Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.quote:Op maandag 17 september 2007 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
In 1 uur snachts, in het weekend dan. Doordeweeks weet ik niet.
Maar het is standaard elke avond wel de TV draait door materiaal, hehe.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:45 schreef tong80 het volgende:
'Je hebt in het Schaep helemaal geen make up op. Je ziet er dan ook uit als iemand van 70. Knap dat je dat durft.'
Haha, ik zag het vannacht ook.quote:Op maandag 17 september 2007 20:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik probeerde het op te zoeken op tvgids.nl maar daar kwam ik dus op Anal Freedom op de zender Private Spice.
Dat is mijn vraagquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie komen er vanavond?
Was vannacht ook al zo.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:43 schreef 7eVeNL het volgende:
Ehhh werd nou net een verkeerde promo ingestart? Jort als tafelheer, gorden, als gast en Harry koster over de indo rock? Aflevering van een paar weken geleden![]()
Loretta zonder troep op d'r koppiequote:Op woensdag 19 september 2007 01:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Was vannacht ook al zo.
Ben nu aan 't kijken, en 't is wel die van vanvond. Jakhalzen was leuk.
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:19 schreef Miam het volgende:
jammer dat zo'n goed programma moet wijken voor het voetbal.
Oeeeh, en dat is dus teveel he!quote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeik toch niet, CL is maar eens in de paar weken en maar twee dagen![]()
Oh kut:quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef SteveBallmer het volgende:
Tjongejonge, wat was Deelder goed.![]()
Dit ga ik even van dichtbij bekijken.
http://ohkut.com/quote:
Begin jaren 70 had ie haren tot op zijn reetquote:Op donderdag 20 september 2007 01:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Deelder lijkt echt zo uit een Blues Brothers film weggelopen ...
Nederlands elftal dus alleen tijdens toernooien en die zijn altijd in de zomer als er geen dwdd is. Verder hebben ze dus alleen Uefa cup en Engels voetbal, dat alleen in het weekend op tv komt. Nieuws en actualiteiten komt er echt superveel op de publieke omroepen. RTL heeft wel veel voetbal, maar ondertussen ook 4 kanalen, dus daar kan je ook niet zoveel last van hebben.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef MadSteven het volgende:
Ja en voor je het weet smokkel je het Nederlands Elftal, de UEFA cup, de Eredivisie, en hoe die tweede divisie nou ook mag heten, Primera Division, Premier League en weet ik niet wat erbij.
Nou, dan concludeer ik ook dat er teveel voetbal op de mainstream tv is. Digitaal kanaal erbij vind ik prima, maar onderhand is er meer voetbal op tv dan nieuws!
Ach, het is gewoon voldoen aan de vraag. Voetbal is populairder dan DWDD hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:48 schreef MadSteven het volgende:
Ja en voor je het weet smokkel je het Nederlands Elftal, de UEFA cup, de Eredivisie, en hoe die tweede divisie nou ook mag heten, Primera Division, Premier League en weet ik niet wat erbij.
Nou, dan concludeer ik ook dat er teveel voetbal op de mainstream tv is. Digitaal kanaal erbij vind ik prima, maar onderhand is er meer voetbal op tv dan nieuws!
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:35 schreef arneaux het volgende:
Ben er woensdag 3 oktober weer bij.
Volgensmij kun je zelf wel aangeven op welke datum je wil?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.
Oja? Ik heb niet eens even gekeken moet ik zeggen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij kun je zelf wel aangeven op welke datum je wil?
Je kan zelf een datum prikken wanneer jij daar naar toe wilt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik wil op zich ook wel een keer heen. Maar hoe gaat dat precies? Je mailt en krijgt een mailtje terug met wanneer je heen kan? Want 't lijkt me echt kut als je daar opeens op Maandag zit.
Ze bellen je op, nadat je jezelf hebt opgegeven, om te vragen welke datum je wilt. Ze geven er zelf een paar, en dan moet je kiezen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan zelf een datum prikken wanneer jij daar naar toe wilt.
Kijk anders op www.vara.nl
Aha op zo manier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze bellen je op, nadat je jezelf hebt opgegeven, om te vragen welke datum je wilt. Ze geven er zelf een paar, en dan moet je kiezen.
Je kijkt dan ook veel teveel naar de Nederlandse TV.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"bekend van radio en tv"
Geen idee wat ze hem hebben wijs gemaakt , maar ik heb dat mens nog nooit ergens op tv gezien hier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |