Ik had GVD een geweldige link naar iets van youtube, maar ik ben het GVD vergeten.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moet gewoon APK's advies opvolgen en er niet meer komen. Het zuigt te hard!
Remiquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:35 schreef Pickles het volgende:
Heb ik godver net thee gezet![]()
verder met u eens!
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Veulen, stoken doen ze in DGK, ik probeer bepaalde uitspraken die mensen niet verdienen (vind ik dan) onder de aandacht te brengen en ze de kans te geven daarop te reageren. Fok is meer als cos en ik bewandel meerdere paadjes op fok.
't Geeft niet veulen, een beetje meer druke in de SC door Ruud's gedrag kan geen kwaad. Het is sloom genoeg hier.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.
Iedereens geweten? Bron SC. Was dat niet duideijk dan? Ik spreek voor mezelf.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Post dan een link hiernaartoe als je dan zo nodig iedereens geweten moet uithangen. Dan kunnen mensen hier reageren. Daar hoort het zeker niet.
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:46 schreef APK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Staat nu op numero 4 in Frankrijk.![]()
En als je het niet leuk vindt mag je lekker doodvallen!![]()
Ik was echt verbaasd dat SC inderdaad voor ons eigen FOK-SC stond.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Iedereens geweten? Bron SC. Was dat niet duideijk dan? Ik spreek voor mezelf.
Er werd net wat in de brievenbus gegooid in je avaquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een Gert-foto met handtekening.![]()
Ik ben bang dat ik de langste tijd geleefd heb...quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:46 schreef APK het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Staat nu op numero 4 in Frankrijk.![]()
En als je het niet leuk vindt mag je lekker doodvallen!![]()
Hè gezellig, komen ze hier lopen ruziën.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik de langste tijd geleefd heb...![]()
Structureel ergens mee bezig zijn kan erg zinvol zijn.......quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?
Perfect toch....dan zitten wij straks weer in de COS......quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hè gezellig, komen ze hier lopen ruziën.![]()
![]()
en al dat schilderwerk dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
kameraden..quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaan we hand in hand.......![]()
Ruudpuntenel had gewoon als het hem zo stoorde een verwijzing moeten doen, en niet berichten achter elkaar plakken. Gewoon een link zodat iedereen lekker hier kan reageren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
ruudpuntenel heeft heel netjes gehandeld. in de COS lees je er al niets meer over, dus waar heb jij het over? Hoeze praten jullie hier structureel poep over COSsers? Wat is daar tof aan?
Echt?quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |