Weet niet, ik zie het hier zelf niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar effe heel serieus, hoe kan het dat jij al die knopskes links hebt? dat wil ik ook?

hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén goedenavond, het is negen uur, ik mag binnenkomen lees ik net.....

Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?

áls het niet taai is, valt het alles mee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je voorliefde voor eendevlees![]()

Dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, voordat je/hullie denkt dat ik echt voor een scheiding van kerk en hoererij ben, tisniezohoor!

vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......![]()

quote:

Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?
broer en zwager maximaal laten klussen? is disaan ook nog komen helpen?

Get a lifequote:

Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet vertoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()

Ik mag een uurtje later opblijven tis vrijdag.. sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah muis,,,,,,mag jij wel zo laat hier komen?

Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmt![]()

klinkt als een goed begin...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet getoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()

Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.

1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachtenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt als een goed begin...
denk niet dat ze nog boos is, mensen uut groningen zijn meestal maar 1 dag boos, een beetje boerenkool en ketel 2 er tegenaan en ze zijn alles weer vergeten...

quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()

Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgen![]()

quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()

ach, klok kijken nemen ze ook niet zo nauw, die boertjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachten![]()

je bent wel is wat kwijt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
Staan jullie dan gebukt in de spiegel te loeren![]()

Je zeepquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bent wel is wat kwijt...

zeep droogt uit, na een laserbehandeling heb je er jaren geen last meer vanquote:

Met zijwielen ... Joutsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst

maar die zijwieltjes doen toch altijd pijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst

Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgen![]()
Gelukkig hebben we jou nog..![]()

van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......

aah, ff kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......

Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weer

zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van je familie moet je het hebben![]()

je vrouwelijke kant kun je beter hier houdenquote:

quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!![]()

doenik!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant kun je beter hier houden![]()

Zal ik wel vertellen dat je van haar houdtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....

op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkemequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....

Pssst. ik lig al....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkeme

ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()

Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()

ik zal me inhouden, broedertquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je maar niet te loslippig wordt![]()

quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....

Moet dat kreng wel postenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...

het is bij de wilde konijnen af...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....

net gepost in cos, denk dat ze wel komt zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oeef, ik kan die Erik niet luchten of zien....ben benieuwd of er vanavond nog een aangifte komt.....

Donequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo

Huh? Ik heb dat ook net gepost daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |