Zo'n blindeer masker, die hoeren ook opdoen als ze anoniem willen blijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet ik veel, hoe heet z'n bril/masker/doek voor als je gaat slapen ?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n blindeer masker, die hoeren ook opdoen als ze anoniem willen blijven![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb messenger live, is dat ook goed ?![]()
Mooie OPquote:
Door een vlo ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben gestoken net![]()
Grote bult op me arm en het jeukt![]()
Denk het niet, zou niet weten hoe hier vlooien zouden moeten komen.quote:
Ik zie het al, dat is dodelijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk het niet, zou niet weten hoe hier vlooien zouden moeten komen.
Of iemand moet ze meegenomen hebben![]()
[afbeelding]
Fijn je gekend te hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat is dodelijk![]()
Fijn je gekend te hebben![]()
Idd... we moeten weer aan de drankquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:17 schreef ppi het volgende:
Fok is zo traag......
En de servers zijn niet alleen te druk, ze zijn de helft van de tijd ook nog onbereikbaar...quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.
Denk je dat het niet mag ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Is er een reden dat er "live" in de TT staat ipv "life" ??
"Get a live" is iig taalkundig fout... dan zou het "get a life" moeten zijn, maar het wordt veelvuldig fout gedaan dus daarom vroeg ik me af wat de reden was dat het zo (en dus fout) in de TT stond...quote:
Veulenquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:42 schreef Veulen het volgende:
Ik ben er gewoon hoor
Maar heb gewoon even niks toe te voegen.
Live messengerquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Is er een reden dat er "live" in de TT staat ipv "life" ??
Misschien is het dichterlijke vrijheid van Kleinzusje.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Get a live" is iig taalkundig fout... dan zou het "get a life" moeten zijn, maar het wordt veelvuldig fout gedaan dus daarom vroeg ik me af wat de reden was dat het zo (en dus fout) in de TT stond...
Wellicht was het net als het gebruik van "walchelijk" en "looser" juist zo bedoeld omdat er op FOK! al zoveel sukkels zijn die echt niet weten hoe je het wel schrijft.
quote:
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Probeer eens een ander knopje van je AB
Nee, laat maar staan. Om Leandra te pestenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?
Of net doen alsof ik van niks weet![]()
![]()
![]()
Had je toch wel HAVO geschat.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, zal ik mn MAVO fout even in de FB melden ?
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Tis een MAVO foutsorry
vergeef me
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TT gefixed
Ach, het was gewoon om een beetje aandacht te krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres was
Ik las dat ze naar het Hilton wilde.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... en ik had je nog wel zoveel mogelijkheden gegeven om te zeggen dat het expres was
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik las dat ze naar het Hilton wilde.
Nou klopt me grapje niet meerquote:
Hans Kazanquote:
En die staat hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs wel op "ja"?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik zie dus geen enkel FOBO icoontje![]()
quote:
iK WEL capslock...quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik zie dus geen enkel FOBO icoontje![]()
Juistquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzo![]()
Oppassen met uitstappen !quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat begreep je verkeerd... ze wilde stappen met Paris Hilton... iets met aandacht ofzo![]()
Jezus, alsof ik dat snap met mijn IQquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die staat hier: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs wel op "ja"?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, alsof ik dat snap met mijn IQ![]()
Ze heeft wel een grappig hoofdquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist![]()
Paris, die gratentrol Adam laten zien![]()
En dat 10 centimeter hondje afpakken en vrijlaten in het Vondelpark.................. Hoer![]()
Doe jij even wat minder DHR, Hoer achtigquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef ppi het volgende:
Is dat nu echt Giel Beelen bij die enorm irritante verzekeringsreclames op de Radio ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ze hadden Rita er allang uit moeten zetten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
Rita Verdonk, die donderdag uit de VVD-fractie in de Tweede Kamer werd gezet, wil meer bedenktijd over wat ze met haar zetel gaat doen, maar de partij weigert dat...
Kinderachtig hoor, kunnen ze niet tot maandag wachten?
Klikken en scrollen... je kunt het, ik weet het zekerquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, alsof ik dat snap met mijn IQ![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Doe jij even wat minder DHR, Hoer achtig![]()
Klikken en scrollen, wouwquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klikken en scrollen... je kunt het, ik weet het zeker![]()
Jij zou hetzelfde doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze hadden Rita er allang uit moeten zetten.
En Rita weet dat, dus Rita had ook al lang kunnen bedenken wat ze in dat geval zou doen.... en het lijkt me sterk dat Rita dat scenario ook niet al heel lang geleden een keer doorgenomen heeft.
Rita weet dondersgoed wat ze wil, maar hoe langer ze er over nadenkt hoe langer Rita op de voorpagina van de Telegraaf staat... en Rita staat daar graag.
Vast nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Drammerig Heersend en Recalcitrant![]()
Veel plezier, tot laterquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
Dinnetje op verjaardagsvisite....... laters![]()
Dhr.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:41 schreef Leandra het volgende:
Dinnetje op verjaardagsvisite....... laters![]()
quote:
Donequote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sorry
![]()
Heilige HiDiHo bekeer mij en vergeef mij![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dhr.![]()
![]()
Die Erica beftekkel, die even mocht afkoelen, de SC leest maar niet verder komt dan de COS , 100 smileys gebruikt om zn ballen kussende Carl Noten postings kracht bij te zetten, je weet wel die PM slet van het eerste uur, die geilt op NADIA maar niet kijktmaar zn leven heeft veranderd na een mooi spiritueel moment met FOK! ads
![]()
OPschieten het is bijna 18.00 uurquote:
Klik maar wat minder lekker, dat is stoerderquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Ah ja ik snap het, heb je daardoor een soort van smiley-allergie opgelopen ?
Ik zal me wat inhouden met klikken, maar het komt ook omdat FOK dan zegt van KLIK HIER als je haast hebt !
Dan wil je vanzelf wel eens even lekker klikken
Eet smakelijk, stampot met een balletje en jus in het kuiltje ?quote:
lolquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klik maar wat minder lekker, dat is stoerder![]()
![]()
![]()
Wat gebeurt er om 18:00 uurquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OPschieten het is bijna 18.00 uur![]()
Wil je ook uitstel ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er om 18:00 uur![]()
broodje shoarma![]()
quote:
dank je, laterquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Van mij mag het.
Eet ze, Shoarma met knoflook en tomatensaus, beetje pittig , mjam.
![]()
En , was het lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
Als we toch het nieuws aan het lezen zijn:
Kort nieuws binnenland
Prinses Annette,de vrouw van prins Bernhard, is haar rijbewijs voor 3,5 maand voorwaardelijk kwijt. Onlangs reed ze op de Veluwe 75 km per uur te hard. Ze kreeg een boete van 750 euro. Vandaag werd ook bekend dat ze haar derde kind verwacht.
Ze reed 155 op een weg waar je 80 mocht.
Ben ik nou de enige die zich er over verbaast dat ze
A. D'r rijbewijs nog terug krijgt (Zo iemand moesten ze eigenlijk opsluiten);
B. Vind dat ze stom is om zo hard te rijden (zeker als je zwanger bent);
C. Het raar vind dat je iemand die door de belasting betaald word een boete van 750 euro geeft. Dat is toch geld rondpompen?
Ben eten, maar ben zeer benieuwd
Zo, woon je boven Appie of is je TOM TOM weer heel en ben je razendsnel heen en weer gereden ?quote:
quote:
jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo, woon je boven Appie of is je TOM TOM weer heel en ben je razendsnel heen en weer gereden ?
ja wat?quote:
heel goedquote:
Dank u meesterquote:
Tis ok en ben alles vergeten.................quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Snotaap
![]()
Heb je alles wel of ben je wat vergeten ?
Je hebt geluk, anders moest je nablijvenquote:
En danquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt geluk, anders moest je nablijven![]()
KZ moet altijd met 2 woorden baggeren 100xquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan![]()
100 strafregels![]()
HiDiHi is ok olee olee ?![]()
Je kunt mij lezen en schrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
KZ moet altijd met 2 woorden baggeren 100x![]()
Heb je een tatooquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je kunt mij lezen en schrijven![]()
JAPPIEquote:
Tuurlijk...lijkt me lekker..quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JAPPIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je met me naar bed ?
Even denken........................quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tuurlijk...lijkt me lekker..![]()
Met of zonder uitjes ?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Even denken........................
Klaar ( duurt niet lang bij mij)
met graag, dan ruik ik je niet als je uit je werk komt en ik je opwacht![]()
Kan ik je meteen bespringen, zonder schaaamte en genieten van je mannelijke aroma![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk...dat zijn acties..![]()
![]()
Magoe..ik reed dus langs het Hilton..zag je staan en ging gelijk even kijken of het door Gert kwam.![]()
Een hele geruststelling ...nu kan ik rustig mijn friet met frikandelletjes oppeuzelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus jij dacht dat Gert mijn reden was voor het HILTON
![]()
Nee schat, het was slechts een spelfout, die mij tot zelfmoord dreef![]()
Flappiequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een hele geruststelling ...nu kan ik rustig mijn friet met frikandelletjes oppeuzelen![]()
Tot ooit..![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks al mn streken blijf je me kussen, das zo liefquote:
ik keek net in de spiegel en eigenlijk wil ik ook een extreme makeoverquote:
Hoezo ook ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik keek net in de spiegel en eigenlijk wil ik ook een extreme makeover![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ondanks al mn streken blij je me kussen, das zo lief![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoezo ook ?
Ik ben erg tevreden![]()
En ik heb je foto gezien, dus zie geen reden![]()
Thxquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar je bént ook lief, ondanks je "streken"En ik deel natuurlijk graag "Bongetje's" uit aan mensen die ik lief vind
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, dom dus:
Heb pizza besteld en vergeten sigaretten te laten bezorgen![]()
Dus moet ik zonder Tom Tom de deur uit om ze te scorenwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
HOERquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik was jong ik had het geld nodig
pffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voortaan gewoon een slof kopen en zorgen dat je altijd voldoende op voorraad hebt
Minder bloederig dan normaalquote:
quote:
Ik zal wel eens even een beetje komen lurken, Hoge DGK postcounts geeft je als user niet echt een heldenstatus op Fok geloof ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die me al afrekenen op mn DKG verleden![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/167832/Slak%20avtar%20fok.JPG
web icoon![]()
Ik zei nog ben je niets vergetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, dom dus:
Heb pizza besteld en vergeten sigaretten te laten bezorgen![]()
Dus moet ik zonder Tom Tom de deur uit om ze te scorenwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oei, overtijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh. als deze kliek(van afgelopen uren) nou van 15.00 uur tot 20.30 uur de sc neemt, dan kan die brave kliek- waar ik bij hoor- om half 9, uitloop tot 9 's avonds aan de slag op de slow chat..![]()
Lijkt me iets voor een apart SC discussietopicquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh. als deze kliek(van afgelopen uren) nou van 15.00 uur tot 20.30 uur de sc neemt, dan kan die brave kliek- waar ik bij hoor- om half 9, uitloop tot 9 's avonds aan de slag op de slow chat..![]()
Hee lekker ding, zal ik jou eens lekker de grond in boren en PPI een compliment geven ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurtquote:
Rita is okee olee oleeeeeequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurt![]()
hoihoi, fuckin' hope so..quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Dag WJ, dagelijkse portie bagger voor de boeg ?
graag liefje!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee lekker ding, zal ik jou eens lekker de grond in boren en PPI een compliment geven ?
Of zeg je, nee laat maar![]()
Vertel mij eens in de 14 minuten die ons hier nog resten wat heeft Rita met de Pvdd te maken ?quote:
hoi polo, kz en pip nogmaalsquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurt![]()
12quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Vertel mij eens in de 14 minuten die ons hier nog resten wat heeft Rita met de Pvdd te maken ?
mag onder het cos-discussietopic besproken worden, hoor ik net. goed idee overigens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor een apart SC discussietopic![]()
maar effe heel serieus, hoe kan het dat jij al die knopskes links hebt? dat wil ik ook?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen![]()
Maar zal wel lukken denk ik.
zie je welquote:
wat dan, polke?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zie je welen dat mag dus niet
viezerik
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mag onder het cos-discussietopic besproken worden, hoor ik net. goed idee overigens!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi polo, kz en pip nogmaals![]()
nou, voordat je/hullie denkt dat ik echt voor een scheiding van kerk en hoererij ben, tisniezohoor!quote:
Weet niet, ik zie het hier zelf niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar effe heel serieus, hoe kan het dat jij al die knopskes links hebt? dat wil ik ook?
hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén goedenavond, het is negen uur, ik mag binnenkomen lees ik net.....
Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?
áls het niet taai is, valt het alles mee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je voorliefde voor eendevlees![]()
Dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, voordat je/hullie denkt dat ik echt voor een scheiding van kerk en hoererij ben, tisniezohoor!
vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......![]()
quote:
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?
broer en zwager maximaal laten klussen? is disaan ook nog komen helpen?
Get a lifequote:
Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet vertoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()
Ik mag een uurtje later opblijven tis vrijdag.. sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah muis,,,,,,mag jij wel zo laat hier komen?
Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmt![]()
klinkt als een goed begin...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet getoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()
Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.
1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachtenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt als een goed begin...
denk niet dat ze nog boos is, mensen uut groningen zijn meestal maar 1 dag boos, een beetje boerenkool en ketel 2 er tegenaan en ze zijn alles weer vergeten...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()
Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()
ach, klok kijken nemen ze ook niet zo nauw, die boertjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachten![]()
je bent wel is wat kwijt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
Staan jullie dan gebukt in de spiegel te loeren![]()
Je zeepquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bent wel is wat kwijt...
zeep droogt uit, na een laserbehandeling heb je er jaren geen last meer vanquote:
Met zijwielen ... Joutsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst
maar die zijwieltjes doen toch altijd pijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst
Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgen![]()
Gelukkig hebben we jou nog..![]()
van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......
aah, ff kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weer
zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van je familie moet je het hebben![]()
je vrouwelijke kant kun je beter hier houdenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!![]()
doenik!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant kun je beter hier houden![]()
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....
op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkemequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....
Pssst. ik lig al....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkeme
ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()
ik zal me inhouden, broedertquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je maar niet te loslippig wordt![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....
Moet dat kreng wel postenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...
het is bij de wilde konijnen af...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oeef, ik kan die Erik niet luchten of zien....ben benieuwd of er vanavond nog een aangifte komt.....
Donequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo
Huh? Ik heb dat ook net gepost daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo
Hoe moet dat dan met gehakt ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag mij altijd af of mensen jeuk krijgen als ze krabsalade eten![]()
het is kouder dus de moleculen gaan iets langzamerquote:
die levensbeschouwelijke kwesties maken mij altijd misselijkquote:
dapper, ouwequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dat ook net gepost daar
Ach gewoon een steak of mindquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die levensbeschouwelijke kwesties maken mij altijd misselijk![]()
oef, is die een beetje vriendjes met Huub (en Lieke) ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
misschien nadat ze een schaap bij een ramkraak bij het consumentenvoedsel gooienquote:
Ik kijk alleen maar naar haar ogen.......zo moooooooi.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef willem-jozef het volgende:
oioioi, de kop van die nadia als ze een hap eten neemt, wat een ongeluk.. moejeiskijkeh
je zou denken dat ze dat gat alleen gebruikt voor dennix zijn frambozensausjequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef willem-jozef het volgende:
oioioi, de kop van die nadia als ze een hap eten neemt, wat een ongeluk.. moejeiskijkeh
Jaja, dat hou je niet vol vanavond....wedden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Heb geen streams.. en mis ut ook niet
thanks pa, alles al voorbereid. nog ff meelullen. wellicht na 2en nog, maar dan lig je al zeker, huisbaasquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet bijna weg, tis 22:03
ik ook niet dan blijf ik rein en zal ik met open armen ontvangen worden door petrus aan de hemelpoortquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Heb geen streams.. en mis ut ook niet
het is wel triest idd om 'r zo te zien klooienquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je zou denken dat ze dat gat alleen gebruikt voor dennix zijn frambozensausje![]()
Morgen drukke dag, ik ben vroeg onder zeil. Maar ik weet zeker dat je het ook zonder mij uistekend zal doen......quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
thanks pa, alles al voorbereid. nog ff meelullen. wellicht na 2en nog, maar dan lig je al zeker, huisbaas
Hou het al dagen volquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaja, dat hou je niet vol vanavond....wedden?![]()
en dat in haar positie ze kan het beter aan een pro over latenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het is wel triest idd om 'r zo te zien klooien
ach, gelul, een hulpeloze lama die ik ooit heb aangereden in het andesgebergte, vervolgens door het raam naar binnenkwakte, keek me ook zo aan..quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar haar ogen.......zo moooooooi.......![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
Pee, als je kijkt;
You're my heart, you're my soul
![]()
Ik hou nu eenmaal van hulpeloze lama's, vooral als ze uit het andes gebied komen....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, gelul, een hulpeloze lama die ik ooit heb aangereden in het andesgebergte, vervolgens door het raam naar binnenkwakte, keek me ook zo aan..
nee, is toch anders zonder jou....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen drukke dag, ik ben vroeg onder zeil. Maar ik weet zeker dat je het ook zonder mij uistekend zal doen......
Kwakte ie ook nog ff in je gezichtquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, gelul, een hulpeloze lama die ik ooit heb aangereden in het andesgebergte, vervolgens door het raam naar binnenkwakte, keek me ook zo aan..
hee zuivelkoning!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Pavement het volgende:
Navond pottebeakkerts
Twee starende, reebruine ogen ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ja, we gaan jou minder zien, zeker weten. Straks heb je een leuke klus!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, is toch anders zonder jou....
ik laat 'm (comp) maar uit om 2 of later, lig ook steeds te laat op mn nest, is mooi geweest..
dirty mouse!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwakte ie ook nog ff in je gezicht![]()
Hoi Pave......fijn dat je ook nog even de tijd hebt gevonden om binnen te wippen....Hoe gaat het met moeders?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Pavement het volgende:
Navond pottebeakkerts
Dat doen lama's toch... Wie heeft er nou een dirty mind hierquote:
heb ik 'n illegaal voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, we gaan jou minder zien, zeker weten. Straks heb je een leuke klus!
Moch je nog een geluidsman nodig hebben.......bel mij niet!
spugen, niet kwakken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen lama's toch... Wie heeft er nou een dirty mind hier![]()
Hij is maar voor één ding bang. Dat is zijn eigen agressiviteit, wetende dat dat hem de kop kan kosten....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, brian heel ff flink agressief(alleen audio), hij kan toch slecht met veranderingen omgaan(faggot in the house etc)..
ipv te cossen stuur der een pm met teks en uitleg, heeft geen zin zo iets op te lossen. En vergeet niet fouten zijn er om op te lossen anders zouden bananen rood zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fijne avond, wat je ook gaat doen, doe het veilig.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
prettige avond/truste misschien tot leeters![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
Mazzzelsssquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
Goed dat ik dit weet! Hier kan ik mee verder....thnxquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
ipv te cossen stuur der een pm met teks en uitleg, heeft geen zin zo iets op te lossen. En vergeet niet fouten zijn er om op te lossen anders zouden bananen rood zijn![]()
![]()
na de aanrijding had de lama een gespleten persoonlijkheid... kwakken is daar een bijwerking vanquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na de aanrijding had de lama een gespleten persoonlijkheid... kwakken is daar een bijwerking vangeile lama
![]()
Moet je spugenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset van
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er ook van door... dag poebeliewoepskies van me.. braaf zijn![]()
Dag Poloquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er ook van door... dag poebeliewoepskies van me.. braaf zijn![]()
is er iemand die voor je staat met een lekkere kontje en langzaam met de billen tegen je plassertje staat te wrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset van
hey blijf is uit mn webcam !quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is er iemand die voor je staat met een lekkere kontje en langzaam met de billen tegen je plassertje staat te wrijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |