub-fan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan die COS niet meer lezen....wat een volk daar......
Pffffff, de hele COS zit er vol van...zum kotzen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Link naar de verschrikkelijkste Huub-fan?![]()
Résumeetje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pffffff, de hele COS zit er vol van...zum kotzen....
Erik is top, Huub en Erik samen zijn geweldig, fijn dat Huub wat info krijgt, Huub heeft dit zo nodig, wat heerlijk voor Huub, Erik gaat punten jatten van Brian, dat vinden ze zoooooo leuk. Natanael was niks, die gaf spelinfo, Erik geeft in één uur meer directe info dan NT in de hele avond. Maar ja, Huub verdient het echt! Gaat maar door, pagina na pagina.....wat een lutsers......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |