Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.
1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachtenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
klinkt als een goed begin...
denk niet dat ze nog boos is, mensen uut groningen zijn meestal maar 1 dag boos, een beetje boerenkool en ketel 2 er tegenaan en ze zijn alles weer vergeten...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()
Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijft ze niet zo lang hoor geen zorgen![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens dat als je bukt je dan je konthaar ziet![]()
ach, klok kijken nemen ze ook niet zo nauw, die boertjesquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1 dag....dan moeten we nog een uur of 4 wachten![]()
je bent wel is wat kwijt...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:25 schreef Soury het volgende:
Staan jullie dan gebukt in de spiegel te loeren![]()
Je zeepquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bent wel is wat kwijt...
zeep droogt uit, na een laserbehandeling heb je er jaren geen last meer vanquote:
Met zijwielen ... Joutsquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst
maar die zijwieltjes doen toch altijd pijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het kinderfietsje van een nichtje, laatst
Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou....ik zat wel errug over de grens van het betamelijke....ik maak mij dus wel zorgen![]()
Gelukkig hebben we jou nog..![]()
van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......
aah, ff kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is druk in de Cos ..Die zie je laters wel weer
zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
van je familie moet je het hebben![]()
je vrouwelijke kant kun je beter hier houdenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zekerts! ga je pleite? anyways: mazzel if u do!![]()
doenik!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je vrouwelijke kant kun je beter hier houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |