Natuurlijk het vervolg van De Wereld Draait Doorrrrrrrrr # 20quote:Live programma met gasten uit de wereld van nieuws, kunst, cultuur en media. Verder met opmerkelijke tv-momenten en korte reportages.
# Morgenavond is de presentatie in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
# Wilfred Genee is sinds kort weer presentator bij RTL met het programma ‘Voetbal Insite’. Hoe heeft hij de overstap van Tien naar RTL ervaren?
# Jakhals Frank is naar Japan afgereisd om daar de drumband Tao te ontmoeten. Hij zocht de band op in een drumcommune waar drummers worden opgeleid. Aanstaande zondag kan Nederland met hen kennismaken als zij optreden in het Luxor Theater in Rotterdam.
# En daarnaast natuurlijk de rubriek 'De TV Draait Door'.
Dat kan best samen gaanquote:Op donderdag 13 september 2007 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 3e vond ik eerder zeer pijnlijk dan hilarisch![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef --- het volgende:
komt giel beelen nog wel eens als tafelheer?
Liever niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:56 schreef --- het volgende:
komt giel beelen nog wel eens als tafelheer?
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Patrick Lodiers vond ik ook wat onzeker en bescheiden overkomen. Alsof hij geen vertrouwen heeft in dat nieuwe programma.
Uberhaupt ze hebben schrijvers aangetrokken die voor andere komedies schrijven, zegt al genoeg. Daar is het niveau al zo bedroevendquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...
Wordt trouwens volgens mij ook niks , dan wil je dus een hoogstaand satirisch nieuwsprogramma genre de Daily Show maken, en wie blijkt dan je komieken-redaktie te zijn ? Driekwart van de Lama's met hun josti-humor ...
De enige in heel Europa die zo'n programma op het niveau van de Daily show kan maken & presenteren is trouwens volgens mij Mark Uyterhoeven en zijn productiehuis Woestijnvis. (hij deed dat trouwens al min of meer twee seizoenen met 'Alles kan beter' ) Maar die heeft daar allicht al geen zin meer in ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Uberhaupt ze hebben schrijvers aangetrokken die voor andere komedies schrijven, zegt al genoeg. Daar is het niveau al zo bedroevend
Die zijn echt goedquote:Op vrijdag 14 september 2007 02:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De enige in heel Europa die zo'n programma op het niveau van de Daily show kan maken & presenteren is trouwens volgens mij Mark Uyterhoeven en zijn productiehuis Woestijnvis. (hij deed dat trouwens al min of meer twee seizoenen met 'Alles kan beter' ) Maar die heeft daar allicht al geen zin meer in ...
http://youtube.com/watch?v=MyIhGzNaUU0
http://youtube.com/watch?v=LVCwWNFGA3Q
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij beseft hij héél goed dat hij eigenlijk niet de geschikte man is om dat te presenteren ...
Wordt trouwens volgens mij ook niks , dan wil je dus een hoogstaand satirisch nieuwsprogramma genre de Daily Show maken, en wie blijkt dan je komieken-redaktie te zijn ? Driekwart van de Lama's met hun josti-humor ...
Nee dan word het ook niks. Dat programma was juist zo goed door de niet geschreven dingen. Niet die vreselijke ingestudeerde grapjes (oke onderschriften waren wel goed)quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies!
Het zou wel een goed programma kunnen worden als ze de complete redactie van Dit was het nieuws van de Tros overnemen, inclusief Raoul Heertje.
Maar met de Lama's als schrijvers vrees ik ook het ergste....![]()
Hindquote:
Ik ben ook geïnteresseerd. Mooie zangstem heeft Hind inderdaad!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind. Arabische muziek
![]()
.
Fairuz die ze noemde is ook zo goed.
23.30 de herhalingquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb jammer genoeg niet kunnen kijken.![]()
Ik vond het mooi.quote:
Ja dat was leukquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het mooi.
Een nieuw Schaep!![]()
En Genee met z'n Van Gaal-imitatie![]()
Ja, dat was een mooie iddquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:24 schreef golfer het volgende:
"Ik zit hier eigenlijk voor Spieren voor Spieren"
Mooie knipoog naar vorige week met Van Gaal.![]()
Je zag ook echt dat ze beledigd was toen M-M en Mathijs het een beetje belachelijk gingen maken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef Dos37 het volgende:
Was wel leuk. Niet spectaculair. Dat mens met die eendjes was raar
quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Wie is die tafelgozer eigenljik? Kijk een beetje met een half oog![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Presentatie is handen van Claudia de Breij. De tafelheer van Claudia is Diederik Samsom.
Ik zag het gisteren toevallig voorbij komen, Half 2 'snachts, vraag niet welke zenderquote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef MadGuy het volgende:
Wanneer komt Two Babes op tv? Dat moet echt prachtig zijn!
In 1 uur snachts, in het weekend dan. Doordeweeks weet ik niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:05 schreef MadGuy het volgende:
Wanneer komt Two Babes op tv? Dat moet echt prachtig zijn!
Leuker dan de lama's in ieder gevalquote:Op maandag 17 september 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Wat erg niet leuk die twee gasten van BNN
Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.quote:Op maandag 17 september 2007 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1 uur snachts, in het weekend dan. Doordeweeks weet ik niet.
Maar het is standaard elke avond wel de TV draait door materiaal, hehe.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef tong80 het volgende:
'Je hebt in het Schaep helemaal geen make up op. Je ziet er dan ook uit als iemand van 70. Knap dat je dat durft.'
Haha, ik zag het vannacht ook.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.
Dat is mijn vraagquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie komen er vanavond?
Was vannacht ook al zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ehhh werd nou net een verkeerde promo ingestart? Jort als tafelheer, gorden, als gast en Harry koster over de indo rock? Aflevering van een paar weken geleden![]()
Loretta zonder troep op d'r koppiequote:Op woensdag 19 september 2007 01:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Was vannacht ook al zo.
Ben nu aan 't kijken, en 't is wel die van vanvond. Jakhalzen was leuk.
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:19 schreef Miam het volgende:
jammer dat zo'n goed programma moet wijken voor het voetbal.
Oeeeh, en dat is dus teveel he!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagen![]()
Oh kut:quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef SteveBallmer het volgende:
Tjongejonge, wat was Deelder goed.![]()
Dit ga ik even van dichtbij bekijken.
http://ohkut.com/quote:
Begin jaren 70 had ie haren tot op zijn reetquote:Op donderdag 20 september 2007 01:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Deelder lijkt echt zo uit een Blues Brothers film weggelopen ...
Nederlands elftal dus alleen tijdens toernooien en die zijn altijd in de zomer als er geen dwdd is. Verder hebben ze dus alleen Uefa cup en Engels voetbal, dat alleen in het weekend op tv komt. Nieuws en actualiteiten komt er echt superveel op de publieke omroepen. RTL heeft wel veel voetbal, maar ondertussen ook 4 kanalen, dus daar kan je ook niet zoveel last van hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef MadSteven het volgende:
Ja en voor je het weet smokkel je het Nederlands Elftal, de UEFA cup, de Eredivisie, en hoe die tweede divisie nou ook mag heten, Primera Division, Premier League en weet ik niet wat erbij.
Nou, dan concludeer ik ook dat er teveel voetbal op de mainstream tv is. Digitaal kanaal erbij vind ik prima, maar onderhand is er meer voetbal op tv dan nieuws!
Ach, het is gewoon voldoen aan de vraag. Voetbal is populairder dan DWDD hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef MadSteven het volgende:
Ja en voor je het weet smokkel je het Nederlands Elftal, de UEFA cup, de Eredivisie, en hoe die tweede divisie nou ook mag heten, Primera Division, Premier League en weet ik niet wat erbij.
Nou, dan concludeer ik ook dat er teveel voetbal op de mainstream tv is. Digitaal kanaal erbij vind ik prima, maar onderhand is er meer voetbal op tv dan nieuws!
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:35 schreef arneaux het volgende:
Ben er woensdag 3 oktober weer bij.
Volgensmij kun je zelf wel aangeven op welke datum je wil?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.
Oja? Ik heb niet eens even gekeken moet ik zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij kun je zelf wel aangeven op welke datum je wil?
Je kan zelf een datum prikken wanneer jij daar naar toe wilt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.
Ze bellen je op, nadat je jezelf hebt opgegeven, om te vragen welke datum je wilt. Ze geven er zelf een paar, en dan moet je kiezen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan zelf een datum prikken wanneer jij daar naar toe wilt.
Kijk anders op www.vara.nl
Aha op zo manier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze bellen je op, nadat je jezelf hebt opgegeven, om te vragen welke datum je wilt. Ze geven er zelf een paar, en dan moet je kiezen.
Je kijkt dan ook veel teveel naar de Nederlandse TV.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"bekend van radio en tv"
Geen idee wat ze hem hebben wijs gemaakt , maar ik heb dat mens nog nooit ergens op tv gezien hier![]()
![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt dan ook veel teveel naar de Nederlandse TV.
Whehe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:31 schreef WooZ het volgende:
Dit was er trouwens een van:
[afbeelding]
NOS journaal van gister 22u. Die chipknip zit volgens mij toch echt verkeerd om, hoe kunnen ze zo ooit van die chip af lezen?
Deze zat er in ieder geval niet bij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:31 schreef WooZ het volgende:
Dit was er trouwens een van:
[afbeelding]
NOS journaal van gister 22u. Die chipknip zit volgens mij toch echt verkeerd om, hoe kunnen ze zo ooit van die chip af lezen?
Die is er niet op vrijdagquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:37 schreef Silenus het volgende:
Hehe, clever.
Ik heb het ook niet gezien, kijk vannacht de herhaling wel.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef dwerg het volgende:
Hm. Morgen komt Ricky Koole langs. Met Leo Blokhuis. En Claudia presenteert. Lastig.
Ik vind haar daar niet echt op lijken. Die ene die samen met die regisseur aan het woord was, is zij dat?quote:Op maandag 24 september 2007 20:21 schreef rubbereend het volgende:
Terence Schreurs bedoel je?
[afbeelding]
ow, die, nee dat is ze niet, ff zoekenquote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind haar daar niet echt op lijken. Die ene die samen met die regisseur aan het woord was, is zij dat?
Sylvia Hoeks.quote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Modus het volgende:
Ik vind haar daar niet echt op lijken. Die ene die samen met die regisseur aan het woord was, is zij dat?
Er zit áltijd wel een knap meisje vooraan op de eerste rij in het publiek!quote:Op maandag 24 september 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
aan het begin was er een vent met een groen shirt?
Dat meisje op de achtegrond toen in het publiek is best knap
Homoquote:Op maandag 24 september 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
De Breij is de laatste tijd beter op dreef dan Van Nieuwkerk.
quote:
Als 'ie weer eens over een bonanza enzo begint heb ik dat gevoel ook wel een klein beetje. Maar vind 't alsnog vele malen leuker dan met Claudia. En sowieso altijd nog leuk om te kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het idee dat Van Nieuwkerk een beetje z'n kunstje afdraait. Al zijn trucjes ken ik nou welAlleen als M-M
er zit, heeft ie betere avonden.
Meen je dat nou serieus? Ik kan 't me haast niet voorstellen. Hoe ze die Hanna Verboom aan t zingen proberen te krijgen was ronduit zielig, vooral omdat ze zelf nog wat in die microfoon braakte. Verder kapt ze de gesprekken vaak ineens af, door opeens samen te gaan vatten.quote:Op maandag 24 september 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
De Breij is de laatste tijd beter op dreef dan Van Nieuwkerk.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:45 schreef Miam het volgende:
Dat mevrouwtje met die sjempotjes. geweldig!![]()
Ga je er weer heen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vrees ik ook dat André het leukste gast is.
Nu maar hopen dat zijn theater-voorstelling ook leuk zal zijn![]()
Ik denk dat ik 'm dan ff op mute zet. Wat een verschrikkelijke ongrappige man is dat. En dan dat drankorgel Brandsteder erbij. Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk ga ik kijken als van Duin komt![]()
dat hoop ik welquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Matthijs móet straks bij Ron Brandsteder toch wel even terugkomen op al die rekensommetjes bij dat ijsdansprogramma vorig jaar?
Behoorlijk slecht idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef snellejelle het volgende:
Die trui over de schouders van Ron
quote:
Hij kwam weleens in een ander Vara programma, en ik zie 'm geregeld op de Belgische tv, en daar was/is 'ie wel grappig, al heeft hij een apart gevoel voor humor inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Dos37 het volgende:
die tafelheer is echt niets aan.
Stomme belgen
In "Onder de tram" was ie altijd erg leuk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij kwam weleens in een ander Vara programma, en ik zie 'm geregeld op de Belgische tv, en daar was/is 'ie wel grappig, al heeft hij een apart gevoel voor humor inderdaad.![]()
Dat hakte er wel in idd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat kotsende wijf gister van dat Zweedse belspelletje
Whooooo..ok
Dat is eerder omdat wij van nature wat té beleefd zijn om zo ad rem tussen te komen in een gesprek als pakweg Mark-marie , vermoed ik...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Dos37 het volgende:
die tafelheer is echt niets aan.
Stomme belgen
Wim Helsen is dan ook geen echte komiek. Eerder een bijzonder warrige en vreemde geestquote:Op woensdag 26 september 2007 01:49 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de Belg best leuk. Komt niet als komiek over maar stelt wel de juiste vragen
Ach, ze is blond ...quote:Op woensdag 26 september 2007 02:07 schreef tong80 het volgende:
Ik niet. Die heeft echt kennis van zakewn. Die meid heeft gewoon rijtjes uit haar hoofd gelerd
Dat is het typische soort look van de wannabe-rijkelui in hun mid life crisis als ze naar de tennisclub of de hockey gaan, Tong ...quote:Op woensdag 26 september 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Waaromk draagt iemand een groene trui over zijin blouse
Hier is hij trouwens vooral bekend van zijn "Vrienden van de poezie" waarmee hij een hele tijd lang Man Bijt Hond mee afslootquote:
Men toont (toonde) al de hele maand rond 22h op Eén "10 jaar Man bijt Hond" hé tong. Met de mooiste fragmenten uit die 10 jaar nog eens. Zitten ongelofelijke dingen tussenquote:Op woensdag 26 september 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Man bijt hond ik veel leuker in België deze week het tien jarig jubileum
Kris & Yvesquote:Op woensdag 26 september 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Joost heeft vast wel een leuk filmpje van de twee
Nooit hun stukjes gezien waarin man bijt hond hen naar Nederland stuurde om de verschillen met vlaanderen te gaan zoeken trouwens ?quote:Op woensdag 26 september 2007 02:54 schreef tong80 het volgende:
Plaatje is al leuk
Zelden zo'n vriendschap gezien
Dat vond ik net héél knap van Man bijt hond. Men had hen zo belachelijk kunnen maken of dingen laten zeggen of doen die ze niet wilden , maar men liet hen gewoon hun eigen gang gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:01 schreef tong80 het volgende:
Leuk was ook dat ze fonetisch schrijven. Het mooie is dat ze niet belachelijk worden gemaakt. Hun onbevangenheid is juist hartverwarmend
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef golfer het volgende:
Over the hill cultfiguur, die Ad Visser.
Van naam wel natuurlijk, maar ik heb het nooit echt gezien buiten een paar korte fragmenten op tv. Ik snapte ook nooit zo goed wat er nou zo speciaal aan was, maar het is blijkbaar een portret van dagelijkse dingen? Net zoals Ed van der Elsken.quote:
Dat viel me ook al op, gisteren bij Ursul de Geer ook al. In z'n hele gedrag dringt de gehaastheid door. Hij zal wel op z'n kop gehad hebben van de zendercoördinator dat hij te lang doorgaat.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef neilpad het volgende:
Zat Matthijs vorig seizoen ook al de hele tijd zo te pushen om maar binnen de tijd te blijven?
Irriteer me er echt aan de laatste tijd.
als je de kans hebbt om zijn werk te zien moet je dat doen, hij is echt een meester in films maken, ik heb er veel op video , mijn zoons kennen hem wel, / paplepel ingegoten gewoon een andere kijk op t leven.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een sympathieke man, die Anton van Munster. Heel erg enthousiast, ik ben meteen nieuwsgierig naar het werk van Haanstra.
Mooi dat je Ed van der Elsken noemt.l Is het idd mee te vergelijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van naam wel natuurlijk, maar ik heb het nooit echt gezien buiten een paar korte fragmenten op tv. Ik snapte ook nooit zo goed wat er nou zo speciaal aan was, maar het is blijkbaar een portret van dagelijkse dingen? Net zoals Ed van der Elsken.
Toch die box maar eens opzoeken.
dat is t jammere van de zendtijd, 8 minuten voor een gast, of minder, eigenlijk is t niets meer als RTL TV. daar wordt je ook niets wijzer van.....quote:Op donderdag 27 september 2007 01:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, gisteren bij Ursul de Geer ook al. In z'n hele gedrag dringt de gehaastheid door. Hij zal wel op z'n kop gehad hebben van de zendercoördinator dat hij te lang doorgaat.
Jammer.
Dat weet ik , en hij heeft best goeie ideeën hoor. Wat mij trouwens opviel, dat soort video-analyses en die powerpointpresentaties met dergelijke psychologische doelen dat deed Raymond Goethals al (weliswaar met dia's toen) toen ie coach van de Rode Duivels was in de jaren '70.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:27 schreef tong80 het volgende:
Wat eenj raar jasje.
Joost dat watje is wel wereldkampioen geworden.
Ach ja, ik heb gewoon een paar biografiën over hem gelezen of in docu gezien en ben gefascineerd door die man. (wie trouwens denkt dat dat is omdat het een belg is, dat is onzin, ik heb dat minstens evenveel of nog meer met Maradona)quote:
Volgens mij was ie al de weg kwijt toen ie nog top top presenteerde ...quote:
Ze zouden kunnen overwegen om minder van die 'grappige' clipjes uit te zenden. Dan blijft er meer tijd over voor de gasten.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef neilpad het volgende:
Zat Matthijs vorig seizoen ook al de hele tijd zo te pushen om maar binnen de tijd te blijven?
Irriteer me er echt aan de laatste tijd.
Ah, die kutclipjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef dwerg het volgende:
meer tijd over voor de gasten.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is natuurlijk Marc-Marie Huijbregts.
Op deze laatste vrijdag van de maand september een terugblik op de afgelopen televisiemaand. Met deze keer te gast:
# SBS programmadirecteur Tina Nijkamp
# Joost Zwagerman.
En natuurlijk weer het beste van 'De TV draait door' van de maand september.
toen zei ie het , en nu komt ie het bewijzen ofzoietsquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:03 schreef SunChaser het volgende:
dat van stevie wonder en johnny jordaan, dat froger toch al eerder in dwdd?
Hij mocht het nu komen uitleggen... Maar hij heeft dan ook een plaat te pluggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:03 schreef SunChaser het volgende:
dat van stevie wonder en johnny jordaan, dat froger toch al eerder in dwdd?
Ik vind 'm wel oke hoor. In ieder geval leuker om naar te kijken dan Isolde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef SunChaser het volgende:
Sjoerd is de slechtse Jakhals. Frank en Isolde zijn beter.
En als enige dagelijks schrijvende columniste levert ze ook puik werk af. Kort maar krachtig.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Aaf wel sympathiek trouwens.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ebru en Victoria moeten bij haar in de leer, maar dan mogen ze haar schoenen niet oppoetsen.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
Moke is iig beter dan van Velzen
Ik vind 't wel leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
VIndt Moke er niet echt bij passen
Die was te groot (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zit Roel er niet meer?
Sneu dat Roel er niet meer daar wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
omdat Roel een mega vervelend ventje is met nog vervelendere muziekquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
En hij hoeft zich van mij niet te scherenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Marc Marie zit er wel weer op z'n Marc Marie's bij
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
alles beter dan die vervelende dwergquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat arrogant van Roel, een keer per maand een goedbekeken show opluisteren met je muziek, gratis reclame en je krijgt er nog voor betaald ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien () in z'n muziek maar hij werd alleen nog maar herkend door De Wereld Draait Door, maar dat wou ie niet meer ofzo.
Ik vond Moke juist wel leuk!
Ze krijgen van tevoren heus wel te horen welke onderwerpen worden besproken. Je denkt toch niet dat Van Velzen helemaal spontaan die toepasselijke nummers speelde?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nouja, we zullen zien of ze er volgende maand weer zijn
Ik vond ze iig wel leuk, is natuurlijk ook moeilijk improviseren met z'n allen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Heb het begin gemist. Maar wat een baggerzooi met Jan Veen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
ps: het is MOOKquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ps: het is MOOK
raar dat iedereen de eerste foute spelling gewoon overneemt. Lijken wel kuddedieren hier...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
raar dat iedereen de eerste foute spelling gewoon overneemt. Lijken wel kuddedieren hier...
Uhm... http://www.mokemusic.com/quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zo gauw, al kwam hij me bekend voor. Volgens Wiki niet alleen acteur, maar ook schrijver. Een aardige gast, maar hij voegde niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
Wie is eigenlijk Dragan Bakema ? Ze doen alsof ie een ster is. Ik ken heel die vent niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |