Kloepquote:Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Neoktheone het volgende:
Lazovic zal wel graag willen scoren tegen zijn oude club
hoe groot/klein is die gast eigenlijk?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Fagner Conserva Lemos wordt echt een goede speler
> www.psv.nl en dan 3 keer klikken...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef WooZ het volgende:
[..]
hoe groot/klein is die gast eigenlijk?
Das best klein!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
> www.psv.nl en dan 3 keer klikken...
hier dus
mocht je daaaar zelfs te lui voor zijn: 1,68
Jij hebt zeker nog nooit een echte roeiboot gezien grapjas.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
haal je roeien en waterfietsen niet door elkaar![]()
Reis ookquote:Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Fagner Conserva Lemos wordt echt een goede speler
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens, nog van het vorige topic:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een echte roeiboot gezien grapjas.
ik heb van Vonlanthen nauwelijks overtuigende dingen gezien in wedstrijden. Reis heeft nu al meer laten zienquote:Op woensdag 12 september 2007 20:37 schreef KELDER het volgende:
om het enthousiasme mbt onze jonge braziliaanse groeidiamantjes in te dammen: vonlanthen en leandro hebben ook een paar aardige wedstrijd ooit in t eerste gespeeld.., en kijk hoeveel ze uiteindelijk voor psv hebben betekend.
quote:André Ooijer is het enige nieuwe gezicht in de basis van het Nederlands elftal, dat woensdag in Tirana aantreedt tegen Albanië.
'Het is prettig als je in dezelfde opstelling kunt spelen', verdedigde Van Basten zijn opstelling voor de camera van RTL4.
Ooijer neemt de plaats in van John Heitinga, die vanwege familieomstandigheden de nationale selectie had verlaten. De centrale verdediger van Blackburn Rovers staat in de achterste linie met Mario Melchiot, Joris Mathijsen en Wilfred Bouma.
Van Basten houdt Clarence Seedorf en de herstelde Rafael van der Vaart op de bank. De zondag opnieuw opgeroepen Ibrahim Afellay zit op de tribune, net als Khalid Boulahrouz.
Wel lullig voor hem persoonlijk. Hoopt San Marco soms dat Afellay nog overstapt naar Marokko, zodat PSV tijdens de Africa Cup een sleutelspeler kwijt isquote:Op woensdag 12 september 2007 20:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
das toch relaxed, kan ie ook niet geblesseerd raken zo vlak voor feyenoord
Dan moeten toch echt de regels gewijzigd wordenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel lullig voor hem persoonlijk. Hoopt San Marco soms dat Afellay nog overstapt naar Marokko, zodat PSV tijdens de Africa Cup een sleutelspeler kwijt is?
Afellay heeft toch alleen een oefenwedstrijd voor Oranje gespeeld?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moeten toch echt de regels gewijzigd worden
Maar wij hebben , Piet , Piet , Pietquote:Op woensdag 12 september 2007 18:47 schreef Neoktheone het volgende:
Lazovic zal wel graag willen scoren tegen zijn oude club
3 goals tegen in 45 minuten was het niet de vorige keer?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar wij hebben , Piet , Piet , Piet![]()
quote:
2 meter hieroquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
OW EN BEDANKT! Peper maar weer in dat 1.68 klein is.![]()
Ik denk:quote:Op woensdag 12 september 2007 15:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
elf
Ben benieuwd wat die bepaalde doelen dan zijn.![]()
Das zo'n beetje het enige wat ik kan bij voetballen: Keepenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lange slungel.
2e doelman worden?
quote:"Koevermans is meer dan een breekijzer"
Wie denkt dat Danny Koevermans alleen als breekijzer kan fungeren, heeft het volgens Tonny Bruins Slot goed mis. "Koevermans laat een team beter functioneren", aldus de assistent van Ronald Koeman.
"De komst van Koevermans is een verrijking voor de aanvalspatronen van PSV. Hij is in staat om meer ruimte te scheppen voor andere, offensief ingestelde spelers", zegt Bruins Slot tegenover Sportweek. "Hij laat een team beter functioneren en mede daarom zeg ik dat hij dit seizoen misschien wel één van de betere aankopen is geweest."
Koevermans, die tegen FC Twente zijn eerste minuten in het PSV-shirt speelde, wordt volgens Koeman's assistent tekort gedaan met het stempel 'breekijzer'. "Danny wordt door veel mensen gezien als een soort breekijzer, maar dat is geen juiste kwalificatie. Meer dan als specifiek aanspelpunt of breekijzer, zien we in hem een speler die voorin de positionele lijnen beloopt."
Neuh, niet bepaald:quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:42 schreef WooZ het volgende:
Is cordoba eigenlijk de enige die geschorst is nav die vechtpartij?
Koné is al weggevallen, dus dat is een zorg minder wat betreft Ramadan. Hoe zit het eigenlijk met Bakkal? Is hij eigenlijk moslim?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm ramadan is begonnen... en ze mogen pas eten om 20:10... daar heb je denk ik niet veel aan tijdens de eerste CL wedstijden.
PSVquote:PSV TV vanaf dit weekeinde ook te zien op RTL 7
14 september 2007 11:00
PSV TV is vanaf dit weekeinde ook wekelijks te zien op RTL 7. De zender start met speciale uitzendingen van de drie traditionele topclubs. Naast PSV hebben ook Ajax en Feyenoord voortaan elke week hun eigen ‘blok’ in Club TV. Het programma van de topdrie duurt in totaal een uur en wordt ook herhaald.
Club TV
PSV, Ajax en Feyenoord beginnen vanaf dit weekend met hun clubprogramma's op RTL 7. In navolging van de dagelijkse programma's die de clubs uit de topdrie doordeweeks voor KPN's Digitenne maken, is er nu ook Club TV te zien in het weekeinde. Het programma duurt in totaal een uur en zal qua tijd evenredig worden verdeeld over de drie topclubs. Hoewel de actualiteit altijd het uitgangspunt is bij het samenstellen van de programma's, zal er geen poging worden gedaan om te concurreren met de overige media in het brengen van nieuws. Liever openen de programma's deuren die voor anderen gesloten blijven. In Club TV kruipt de kijker dicht op de huid van de spelers en krijgt het zo een uniek kijkje achter de schermen bij het reilen en zeilen van een topclub. “Hiermee maken we de wereld achter de club nog toegankelijker voor een breed publiek, naast onze uitzendingen op PSV TV Online en via Digitenne”, aldus Peter Kentie, Manager Marketing & Media van PSV.
Elk programma schenkt aandacht aan de sterspelers, de oudgedienden, de persoonlijkheden, de actualiteiten, de laatste prestaties, de historie en de achtergronden van de betreffende club. Het clubgevoel wordt bij de fans verder aangewakkerd met een kijkje achter de schermen en uiteraard een vooruitblik op de aankomende wedstrijden. Kortom, tv recht vanuit het hart van de club zelf. Dit weekeinde (zondag) is PSV om 09.40 uur aan de beurt. Zie hieronder het complete uitzendschema:
Dit weekeinde, zondag 16 september op RTL 7:
09.00 uur Ajax TV
09.20 uur Feyenoord TV
09.40 uur PSV TV
Daarna ook op zaterdag, vanaf 22 september:
16.00 uur PSV TV
16.20 uur Feyenoord TV
16.40 uur Ajax TV
Ze hebben daar nog wel 30 verdedigers normaalgesproken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm Chivu doet waarschijnlijk niet mee tegen PSV, daarnaast is Materazzi ook geblesseerd en is Cordoba geschorst. Er blijven weinig centrale verdedigers over daar.![]()
Ook van PSV? Ik kan me alleen Feyenoord TV herinneren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:13 schreef rubbereend het volgende:
dat was vorig seizoen toch ook al zo?
Clubvoetbal Insite idd... Snapte dit bericht dan ook niet helemaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:13 schreef rubbereend het volgende:
dat was vorig seizoen toch ook al zo?
Niemand keek daar naar, dus doen ze nu gewoon alsof het nieuw isquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:30 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Clubvoetbal Insite idd... Snapte dit bericht dan ook niet helemaal![]()
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef knep het volgende:
Morgen geen punten voor Aad Resultaat.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef ruud.nl het volgende:
Farfan zal in ieder geval op de bank starten.
Of 5-2 in de laatste minuut, als Benson iets alerter was geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Vorig jaar was Vitesse echt helemaal nergens in Eindhoven. Het werd 5-1, maar het had ook 8-0 kunnen zijn ..
vriend!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik heb iets persoonlijks tegen Arnhem![]()
Dat was een opdracht van Aad om jullie kampioen te makenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
3 goals tegen in 45 minuten was het niet de vorige keer?![]()
Hmm.. die mooie stad nijmegen waar de 4e missie van Airborne zich afspeelt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hij zal wel uit die andere stad in Gelderland komen![]()
Ik heb trouwens niks tegen Arnhem zelf. Maar iemand daar daar woontquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat was een opdracht van Aad om jullie kampioen te maken![]()
En waar ik vorige week nog 3 passpartouts voor CL even kocht voor 225,- stonden ze bij de primera even met hun oren te klapperen, maken ze niet vaak mee met alleen maar necers die een enkele keer een los kaartje kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm.. die mooie stad nijmegen waar de 4e missie van Airborne zich afspeelt?
Dat had ik ook altijd in Arnhemquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
En waar ik vorige week nog 3 passpartouts voor CL even kocht voor 225,- stonden ze bij de primera even met hun oren te klapperen, maken ze niet vaak mee met alleen maar necers die een enkele keer een los kaartje kopen
Ben ook een halve Nijmegenaar (bijna mijn hele leven in de buurt gewoond en altijd (nog steeds) als mijn stadje bestempeld), maar heb niets tegen Vitesse. Behalve dan als ze tegen PSV moetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
en dan gelijk zegeltjes erbij vragen, bijna in 1x een gratis staatslotquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd in Arnhem![]()
![]()
Laat maar ik ben scheel bezigquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, je zegt dat er al de hele dag geen post is, maar hier is vanmiddag wel wat gepost, dus ik vroeg me af of je het dan over je post thuis had.
Denk niet dat de Koef in de basis staat. Ik gok Lazovic centraal, Perez op links, Aissati op rechts. Is Bakkal nu een pure aanvaller of meer een aanvallende middenvelder?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou tegen Vitesse met Perez achter Lazovic en Koevermans beginnen
Pff, ik kijk er echt al heel de week naar uit! Volgende week Feyenoord thuis. Lekker weekjequote:Op zaterdag 15 september 2007 11:57 schreef ErikT het volgende:
O we moeten vanavond al.
Net zo moeilijk als vorig jaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo lang die goal niet snel valt zal het moeilijk worden voor jullie.
Ja, toen deed Vitesse z'n best zekerquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als vorig jaar![]()
Nee, Vitesse blijft normaalgesproken lastig...![]()
Avatar jatter + tekst eronder!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
29-04-2007 PSV - Vitesse ERE 5-1
02-12-2006 Vitesse - PSV ERE 0-1
09-11-2006 Vitesse - PSV BKR 0-4
17-02-2006 Vitesse - PSV ERE 1-3
21-08-2005 PSV - Vitesse ERE 2-1
23-04-2005 PSV - Vitesse ERE 3-0
21-11-2004 Vitesse - PSV ERE 0-2
31-01-2004 PSV - Vitesse ERE 3-0
![]()
quote:Internazionale is woedend. Patrick Vieira is niet in staat zondag te spelen in het competitieduel met Catania. Hij zou zelfs enige weken uitgeschakeld zijn.
wtf die heb ik al eerder dan jijquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Avatar jatter + tekst eronder!![]()
Mooie lijst!
Nou ik heb hem al echt 1,5 jaar ofzo hoorquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
wtf die heb ik al eerder dan jij(ondertekst)
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik heb hem al echt 1,5 jaar ofzo hoor![]()
yup...vanavond maar eens goed proberen te starten!quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anyway, wordt een lastige weekVitesse, CSKA Moskou en Feyenoord
Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Incluis mijzelf dan wel veel sympathie voor PSV uit deze regio. Op school trouwens nooit veel mede-supporters gevonden.
Hulde aan je oudersquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.
Ik ook. 2-0 hou ik het op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vertrek richting het station![]()
Toch 3 pure aanvallers voorin, lijkt me wel beter dan Aissati als 4e middenvelder die dan aansluit.quote:Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Afellay, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Farfán, Jonathan en Van der Leegte.
Ja en dan krijgt 'ie weer geel voor protesteren ertegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef Leso_Varen het volgende:
En weer is Afellay een doelwit voor de tegenstander. Al flink geincasseerd volgens Langs de Lijn.
Maar de 3 punten zijn binnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede eerste helft.
Tweede helft was slecht
En geen tegen doelpuntenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
that's what countsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
quote:
quote:
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopenquote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
[..]![]()
M'n zusje zou het opnemen maar ze heeft t weer eens fout gedaan![]()
![]()
M'n vriendin voor het eerst meegenomen, maat van me kon niet, dus hops stond daar ineens een keurig meisje in een oversized psv shirt op Oost. De cameraman in t stadion had ook gezien wat voor schoons er naast me stond want we zijn 3x op dat scherm geweest, zelfs gewoon tijdens de wedstrijd toen koef werd gewisseld volgens mij![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopen
Verder: Blom
wtfquote:Op zondag 16 september 2007 01:48 schreef dndiek het volgende:
Die foto van jou en jou vriendin werd wel op een vreemde plek gemaakt
Zeker zeker vlammen gezien! Nu snap ik waarom Philips is afgestapt van Let's make things betterquote:Op zondag 16 september 2007 01:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Is dat zo?
Trouwens dat scherm wat in de fik stondOp netwerk staat dat er geen vlammen te zien waren, maar ik zag toch vlammen van een meter of 2 hoog, die mensen op noord 2e ring hebben een lekkere rookvergifiting opgelopen
![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ja dacht dat ding gister ook al te zienquote:
Komen jullie daar nu pas achterquote:
En anders kon je het wel ruikenquote:Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Geen vlammen", uhuh!![]()
Minstens een meter boven het scherm uit!
quote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
En Koevermans is toch nuttiger dan Koné. Hij maakte een goal.
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
En vergeet die man niet die daar nog achter staatquote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Waarom is addo dan ineens de top verdediger terwijl hij er al 7 jaar langs staat ofzo ?quote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Ja ik snap niet wat addo erin doet. Heeft psv niks beters dan addo?quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
Addo is volgens mij een soort Sami Kuffour: Die kan 89 minuten magistraal verdedigen en dan in de 90e minuut een enorme blunder maken, waardoor de rest van zijn spel vergeten wordt. Al denk ik niet dat hij Makaay af kan stoppen volgende week. Salcido gelukkig wel.quote:Op zondag 16 september 2007 14:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waarom is addo dan ineens de top verdediger terwijl hij er al 7 jaar langs staat ofzo ?
Hoeveel kosten ze nu?quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoogtepunt van de avond was toch wel dat de oude vertrouwde 0,4 L bierglazen weer van stal waren gehaald.
gelukkig hebben we dus nu eindelijk adequate vervangers voor lucius, hebben het toch een heel seizoen zonder kroegtijgers moeten doenquote:Op zondag 16 september 2007 17:35 schreef leolinedance het volgende:
Trouwens gisteren in Cafe Stratum hele tijd met Mike Zonneveld en Tommy vd Leegte staan lullen.Echt super toffe gasten!En Mike bleef maar bier halen
Hij vertelde dat hij op stap mocht omdat hij nog geschorst is voor de CL woensdag.
Wat is dat voor iets achterlijks? Na die 0-3 tegen Liverpool was dat juist iets om te voorkomen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik lees net dat Salcido woensdag geschorst is.![]()
Haha ja inderdaad. Theo werd vorig jaar met carnaval nog helemaal gedragen over Stratumseind! Terwijl hij al bij Feyenoord speelde. Ben toch al wel menig voetballer tegengekomen in de kroeg hoor! Bjorn van der Doelen een tijdje geleden nog.quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef KELDER het volgende:
[..]
gelukkig hebben we dus nu eindelijk adequate vervangers voor lucius, hebben het toch een heel seizoen zonder kroegtijgers moeten doen(alhoewel kromkamp er ook wat van kan)
En Tommy mag op stap omdat hij toch niet speelt woensdagquote:Op zondag 16 september 2007 17:35 schreef leolinedance het volgende:
Trouwens gisteren in Cafe Stratum hele tijd met Mike Zonneveld en Tommy vd Leegte staan lullen.Echt super toffe gasten!En Mike bleef maar bier halen
Hij vertelde dat hij op stap mocht omdat hij nog geschorst is voor de CL woensdag.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Het voorbeschouwingstopic op PN.quote:
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?quote:Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
Simons in de verdediging was ook niet echt een succes.
Zal wel Alcides worden.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?![]()
de russische competitie is al afgelopenquote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef mcyodogg het volgende:
Onze tegenstanders dit weekend:
CSKA heeft volgens mij niet gespeeld.
Maar ik zie dat ze volgende week tegen Amkar moeten?quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
de russische competitie is al afgelopen
Dat lijkt me de beste optie die er is ja.quote:
De competitie loopt dus nog door tot in novemberquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.cska-football.ru/index.pl?s=c&l=en
Ze moeten inderdaad tegen Amkar.
39 is ook primaquote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
De Koef
Waarom maakt Addo zoveel minuten
Dat gaat echt geen 40 wedstrijden goed
Dalijk tegen Feyenoord laat hij Makaay een paar keer lopen en hoppa niks puntenquote:
ja nog van nec tegen 1 of andere oostblokclub van 4 jaar geledenquote:Op maandag 17 september 2007 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben hier trouwens even het Champions League Matchweek stats pack aan het doorlezen, en daar kom ik geen schorsing voor Salcido tegen. Wel 1 voor Zonneveld.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
De competitie loopt dus nog door tot in november
Mensen die Simons achterin willen, hebben niet goed opgelet de laatste 2 jaar. Simons is geen verdediger. Hij is superbelangerijk op het middenveld.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?![]()
Mijn sympathie voor Piet neemt nu toch ook wel erg af...quote:Kevin Blom heeft zaterdag de juiste beslissing genomen door de charge van Vitesse-doelman Piet Velthuizen op PSV-aanvaller Danko Lazovic niet te bestraffen met een penalty. Dat zegt Velthuizen vandaag in De Gelderlander.
"Het was er geen. Danko speelde de bal te ver voor zich uit, wist dat hij 'm niet meer kon halen en liet zich toen over me heen vallen”, deelt de keeper mee. Voor aanvang van de wedstrijd had Velthuizen scheidsrechter Blom nog gewaarschuwd voor de duikgrage Lazovic.
"Ik zei dat hij Danko in de gaten moest houden. 'Die heeft thuis een zwembad en duikt graag', zei ik. Ik denk dat hij die tip ter harte heeft genomen.” Velthuizen speelde bovendien een puike wedstrijd. Met een aantal voortreffelijke reddingen hield hij de schade beperkt voor de ploeg van trainer Aad de Mos.
Ja, ik was zelfs bij die wedstrijd. Dat was echt te absurd die pot.quote:Op maandag 17 september 2007 07:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nog van nec tegen 1 of andere oostblokclub van 4 jaar geleden![]()
Ik weet er weinig vanafquote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik was zelfs bij die wedstrijd. Dat was echt te absurd die pot.
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.quote:Op maandag 17 september 2007 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet er weinig vanafabsurd in wat voor opzicht?
Ach, om actie had je niks te klagenquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.
Zo'n sfeertje maak ik in de goffert niet vaak mee, was dat tegen NAC maar gebeurd, misschien dat een paar stoeltjes ze wel aan het voetballen hadden gekregenquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.
Beetje jammer ja. Heel Nederland vond het een penalty. En een beetje de scheids proberen te beïnvloeden. Foei Pietquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Piet neemt nu toch ook wel erg af...![]()
Het is stadionquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vertrek richting het station![]()
hap 1quote:Op maandag 17 september 2007 15:03 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Misschien ging hij via het station naar het stadion![]()
hap 2quote:Op maandag 17 september 2007 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mischien gaat hij met de trein ?
Ik kan niet wachten, eindelijk weer cl voetbal, het mooiste voetbal dat er isquote:Op maandag 17 september 2007 15:27 schreef DuTank het volgende:
Lekker boeiend ook he..![]()
En woensdag CSKA!!!
quote:PSV uitgeschakeld na kleine nederlaag: 1-0
11 april 2007 22:35
Met een kleine nederlaag heeft PSV woensdagavond op Anfield afscheid genomen van het tiende seizoen op rij waarin de club uitkwam in de Champions League. Liverpool won dankzij een doelpunt van Peter Crouch na rust met 1-0 en speelt in de halve finales van het toernooi tegen Chelsea. PSV bleef een zware avond bespaard.
Prima Europese campagne
Voor 41.500 toeschouwers leverde Liverpool - zonder onder meer vedette Steven Gerrard - geen maximale inspanning en wist PSV vooraf al dat de 3-0 uitslag van de heenwedstrijd niet meer goed te maken was. In een sportieve wedstrijd kon PSV redelijk meespelen, maar moest het team van Ronald Koeman toch het hoofd buigen toen Liverpool na rust scoorde. Op dat moment stond PSV met tien man in het veld na een (onbegrijpelijke) rode kaart voor Marcellis. Het Europese seizoen is na vanavond voorbij, maar PSV kan terugzien op een prima Europese campagne. Al na vier wedstrijden in de groepsfase was PSV geplaats voor de laatste zestien en daarin werd de verliezend finalist van vorig seizoen verslagen, Arsenal. Liverpool was - bleek een week geleden - een paar maatjes te groot. Maar met de tweede kwartfinaleplaats in drie jaar tijd is daar vrede mee te hebben.
Verloop eerste helft
PSV begon met Jong PSV’er en debutant Dirk Marcellis in de basis als rechtsback. Voor de gelegenheid startte Fehér linksachter en vormden Addo en Salcido het centrum, met Simons kort daarvoor. De spitsen Koné en Farfán kregen vanaf het middenveld wat steun van Väyrynen, maar was bijna onmogelijk opboksen tegen de achterhoede van the Reds. De thuisploeg zelf had flink wat spelers aan de kant gehouden, onder wie aanvoerder Gerrard, Mascherano en Carragher. Daar kwam na een kwartier spelen ook nog Craig Bellamy bij, toen de spits zich blesseerde bij een verdedigende actie en zich moest laten vervangen door Robbie Fowler. PSV had op dat moment de grootste kans al gehad: al na drie minuten spelen kon Farfán koppen, maar wist doelman Reina de bal te keren. Het verhaal van de eerste helft was verder dat Liverpool niet écht doorzette en PSV verdedigend het hoofd boven water kon houden, al was Peter Crouch dichtbij en mikte Boudewijn Zenden een vrije trap maar net naast. Daar ging een overtreding van Salcido aan vooraf (geel), waardoor de Mexicaan een eerstvolgend duel in de Champions League moet missen.
Rood Marcellis, debuut Van Eijden
In de wetenschap dat Liverpool in gedachten al bij een halve finale tegen Chelsea was en PSV met opgeheven hoofd en zonder schade terug naar huis wilde reizen, was het spelverloop nog zo slecht niet. Na rust kreeg PSV opnieuw een kansje (schot Farfán), maar was het opnieuw duidelijk dat het team van Ronald Koeman geen serieuze vuist kon maken op Anfield. Na een uur kwam Patrick Kluivert erin (zijn honderdste Europese wedstrijd) voor Farfán en werd de zwakke Fehér gewisseld voor Sun. Amper een paar minuten later kreeg de wedstrijd zijn enige opleving. Marcellis zette te laat een tackle in op Zenden en tot ongeloof van alles en iedereen - inclusief het Liverpool-publiek - kreeg de jonge verdediger direct rood. Het verbouwereerde PSV kon niks anders dan de rug rechten, maar drie minuten later kwam de thuisploeg toch op voorsprong. Peter Crouch scoorde nadat Fowler de bal binnenhield, 1-0. Koeman ging vervolgens ook Koné sparen voor zaterdag en zo maakte verdediger Rens van Eijden (19) van Jong PSV zijn debuut in het eerste elftal als rechtsback. Veel haalde het niet uit voor de wedstrijd, want Liverpool had zijn doelpuntje gemaakt en PSV bleef een moeizame avond bespaard. Zonder enige spanning schudden de spelers elkaar na afloop de hand. Liverpool mag zich opmaken voor Chelsea, PSV richt zich volledig op FC Twente in de nationale competitie.
Kromkamp - Da Costa - Addo - Alcides gok ik. Wel vreemd dat Koeman Da Costa tegen Vitesse op de tribune had geplaatst. Hij heeft nog geen minuut gemaakt dit seizoen.quote:Op maandag 17 september 2007 18:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
das kut, hoe gaat de achterhoede er nu uitzien?
Dat zou echt goed nieuws wezen, ik geloof Uefa website eerder dan psv.nl waar zo vaak foutieve informatie op staat.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bericht spreekt dus tegen wat ik op de UEFA-site lees.
Kijk maar eens hier op pagina 53.
quote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Piet neemt nu toch ook wel erg af...![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:04 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Heel Nederland vond het een penalty. En een beetje de scheids proberen te beïnvloeden. Foei Piet![]()
Lees het nog eens, Velthuizen zegt dat het geen penalty was.quote:Op maandag 17 september 2007 18:52 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
[..]
Ga huilen...
Dat babbeltje was duidelijk bedoeld om te zorgen dat Danko geen mogelijke onterechte penalty zou krijgen. En ja, daar heeft ie een handje van, van vallen, leef ermee. Dat Blom dat vervolgens weer zodanig doortrekt dat ie gewoon niet fluit bij een zuivere overtreding is niet de schuld van Velthuizen, of denk je nu echt dat ie dáár vantevoren al op uit was?
Als het even kan bega je als keeper liever in de eerste plaats helemaal geen overtreding, lijkt me.
Maar PSV zou PSV niet zijn als ze niet papiertechnisch wat foutjes maken en er woensdag om 20.15u achter komen van fukkerdefukfuk Salcido mag niet spelen!!quote:Op maandag 17 september 2007 18:49 schreef LudoSanders het volgende:
Op PSV.tv heeft men het alleen over Zonneveld en Marcellis als geschorste. Salcido zou mogelijk de positie van Zonneveld overnemen.
Dat kan, dat mag hij vinden. Ook dat heeft niks te maken met vooringenomenheid om Lazovic een strafschop te onthouden.quote:Op maandag 17 september 2007 18:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lees het nog eens, Velthuizen zegt dat het geen penalty was.![]()
Jezus wat is dan nou voor een onzin. Schijt Russen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt maar ze hebben 'vrij' gekregen zodat ze zich konden voorbereiden voor de CL wedstrijden..
Ze hebben dit weekend anders niet gespeeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden voor woensdagCSKA heeft het voordeel dat ze meer speelritme hebben dan PSV
lekker uitgerust dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ze hebben dit weekend anders niet gespeeld
Ow ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden voor woensdagCSKA heeft het voordeel dat ze meer speelritme hebben dan PSV
Addo en Da Costa als centrale verdedigers. Ik weet het ook niet hoor...quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
Tsja, Addo moet gewoon verdedigen en alle ballen afgeven aan een opbouwende speler die binnen een straal van 3 meter van hem vandaan staat. Dan moet het goed gaan. Ik ben wel een beetje bang voor Da Costa. Nog totaal geen wedstrijdritme, niet eens van invalbeurten en die moet dan ineens tegen topspitsen spelen. Daar ben ik wel bang voor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:34 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Addo en Da Costa als centrale verdedigers. Ik weet het ook niet hoor...![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef rubbereend het volgende:
Vooral dat wat er instond over dat hij de intentie heeft om zijn contract te verlengen vond ik zeer positief.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
Leuk artikel over Aissati in het Eindhovens Dagblad vanochtend.
Kan het artikel alleen niet vinden op de site van ED....
Zin in morgen!
Ik denk dat ze daar uitgaan van 3-5-2:quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:12 schreef Lemming22 het volgende:
NOS Teletekst zegt als opstelling voor morgen:
Gomes,Kromkamp,Addo,Salcido,Culina,
Mendez,Simons,Afellay,Perez,
Koevermans,Lazovic
WTF, sinds wanneer is Culina een linkerverdediger?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:50 schreef PyTh het volgende:
Leuk artikel over Aissati in het Eindhovens Dagblad vanochtend.
Kan het artikel alleen niet vinden op de site van ED....
Zin in morgen!
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
Ik geef PSV toch wel een grote kans om te winnen van Feyenoord. Gewoon een mannetje opofferen aan Makaay en voorin met Koevermans de druk op de verdediging houden.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:49 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord vind ik niet zo sterk hoor.
AZ is niks meer manquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
AZ en Ajax en jullie zelf wel dan?
Mee eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn wel de sterkste ploegen van de competitie op het moment
Ik voor een 0-1 of 1-2quote:Ben heel erg benieuwd zondag, ik ga voor een 1-0 of een 2-1.
Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat Makaay best lam te leggen is als je er een goede mandekker op zet.
Daar heb je Simons, Mendez (Die zal wel spelen; Is geen goede controleur, maar kan wel goed in de weg lopen) en de zoneverdediger voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Gevaar is dan wel dat je Hofs, de Guzman en Bruins de ruimte geeft. Die kunnen alledrie ook redelijk makkelijk scoren.
Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV - Feyenoord >>>>>> Ajax - AZ
Malibu-06 denkt meteen dat Feyenoord de beste club op de wereld is![]()
Vorig seizoen net zo goed hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tering, nu Feyenoord redelijk presteert zie ik jou ineens in elk VBL-topic.
Volgens mij niet. Krijg de indruk dat je nu als tong80 elk topic wil volspammen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vorig seizoen net zo goed hoor.
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:33 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Feyenoord (met name door de pers) enorm overschat wordt.
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel opquote:Makaay is een topspits, De Guzman, Sahin (en in mindere mate Bruins) zijn toptalenten, Gio een redelijke aanvoerder en dan heb je het ook wel gehad. Van Hofs, Lucius, De Cler, Timmer, Hofland en Bahia zou PSV geen last moeten hebben. Simons neutraliseert de creatieve inbreng van Feyenoord wel voor een groot deel en dan zou Feyenoord dus de lange bal moeten hanteren om Makaay eventueel in stelling te kunnen brengen.
Daarnaast wil ik nog wel eens zien wat de Feyenoord-verdediging tegen Farfán, Lazovic en Koevermans kan inbrengen. Als Perez maar niet speelt.
Over de pers ben ik het niet helemaal eens, denk juist dat die v Marwijk verwijten dat ie te terughoudend is als het gaat om de ambitie. Maarja dat is wel logisch gedrag van hem want niemand wil de Favorietenrol, dan kan je eigenlijk alleen maar tegenvallen. Van Gaal doet ook altijd de grootste moeite om AZ in de underdogpositie te manouvreren t.o.v. de "traditionele top-3"quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op
Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.
Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
Mên, je doet alsof het over de best geoliede voetbalmachine van de afgelopen 25 jaar gaat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Normaal heb jij best kijk op voetbal, maar je moet toch weten dat Makaay vrijwel niet te dekken valt? De enige manier om dit Feyenoord te bestrijden is om constant de opbouw te verstoren, maar dan is het alsnog opletten voor counters als je zelf druk gaat zetten.
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen juist. Er wordt over het algemeen nog erg getwijfeld en Bert versterkt dat alleen maar.
[..]
Nu moet je niet doen alsof PSV met 11 wereldsterren speelt, na Gomes, Simons, Affelay en Perez houdt het bij jullie ook wel op
Kromkamp, Addo, Da Costa, Zonneveld, Alcides, Cullina en Mendez zijn nou ook niet echt spelers waar Feyenoord wakker van moet liggen.
Al met al is geen echte favoriet en ik vind dat Feyenoord (door het spel en de resultaten van de afgelopen maand) heel licht in het voordeel is.
Nee, slecht over de best geoliede voetbalmachine van Nederland van de afgelopen maand die echter nog wel wat beter moet gaan draaienquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mên, je doet alsof het over de best geoliede voetbalmachine van de afgelopen 25 jaar gaat.
Het zijn geen slechte spelers hoor, Zonneveld en Bakkal. Maar beter dan b.v. een de Cler of Hofland vind ik ze zeker nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.
Lazovic, Koevermans, Farfán, Afellay, Simons, Gomes en Salcido zijn prima voetballers. Da Costa, Fagner, Reis en Aissati zijn toptalenten. Addo speelt z'n beste seizoen tot nu toe, Zonneveld is offensief uitstekend, Culina en Mendez spelen sowieso niet allebei tegen Feyenoord, Alcides is een solide verdediger en Bakkal speelt uitstekend tussen de middenvelds- en aanvalslinie. Kromkamp is nog de zwakste schakel van de basis-elf dit seizoen.
Jij vind dat Feyenoord wordt overschat... Daar heb je ook wel gelijk in denk ik maar je mag zelf ook wel iets realistischer naar psv kijken. Maar dat heb ik vorig jaar ook al tegen je gezegd geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.
Lazovic, Koevermans, Farfán, Afellay, Simons, Gomes en Salcido zijn prima voetballers. Da Costa, Fagner, Reis en Aissati zijn toptalenten. Addo speelt z'n beste seizoen tot nu toe, Zonneveld is offensief uitstekend, Culina en Mendez spelen sowieso niet allebei tegen Feyenoord, Alcides is een solide verdediger en Bakkal speelt uitstekend tussen de middenvelds- en aanvalslinie. Kromkamp is nog de zwakste schakel van de basis-elf dit seizoen.
Ik vind Zonneveld een stuk beter dan De Cler. Zonneveld kan net als De Cler niet verdedigen, maar is offensief veel beter. En Bakkal en Hofland kun je niet met elkaar vergelijken. Salcido en Hofland wel en dan heb ik toch een voorkeur voor Salcido.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zijn geen slechte spelers hoor, Zonneveld en Bakkal. Maar beter dan b.v. een de Cler of Hofland vind ik ze zeker niet
Ik ben realistisch hoor. Voorin is PSV uitstekend bezet en er staat een doelman van wereldklasse in het veld. Daarnaast beschikt PSV over één van de beste controleurs ter wereld. De zwakke punten in de ploeg zijn Kromkamp, Addo (op Eredivisie-niveau prima, maar tegen topspitsen komt ie tekort) en het ontbreken van een controlerende linkshalf.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij vind dat Feyenoord wordt overschat... Daar heb je ook wel gelijk in denk ik maar je mag zelf ook wel iets realistischer naar psv kijken. Maar dat heb ik vorig jaar ook al tegen je gezegd geloof ik.
das niet misquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet niet of hier een keer die discussie geweest is over Turken in PSV vakken tijdens CL wedstrijden, of dat het op PSVnetwerk was.. de eerste van dit jaar die zn kaartjes op internet aan turken wilde verkopen is inmiddels gepakt staat op omroep brabant. 450,- euro boete + een stadionverbod![]()
ja volgens nos telektekst, maar dat lijkt me niet morgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een plek vrij voor Aissati kiest Koeman waarschijnlijk voor Mendez
Koeman wil Salcido centraal houden vandaag waarschijnlijk Culina als linksback
I hope so !quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja volgens nos telektekst, maar dat lijkt me niet morgen
Met Aissati en Afellay op het middenveld heb je te weinig body in de CL denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een plek vrij voor Aissati kiest Koeman waarschijnlijk voor Mendez
aangezien we het altijd moeilijk hebben tegen jullie ben ik tevreden met een gelijkspel..... MAAAAAR dit seizoen voetballen jullie mee, iets wat de afgelopen jaren zelden is gebeurd, die ruimte kan PSV benutten..... daar liggen kansen ten opzichte van de vorige ontmoetingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Al bang voor zondag? Mogen wij voor de verandering eens een keertje als koploper naar EindhovenEn hopelijk ook weer als koploper weg daar.
Wat denken jullie ervan?![]()
zo speelden we toch ooit Milan van de mat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met Aissati en Afellay op het middenveld heb je te weinig body in de CL denk ik.
Het was wachten op de hap he.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
sodeju, das niet mis!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet niet of hier een keer die discussie geweest is over Turken in PSV vakken tijdens CL wedstrijden, of dat het op PSVnetwerk was.. de eerste van dit jaar die zn kaartjes op internet aan turken wilde verkopen is inmiddels gepakt staat op omroep brabant. 450,- euro boete + een stadionverbod![]()
Daar ben ik het wel mee eens. En aangezien PSV sinds dit seizoen een flink aantal creatieve en snelle spelers erbij heeft dit seizoen, liggen daar zeker kansen.quote:Op woensdag 19 september 2007 02:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien we het altijd moeilijk hebben tegen jullie ben ik tevreden met een gelijkspel..... MAAAAAR dit seizoen voetballen jullie mee, iets wat de afgelopen jaren zelden is gebeurd, die ruimte kan PSV benutten..... daar liggen kansen ten opzichte van de vorige ontmoetingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |