Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Incluis mijzelf dan wel veel sympathie voor PSV uit deze regio. Op school trouwens nooit veel mede-supporters gevonden.
Hulde aan je oudersquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.
Ik ook. 2-0 hou ik het op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vertrek richting het station![]()
Toch 3 pure aanvallers voorin, lijkt me wel beter dan Aissati als 4e middenvelder die dan aansluit.quote:Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Afellay, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Farfán, Jonathan en Van der Leegte.
Ja en dan krijgt 'ie weer geel voor protesteren ertegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef Leso_Varen het volgende:
En weer is Afellay een doelwit voor de tegenstander. Al flink geincasseerd volgens Langs de Lijn.
Maar de 3 punten zijn binnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede eerste helft.
Tweede helft was slecht
En geen tegen doelpuntenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
that's what countsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
quote:
quote:
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopenquote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
[..]![]()
M'n zusje zou het opnemen maar ze heeft t weer eens fout gedaan![]()
![]()
M'n vriendin voor het eerst meegenomen, maat van me kon niet, dus hops stond daar ineens een keurig meisje in een oversized psv shirt op Oost. De cameraman in t stadion had ook gezien wat voor schoons er naast me stond want we zijn 3x op dat scherm geweest, zelfs gewoon tijdens de wedstrijd toen koef werd gewisseld volgens mij![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopen
Verder: Blom
wtfquote:Op zondag 16 september 2007 01:48 schreef dndiek het volgende:
Die foto van jou en jou vriendin werd wel op een vreemde plek gemaakt
Zeker zeker vlammen gezien! Nu snap ik waarom Philips is afgestapt van Let's make things betterquote:Op zondag 16 september 2007 01:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Is dat zo?
Trouwens dat scherm wat in de fik stondOp netwerk staat dat er geen vlammen te zien waren, maar ik zag toch vlammen van een meter of 2 hoog, die mensen op noord 2e ring hebben een lekkere rookvergifiting opgelopen
![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ja dacht dat ding gister ook al te zienquote:
Komen jullie daar nu pas achterquote:
En anders kon je het wel ruikenquote:Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Geen vlammen", uhuh!![]()
Minstens een meter boven het scherm uit!
quote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
En Koevermans is toch nuttiger dan Koné. Hij maakte een goal.
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
En vergeet die man niet die daar nog achter staatquote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Waarom is addo dan ineens de top verdediger terwijl hij er al 7 jaar langs staat ofzo ?quote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Ja ik snap niet wat addo erin doet. Heeft psv niks beters dan addo?quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |