Sylvia Hoeks.quote:Op maandag 24 september 2007 20:41 schreef Modus het volgende:
Ik vind haar daar niet echt op lijken. Die ene die samen met die regisseur aan het woord was, is zij dat?
Er zit áltijd wel een knap meisje vooraan op de eerste rij in het publiek!quote:Op maandag 24 september 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
aan het begin was er een vent met een groen shirt?
Dat meisje op de achtegrond toen in het publiek is best knap
Homoquote:Op maandag 24 september 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
De Breij is de laatste tijd beter op dreef dan Van Nieuwkerk.
quote:
Als 'ie weer eens over een bonanza enzo begint heb ik dat gevoel ook wel een klein beetje. Maar vind 't alsnog vele malen leuker dan met Claudia. En sowieso altijd nog leuk om te kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb het idee dat Van Nieuwkerk een beetje z'n kunstje afdraait. Al zijn trucjes ken ik nou welAlleen als M-M
er zit, heeft ie betere avonden.
Meen je dat nou serieus? Ik kan 't me haast niet voorstellen. Hoe ze die Hanna Verboom aan t zingen proberen te krijgen was ronduit zielig, vooral omdat ze zelf nog wat in die microfoon braakte. Verder kapt ze de gesprekken vaak ineens af, door opeens samen te gaan vatten.quote:Op maandag 24 september 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
De Breij is de laatste tijd beter op dreef dan Van Nieuwkerk.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:45 schreef Miam het volgende:
Dat mevrouwtje met die sjempotjes. geweldig!![]()
Ga je er weer heen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vrees ik ook dat André het leukste gast is.
Nu maar hopen dat zijn theater-voorstelling ook leuk zal zijn![]()
Ik denk dat ik 'm dan ff op mute zet. Wat een verschrikkelijke ongrappige man is dat. En dan dat drankorgel Brandsteder erbij. Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk ga ik kijken als van Duin komt![]()
dat hoop ik welquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:00 schreef Tourniquet het volgende:
Matthijs móet straks bij Ron Brandsteder toch wel even terugkomen op al die rekensommetjes bij dat ijsdansprogramma vorig jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |