Ik vind 't wel leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
VIndt Moke er niet echt bij passen
Die was te groot (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zit Roel er niet meer?
Sneu dat Roel er niet meer daar wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
omdat Roel een mega vervelend ventje is met nog vervelendere muziekquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Vind Moke niks aan, ze hebben ook veel langere aanlopen nodig naar de essentie van dat nummer. Waarom zit Roel er niet meer?
En hij hoeft zich van mij niet te scherenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Marc Marie zit er wel weer op z'n Marc Marie's bij
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
alles beter dan die vervelende dwergquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:17 schreef SunChaser het volgende:
Moke speelt geod maar ze passen er niet bij, ze zijn te sloom en te lelijk.
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien (quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat arrogant van Roel, een keer per maand een goedbekeken show opluisteren met je muziek, gratis reclame en je krijgt er nog voor betaald ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:57 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk zei voor de uitzending dat ie er niet meer is omdat ie niet meer wou. Hij was aan het groeien () in z'n muziek maar hij werd alleen nog maar herkend door De Wereld Draait Door, maar dat wou ie niet meer ofzo.
Ik vond Moke juist wel leuk!
Ze krijgen van tevoren heus wel te horen welke onderwerpen worden besproken. Je denkt toch niet dat Van Velzen helemaal spontaan die toepasselijke nummers speelde?quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:01 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nouja, we zullen zien of ze er volgende maand weer zijn
Ik vond ze iig wel leuk, is natuurlijk ook moeilijk improviseren met z'n allen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Heb het begin gemist. Maar wat een baggerzooi met Jan Veen.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
ps: het is MOOKquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:17 schreef Kokstra het volgende:
Huh, hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
ps: het is MOOK
raar dat iedereen de eerste foute spelling gewoon overneemt. Lijken wel kuddedieren hier...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
raar dat iedereen de eerste foute spelling gewoon overneemt. Lijken wel kuddedieren hier...
Uhm... http://www.mokemusic.com/quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zo gauw, al kwam hij me bekend voor. Volgens Wiki niet alleen acteur, maar ook schrijver. Een aardige gast, maar hij voegde niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:13 schreef tong80 het volgende:
Wie is eigenlijk Dragan Bakema ? Ze doen alsof ie een ster is. Ik ken heel die vent niet.
Ik kijk zelf altijd of ik namen op de goede manier heb gespeld en in dit geval klopt het ook gewoon... maar volgens mij is dat punt wel genoeg bewezen inmiddelsquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
quote:
Jan Vaynequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:07 schreef assie het volgende:
[..]
Geweldig!!!
Vandaag maar eens kijken of er ook een versie met Marc-Marie komt...
Vorig seizoen zat hij aan tafel bij Matthijs toen hij samen met zn vrouw een hele lowbudget speelfilm had gemaakt. Ook daaracht zat een soort ideologie, net als bij dat toneelstuk van 'm.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zo gauw, al kwam hij me bekend voor. Volgens Wiki niet alleen acteur, maar ook schrijver. Een aardige gast, maar hij voegde niet zoveel toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |