Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.quote:Op maandag 17 september 2007 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1 uur snachts, in het weekend dan. Doordeweeks weet ik niet.
Maar het is standaard elke avond wel de TV draait door materiaal, hehe.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef tong80 het volgende:
'Je hebt in het Schaep helemaal geen make up op. Je ziet er dan ook uit als iemand van 70. Knap dat je dat durft.'
Haha, ik zag het vannacht ook.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.
Dat is mijn vraagquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie komen er vanavond?
Was vannacht ook al zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ehhh werd nou net een verkeerde promo ingestart? Jort als tafelheer, gorden, als gast en Harry koster over de indo rock? Aflevering van een paar weken geleden![]()
Loretta zonder troep op d'r koppiequote:Op woensdag 19 september 2007 01:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Was vannacht ook al zo.
Ben nu aan 't kijken, en 't is wel die van vanvond. Jakhalzen was leuk.
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:19 schreef Miam het volgende:
jammer dat zo'n goed programma moet wijken voor het voetbal.
Oeeeh, en dat is dus teveel he!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |