Discriminatie!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef Floripas het volgende:
Zou je "hate crimes" zwaarder moeten bestraffen?
Volgens mij werkt men met verschillende vervoersbedrijven in Japan. Je hebt in Nederland ook een beperkte ruimte op de weg maar er zijn verschillende busvervoerbedrijven, toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij weet ook dat concurrentie op het spoor, ook in een libertarische samenleving, amper mogelijk is. Je hebt beperkte ruimte voor het spoor, je hebt beperkte ruimte op het spoor.
SADDAM en CAMORRA!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
EN weer BREEKT het NIEUWS (en MIJN klomp)
Gelukkig is misleiding en oplichting legaal in het libertarisme.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
FIOD doet inval bij RTL en SBS
Zoals een goed mafia-baas betaamt bestraft de overheid de onverlaten die het wagen zomaar kansspelletjes uit te zenden zonder daarvoor hun verplichte afdrachten aan de Don af te staan. Het is maar goed dat zulke grove misstanden in dit land streng worden aangepakt.
Henri, wanneer geef je de strijd op? Je trekt aan een groot dood paard.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
FIOD doet inval bij RTL en SBS
Zoals een goed mafia-baas betaamt bestraft de overheid de onverlaten die het wagen zomaar kansspelletjes uit te zenden zonder daarvoor hun verplichte afdrachten aan de Don af te staan. Het is maar goed dat zulke grove misstanden in dit land streng worden aangepakt.
Doe eens lief tegen hem.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Henri, wanneer geef je de strijd op? Je trekt aan een groot dood paard.![]()
Ik doe lief tegen Henri. Want ik zeg het uit pure liefde. Die man verzuurt zo helemaalquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Autodidact het volgende:
Ik vraag me nou af wie die mensen zijn die stug blijven bellen naar die belshows. Verdienen ze het niet gewoon om opgelicht te worden?
....je hebt een kleine.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waar blijft het commentaar op de genitalia?
Wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:20 schreef EchtGaaf het volgende:
En verder heb ik maar aan 1 persoon echt een hekel hier.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gebeuren, want Mohammed was hun voorbeeld. Ik probeer ook zoveel mogelijk aan het voorbeeld van Jezus te leven....
Wat valt er te lachen?quote:
Ik had ergens een keer op tv gezien (weet niet meer waar) dat iemand opnames van belspelletjes thuis zat te bekijken en toen dus ging bellen voor de oplossing van het belspelletje van de dag daarvoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Autodidact het volgende:
Ik vraag me nou af wie die mensen zijn die stug blijven bellen naar die belshows. Verdienen ze het niet gewoon om opgelicht te worden?
Hij bedoelt de Jezus van de politiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
John Dope. Vergelijk hem even met Jezus.
Dan krijg ik een vergelijking2 . Ik denk dat JD zichzelf liever als profeet ziet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
John Dope. Vergelijk hem even met Jezus.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
....je hebt een kleine.
/schotvooropendoel
Hij was de kwaadste niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is toch niet om te lachen. Jezus is een goed voorbeeld [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij was is de kwaadste niet.
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij was de kwaadste niet.
Dat stuk van Sjoerd de Jong deze zaterdag had exact dezelfde boodschap. Wat een opvrijerij bij de NRC.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jacques van Doorn ontmaskerd.
Je trekt inderdaad heel wat publiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.![]()
Dat eerste is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.![]()
"Voor Van Doorn wel. Hij is geobsedeerd door joden.."quote:Op donderdag 13 september 2007 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jacques van Doorn ontmaskerd.
Hij was al uitgeschreven, zijn post wordt soms weggegooid, maar dan wel van onderaf van de stapel, anders kan er geen nieuwe meuk meer bij. Er wordt geopperd om zijn raadsvergoeding terug te vorderenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Michiel Smit al sinds mei niet meer gezien in Lansingerland
Daarvoor breek ik even met de regel niet fokken op kantoorquote:VVD-leider Rutte zet Rita Verdonk uit fractie
ANP
DEN HAAG - VVD-fractieleider Mark Rutte heeft Tweede Kamerlid en voormalig minister Rita Verdonk uit de fractie gezet. De VVD-politica neemt 24 uur de tijd om zich te beraden of ze in de Kamer blijft als eenmansfractie of de politiek helemaal verlaat.
,,De komende 24 uur moet ik een hele zware beslissing nemen, daar neem ik goed de tijd voor'', zei Verdonk na afloop van een crisisfractievergadering. ,,Ik had dit helemaal niet verwacht. Ik ben Rutte helemaal niet afgevallen. Ik ben verbijsterd.''
2e-generatie...Zijn vrouw ook trouwens, die zou zo graag wel achter het prikkeldraad hebben gezeten.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Voor Van Doorn wel. Hij is geobsedeerd door joden.."
Jezus, De Winter verwijt de ketel dat-ie zwart ziet. Hij is geobsedeerd door joden èn moslims.
DrW, mag ik hier een topic over maken?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Voor Van Doorn wel. Hij is geobsedeerd door joden.."
Jezus, De Winter verwijt de ketel dat-ie zwart ziet. Hij is geobsedeerd door joden èn moslims.
Doe eens wat aan die dubbeltopics.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:07 schreef sigme het volgende:
Goh.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=99753
[..]
Daarvoor breek ik even met de regel niet fokken op kantoor.
Ik zal je niet tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
DrW, mag ik hier een topic over maken?
Rita Verdonk 2006 - 2007.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die dubbeltopics.
WAAR!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die dubbeltopics.
Tsja. Als je dan zo dom bent dat je blijft bellen, dan gaat het opheffen van die spelletjes niks uitmaken - dan worden ze wel door een ander opgelicht. Ze zullen het wel nodig hebben om 10x op hun neus te vallen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had ergens een keer op tv gezien (weet niet meer waar) dat iemand opnames van belspelletjes thuis zat te bekijken en toen dus ging bellen voor de oplossing van het belspelletje van de dag daarvoor.![]()
Trouwens Florrie, heb jij de full works al gehad?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.
Ik vroeg niet om een bevestiging. Natuurlijk is het waar.quote:
Sukkel, wacht maar! Ik ga je klappen!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een bevestiging. Natuurlijk is het waar.
Is het weer Ramadan?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sukkel, wacht maar! Ik ga je klappen!
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sukkel, wacht maar! Ik ga je klappen!
Dag 1.quote:
Wel als Verdonk de zetel opgeeft.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:37 schreef Reya het volgende:
Waarvoor? Hij komt toch niet in de Kamer terecht, mag ik hopen?
Je bent de Brugger van Halal, geloof ik.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, en?
Kutmensen verrotten de maatschappij. Dat doe ik niet.![]()
Echt de woorden van een man die geen college volgt.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Hehe. Soms kom je thuis en dan zie je het nieuws en dan ga je lachen. Zoals vandaag. Prachtig.
Echt, echt...quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Echt de woorden van een man die geen college volgt.
Zoals volwassen werkende mannen?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Echt de woorden van een man die geen college volgt.
Je kunt het niet betalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:43 schreef gelly het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet een bod op een huis moet doen
Dat is het probleem niet.. Ik wil verhuizen omdat hier het nodige moet gebeuren, maar het huis dat ik eventueel wil kopen heeft ook een nieuwe keuken en vloer nodigquote:
Die geven college.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals volwassen werkende mannen?
quote:Samenvatting: domme, onwetende artikelen. Laten we gewoon met elkaar debatteren, Milagro.
alles is minder nu we niet meer kielhalen..quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=schromelijkquote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Napalm het volgende:
gromelijk? gromenlijk?
DvD/ google en ikzelf komen er niet uit.
En natuurrampen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef Monidique het volgende:
Alleen naar vrouwen en massamoordenaars wordt verwezen met de voornaam in de media.
You betcha *hips*quote:Op donderdag 13 september 2007 21:38 schreef Aoristus het volgende:
good for yeeew
gromelijk, uitspraak zonder SCH. zeker lokaal dialect.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=schromelijk
...Katrina Bush?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurrampen bezitten doorgaans geen voor- en achternaam.
Nja, ik ben nooit een fan van Rutte geweest, bij de bezetting van het Maagdenhuis een aantal jaar terug had hij mijn respect verloren. En zijn gedrag bij de uitslag van de verkiezingen tegenover Wilders sloeg nergens op. Een aantal rare uitspraken dit jaar. En nu maakt hij dit tegenover 60% van de VVD stemmers.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:33 schreef Aoristus het volgende:
waarom niet? Rutte verdient een kans om een milde indruk achter te laten
quote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nja, ik ben nooit een fan van Rutte geweest, bij de bezetting van het Maagdenhuis een aantal jaar terug had hij mijn respect verloren.
Dat herinner ik me ook nog, en zijn plannen om sociaal over te komen door de bijstand af te schaffen vond ik ook absolute onzin, er zal altijd een fall-back moeten blijvenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nja, ik ben nooit een fan van Rutte geweest, bij de bezetting van het Maagdenhuis een aantal jaar terug had hij mijn respect verloren. En zijn gedrag bij de uitslag van de verkiezingen tegenover Wilders sloeg nergens op. Een aantal rare uitspraken dit jaar. En nu maakt hij dit tegenover 60% van de VVD stemmers.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=99776quote:'Zondvloed leidde tot opwarming aarde'
Een Amerikaanse wetenschapper meent dat de opwarming van de aarde veel te maken heeft met de zondvloed in de tijd van Noach. ,,De huidige opwarming is niet uitzonderlijk.''
LOVELAND - De Bijbelse zondvloed is mogelijk de belangrijkste oorzaak voor de huidige opwarming van de aarde. Dat zegt de gepensioneerde klimatoloog dr. John Baumgardner in een documentaire die deze maand op de Amerikaanse televisie wordt uitgezonden.
De sleutel ligt volgens Baumgardner in de aanwezigheid van de enorme ijskappen op de aarde. ,,Waarom heeft de aarde zoveel ijs, bijna 21 miljard kubieke meter? Zij die beweren dat de mens de enige oorzaak is voor het broeikaseffect, slaan die vraag vaak over.'' Zijn opvatting wordt breed uitgemeten in de documentaire 'Van Noachs zondvloed tot het Einde der tijden', gemaakt door de christelijke televisiemaker Grizzly Adams Productions.
Baumgardner ontwikkelde een theorie (de Hydroplate Theory) die ervan uitgaat dat sinds de zondvloed van vijfduizend jaar geleden op aarde afwisselend warmere en koudere perioden zich voordoen. ,,Tussen 900 tot 1300 na Christus was er een warme periode, waardoor de Vikingen Groenland konden koloniseren, er veeteelt en landbouw tot bloei brachten en zelfs wijngaarden konden aanleggen.'' Daarna viel een 'kleine ijstijd' in, die onder meer leidde tot het dichtvriezen van de Theems rond 1600.
Over de laatste tweeduizend jaar bezien is de huidige opwarming niet buitengewoon. ,,De opwarming is in 1800 begonnen en versnelde in de 20e eeuw. Maar het is nu gemiddeld slechts één graad warmer dan honderd jaar geleden'', aldus Baumgardner.
Verder meent Baumgardner dat het smeltwater van de ijskappen in de oceanen verdampte en als sneeuw op continentale hooggebergten gletsers vormde. De verkleining van ijskappen luidde een warmere periode in; omdat minder zonlicht werd gereflecteerd, steeg de temperatuur en smolt nog meer ijs. Dat kringloopeffect zet zich steeds verder door.
De documentairemakers menen dat er geen gevaar is voor een nieuwe zondvloed als gevolg van de opwarming van de aarde. ,,De Bijbel beschrijft hoe het einde zal zijn'', zegt producer Sharon Dymmel. ,,Het zal niet gebeuren door middel van een zondvloed.''
In oktober zal een dvd van de documentaire worden uitgebracht.
Inderdaad. Een gladjanus die ik nog nooit vertrouwde.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:49 schreef Floripas het volgende:
Wat is die Rutte toch ook een aal van een gladjakker.
Floripas = Rutte?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Jij komt aardig over, maar intussen vertrouw ik hem voor geen meter. Nee, dan 100 x liever Verdonk. Die is tenminste wel echt.
Antwoord: Ben en Jerry's is weer gestegen in marktaandeel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Autodidact het volgende:
De sleutel ligt volgens Baumgardner in de aanwezigheid van de enorme ijskappen op de aarde. ,,Waarom heeft de aarde zoveel ijs, bijna 21 miljard kubieke meter? Zij die beweren dat de mens de enige oorzaak is voor het broeikaseffect, slaan die vraag vaak over.''
Antwoord: 't Is op bepaalde plekken verdomd koud...
Kggg....rrrrwwhhhblllquote:
B&Jquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Antwoord: Ben en Jerry's is weer gestegen in marktaandeel.
Jij lijkt niet op Rutte hoor. Jij lijkt wel op Wouke van Scherrenburg. Ze was gisteren op TV.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kggg....rrrrwwhhhblll
Wil je me dood hebben? Ik moest even in de spiegel kijken om te controleren.
Helaas.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij lijkt niet op Rutte hoor. Jij lijkt wel op Wouke van Scherrenburg. Ze was gisteren op TV.![]()
![]()
Pracht mens vind ik dat.
Ik hoop nog steeds dat je op haar lijkt
Ja, jullie schelen fors in leeftijd, ja. Een foto heb ik helaas niet van je. Maar qua karakter lijken jullie wel op elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Helaas.
Wellicht over veertig jaar.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moddervette, mierzoete troep
Ik moest het in Amerika altijd eten.
Zij is rechts, hè?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, jullie schelen fors in leeftijd, ja. Een foto heb ik helaas niet van je. Maar qua karakter lijken jullie wel op elkaar volgens mij![]()
Ik bedoel ook niet zozeer politieke kleur. Maar hoe je overkomt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zij is rechts, hè?
Ik ben links.
Ik ben niet snel te beledigen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zozeer politieke kleur. Maar hoe je overkomt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Blegh. Hangt aan elkaar van de suiker en de stroop en de geharde vetroom.
Er is al zo'n topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:28 schreef Floripas het volgende:
Dingen die iedereen lekker vindt maar jij vies
Maakt dat iets uit? Lekker toch.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ook een vraag (eerlijk waar)
Is leverworst gezond?
Ik zou zeggen dat het niet minder gezond of ongezond is dan het gemiddelde product van varkensvlees; zolang je het met mate eet is er dus niet veel mis mee. Maar bedenk je wel dat de lever de chemische fabriek van het lichaam is, en je dus niet weet wat voor troep er mogelijk in kan zitten (maar dat geldt eigenlijk voor alles wat je eet).quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
Ik heb ook een vraag (eerlijk waar)
Is leverworst gezond?
Geen idee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een computer vraag.
Als je een duel core PC koopt, is dat volledig compatibel met XP? Of leidt dat tot prestatieverlies t.o.v. Vista?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:41 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een computer vraag.
Als je een duel core PC koopt, is dat volledig compatibel met XP? Of leidt dat tot prestatieverlies t.o.v. Vista?
Als je iemand quote zie je alleen de code van de smiley, stupidquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
Maar je kan blijkbaar geen emoticons zien met een DualCore.
2 gig intern en 2 gig virtureel geheugen ofzo. Windows XP kan overigens niet meer dan 3,5 gb geheugen aan, dus 4gb is vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:26 schreef Autodidact het volgende:
4gig geheugen?
There's always a catch!quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:27 schreef Floripas het volgende:
Maar je kan blijkbaar geen emoticons zien met een DualCore.
Ik heb een héél ouderwetse skin. Met kleurtjes.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je iemand quote zie je alleen de code van de smiley, stupid.
Kijk even in je eigen topic, ik heb daar leuk anti-Rutte materiaal gepostquote:
Thank youquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kijk even in je eigen topic, ik heb daar leuk anti-Rutte materiaal gepost
Lees jij boeken serieus van het scherm?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:12 schreef Godslasteraar het volgende:
http://www.esnips.com/doc(...)The-Blind-Watchmaker
geinig
soms, maar liever download ik audioboeken, en laat ik mij voorlezen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Lees jij boeken serieus van het scherm?
En weer een mooie Ad Verbrugge.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goede opinio deze week (ik verwachtte niet anders), een pleidooi voor belastingverlaging en er worden enkele mythen over islamitische tolerantie doorgeprikt.
Wat doe jij dan in bed?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
soms, maar liever download ik audioboeken, en laat ik mij voorlezen.
Ik wel. Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:21 schreef Autodidact het volgende:
Lees jij boeken serieus van het scherm?
Welke mythen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goede opinio deze week (ik verwachtte niet anders), een pleidooi voor belastingverlaging en er worden enkele mythen over islamitische tolerantie doorgeprikt.
Ligt die paper buiten je comfortzone?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
Komt die Gristen weer met z'n Opinio.
Stel *hier* je vragen aan een moslim #2quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:03 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Zien jullie Jezus en Mohammed dan als eenzelfde persoon?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
Overigens heb ik me weer vreselijk zitten opwinden over Rutte, gisteren bij Nova. Waarom beklemtoont hij altijd het laatste stuk van zijn zin?! En die blaaskaak steeds met 'Meneer Karhoff' aanspreken. Die valse jolijt die hij steeds probeert te creëren. Zo'n sukkel wil je toch goed door elkaar schudden?
Een ode aan het internetquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wel. Wat heb ik nu gewonnen?
En dat hij niet kan hockeyen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het enige waar ik me gister aan heb kunnen ergeren is dat bespottelijke idee van Rouvoet.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef zuiderbuur het volgende:
Dit filmpje is uit de reeks van "Jan en Jean" ( de ene Vlaming, de andere Waal) die samen op roadmovie trokken eerder dit jaar, door beide landsdelen.
Het zevende filmpje was in Dilbeek, één van die Vlaamse gemeenten rond Brussel.
Flori ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het artikel legt het zelf beter uit dan ik het kan reproduceren. Je hebt je PM aan staan?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Een ode aan het internet
Ik zou er koppijn van krijgen. > 10 pagina's = uitprinten.
Je moet toch aan je trekken komen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
Komt die Gristen weer met z'n Opinio.
Beeld lezen doet pijn aan je ogen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat het zonde is van het papier..
Ha! Ik lees mileuvriendelijker dan jij!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Elseetje het volgende:
![]()
Geweldig. Vraag of hij van John Irving houdt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:28 schreef Elseetje het volgende:
Over boeken gesproken: is er hier iemand die Joe Speedboot heeft gelezen? Ik heb hier een klant die wil weten of het een goed boek is...
Verschrikkelijk, ik krijg er nachtmerries van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ligt die paper buiten je comfortzone?
Wie weet....http://www.milieucentraal.nl/pagina?onderwerp=Computersquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha! Ik lees mileuvriendelijker dan jij!![]()
Geen grote kans. Zijn vraag was 'leest het net zo lekker weg als Kluun?'quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Geweldig. Vraag of hij van John Irving houdt.
Ik heb drie computers 24/7 draaien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef Autodidact het volgende:
Wie weet....http://www.milieucentraal.nl/pagina?onderwerp=Computers
Jij bent geen vriend van het bos.
Nu wel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het artikel legt het zelf beter uit dan ik het kan reproduceren. Je hebt je PM aan staan?
Dat jij niet van papier leest weegt niet op tegen de rest van je verbruik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha! Ik lees mileuvriendelijker dan jij!![]()
Mja, meestal print ik geen hele boeken hoor. Ik ben dol op transcripties van discussies en essays. Een van mijn favorieten: Is There Historical Evidence for the Resurrection of Jesus?. Mooi staaltje van retoriek en historisch bewijsmateriaal.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
![]()
Hoe eerder het mileu kapot is hoe eerder alle mileufielen kunnen ophouden erover te zeuren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:34 schreef Elseetje het volgende:
Dat jij niet van papier leest weegt niet op tegen de rest van je verbruik.
En waar haal je die transscripties vandaan? Heb je nog wat leuke websiteadresjes?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, meestal print ik geen hele boeken hoor. Ik ben dol op transcripties van discussies en essays. Een van mijn favorieten: Is There Historical Evidence for the Resurrection of Jesus?. Mooi staaltje van retoriek en historisch bewijsmateriaal.
Ja, die kom je niet zo vaak tegen...weblogs, torrentsites en zo. Godslasteraar.orgquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En waar haal je die transscripties vandaan? Heb je nog wat leuke websiteadresjes?![]()
Daarom juist. Het draait veel meer om het verhaal en de personages dan om sfeer en metaforen. Dat leest goed. Kluun ook, maar dan omdat je het gevoel krijgt dat je de Aktueel en de Panorama tegelijkertijd aan het lezen bent.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geen grote kans. Zijn vraag was 'leest het net zo lekker weg als Kluun?'![]()
Haha. Ik heb geen zin in een groene RAF.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe eerder het mileu kapot is hoe eerder alle mileufielen kunnen ophouden erover te zeuren.
Kluun leest een stuk makkelijker dan Irving...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daarom juist. Het draait veel meer om het verhaal en de personages dan om sfeer en metaforen. Dat leest goed. Kluun ook, maar dan omdat je het gevoel krijgt dat je de Aktueel en de Panorama tegelijkertijd aan het lezen bent.
Wat voor fielenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe eerder het mileu kapot is hoe eerder alle mileufielen kunnen ophouden erover te zeuren.
Dûh. De Playboy leest ook makkelijker dan de Harvard Medical Review.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kluun leest een stuk makkelijker dan Irving...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Verdonktopicoverloadstressdusikgamaarwegenbierdrinkensyndroom.
Dat valt te bezien. Volgens mij hebben best veel mannen moeite met het lezen van de Playboy.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dûh. De Playboy leest ook makkelijker dan de Harvard Medical Review.
Dit, oh god ja, dit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dûh. De Playboy leest ook makkelijker dan de Harvard Medical Review.
Ik heb hem vroeger nog bezorgd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:56 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat valt te bezien. Volgens mij hebben best veel mannen moeite met het lezen van de Playboy.
en dan beginnen ze over vroegah, toen we nog muljeu hadduh en een reighah zoma op je kop kon scheituh.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
22.15, Nederland 2.quote:NOVA Politiek: Rita Verdonk
The day after of stilte voor de storm? De VVD houdt de adem in. Wat gaat Rita Verdonk doen?
Nadat fractievoorzitter Mark Rutte gisteren besloot haar uit de Tweede Kamerfractie van de VVD te zetten zou ze vandaag laten weten of ze in de politiek verder wil. Maar Verdonk vroeg om uitstel. "Ik heb de tijd en ruimte nodig om de gevolgen van mijn besluit goed te overwegen", aldus Verdonk vanmiddag in een verklaring. Meteen daarna voegde Rutte de daad bij het woord en zette Verdonk officieel uit de fractie.
Volgens verschillende opiniepeilingen is Rita Verdonk nog steeds mateloos populair en zou ze het met een eigen partij beter doen dan de VVD.
Morgen is de VVD-partijraad en daar zouden de VVD-leden zich tegen Rutte kunnen keren. En dus voor een terugkeer van Verdonk kiezen.
NOVA ging op zoek naar Rita Verdonk maar had een andere verrassende ontmoeting.
In NOVA de laatste ontwikkelingen, de mening in 'De Straat' en de Politieke Barometer. Te gast zijn VVD-Kamerlid Edith Schippers en Jan Talen, VVD-gemeenteraadslid in Staphorst en voorzitter van het Liberaal Netwerk, een verbond van VVD-politici en ondernemers, die morgen op het congres in Veldhoven een motie willen indienen die het vertrek eist van fractievoorzitter Mark Rutte en partijvoorzitter Jan van Zanen.
Zo, 's morgens vroeg de fiets op om je Playboy wijkje te doen???quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb hem vroeger nog bezorgd.
Laat me raden, je kreeg ze een dag eerder dan dat je ze moest bezorgen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb hem vroeger nog bezorgd.
In Laren, dus brievenbussen aan het eind van de laan. Met nieuwjaar aan de deur met zo'n kaart, vrouw doet open: 'Maar we hébben toch helemaal geen abonnementen?' Je wist gelijk wie er tekort kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo, 's morgens vroeg de fiets op om je Playboy wijkje te doen???
Het is softcore, waar hebben we het over. En ik val niet op die pornodingen maar op vrouwen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Laat me raden, je kreeg ze een dag eerder dan dat je ze moest bezorgen...
Cliché-mensenquote:
Alsof dat pas sinds 2007 is. Sla de top 10-lijstjes van de afgelopen 20 jaar er eens op na. Het enige écht goede boek dat ik kan vinden is Opwaaiende Zomerjurken. Waarvan akte.quote:
die verkoop je tovch meteen een kluunquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Geen grote kans. Zijn vraag was 'leest het net zo lekker weg als Kluun?'![]()
Mooie pyama, ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Vage tajses om de nek bij mocro's
ergo: omdat vrouwen ook vieze harde scheten laten?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Alsof dat pas sinds 2007 is. Sla de top 10-lijstjes van de afgelopen 20 jaar er eens op na. Het enige écht goede boek dat ik kan vinden is Opwaaiende Zomerjurken. Waarvan akte.
Van zusje geleend.quote:
Cliché-humor. Je moet zeker ook lachen om Toen was geluk heel gewoon. Of moppen in de Aktueel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
ergo: omdat vrouwen ook vieze harde scheten laten?
Dus jij was de jongen van de Playboy in Laren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
In Laren, dus brievenbussen aan het eind van de laan. Met nieuwjaar aan de deur met zo'n kaart, vrouw doet open: 'Maar we hébben toch helemaal geen abonnementen?' Je wist gelijk wie er tekort kwam.![]()
Het script van Toen was geluk nog heel gewoon is toch in 2000s verzonnen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Cliché-humor. Je moet zeker ook lachen om Toen was geluk heel gewoon. Of moppen in de Aktueel.
Zo, wat een verdediging!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Het is softcore, waar hebben we het over. En ik val niet op die pornodingen maar op vrouwen.
Hallo, één keer per maand een blaadje bezorgen geeft je nog geen ludieke bijnaam.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij was de jongen van de Playboy in Laren?
Heeft niet zoveel nut als 'ie die al heeft...quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
die verkoop je tovch meteen een kluun
Mooie huizen, leuke meisjes en je hoeft je fiets niet in de schuur te zetten. Vreselijk, niet? Ik schaam me diep als silver spoon-kid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zo, wat een verdediging!
En verder: Laren.
Mooie huizen, leuke meisjes, verschrikkelijk domme wijven in SUV´s en mannen in rode ribbroeken met een gele trui over hun schouders geslagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mooie huizen, leuke meisjes en je hoeft je fiets niet in de schuur te zetten. Vreselijk, niet? Ik schaam me diep als silver spoon-kid.
SUV's zijn zó niet Laren. Dan ben je vreselijk fout. En kleding in kermiskleuren zie je nauwelijks hoor, da's nouveau riche. Volgens mij lees je te veel Youp van 't Hek.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mooie huizen, leuke meisjes, verschrikkelijk domme wijven in SUV´s en mannen in rode ribbroeken met een gele trui over hun schouders geslagen.![]()
Maar, jij bent daar dus opgegroeid?
oh, wat een hel, dan liever tussen de viswijven, tokkies en limburgers..quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mooie huizen, leuke meisjes, verschrikkelijk domme wijven in SUV´s en mannen in rode ribbroeken met een gele trui over hun schouders geslagen.![]()
Ik begin me af te vragen of je wel 'ns in Laren bent geweest...quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
SUV's zijn zó niet Laren. Dan ben je vreselijk fout. En kleding in kermiskleuren zie je nauwelijks hoor, da's nouveau riche. Volgens mij lees je te veel Youp van 't Hek.
Tututtut brutaaltje, ik kom er ieder weekend. Jij komt aan met beeldvorming die al lang passé is. Als ik dat over Ali de Moslim had gedaan had je me daar, terecht, op gewezen. Je bent dus net zo'n hoksjesgeest als anderen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen of je wel 'ns in Laren bent geweest...
En mag je nog terugkomen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
Oeh, bijna 9 uur! Ik mag naar huis!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Tututtut brutaaltje, ik kom er ieder weekend. Jij komt aan met beeldvorming die al lang passé is. Als ik dat over Ali de Moslim had gedaan had je me daar, terecht, op gewezen. Je bent dus net zo'n hoksjesgeest als anderen.
Niemand?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:55 schreef Floripas het volgende:
Ik overweeg weer een naar Ravenna te gaan voor de gekleurde steentjes. Ik heb er alleen nog nooit een leuk (betaalbaar) hotelletje ontdekt. Iemand?
Ik hou van kleinschalig en klassiek en ik spreek Italiaans, dus ze hoeven er niks anders te spreken.
Iets heel anders, als ik in Italië was ging ik nooit naar restaurants, maar at ik bij een soort vreetschuren waar de mama kookte. Ongelooflijk hoe goed die kunnen koken. En geen geld.quote:
ik wil wel met je meequote:
Wat ga je er dan trouwens doen?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]Dan kom je er niet vaker dan ik.
En die mannen lopen er echt rond, en die SUV's overrijden me echt elke week bijna weer. De wijven zijn er ook echt dom, dat zal wel door de peroxide en botox komen.
Dat doe ik ook altijd. Een soort mensae.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Iets heel anders, als ik in Italië was ging ik nooit naar restaurants, maar at ik bij een soort vreetschuren waar de mama kookte. Ongelooflijk hoe goed die kunnen koken. En geen geld.
Met mij meegaan is de hele dag mozaieken bekijken en alleen de meest obscure dingen eten in restaurants.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wil wel met je mee![]()
alleen dan word het weinig steentjes bekijken![]()
myn frysk famke![]()
you never knowquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met mij meegaan is de hele dag mozaieken bekijken en alleen de meest obscure dingen eten in restaurants.
Rechtse users en sex met mij willen, wat is dat tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
you never know![]()
Och, dr zullen vast ook wel interessante patroontjes op het plafond te zien zijn![]()
En voor obscure dingen hoeven we echt niet uit eten hoor![]()
Opposites attract. Mijn vriendin is ook ontzettend links. En je zoekt het op.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Rechtse users en sex met mij willen, wat is dat toch![]()
Ik ben geloof ik niet echt een vrouw: Stel *hier* je vragen aan een atheist.
ik had het eigenlijk meer over het schoonmaken van m'n hotelkamer daaro in Italiëquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Rechtse users en sex met mij willen, wat is dat toch![]()
Ik ben geloof ik niet echt een vrouw: Stel *hier* je vragen aan een atheist.
Maar je spreekt wel de lokale taal? Dat lijkt me een belangrijke vereistequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met mij meegaan is de hele dag mozaieken bekijken en alleen de meest obscure dingen eten in restaurants.
Specifiek rechtse users?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Opposites attract. Mijn vriendin is ook ontzettend links. En je zoekt het op.
Is Italiaans, dus jaquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar je spreekt wel de lokale taal? Dat lijkt me een belangrijke vereiste
Overigens ben ik nooit in Ravenna geweest.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Opposites attract. Mijn vriendin is ook ontzettend links. En je zoekt het ontzettend op.
Zes pootjes?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk meer over het schoonmaken van m'n hotelkamer daaro in Italië![]()
weet je wel, obscure dingen op 6 pootjesdie je voorbij krabbelen als je net aan je lunchpakketje wil beginnen.
Kun je natuurlijk ook omzetten in felheidquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Specifiek rechtse users?
Ik dacht dat ik altijd heel gemeen was.
Helaas ben ik te elitair en liberaa voor je, dus dat vormt vast geen prettig reisgenootschap.quote:
Nee hoor, je post gewoon veelquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Specifiek rechtse users?
Ik dacht dat ik altijd heel gemeen was.
Ja, zeg, ik ben ook liberaal en elitair in de dagelijkse omgang.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas ben ik te elitair en liberaa voor je, dus dat vormt vast geen prettig reisgenootschap.
* Het_hupt zet zwabber al klaar voor Floripasjequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, die beestjes.
Mwoch, doet me niet veel.
Natuurlijk. Zowat alle linkse users zijn homo of seksloos.quote:
Dat is toch juist heel aantrekkelijk?quote:Ik dacht dat ik altijd heel gemeen was.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zowat alle linkse users zijn homo of seksloos.![]()
[..]
Dat is toch juist heel aantrekkelijk?
Ik denk trouwens dat je in de regel vrij verlegen bent, zeker bij de eerste ontmoeting.
Dat zijn 4 poten.quote:
Ik zou wel durven te zeggen dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik denk trouwens dat je in de regel vrij verlegen bent, zeker bij de eerste ontmoeting.
nou hij is eigenlijk homo, en ik had z'n vriendje ook meegeteldquote:
Durven? Maar goed, als je zo'n spannend beeld van iemand hebt, kan het natuurlijk alleen nog maar tegenvallen. Als toen ik Oek de Jong IRL zag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou wel durven te zeggen dat dat niet zo is
Nou ja, ik weet niet of die ene keer dat ik Floripas heb gezien een juiste indruk heeft achtergelaten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:56 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Durven? Maar goed, als je zo'n spannend beeld van iemand hebt, kan het natuurlijk alleen nog maar tegenvallen. Als toen ik Oek de Jong IRL zag.
Welke indruk was dat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die ene keer dat ik Floripas heb gezien een juiste indruk heeft achtergelaten.
Jij hebt Floripas gezien?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die ene keer dat ik Floripas heb gezien een juiste indruk heeft achtergelaten.
Volgens mij was ik dronken, natgeregend en had ik ruzie met een Fransman. Voorts zat ik veel naar sigme te kijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij bent overigens precies zoals ik had verwachtquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt toch wel inschatten of iemand aantrekkelijk is? Elsbeth Etty speelt ook met een spannend imago, maar daar verwelken de bloemen van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh god, ik dacht dat je wilde weten of ik fél was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je kunt toch wel inschatten of iemand aantrekkelijk is? Elsbeth Etty speelt ook met een spannend imago, maar daar verwelken de bloemen van.
Dus, ziet ze er leuk uit?![]()
was ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh god, ik dacht dat je wilde weten of ik fél was.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Klassikaal is tegenwoordig streng?
Wie heeft het over felheid? Ik wilde weten of je bronstige imago overeen komt met de werkelijkheid. Lelijke vrouwen zijn trouwens inderdaad fel, maar die discussie gaan we hier niet voeren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh god, ik dacht dat je wilde weten of ik fél was.
Terug in het gareel met die breezers.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn studenten vinden me streng, maar benaderbaar.
Ik ben van de klassikale lesmethode.![]()
omg, ik zie je al voor me, in zo'n strak kokerrokjequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn studenten vinden me streng, maar benaderbaar.
Ik ben van de klassikale lesmethode.![]()
Ik heb wel booty gekregen van een Fok-member die avond.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wie heeft het over felheid? Ik wilde weten of je bronstige imago overeen komt met de werkelijkheid. Lelijke vrouwen zijn trouwens inderdaad fel, maar die discussie gaan we hier niet voeren.
Nou weet ik nog niks. Ik kom wel een keer langs.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:11 schreef Floripas het volgende:
Ik heb wel booty gekregen van een Fok-member die avond.
Oftewel, ik heb de member van een Fokmember enz.
Die kale?quote:Maar het was maar Iblardi
Iblardi is zeer onkaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niks. Ik kom wel een keer langs.
[..]
Die kale?
Nee, het is geen kloon van Danny.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die kale?
Nee, dat was Pracissor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die kale, dat was jij toch Zwaardvisch, althans, als je een clone van Lemmeb bent...
ff met z'n tweeën, dat zal haar felheid wel temmenquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niks. Ik kom wel een keer langs.
Die is nog een stuk kaler inderdaad, maar het zou me niet verbazen als hij een clone van Lemmeb is.. dusja.quote:
En je hebt ook niet de neiging 's nachts de ogen van je reisgenoot uit te steken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, ik ben ook liberaal en elitair in de dagelijkse omgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |