Ik vind 't wel leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
VIndt Moke er niet echt bij passen
Die was te groot (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zit Roel er niet meer?
Sneu dat Roel er niet meer daar wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
omdat Roel een mega vervelend ventje is met nog vervelendere muziekquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
En hij hoeft zich van mij niet te scherenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Marc Marie zit er wel weer op z'n Marc Marie's bij
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
alles beter dan die vervelende dwergquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat arrogant van Roel, een keer per maand een goedbekeken show opluisteren met je muziek, gratis reclame en je krijgt er nog voor betaald ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien () in z'n muziek maar hij werd alleen nog maar herkend door De Wereld Draait Door, maar dat wou ie niet meer ofzo.
Ik vond Moke juist wel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |