Ik zal wel eens even een beetje komen lurken, Hoge DGK postcounts geeft je als user niet echt een heldenstatus op Fok geloof ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die me al afrekenen op mn DKG verleden![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/167832/Slak%20avtar%20fok.JPG
web icoon![]()
Ik zei nog ben je niets vergetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, dom dus:
Heb pizza besteld en vergeten sigaretten te laten bezorgen![]()
Dus moet ik zonder Tom Tom de deur uit om ze te scorenwheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oei, overtijdquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh. als deze kliek(van afgelopen uren) nou van 15.00 uur tot 20.30 uur de sc neemt, dan kan die brave kliek- waar ik bij hoor- om half 9, uitloop tot 9 's avonds aan de slag op de slow chat..![]()
Lijkt me iets voor een apart SC discussietopicquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh. als deze kliek(van afgelopen uren) nou van 15.00 uur tot 20.30 uur de sc neemt, dan kan die brave kliek- waar ik bij hoor- om half 9, uitloop tot 9 's avonds aan de slag op de slow chat..![]()
Hee lekker ding, zal ik jou eens lekker de grond in boren en PPI een compliment geven ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:42 schreef willem-jozef het volgende:
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurtquote:
Rita is okee olee oleeeeeequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurt![]()
hoihoi, fuckin' hope so..quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Dag WJ, dagelijkse portie bagger voor de boeg ?
graag liefje!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee lekker ding, zal ik jou eens lekker de grond in boren en PPI een compliment geven ?
Of zeg je, nee laat maar![]()
Vertel mij eens in de 14 minuten die ons hier nog resten wat heeft Rita met de Pvdd te maken ?quote:
hoi polo, kz en pip nogmaalsquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of de partij voor de dieren dat goed keurt![]()
12quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Vertel mij eens in de 14 minuten die ons hier nog resten wat heeft Rita met de Pvdd te maken ?
mag onder het cos-discussietopic besproken worden, hoor ik net. goed idee overigens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor een apart SC discussietopic![]()
maar effe heel serieus, hoe kan het dat jij al die knopskes links hebt? dat wil ik ook?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Aan jou zal het niet liggen![]()
Maar zal wel lukken denk ik.
zie je welquote:
wat dan, polke?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zie je welen dat mag dus niet
viezerik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |