Discriminatie!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:09 schreef Floripas het volgende:
Zou je "hate crimes" zwaarder moeten bestraffen?
Volgens mij werkt men met verschillende vervoersbedrijven in Japan. Je hebt in Nederland ook een beperkte ruimte op de weg maar er zijn verschillende busvervoerbedrijven, toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij weet ook dat concurrentie op het spoor, ook in een libertarische samenleving, amper mogelijk is. Je hebt beperkte ruimte voor het spoor, je hebt beperkte ruimte op het spoor.
SADDAM en CAMORRA!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
EN weer BREEKT het NIEUWS (en MIJN klomp)
Gelukkig is misleiding en oplichting legaal in het libertarisme.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
FIOD doet inval bij RTL en SBS
Zoals een goed mafia-baas betaamt bestraft de overheid de onverlaten die het wagen zomaar kansspelletjes uit te zenden zonder daarvoor hun verplichte afdrachten aan de Don af te staan. Het is maar goed dat zulke grove misstanden in dit land streng worden aangepakt.
Henri, wanneer geef je de strijd op? Je trekt aan een groot dood paard.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:12 schreef HenriOsewoudt het volgende:
FIOD doet inval bij RTL en SBS
Zoals een goed mafia-baas betaamt bestraft de overheid de onverlaten die het wagen zomaar kansspelletjes uit te zenden zonder daarvoor hun verplichte afdrachten aan de Don af te staan. Het is maar goed dat zulke grove misstanden in dit land streng worden aangepakt.
Doe eens lief tegen hem.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Henri, wanneer geef je de strijd op? Je trekt aan een groot dood paard.![]()
Ik doe lief tegen Henri. Want ik zeg het uit pure liefde. Die man verzuurt zo helemaalquote:
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Autodidact het volgende:
Ik vraag me nou af wie die mensen zijn die stug blijven bellen naar die belshows. Verdienen ze het niet gewoon om opgelicht te worden?
....je hebt een kleine.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waar blijft het commentaar op de genitalia?
Wie?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:20 schreef EchtGaaf het volgende:
En verder heb ik maar aan 1 persoon echt een hekel hier.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat zal vast wel gebeuren, want Mohammed was hun voorbeeld. Ik probeer ook zoveel mogelijk aan het voorbeeld van Jezus te leven....
Wat valt er te lachen?quote:
Ik had ergens een keer op tv gezien (weet niet meer waar) dat iemand opnames van belspelletjes thuis zat te bekijken en toen dus ging bellen voor de oplossing van het belspelletje van de dag daarvoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Autodidact het volgende:
Ik vraag me nou af wie die mensen zijn die stug blijven bellen naar die belshows. Verdienen ze het niet gewoon om opgelicht te worden?
Hij bedoelt de Jezus van de politiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
John Dope. Vergelijk hem even met Jezus.
Dan krijg ik een vergelijking2 . Ik denk dat JD zichzelf liever als profeet ziet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
John Dope. Vergelijk hem even met Jezus.
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
....je hebt een kleine.
/schotvooropendoel
Hij was de kwaadste niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is toch niet om te lachen. Jezus is een goed voorbeeld [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hij was is de kwaadste niet.
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij was de kwaadste niet.
Dat stuk van Sjoerd de Jong deze zaterdag had exact dezelfde boodschap. Wat een opvrijerij bij de NRC.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Jacques van Doorn ontmaskerd.
Je trekt inderdaad heel wat publiek.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.![]()
Dat eerste is niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bovendien zijn over water kunnen lopen en water in wijn veranderen best leuke partytricks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |