Nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:47 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lekker makkelijkJij neemt Seedorf die gemiste pingel in 1996 zeker ook nog steeds kwalijk?
Excuses, verkeerd begrepen. Feit blijft dat de winnende treffer van gisteren uit de lucht kwam vallen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:12 schreef Tennessee het volgende:
[..]
volgens mij hebben we het niet over hoe de bal bij emmanuelson kwam maar de aanval vóór die aanval
Waarom naar al die andere landen kijken, doe je dat ook als zij wél het EK winnen en wij niet?quote:[..]
Glas halfvol, glas halfleeg... we hebben wél wéér 3 punten, andere grote landen laten ook punten liggen, wij deden dat gisteravond wéér niét.
Eerdere prestaties op EK's en WK's.quote:[..]
Ok, als je de FIFA ranking onzin vind, waar baseer jij dan op hoe sterk een poule is?
Blijf vooral geloven in een goed EK, ik hoop er op, serieus waar.quote:[..]
Dat is dezelfde vraag als wat jij gaat zeggen als we volgend jaar kampioen worden, behalve dat ik nooit heb beweerd dat we gisteravond wel even zouden winnen terwijl jij al drie jaar, tegen de cijfers en resultaten in, door Van Basten in het ongelijk wordt gesteld en je blijft maar hetzelfde roepen... "Portugal!" "Luxemburg!" "Paniek!" "Ontslag!" "Rampspoed!" "Noodklok"
Marco van Basten heeft hier totaal geen invloed op gehad, alleen door Robin van Persie te wisselen heeft hij hem behoed voor een rode kaart. Maar goed, jij denkt dus dat beide spelers met een rode kaart van het veld gestuurd zouden zijn, als Van Basten geen bondscoach was geweest?quote:[..]
Nee, van Johan Derksen natuurlijk!![]()
Op het WK presteerden acht landen beter dan Nederland en zeven landen gelijkwaardig, maar doordat Nederland geweldig gepresteerd heeft (cijfermatig) in een zwakke kwalificatie-poule, staan zij achtste en geen - pak hem beet - zestiende.quote:[..]
Hier weer zo'n voorbeeld van grenzeloze overdrijving. Je hebt een héél klein beetje een punt, misschien. Natuurlijk zegt de FIFA ranking wél iets over de ware kracht van een land... Zet een willekeurig top 10 land tegen een willekeurig team dat niet in de top 100 staat en 9 van de 10 keer zal het top 10 land winnen. Punt. Dus het zegt zeker iéts. Punt. Niet alles, ok, maar zeker niet niets. Heb jij een bétere graadmeter?
Wij zullen ons plaatsen voor het EK, maar landen als Frankrijk, Italië en Duitsland ook. Waarschijnlijk met minder goede cijfers, toch geef ik hen meer kans op het EK dan Oranje.quote:[..]
Het is een vaststaand feit dat je zonder redelijke cijfers helemaal niet verder dan de kwalificatie komt. Ze zijn dus niet alleen belangrijk maar zelfs essentieel.
quote:[..]
dat is jouw mening en misschien wordt die wel gedeeld door 26 miljard andere Nederlanders, het blijft jouw mening. Géén feit.
Het is toch een feit dat er nog geen team staat, na drie jaar? Is het dan logisch dat er op het EK, over minder dan een jaar, wel een team staat als Van Basten zo door blijft gaan?quote:[..]
En dat noemt men een aanname of theorie met als basis een mening. Weer, géén feit.
Niemand heeft iets aan meningen? Ook de bondscoach niet? Waarom heeft hij dan assistenten? Van Basten is niet foutloos, niemand is dat. Andermans mening kan hem dus helpen, als hij daar open voor staat.quote:[..]
Feiten heb je wat aan, daar kan je wat mee. Resultaten, cijfers, feiten. Meningen, speculaties, theorieën, aannames, allemaal hardstikke leuk als je je verveeld, maar dáár heeft niemand iets aan, in ieder geval niet iemand met een bord voor zijn kop die alleen geinteresseerd is in zijn eigen stemgeluid.
Jij bent dus eigenlijk hartstike tevreden over de huidige stand van zaken?quote:[..]
Klopt grotendeels, misschien niet alle kritiek, maar voor een groot deel wél ja.
Gelukkig.quote:[..]
Dát hoor je mij niet zeggen.
Hoe steun jij Oranje eigenlijk? Bezoek je weleens wedstrijden of blijft jouw steun beperkt bij het verdedigen van Van Basten op internetfora?quote:[..]
Dát moet je helemaal zelf weten...
Er zijn volgens mij meer mensen die verwijten dat JIJ een bord voor je kop het, dan ik.quote:[..]
Ik weet niet waarom jullie kritiek hebben, ik kan meerdere redenen bedenken... Heb ik gezegd dat ik niet begrijp dat jullie kritiek hebben? Ik heb ook kritiek, op jullie kritiek, maar er zit ergens een bord de communicatie te verstoren geloof ik...
Het feit dat andere toplanden misstappen begaan is voor mij geen reden om blij te zijn als Nederland lucky wint tegen voetbaldwergen. Hoewel, ik vind dat er best af en toe een mindere wedstrijd tussen mag zitten, maar het probleem van het Nederlands elftal is net andersom, er zit af en toe eens een redelijk goede wedstrijd tussen, maar het meeste is gewoon veel te matig.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:37 schreef Tennessee het volgende:
ik had pas écht gebaald als we niet met 3 punten weg waren gekomen, zoals bijvoorbeeld Duitsland bij Cyprus, maar zo zijn er deze kwalificatie nog wel een paar voorbeelden... 1-0 winst tegen luxemburg helemaal niet slecht gezien bijvoorbeeld;
Armenië - Portugal 1- 1
Faroeë Eilanden - Italië 1 - 2
Schotland - Frankrijk 1 - 0
Malta - Hongarije 2 -1
Engeland - Macedonië 0 - 0
Noord Ierland - Spanje 3 - 2
maar niet leuk om naar te kijken, geef ik toe, kan ook niet altijd.
Een foto is ontwikkeld en het Nederlands elftal niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Een foto kan leuk zijn om naar te kijken
Denk dat Marco van Basten het hele bondscoachschap wel zat wordt als de kritiek het komende jaar nog massaler wordt, verwacht dat hij dan best weleens zelf op wil stappen na het EK.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:02 schreef Barca het volgende:
Gaat goed zo! Nog even en we zijn toe aan het topic "Bassie moet blijven!" Hij blijft toch wel in het circus dat oranje heet.
Ik moet je teleurstellen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Marco van Basten het hele bondscoachschap wel zat wordt als de kritiek het komende jaar nog massaler wordt, verwacht dat hij dan best weleens zelf op wil stappen na het EK.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
Excuses, verkeerd begrepen. Feit blijft dat de winnende treffer van gisteren uit de lucht kwam vallen.
Grappig, als ik met cijfers kom zeggen die niks, de FIFA ranking heeft totaal geen waarde en als ik dan met andere landen vergelijk is het ook weer niet goed... Weer wat anders verzinnenquote:Waarom naar al die andere landen kijken, doe je dat ook als zij wél het EK winnen en wij niet?
????? Kan je ook vragen stellen waar wél een zinnig antwoord op mogelijk is?quote:... jij denkt dus dat beide spelers met een rode kaart van het veld gestuurd zouden zijn, als Van Basten geen bondscoach was geweest?
Nu heb je het over een knock-out fase op een toernooi, van de zestien is er maar één die uiteindelijk wint, hebben die andere 15 dan allemaal gefaald? Dit is toch niet logisch... Hoe kan je nou de FIFA ranking, die is gebasseerd op álle wedstrijden over een periode van 8 jaar of zo, waarin alle resultaten gewogen worden met allerlei factoren gecombineerd en nauwkeurig berekend niét als graadmeter beschouwen en één wedstrijd in een knock-out fase wél?quote:Op het WK presteerden acht landen beter dan Nederland en zeven landen gelijkwaardig, maar doordat Nederland geweldig gepresteerd heeft (cijfermatig) in een zwakke kwalificatie-poule, staan zij achtste en geen - pak hem beet - zestiende.
Of Frankrijk en Italië zich zullen plaatsen is anders nog maar zeer de vraag;quote:Wij zullen ons plaatsen voor het EK, maar landen als Frankrijk, Italië en Duitsland ook. Waarschijnlijk met minder goede cijfers, toch geef ik hen meer kans op het EK dan Oranje.
Je hebt wel erg veel moeite met het verschil tussen meningen en feiten hoor, sorry... Nee, geen feit, mening.quote:Het is toch een feit dat er nog geen team staat, na drie jaar?
In jouw beleving dus inderdaad niet, omdat het een veronderstelling is gebaseerd op jouw mening. In mijn beleving wél omdat ik een andere mening heb dan jij.quote:Is het dan logisch dat er op het EK, over minder dan een jaar, wel een team staat als Van Basten zo door blijft gaan?
Hij heeft niet alleen een assistent en een keeperstrainer, er is zelfs een tweede Bondscoach! Verder heb je gelijk maar heb je me ook niet helemaal goed begrepen denk ik.quote:Niemand heeft iets aan meningen? Ook de bondscoach niet? Waarom heeft hij dan assistenten? Van Basten is niet foutloos, niemand is dat. Andermans mening kan hem dus helpen, als hij daar open voor staat.
Nou, in zekere zin wél ja, al is het niet moeilijk om te dromen over hoe het had kúnnen gaan en hoe het zál gaan maar dat is helaas geen realiteit he...quote:Jij bent dus eigenlijk hartstike tevreden over de huidige stand van zaken?
Ben nog nooit naar een Oranje wedstrijd geweest, ik ga zo nu en dan wel eens naar ADO en ook vroegah toen het nog FC was wel eens op de Northside maar ik ben thuissupporter, geen lid van de vereniging of zo, en ik ben niet bij veel wedstrijden geweest. En ook nog niet in het nieuwe stadion, verleden jaar voor het laatst tegen een stel boeren (verlorenquote:Hoe steun jij Oranje eigenlijk? Bezoek je weleens wedstrijden of blijft jouw steun beperkt bij het verdedigen van Van Basten op internetfora?
Dat betekent dan óf dat jij gelijk hebt óf dat ik gelijk heb, toch? Want wat zou iemand die een bord voor zijn kop heeft anders zeggen?quote:Er zijn volgens mij meer mensen die verwijten dat JIJ een bord voor je kop het, dan ik.
als ik beter benquote:Maar goed, jij zal wel gelijk hebben, op basis van goede cijfers ofzo. Wanneer ga je weer aan het werk?
en ik ben tot mijn grote verdriet bang dat hij wel eens gelijk zou kunnen krijgen, daarin dan... zelfrealiserende voorspelling noemen ze dat geloof ik.quote:
Scorebord journalistiek. Frankrijk en Italie hebben het betere programma.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Of Frankrijk en Italië zich zullen plaatsen is anders nog maar zeer de vraag;
Groep B
Schotland 9 21
Italië 9 20
Frankrijk 9 19
Wie in wat? Je bedoelt dat je ook denkt dat Marco aanblijft?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en ik ben tot mijn grote verdriet bang dat hij wel eens gelijk zou kunnen krijgen, daarin dan... zelfrealiserende voorspelling noemen ze dat geloof ik.
nee, juist andersom... Gebaseerd op feiten mogen zowel Italië als Frankrijk géén punten meer verliezen. Italië en Schotland moeten allebei nog tegen Georgië en Franrijk en Schotland moeten allebei nog tegen Oekraïne... Als schotland daar 6 punten pakt hebben ze genoeg aan een gelijkspel thuis tegen Italië om zich te kwalificeren... En aangezien Schotland in de poule al twee keer gewonnen heeft van Frankrijk is het helemaal niet zo onwaarschijnlijk dat ze thuis tegen Italië gelijkspelen... Vóóral niet als Italië al gekwalificeerd is dan en Italië Frankrijk dus met een gelijkspel tegen Schotland al vóór het toernooi kan uitschakelen.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Frankrijk en Italie hebben het betere programma.
Die gaan zich beiden gewoon plaatsen.
Zie je, zo moeilijk ben ik helemaal niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, jij had juist gelijk, ík was in de war.wat gebeurt er nu ineens? roflmao
Jij hebt maar één goed punt, dat zijn de goede cijfers en je weet ze op meerdere manieren te brengen.quote:[..]
Grappig, als ik met cijfers kom zeggen die niks, de FIFA ranking heeft totaal geen waarde en als ik dan met andere landen vergelijk is het ook weer niet goed... Weer wat anders verzinnen![]()
Jij vindt het de verdienste van Marco van Basten, hoe dan in godsnaam?quote:[..]
????? Kan je ook vragen stellen waar wél een zinnig antwoord op mogelijk is?
Wereldwijd wordt die FIFA-ranglijst afgekraakt, omdat sommige landen veel hoger staan dan dat zij daadwerkelijk horen, maar jij gebruikt hem als leidraad. Hm, logisch?quote:[..]
Nu heb je het over een knock-out fase op een toernooi, van de zestien is er maar één die uiteindelijk wint, hebben die andere 15 dan allemaal gefaald? Dit is toch niet logisch... Hoe kan je nou de FIFA ranking, die is gebasseerd op álle wedstrijden over een periode van 8 jaar of zo, waarin alle resultaten gewogen worden met allerlei factoren gecombineerd en nauwkeurig berekend niét als graadmeter beschouwen en één wedstrijd in een knock-out fase wél?
Zoals gezegd, scorebordjournalistiek, iets waar jij - zoals bekend - wel van houdt.quote:[..]
Of Frankrijk en Italië zich zullen plaatsen is anders nog maar zeer de vraag;
Groep B
Schotland 9 21
Italië 9 20
Frankrijk 9 19
Heb nog niemand gehoord die vindt dat er wél een team staat, zelfs jij niet. Dus dan zal het wel zo zijn, toch?quote:[..]
Je hebt wel erg veel moeite met het verschil tussen meningen en feiten hoor, sorry... Nee, geen feit, mening.
Ben heel benieuwd, ik verwacht niets en dus kan het alleen maar meevallen, jij bent juist heel hoopvol en dus wordt het waarschijnlijk een kut-EK voor jou.quote:[..]
In jouw beleving dus inderdaad niet, omdat het een veronderstelling is gebaseerd op jouw mening. In mijn beleving wél omdat ik een andere mening heb dan jij.
Je zegt letterlijk "Meningen, speculaties, theorieën, aannames, allemaal hardstikke leuk als je je verveeld, maar dáár heeft niemand iets aan" Kort samengevat, niemand heeft iets aan meningen.quote:[..]
Hij heeft niet alleen een assistent en een keeperstrainer, er is zelfs een tweede Bondscoach! Verder heb je gelijk maar heb je me ook niet helemaal goed begrepen denk ik.
ZIjn er dan echt geen punten die wat jou betreft (veel) beter kunnen?quote:[..]
Nou, in zekere zin wél ja, al is het niet moeilijk om te dromen over hoe het had kúnnen gaan en hoe het zál gaan maar dat is helaas geen realiteit he...
Tot het EK in 2004 miste ik geen wedstrijd, ben toen zelfs naar Portugal afgereisd. Maar eigenlijk heeft Marco van Basten er voor gezorgd dat ik Oranje zat werd: zijn selectiebeleid, houding in de media, opstellingen, wanvertoningen etc. Als ik verder niets te doen heb, kijk ik nog, maar verder niet. Na bijna iedere wedstrijd concludeer ik dat het zonde van mijn tijd was om te kijken, dus ik blijf er echt niet meer voor thuis!quote:[..]
Ben nog nooit naar een Oranje wedstrijd geweest, ik ga zo nu en dan wel eens naar ADO en ook vroegah toen het nog FC was wel eens op de Northside maar ik ben thuissupporter, geen lid van de vereniging of zo, en ik ben niet bij veel wedstrijden geweest. En ook nog niet in het nieuwe stadion, verleden jaar voor het laatst tegen een stel boeren (verloren)
Wedstrijden van Oranje mis ik vrij zelden, alleen als er echt bijzondere omstandigheden zijn kijk ik niet, en dat al sinds '78. Altijd op tv omdat ik het daar beter kan volgen en (zeker de laatste tijd) dat massale Oranje gedoe van mij nou ook niet zo hoeft, maar dat is persoonlijk en ik heb er verder geen kritiek op.
Denk dat jij gelijk hebt, tenminste, als ik alleen naar de cijfers kijk.quote:[..]
Dat betekent dan óf dat jij gelijk hebt óf dat ik gelijk heb, toch? Want wat zou iemand die een bord voor zijn kop heeft anders zeggen?
Beterschap dan!quote:[..]
als ik beter ben
Kap nah, straks ga ik jou ook nog uitnodigen voor appeltaart!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:41 schreef M0NTANA het volgende:
Zie je, zo moeilijk ben ik helemaal niet.
Dat is dan in ieder geval één meer dan jij.quote:Jij hebt maar één goed punt, dat zijn de goede cijfers en je weet ze op meerdere manieren te brengen.
grappig dat jij daar zo veel moeite mee hebt.quote:Grappig is ook dat Marco van Basten alleen trots kan zijn op de cijfers, meer ok absoluut niet.
Nee, ik gaf geen antwoord, ik vroeg om vragen die wél te beantwoorden zijn of zitten we hier weer even langs elkaar heen te praten?quote:Jij vindt het de verdienste van Marco van Basten, hoe dan in godsnaam?
Klopt, en die kritiek ben ik het ook voor een deel mee eens, maar dat gaat over de verhoudingen tussen de verschillende confederaties... In Azië vinden ze geloof ik dat de Aziatische landen veel te laag gewaardeerd worden en in Europa vinden veel mensen dat de Amerikaanse landen veel te hoog gewaardeerd worden... Die kritiek is zeker niét dat er geen enkele waarde aan gehecht kan worden en zéker niet als je landen binnen een bepaalde confederatie, zoals de UEFA in dit geval, bekijkt.quote:Wereldwijd wordt die FIFA-ranglijst afgekraakt, omdat sommige landen veel hoger staan dan dat zij daadwerkelijk horen, maar jij gebruikt hem als leidraad. Hm, logisch?
weer zoiets.. Blijkbaar heeft iemand dat bedacht, misschien jij. Begint als een toevallig gevonden opmerking en een week later is het "zoals bekend"... Maar goed, dan hou ik van scorebordjournalistiek en jij van glazenboljournalistiek. Dat is nu ook wel "algemeen bekend"... toch? niet dan?quote:Zoals gezegd, scorebordjournalistiek, iets waar jij - zoals bekend - wel van houdt.
Dan heb je niet goed opgelet. Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat er een team staat, ik heb zlefs meer vertrouwen in het Oranje van Van Basten dan ik sinds heel lang in een Oranje heb gehad.quote:Heb nog niemand gehoord die vindt dat er wél een team staat, zelfs jij niet. Dus dan zal het wel zo zijn, toch?
Een kut-EK denk ik niet, al is de kans groter dat het niet zo afloopt als ik graag wil dan wél en zal ik dat dan heel erg jammer vinden. Voor jou kan het helemaal niet meevallen, jij gaat je tot de laatste minuut van de finale lopen ergeren om er dan ineens achter te komen dat je het vier jaar hélemaal fout hebt gezien, óf, en die kans is dus groter, "wordt bewezen dat je het altijd wel hebt gezegd" en ben je de held van je slaapkamer maar jij hebt zowiezó een kut-EK, wat er ook gebeurt....quote:Ben heel benieuwd, ik verwacht niets en dus kan het alleen maar meevallen, jij bent juist heel hoopvol en dus wordt het waarschijnlijk een kut-EK voor jou.
nu haal je mijn woorden uit de context. Té kinderachtig om verder op in te gaan...quote:Je zegt letterlijk "Meningen, speculaties, theorieën, aannames, allemaal hardstikke leuk als je je verveeld, maar dáár heeft niemand iets aan" Kort samengevat, niemand heeft iets aan meningen.
Heb ik er niet vanochtend een flink aantal opgenoemd? Zat het bord in de weg misschien?quote:ZIjn er dan echt geen punten die wat jou betreft (veel) beter kunnen?
Dus Marco van Basten heeft meer invloed op jouw leven dan jijzelf? Zeg je dat nu?quote:Tot het EK in 2004 miste ik geen wedstrijd, ben toen zelfs naar Portugal afgereisd. Maar eigenlijk heeft Marco van Basten er voor gezorgd dat ik Oranje zat werd: zijn selectiebeleid, houding in de media, opstellingen, wanvertoningen etc. Als ik verder niets te doen heb, kijk ik nog, maar verder niet. Na bijna iedere wedstrijd concludeer ik dat het zonde van mijn tijd was om te kijken, dus ik blijf er echt niet meer voor thuis!
dankjewel, ziek zijn is niet leuk, ik ben blij dat ik in ieder geval kan internetten, verder wil ik er liever niet meer over praten, goed?quote:Beterschap dan!
Jammer dat hij zich niet aan zn uitspraak heeft gehouden.Buiten alle statisttieken,uitslagen en opstellingen om vind ik dat hij moet vertrekken omdat hij de Nederlandse die-hard voetbalfan vervreemd van het Nederlands elftal.Is een beetje normale opstelling en selectiebeleid nou te veel gevraagd?quote:‘Later werd Frank (Rijkaard, G.V.) bondscoach. Ik vind het moedig dat hij dat heeft gedaan. Voor het Nederlands voetbal was het ook belangrijk dat hij erin stapte, want ik geloof dat al drie kandidaten voor de eer hadden bedankt. Maar zelf had ik het nooit gedaan. Ik vind niet dat je moet beginnen bij een nationaal elftal, dat is meer iets om mee te eindigen.’
VI 2002.
Dat kan, maar kan je dan ook uitleggen waarom?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:13 schreef Seress het volgende:
Jammer dat hij zich niet aan zn uitspraak heeft gehouden.Buiten alle statisttieken,uitslagen en opstellingen om vind ik dat hij moet vertrekken omdat hij de Nederlandse die-hard voetbalfan vervreemd van het Nederlands elftal.
wat bedoel je met "normaal"?quote:Is een beetje normale opstelling en selectiebeleid nou te veel gevraagd?
Sorry, maar ik begrijp je punt niet...quote:
23-03-1966 28-01-1970 Georg Kessler 28 10 6 12
Was de enige coach van het Ned. elftal met een negatieve balans.Over het algemeen dus nutteloos om aan te komen met de positieve balans ten faveure van Bassie.Dat geld voor praktisch iedere bondscoach(met meer dan een paar wedstrijden natuurlijk)
Kan je me dit uitleggen, ik begrijp hier niks van. Ben je dan jaloers op Van Basten of zo?quote:En ik heb de hele wedstrijd gekeken,op t puntje van mijn stoel.Maar deze zei''ik hoop dat ze verliezen''
Maar ik hou van Oranje.Ik ben Nederlander en trots.Bassie verneukt dat.Daar heb ik geen statistiekje voor,maar ik denk dat meer dan 60% van de Nederlanders dat zo voelt.
Voor tijdens de volgende interland zeker?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Kap nah, straks ga ik jou ook nog uitnodigen voor appeltaart!
Qua feiten wel, toch heb ik voldoende goede argumenten gegeven.quote:[..]
Dat is dan in ieder geval één meer dan jij.
Zou het niet grappig willen noemen, eerder verder kijken dan je neus lang is. (kom maar op, DIGGER)quote:[..]
grappig dat jij daar zo veel moeite mee hebt.
Ik snap het in elk geval niet meer.quote:[..]
Nee, ik gaf geen antwoord, ik vroeg om vragen die wél te beantwoorden zijn of zitten we hier weer even langs elkaar heen te praten?
Kijk maar waar jij waarde aan hecht.quote:[..]
Klopt, en die kritiek ben ik het ook voor een deel mee eens, maar dat gaat over de verhoudingen tussen de verschillende confederaties... In Azië vinden ze geloof ik dat de Aziatische landen veel te laag gewaardeerd worden en in Europa vinden veel mensen dat de Amerikaanse landen veel te hoog gewaardeerd worden... Die kritiek is zeker niét dat er geen enkele waarde aan gehecht kan worden en zéker niet als je landen binnen een bepaalde confederatie, zoals de UEFA in dit geval, bekijkt.
Jij wordt door meer mensen van "scorebordjournalistiek" beticht, dan ik van "glazenboljournalistiek".quote:[..]
weer zoiets.. Blijkbaar heeft iemand dat bedacht, misschien jij. Begint als een toevallig gevonden opmerking en een week later is het "zoals bekend"... Maar goed, dan hou ik van scorebordjournalistiek en jij van glazenboljournalistiek. Dat is nu ook wel "algemeen bekend"... toch? niet dan?
Ben blij voor je.quote:[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat er een team staat, ik heb zlefs meer vertrouwen in het Oranje van Van Basten dan ik sinds heel lang in een Oranje heb gehad.
Tot aan de finale? Meen je dat serieus?quote:[..]
Een kut-EK denk ik niet, al is de kans groter dat het niet zo afloopt als ik graag wil dan wél en zal ik dat dan heel erg jammer vinden. Voor jou kan het helemaal niet meevallen, jij gaat je tot de laatste minuut van de finale lopen ergeren om er dan ineens achter te komen dat je het vier jaar hélemaal fout hebt gezien, óf, en die kans is dus groter, "wordt bewezen dat je het altijd wel hebt gezegd" en ben je de held van je slaapkamer maar jij hebt zowiezó een kut-EK, wat er ook gebeurt....
Ik quote je, heb het letterlijk gekopieerd.quote:[..]
nu haal je mijn woorden uit de context. Té kinderachtig om verder op in te gaan...
Ja, je was onverstaanbaar door dat bord voor je kop, voortaan weghalen.quote:[..]
Heb ik er niet vanochtend een flink aantal opgenoemd? Zat het bord in de weg misschien?
Nee, man. Bepaal zelf wat ik wel of niet relaxed vind als tijdbesteding, Oranje is dat momenteel niet.quote:[..]
Dus Marco van Basten heeft meer invloed op jouw leven dan jijzelf? Zeg je dat nu?
Hoop ook serieus dat je snel weer aan het werk kan.quote:[..]
dankjewel, ziek zijn is niet leuk, ik ben blij dat ik in ieder geval kan internetten, verder wil ik er liever niet meer over praten, goed?
you have a twisted mind, maar wél leuk idee misschien, Fok!-meet voor de wedstrijd tegen Roemenië...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor tijdens de volgende interland zeker?
Blijkbaar heb ik je nog niet goed uitgelegd wat nou het verschil is tussen een mening en een feit... Een mening is als jij denkt dat iets zo is, en het wordt een feit op het moment dat jij aan kan tonen dat het ook werkelijk zo is. Nou probeer het eens;quote:Jij wordt door meer mensen van "scorebordjournalistiek" beticht, dan ik van "glazenboljournalistiek".
Nou, wat denk je, mening of feit?quote:Jij wordt door meer mensen van "scorebordjournalistiek" beticht, dan ik van "glazenboljournalistiek".
nogmaals, van harte en welgemeend bedankt, kunnen we er dan nú over ophouden alsjeblieft? Maar ik kan me het wel een beeeeetje voorstellen dat je dat hooptquote:Hoop ook serieus dat je snel weer aan het werk kan.
vind je dat je als je Oranje momenteel geen relaxte vrijetijdsbesteding vindt niet een beetje veel tijd in de Marco van Basten topic doorbrengt? Of is dat geen "vrije" tijd?quote:Nee, man. Bepaal zelf wat ik wel of niet relaxed vind als tijdbesteding, Oranje is dat momenteel niet.
Ligt er aan, als ik iets beters te doen hebt, sla ik de interland over.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
you have a twisted mind, maar wél leuk idee misschien, Fok!-meet voor de wedstrijd tegen Roemenië...
Even kijken, het is een feit dat jij door meer mensen wordt beticht van "scorebordjournalistiek" dan ik van "glazenboljournalistiek" dus dan zal het wel zo zijn?quote:[..]
Blijkbaar heb ik je nog niet goed uitgelegd wat nou het verschil is tussen een mening en een feit... Een mening is als jij denkt dat iets zo is, en het wordt een feit op het moment dat jij aan kan tonen dat het ook werkelijk zo is. Nou probeer het eens;
[..]
Nou, wat denk je, mening of feit?
quote:[..]
nogmaals, van harte en welgemeend bedankt, kunnen we er dan nú over ophouden alsjeblieft? Maar ik kan me het wel een beeeeetje voorstellen dat je dat hooptMaar volgende week nog niet hoor, dan weet je dat vast. Kan je je er op voorbereiden...
vind je dat je als je Oranje momenteel geen relaxte vrijetijdsbesteding vindt niet een beetje veel tijd in de Marco van Basten topic doorbrengt? Of is dat geen "vrije" tijd?quote:Nee, man. Bepaal zelf wat ik wel of niet relaxed vind als tijdbesteding, Oranje is dat momenteel niet.
helaas... maar probeer het vooral nóg een keer! Niet opgeven!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Even kijken, het is een feit dat jij door meer mensen wordt beticht van "scorebordjournalistiek" dan ik van "glazenboljournalistiek" dus dan zal het wel zo zijn?
Jezusquote:Op donderdag 13 september 2007 16:39 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nogmaals, van harte en welgemeend bedankt, kunnen we er dan nú over ophouden alsjeblieft? Maar ik kan me het wel een beeeeetje voorstellen dat je dat hooptMaar volgende week nog niet hoor, dan weet je dat vast. Kan je je er op voorbereiden...
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus!
Ik denk dat we Montana volgende week in R&P zullen moeten zoeken.
Zie net dat er 14 landen naar het EK gaan (bv Nederland).quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef AminBen het volgende:
zie net dat 31 landen meer hebben gescoord in de kwalificatie![]()
Komt omdat het nog nooit eerder is voorgevallen dat de eerste twee zich rechtstreeks plaatsen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, weer 3 punten in de knip. Met dit soort wedstrijden hebben we de laatste 20 jaar altijd moeite en dus is het belangrijk om 3 punten binnen te halen. Jammer voor Derksen maar we gaan naar het EK (en dat al in zo'n vroeg stadium, uniek) !
Grote meerderheid van Nederland zegt dat Marco van Basten er niets van bakt, dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten? Of moeten we toch maar luisteren naar die paar overgebleven positivo's?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Werkelijk iedereen die ik vandaag heb gesproken vindt dat V Basten gisteravond zichzelf compleet belachelijk heeft gemaakt als coach... het draagvlak bij het publiek voor deze coach is echt naar het nulpunt gezakt maar de KNVB doet net alsof de neus bloedt... Voetbal en Oranje zijn van het volk, het volk pruimt de coach niet meer maar er wordt net gedaan alsof wij maar dom klootjesvolk zijn... Ik stel dan ook echt nog eens voor om de eerstvolgende thuisinterland massaal te boycotten...
Het is voor ons frustrerend dat die paar positivo's nu juist bij de KNVB het voor het zeggen hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grote meerderheid van Nederland zegt dat Marco van Basten er niets van bakt, dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten? Of moeten we toch maar luisteren naar die paar overgebleven positivo's?
Johan Cruijff is adviseur van de KNVB en mocht men besluiten om Marco van Basten de laan uit te sturen, zal men ook meteen Cruijff kwijtraken en dat wil men niet. Al vraag ik me af wat ze verliezen, mocht Cruijff daadwerkelijk geen adviseur meer willen zijn van de KNVB?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is voor ons frustrerend dat die paar positivo's nu juist bij de KNVB het voor het zeggen hebben
Zie net dat geen enkel land minder doelpunten tegen kreeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:45 schreef AminBen het volgende:
zie net dat 31 landen meer hebben gescoord in de kwalificatie![]()
Dat komt omdat we zo'n goede keeper hebben: Van der Sar! Die houdt de nul ondanks prutsers als Bouma en Mathijsen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
Alweer 3 punten![]()
[..]
Zie net dat geen enkel land minder doelpunten tegen kreeg.
Zo is het en niet anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, weer 3 punten in de knip. Met dit soort wedstrijden hebben we de laatste 20 jaar altijd moeite en dus is het belangrijk om 3 punten binnen te halen. Jammer voor Derksen maar we gaan naar het EK (en dat al in zo'n vroeg stadium, uniek) !
Maar op het ek overleven we de groepswedstrijden niet!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:34 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vind inderdaad dat van Basten dramatisch functioneert, maar het Nederlands elftal heeft eigenlijk altijd moeite met kwalificatiewedstrijden tegen landen als Albanië, dus laten we er niet te dramatisch over doen. Ze hebben 3 punten en dat is het belangrijkste.
jaweeeelquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar op het ek overleven we de groepswedstrijden niet!
Zeker weten van welquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar op het ek overleven we de groepswedstrijden niet!
Nederland wint niet zomaar van Polen, Finland, Portugal, Servië, Schotland, Italië, Frankrijk, Griekenland, Turkije, Noorwegen, Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Engeland, Rusland, Zweden, Spanje, Oostenrijk en/of Zwitserland.quote:
Nogmaals, geluk dat nummer twee geen play-offs hoeft te spelen.quote:
Tja, die kan hij moeilijk op een andere positie zetten..quote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Van der Sar is ook de enige speler die onder Van Basten goed functioneert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |