quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mag onder het cos-discussietopic besproken worden, hoor ik net. goed idee overigens!![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi polo, kz en pip nogmaals![]()
nou, voordat je/hullie denkt dat ik echt voor een scheiding van kerk en hoererij ben, tisniezohoor!quote:
Weet niet, ik zie het hier zelf niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar effe heel serieus, hoe kan het dat jij al die knopskes links hebt? dat wil ik ook?
hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eén goedenavond, het is negen uur, ik mag binnenkomen lees ik net.....
Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ouwe struikrover! nog een beetje naar wens geklust?
áls het niet taai is, valt het alles mee!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je voorliefde voor eendevlees![]()
Dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou, voordat je/hullie denkt dat ik echt voor een scheiding van kerk en hoererij ben, tisniezohoor!
vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ook, na wat startproblemen hedenmorgen. Het huis stond nog verbazingwekkend vol met meubilair na tekenen van de overeenkomst en het ontvangen van de sleutels.......![]()
quote:
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vervelend, dus vanavond effe met een aanhanger naar het industrieterrein in de buurt?
broer en zwager maximaal laten klussen? is disaan ook nog komen helpen?
Get a lifequote:
Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet vertoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()
Ik mag een uurtje later opblijven tis vrijdag.. sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah muis,,,,,,mag jij wel zo laat hier komen?
Ik heb Disaan nogal bruut benaderd, niet zo mijn stijl, maar ik kon het niet laten......Haar boosheid is zeer terecht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan.. Iid geen Disaan. Het rijmt![]()
klinkt als een goed begin...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, probleem is wel opgelost, duurde alleen even. Wat sneller ging het toen ik belde met de mededeling dat er inmiddels een deel aan de straatkant was gezet.
De mannen hebben een uitstekende inzet getoond, twee meter hoog tuinafval op de stoep, de kamer is gesausd, morgen verder.......![]()
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |