Dat doen lama's toch... Wie heeft er nou een dirty mind hierquote:
heb ik 'n illegaal voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, we gaan jou minder zien, zeker weten. Straks heb je een leuke klus!
Moch je nog een geluidsman nodig hebben.......bel mij niet!
spugen, niet kwakken!quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen lama's toch... Wie heeft er nou een dirty mind hier![]()
Hij is maar voor één ding bang. Dat is zijn eigen agressiviteit, wetende dat dat hem de kop kan kosten....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, brian heel ff flink agressief(alleen audio), hij kan toch slecht met veranderingen omgaan(faggot in the house etc)..
ipv te cossen stuur der een pm met teks en uitleg, heeft geen zin zo iets op te lossen. En vergeet niet fouten zijn er om op te lossen anders zouden bananen rood zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Disaan heb ik niet gezien.......zou ze nog steeds boos op mij zijn? Kan toch bijna niet![]()
Fijne avond, wat je ook gaat doen, doe het veilig.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
prettige avond/truste misschien tot leeters![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
Mazzzelsssquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
Goed dat ik dit weet! Hier kan ik mee verder....thnxquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
ipv te cossen stuur der een pm met teks en uitleg, heeft geen zin zo iets op te lossen. En vergeet niet fouten zijn er om op te lossen anders zouden bananen rood zijn![]()
![]()
na de aanrijding had de lama een gespleten persoonlijkheid... kwakken is daar een bijwerking vanquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:19 schreef willem-jozef het volgende:
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
na de aanrijding had de lama een gespleten persoonlijkheid... kwakken is daar een bijwerking vangeile lama
![]()
Moet je spugenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset van
quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er ook van door... dag poebeliewoepskies van me.. braaf zijn![]()
Dag Poloquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:28 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er ook van door... dag poebeliewoepskies van me.. braaf zijn![]()
is er iemand die voor je staat met een lekkere kontje en langzaam met de billen tegen je plassertje staat te wrijvenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik voel me zo lama hebt er gewoon een dikke plasset van
hey blijf is uit mn webcam !quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is er iemand die voor je staat met een lekkere kontje en langzaam met de billen tegen je plassertje staat te wrijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |