4-4-2 spelen, kunnen ze beiden spelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef notunreal het volgende:
En voor wie zou clarence in moeten vallen? Wesley? In zijn bloedvorm.. Ik dacht het niet..
Wie haal je er dan uit?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4-4-2 spelen, kunnen ze beiden spelen.![]()
Feyenoorder RijstNatie?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
Van Basten moet Ajax gaan trainen ipv oranje
Babel, v. Persie en v. Nistelrooij in de spits. Sneijder op z'n vaste plek d'rachter, Seedorf op z'n vaste plek links, v. Bommel op z'n vaste plek rechts, De Zeeuw op z'n vaste plek verdedigende middenvelder. De Cler of Bouma op hun vaste plek links, Ooijer op z'n voorheen vaste, of Melchiot op z'n nu vaste plek rechts. Boulahrouz op z'n vaste plek centraal, samen met Hofland, Mathijsen, Heitinga ofzo.quote:
Babel.quote:
Probeer eens een realistische opstelling zonder Van Bommel..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Babel.
4-4-2 met een ruit op het middenveld.
Sneijder op 10, Seedorf en V.Bommel op links en rechts..
Persie en Ruud in de spits.![]()
Liever een opstelling met van Bommel en zonder v. Basten. Seedorf en v. Bommel doen hun verdedigende taken ook uitstekend bij Milan en Bayern, dus zo'n superstofzuiger hoeft dat niet eens te zijn. Davids zou dat kunnen, Heitinga ook, misschien de Zeeuw.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Probeer eens een realistische opstelling zonder Van Bommel..
En welke superstofzuiger wil je laten spelen om alle rotzooi achter dat middenveld op te laten ruimen?
Je kan Afellay of VD Vaart op rechts zetten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Radegast het volgende:
[..]
Probeer eens een realistische opstelling zonder Van Bommel..
En welke superstofzuiger wil je laten spelen om alle rotzooi achter dat middenveld op te laten ruimen?
Afellay of v.d. Vaart rechts word je middenveld fysiek te zwak van. Dan liever de Zeeuw of Mendes da Silva bijvoorbeeld. Schaars is straks ook nog een optie als verdedigende middenvelder trouwens.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kan Afellay of VD Vaart op rechts zetten.
Verdedigende middenvelder kan De Zeeuw, Davids, Gio, Heitinga zijn. Zelfs V.Bommel zou dat prima doen. Doet ie nu ook bij Munchen.
Maar waarom een opstelling ZONDER Van Bommel maken..
Als Van Basten nu gewoon ontslagen wordt komt V Bommel wel weer terug.![]()
Mwah, ligt er ook een beetje aan wie je erachter hebt staan (welke RB en DM) denk ik..quote:Op donderdag 13 september 2007 21:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Afellay of v.d. Vaart rechts word je middenveld fysiek te zwak van. Dan liever de Zeeuw of Mendes da Silva bijvoorbeeld. Schaars is straks ook nog een optie als verdedigende middenvelder trouwens.
Van Basten is niet de eerste bondscoach die moeite heeft met Seedorf, of wel?quote:Bankzitter bij Oranje
![]()
Werkelijk waar, respect dat hij nog blijft komen. Ik had al lang bedankt onder deze bondscoach.!!
Dit is natuurlijk het enige interessante stuk.quote:WK 2006
11 Juni 2006 Servië/Montenegro - Nederland 0 - 1
16 Juni 2006 Nederland - Ivoorkust 2 - 1
21 Juni 2006 Nederland - Argentinië 0 - 0
25 Juni 2006 Portugal - Nederland 1 - 0
Totaal 4 gespeeld, 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren, 3 goals vóór, 2 goals tegen
Yep, in het verleden deed Oranje het altijd veel beter tegen Portugal.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef ErikT het volgende:
Tegen Portugal: het meest onprofessionele Oranje ooit op een voetbalveld. Stelletje 3-jarige kleuters. En ook nog geen bal raken.
Conclusie: keihard gefaald.
Met dank aan venomsnake overigens!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DIGGER het volgende:
De banner wordt steeds beter
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
4-4-2 spelen, kunnen ze beiden spelen.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:54 schreef Solstice het volgende:
[..]
Babel, v. Persie en v. Nistelrooij in de spits. Sneijder op z'n vaste plek d'rachter, Seedorf op z'n vaste plek links, v. Bommel op z'n vaste plek rechts, De Zeeuw op z'n vaste plek verdedigende middenvelder. De Cler of Bouma op hun vaste plek links, Ooijer op z'n voorheen vaste, of Melchiot op z'n nu vaste plek rechts. Boulahrouz op z'n vaste plek centraal, samen met Hofland, Mathijsen, Heitinga ofzo.
Mannen, geweldig! Great minds think alike, zeggen ze toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Babel.
4-4-2 met een ruit op het middenveld.
Sneijder op 10, Seedorf en V.Bommel op links en rechts..
Persie en Ruud in de spits.![]()
Misschien dat je het woord geluk er nog in zou kunnen verwerken?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:58 schreef renz0r het volgende:
Stelling:
Marco van Basten is de slechtste bondscoach met de beste resultaten ooit
Overigens wel grappig dat twee staten van de USA het zo oneens zijn met elkaar!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:45 schreef Tennessee het volgende:
[afbeelding]
- grote lap tekst en wat cijfers -
Zeker weten van niet!quote:
Of mischien van Bommel zelf.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:08 schreef Solstice het volgende:
[..]
Liever een opstelling met van Bommel en zonder v. Basten. Seedorf en v. Bommel doen hun verdedigende taken ook uitstekend bij Milan en Bayern, dus zo'n superstofzuiger hoeft dat niet eens te zijn. Davids zou dat kunnen, Heitinga ook, misschien de Zeeuw.
Ik weet niet of dat nu zo'n goed idee is. Die verhalen van mannetje laten lopen zijn natuurlijk wel overdreven, maar ik denk niet dat Van Bommel verdedigend goed genoeg is om de rommel van drie aanvallende middenvelders op te ruimen. Vervang een aanvallende middenvelder met een verdedigende middenvelder en ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef MrSASO het volgende:
[..]
[Opstelling]
Gewoon met een spits spelen en van Persie er kort achter. Genoeg voetballend vermogen op het middenveld en hopen dat van Bommel zich kan schikken in de rol van defensieve middenvelder.
Waarom is de rest niet relevant dan? En wist je niet dat Van Basten vantevoren al had gezegd dat we van de WK06 geen hoge verwachtingen moesten hebben? Waarom dan die conclusie?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het enige interessante stuk.
Servië was dé tegenvaller van het WK. Leek helemaal nergens op. Die wedstrijd speelde Nederland toch nog bagger, maar okee, 1-0 gewonnen.
Tegen Ivoorkust zijn we ontzettend goed weggekomen. Van Persie die het op z'n heupen kreeg en de spitsen van de Olifantjes hadden het geluk niet aan hun zijde.
Tegen Argentinië ging het nergens over.
Conclusie: door vanwege het speelschema en ontzettend veel mazzel.
Tegen Portugal: het meest onprofessionele Oranje ooit op een voetbalveld. Stelletje 3-jarige kleuters. En ook nog geen bal raken.
Conclusie: keihard gefaald.
en dat vind je zelf niet een heel klein beetje tegenstrijdig?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:58 schreef renz0r het volgende:
Stelling:
Marco van Basten is de slechtste bondscoach met de beste resultaten ooit
Maar waarom dan? is toch raar?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:00 schreef hanskazandeman het volgende:
door marco van basten, hoop ik elke wedstrijd dat ze verliezen.
begrijp ik ook niks vanquote:Alleen het mislopen van kwalificatie zou ik zonde vinden.
Zou inderdaad goed kunnen. Terecht denk je, of onterecht?quote:Ik denk dat marco meer credit heeft bij de mensen die zijn voetbal tijdperk bewust hebben meegemaakt.
Ik hoop tegenwoordig wél, anders denk ik dat er geschiktere plaatsen zijn om daar achter te komen dan deze topic...quote:Ik wist in die tijd nog niet eens waar mijn eigen ballen voor dienden.
zou grappig zijn als we het op een neutrale plek uit konden vechten, maar voorlopig is dit nog een anti-Van Basten propaganda topic terwijl er géén pro-van basten topic of enige andere Van Basten topic is toegestaan en daar vind ik helemaal niets grappigs aan. Wat vind je daar zelf nou van trouwens? Vind jij dat eerlijk en sportief?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Overigens wel grappig dat twee staten van de USA het zo oneens zijn met elkaar!![]()
Doelde alleen maar op het feit dat zowel Montana als Tennessee een staat is in Amerika, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 14 september 2007 06:57 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zou grappig zijn als we het op een neutrale plek uit konden vechten, maar voorlopig is dit nog een anti-Van Basten propaganda topic terwijl er géén pro-van basten topic of enige andere Van Basten topic is toegestaan en daar vind ik helemaal niets grappigs aan. Wat vind je daar zelf nou van trouwens? Vind jij dat eerlijk en sportief?
welgemeend en op de vriendelijkste toon mogelijk; denk je echt dat ik dat niet begrijp?quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:27 schreef M0NTANA het volgende:
Doelde alleen maar op het feit dat zowel Montana als Tennessee een staat is in Amerika, niet meer en niet minder.
Opnieuw, welgemeend en op de vriendelijkst mogelijke toon; vind je dat écht? en hoe komt dat dan volgens jou?quote:Verder heb ik besloten je maar te negeren, een discussie is namelijk niet mogelijk.
maar wees nou eerlijk montana, als dat zo zou zijn, dan heeft die andere 25% toch óók nog rechten...quote:Inmiddels zo'n 75% van de Nederlanders, waaronder ik, vindt het voetbal van Oranje zwaar kut, maar dit is geen feit zoals de cijfers van jou. Toch moet je er maar enige waarde aanhechten, want het is toch niet toevallig dat zóveel zó negatief zijn over Oranje? Dan zal er toch een kern van waarheid inzitten?
Nou, ok dan. Dan begin ik maar mijn eigen discussie...quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:27 schreef M0NTANA het volgende:
...
Verder heb ik besloten je maar te negeren, een discussie is namelijk niet mogelijk.
...
Als iemand je negeert wil dat niet meteen zeggen dat je dan een nieuw topic kan openenquote:Op vrijdag 14 september 2007 07:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nou, ok dan. Dan begin ik maar mijn eigen discussie...
Geef ook alleen maar aan dat een discussie tussen Tennessee en mij niet mogelijk is, dat het gewoon verspilde tijd is. Maar goed, dan blijven er nog genoeg mensen over met wie hij in dit topic kan discusiëren, is absoluut geen nieuw topic voor nodig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als iemand je negeert wil dat niet meteen zeggen dat je dan een nieuw topic kan openen
Ok, maar denk je niet dat als die Argentijnen hadden kunnen winnen ze het niet hadden gedaan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:53 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Oja, laten we de 0-0 tegen een al geplaatst Argentinië maar meenemen, die 0-0 stond voor de wedstrijd al vast.![]()
Nou, Tsjechië is nummer 9 van de wereld, Roemenië nummer 13, Bulgarijë nummer 29, Servië is nu 18, Ivoorkust 28 en Finland 38ste.quote:Tegen Tsjechië zijn cijfermatig inderdaad goede overwinningen, daar zeg ik niets van.
De overige landen waar tegen gespeeld is, hebben echter stuk voor stuk een kwalitatief mindere selectie.
Maar ze worden wél gewonnen, daar hebben "andere grote landen" meer moeite mee;quote:En juist tegen veel zwakkere landen worden wedstrijden zo ontzettend moeizaam gewonnen.
Dat is jouw mening.quote:![]()
Nederland straalt geen gezag meer uit, er zit geen lijn in het spel, het selectiebeleid en de opstellingen.
Het doet zeker geen pijn aan mijn ogen en ik heb zaterdag en woensdag weer met veel plezier zitten kijken naar wéér twee overwinningen op zeker niet makkelijke tegenstanders.quote:Doet het jou geen pijn aan je ogen op welke manier er met dit spelersmateriaal gewonnen wordt van die kleine landen? Daar moet gewoon overheen gewalst worden, hoe verdedigend ze ook spelen.![]()
En verf je hem dan oranje?quote:Als dat gebeurt, scheer ik m'n kop kaal.![]()
Als ze hadden moeten winnen, was dat waarschijnlijk wel gebeurd. Nu was gewoon duidelijk dat beide ploegen een gelijkspel prima vonden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Tennessee het volgende:
Ok, maar denk je niet dat als die Argentijnen hadden kunnen winnen ze het niet hadden gedaan?
Ja èn? Ik heb al opgemerkt dat de overwinningen tegen Tsjechië cijfermatig gezien goed waren, de overige genoemde landen hebben simpelweg stuk voor stuk kwalitatief slechtere spelers dan het Nederlands elftal.quote:Nou, Tsjechië is nummer 9 van de wereld, Roemenië nummer 13, Bulgarijë nummer 29, Servië is nu 18, Ivoorkust 28 en Finland 38ste.
Ik beweer toch nergens dat andere landen wèl goed spelen?quote:Maar ze worden wél gewonnen, daar hebben "andere grote landen" meer moeite mee;
Finland - Portugal 1 - 1
Polen - Portugal 2 -1
Italië - Litouwen 1 - 1
Frankrijk - Schotland 0 - 1
Cyprus - Duitsland 1 - 1
Engeland - Macedonië 0 - 0
IJsland - Spanje 1 - 1
Ben jij van mening dat er enige logica in het selectie- en opstellingsbeleid zit dan?quote:Dat is jouw mening.
Tegen Bulgarije was het redelijk, woensdag heb ik de tv zelfs uitgezet vanwege de wanvertoning op het veld.quote:Het doet zeker geen pijn aan mijn ogen en ik heb zaterdag en woensdag weer met veel plezier zitten kijken naar wéér twee overwinningen op zeker niet makkelijke tegenstanders.
Die uitspraak van mij is toch niet relevant, dus waarom niet.quote:En verf je hem dan oranje?
De discussie kan ik best aan, maar er komen geen nieuwe feiten boven tafel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:45 schreef Tennessee het volgende:
Het is niet alleen het negeren. MONTANA loopt al 26 topics lang een anti-Van Basten campagne te voeren wat door de moderators blijkbaar tot dé Van Basten discussie topic is gepromoveerd maar waar de topicstarter als hij de "discussie" niet aankan die maar gewoon negeert. Wáárom, als er wél een haatcampagne tegen Van Basten gevoerd mag worden kan er dan geen Pro Van Basten topic of zelfs maar een neutraal Van Basten topic?
is elke nieuwe wedstrijd dan geen nieuw feit? elke nieuwe wedstrijd bewijst jouw ongelijk en je bent nog geen centimeter van mening verandert, je gaat alleen maar harder schreeuwen dat je gelijk hebt en als iemand dan met cijfers bewijst dat je ongelijk hebt ga je hem negeren...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De discussie kan ik best aan, maar er komen geen nieuwe feiten boven tafel.
Even twee vergelijkbare voorbeelden:quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is elke nieuwe wedstrijd dan geen nieuw feit? elke nieuwe wedstrijd bewijst jouw ongelijk en je bent nog geen centimeter van mening verandert, je gaat alleen maar harder schreeuwen dat je gelijk hebt en als iemand dan met cijfers bewijst dat je ongelijk hebt ga je hem negeren...
De wedstrijd tegen Albanië geeft jullie toch allebei gelijk? Er is gewonnen met waardeloos voetbal, daar valt weinig meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is elke nieuwe wedstrijd dan geen nieuw feit? elke nieuwe wedstrijd bewijst jouw ongelijk en je bent nog geen centimeter van mening verandert, je gaat alleen maar harder schreeuwen dat je gelijk hebt en als iemand dan met cijfers bewijst dat je ongelijk hebt ga je hem negeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |