Mooi dat je Ed van der Elsken noemt.l Is het idd mee te vergelijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Van naam wel natuurlijk, maar ik heb het nooit echt gezien buiten een paar korte fragmenten op tv. Ik snapte ook nooit zo goed wat er nou zo speciaal aan was, maar het is blijkbaar een portret van dagelijkse dingen? Net zoals Ed van der Elsken.
Toch die box maar eens opzoeken.
dat is t jammere van de zendtijd, 8 minuten voor een gast, of minder, eigenlijk is t niets meer als RTL TV. daar wordt je ook niets wijzer van.....quote:Op donderdag 27 september 2007 01:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op, gisteren bij Ursul de Geer ook al. In z'n hele gedrag dringt de gehaastheid door. Hij zal wel op z'n kop gehad hebben van de zendercoördinator dat hij te lang doorgaat.
Jammer.
Dat weet ik , en hij heeft best goeie ideeën hoor. Wat mij trouwens opviel, dat soort video-analyses en die powerpointpresentaties met dergelijke psychologische doelen dat deed Raymond Goethals al (weliswaar met dia's toen) toen ie coach van de Rode Duivels was in de jaren '70.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:27 schreef tong80 het volgende:
Wat eenj raar jasje.
Joost dat watje is wel wereldkampioen geworden.
Ach ja, ik heb gewoon een paar biografiën over hem gelezen of in docu gezien en ben gefascineerd door die man. (wie trouwens denkt dat dat is omdat het een belg is, dat is onzin, ik heb dat minstens evenveel of nog meer met Maradona)quote:
Volgens mij was ie al de weg kwijt toen ie nog top top presenteerde ...quote:
Ze zouden kunnen overwegen om minder van die 'grappige' clipjes uit te zenden. Dan blijft er meer tijd over voor de gasten.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:57 schreef neilpad het volgende:
Zat Matthijs vorig seizoen ook al de hele tijd zo te pushen om maar binnen de tijd te blijven?
Irriteer me er echt aan de laatste tijd.
Ah, die kutclipjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:43 schreef dwerg het volgende:
meer tijd over voor de gasten.
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is natuurlijk Marc-Marie Huijbregts.
Op deze laatste vrijdag van de maand september een terugblik op de afgelopen televisiemaand. Met deze keer te gast:
# SBS programmadirecteur Tina Nijkamp
# Joost Zwagerman.
En natuurlijk weer het beste van 'De TV draait door' van de maand september.
toen zei ie het , en nu komt ie het bewijzen ofzoietsquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:03 schreef SunChaser het volgende:
dat van stevie wonder en johnny jordaan, dat froger toch al eerder in dwdd?
Hij mocht het nu komen uitleggen... Maar hij heeft dan ook een plaat te pluggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:03 schreef SunChaser het volgende:
dat van stevie wonder en johnny jordaan, dat froger toch al eerder in dwdd?
Ik vind 'm wel oke hoor. In ieder geval leuker om naar te kijken dan Isolde.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef SunChaser het volgende:
Sjoerd is de slechtse Jakhals. Frank en Isolde zijn beter.
En als enige dagelijks schrijvende columniste levert ze ook puik werk af. Kort maar krachtig.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:17 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Aaf wel sympathiek trouwens.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 03:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ebru en Victoria moeten bij haar in de leer, maar dan mogen ze haar schoenen niet oppoetsen.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef rubbereend het volgende:
Moke is iig beter dan van Velzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |