De grootste hypocriet ben je natuurlijk zelf. Het is ook niet gemakkelijk, zo niet onmogelijk, om een duidelijk weerwoord te bieden in de COS, die ook nog eens gestoeld moet zijn op waarheden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.
Alleen als jij meegaat.quote:
Ook dat kan soms een hoop goedmaken...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetje![]()
Door het in de COS aan te halen moedig je offopic gaan aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geniet helemaal niet van stoken. Ik ben alleen teleurgesteld in bepaalde personen die op een goede manier een soort van tegengas hebben gegeven en nu doorslaan in een generaliserend degraderen van users die liever in de cos reageren op het gebeuren op de streams.
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...quote:
Dennis bedoel je? Waaruit blijken die trekjes dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laten we het gezellig houden, ik wil nog ff terugkomen op die fascistische trekjes van Nix
Waar komen die vandaan?
Als er geen inhoud is, verzin je het wel, toch? Brian-stilo. Jammer man. Dat werkt niet in een COS met oplettende weldenkende en welvoelende mensen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...![]()
Moet ik dit opvatten zoals ik het opvat?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Pickles het volgende:
[..]
Ook dat kan soms een hoop goedmaken...
Ligt eraan of de persoon in kwestie daarvan gediend is![]()
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uitquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stop toch Ruud. De kwijl loopt uit vele monden in die COS. Nee, niet bij allemaal, maar wel bij velen. Het is werkelijk geen harden daar. Ik weet ook wel dat jij en nog een paar normaal reageren, maar de meute is niet om aan te horen, zo hypocriet als de neten.
Die kom ik weleens op het werk tegen ja...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, van die fake figuren...je kent ze wel....weinig op inhoud, alleen een beetje voor de vorm...![]()
Dat heb ik helaas gemist! Heb je een linkje voor me?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Demins zuigt liever zo links en rechts een beetje![]()
Tuurlijk....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
De grootste hypocriet ben je natuurlijk zelf. Het is ook niet gemakkelijk, zo niet onmogelijk, om een duidelijk weerwoord te bieden in de COS, die ook nog eens gestoeld moet zijn op waarheden.
Kom, kom... Niet jezelf zo de grond in boren!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ik godver net thee gezetquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Door het in de COS aan te halen moedig je offopic gaan aan.
Bovendien weet je best dat NMNS best gelijk heeft. Er zit te veel 1 lijn in. Dit is een discussie forum niet een -laten-we-het-gezellig-allemaal-met-elkaar-eens-zijn-theekransje.
Ik zei het afgelopen nacht al...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uit
de samenleving en als daar uitspraken tussen zitten die absoluut niet stroken met datgene wat jij hebt geleerd heb er dan toch respect voor. Geef tegengas om toch te pogen om ze op het, wat jij denkt dat het goede spoor is te zetten, maar ga je niet te buiten aan veroordelingen.
Die is te simpel Demins....en je weet het. Je kunt beter dan jij-bakken verkopen....quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:35 schreef demins het volgende:
[..]
Kom, kom... Niet jezelf zo de grond in boren!![]()
Uit z'n opgefokte gedrag als ie teveel heeft gedronken, dan is het net een klein Adolfjequote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dennis bedoel je? Waaruit blijken die trekjes dan?
Ik moet gewoon APK's advies opvolgen en er niet meer komen. Het zuigt te hard!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is gvd allemaal niet zo eenvoudig als het eruit ziet nmns, je hebt hier te maken met een doorsnede uit
de samenleving en als daar uitspraken tussen zitten die absoluut niet stroken met datgene wat jij hebt geleerd heb er dan toch respect voor. Geef tegengas om toch te pogen om ze op het, wat jij denkt dat het goede spoor is te zetten, maar ga je niet te buiten aan veroordelingen..
Dat is waar!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is te simpel Demins....en je weet het. Je kunt beter dan jij-bakken verkopen....![]()
Niks moet hier beste Demins, maar jouw opvattingen brengen soms een heldere blik op bepaalde zaken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik dit opvatten zoals ik het opvat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |