Zal ik wel vertellen dat je van haar houdtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....

op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkemequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ben zo goed als dood en m'n ogen glijden langzaam maar zeker dicht.....

Pssst. ik lig al....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op tijd naar bed is best lekker op z'n tijd, potverdikkeme

ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()

Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal ik wel vertellen dat je van haar houdt![]()

ik zal me inhouden, broedertquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:45 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je maar niet te loslippig wordt![]()

quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....

Moet dat kreng wel postenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja doen, doe ik het ook( in de cos). dan wel proberen ook on-topic wat te melden, anders reageert ze misschien niet...

het is bij de wilde konijnen af...quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jezelf niet tekort muis....ik hou van jullie allemaal....

net gepost in cos, denk dat ze wel komt zoquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oeef, ik kan die Erik niet luchten of zien....ben benieuwd of er vanavond nog een aangifte komt.....

Donequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo

Huh? Ik heb dat ook net gepost daarquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net gepost in cos, denk dat ze wel komt zo

Hoe moet dat dan met gehakt ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag mij altijd af of mensen jeuk krijgen als ze krabsalade eten![]()

het is kouder dus de moleculen gaan iets langzamerquote:

die levensbeschouwelijke kwesties maken mij altijd misselijkquote:

dapper, ouwequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh? Ik heb dat ook net gepost daar

Ach gewoon een steak of mindquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die levensbeschouwelijke kwesties maken mij altijd misselijk![]()

oef, is die een beetje vriendjes met Huub (en Lieke) ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over nichtjes gesproken, Erik back in town.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |