Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:22 schreef mcyodogg het volgende:
Incluis mijzelf dan wel veel sympathie voor PSV uit deze regio. Op school trouwens nooit veel mede-supporters gevonden.
Hulde aan je oudersquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja je ziet het nu wel meer, zie hier in de buurt regelmatig ventjes met PSV-shirts. Ik ben gewoon Nijmegenaar maar ouders komen allebei uit Eindhoven dus PSV is er met de paplepel ingegoten.
Ik ook. 2-0 hou ik het op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vertrek richting het station![]()
Toch 3 pure aanvallers voorin, lijkt me wel beter dan Aissati als 4e middenvelder die dan aansluit.quote:Gomes, Kromkamp, Addo, Salcido, Zonneveld, Simons, Afellay, Bakkal, Perez, Koevermans en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Alcides, Aissati, Farfán, Jonathan en Van der Leegte.
Ja en dan krijgt 'ie weer geel voor protesteren ertegenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:15 schreef Leso_Varen het volgende:
En weer is Afellay een doelwit voor de tegenstander. Al flink geincasseerd volgens Langs de Lijn.
Maar de 3 punten zijn binnenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede eerste helft.
Tweede helft was slecht
En geen tegen doelpuntenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
that's what countsquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar de 3 punten zijn binnen
quote:
quote:
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopenquote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef WooZ het volgende:
[..]![]()
M'n zusje zou het opnemen maar ze heeft t weer eens fout gedaan![]()
![]()
M'n vriendin voor het eerst meegenomen, maat van me kon niet, dus hops stond daar ineens een keurig meisje in een oversized psv shirt op Oost. De cameraman in t stadion had ook gezien wat voor schoons er naast me stond want we zijn 3x op dat scherm geweest, zelfs gewoon tijdens de wedstrijd toen koef werd gewisseld volgens mij![]()
quote:Op zondag 16 september 2007 01:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou naar het stadion lopen
Verder: Blom
wtfquote:Op zondag 16 september 2007 01:48 schreef dndiek het volgende:
Die foto van jou en jou vriendin werd wel op een vreemde plek gemaakt
Zeker zeker vlammen gezien! Nu snap ik waarom Philips is afgestapt van Let's make things betterquote:Op zondag 16 september 2007 01:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
![]()
Is dat zo?
Trouwens dat scherm wat in de fik stondOp netwerk staat dat er geen vlammen te zien waren, maar ik zag toch vlammen van een meter of 2 hoog, die mensen op noord 2e ring hebben een lekkere rookvergifiting opgelopen
![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:
Ja dacht dat ding gister ook al te zienquote:
Komen jullie daar nu pas achterquote:
En anders kon je het wel ruikenquote:Op zondag 16 september 2007 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Geen vlammen", uhuh!![]()
Minstens een meter boven het scherm uit!
quote:Op zondag 16 september 2007 10:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
En Koevermans is toch nuttiger dan Koné. Hij maakte een goal.
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
En vergeet die man niet die daar nog achter staatquote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Waarom is addo dan ineens de top verdediger terwijl hij er al 7 jaar langs staat ofzo ?quote:Op zondag 16 september 2007 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Het is allemaal nog niet perfect op elkaar ingespeeld, maar het staat aardig.
Ja ik snap niet wat addo erin doet. Heeft psv niks beters dan addo?quote:Op zondag 16 september 2007 14:05 schreef WooZ het volgende:
PSV al enige nog zónder tegendoelpunt na 4 wedstrijden, en dat met zo'n prut verdediging![]()
althans ik heb ze nogal eens wat fouten zien maken
Addo is volgens mij een soort Sami Kuffour: Die kan 89 minuten magistraal verdedigen en dan in de 90e minuut een enorme blunder maken, waardoor de rest van zijn spel vergeten wordt. Al denk ik niet dat hij Makaay af kan stoppen volgende week. Salcido gelukkig wel.quote:Op zondag 16 september 2007 14:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waarom is addo dan ineens de top verdediger terwijl hij er al 7 jaar langs staat ofzo ?
Hoeveel kosten ze nu?quote:Op zondag 16 september 2007 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoogtepunt van de avond was toch wel dat de oude vertrouwde 0,4 L bierglazen weer van stal waren gehaald.
gelukkig hebben we dus nu eindelijk adequate vervangers voor lucius, hebben het toch een heel seizoen zonder kroegtijgers moeten doenquote:Op zondag 16 september 2007 17:35 schreef leolinedance het volgende:
Trouwens gisteren in Cafe Stratum hele tijd met Mike Zonneveld en Tommy vd Leegte staan lullen.Echt super toffe gasten!En Mike bleef maar bier halen
Hij vertelde dat hij op stap mocht omdat hij nog geschorst is voor de CL woensdag.
Wat is dat voor iets achterlijks? Na die 0-3 tegen Liverpool was dat juist iets om te voorkomen.quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik lees net dat Salcido woensdag geschorst is.![]()
Haha ja inderdaad. Theo werd vorig jaar met carnaval nog helemaal gedragen over Stratumseind! Terwijl hij al bij Feyenoord speelde. Ben toch al wel menig voetballer tegengekomen in de kroeg hoor! Bjorn van der Doelen een tijdje geleden nog.quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef KELDER het volgende:
[..]
gelukkig hebben we dus nu eindelijk adequate vervangers voor lucius, hebben het toch een heel seizoen zonder kroegtijgers moeten doen(alhoewel kromkamp er ook wat van kan)
En Tommy mag op stap omdat hij toch niet speelt woensdagquote:Op zondag 16 september 2007 17:35 schreef leolinedance het volgende:
Trouwens gisteren in Cafe Stratum hele tijd met Mike Zonneveld en Tommy vd Leegte staan lullen.Echt super toffe gasten!En Mike bleef maar bier halen
Hij vertelde dat hij op stap mocht omdat hij nog geschorst is voor de CL woensdag.
quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Waar lees jij dat?quote:Op zondag 16 september 2007 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
Het voorbeschouwingstopic op PN.quote:
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?quote:Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
Simons in de verdediging was ook niet echt een succes.
Zal wel Alcides worden.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?![]()
de russische competitie is al afgelopenquote:Op zondag 16 september 2007 21:08 schreef mcyodogg het volgende:
Onze tegenstanders dit weekend:
CSKA heeft volgens mij niet gespeeld.
Maar ik zie dat ze volgende week tegen Amkar moeten?quote:Op zondag 16 september 2007 22:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
de russische competitie is al afgelopen
Dat lijkt me de beste optie die er is ja.quote:
De competitie loopt dus nog door tot in novemberquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://www.cska-football.ru/index.pl?s=c&l=en
Ze moeten inderdaad tegen Amkar.
39 is ook primaquote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
De Koef
Waarom maakt Addo zoveel minuten
Dat gaat echt geen 40 wedstrijden goed
Dalijk tegen Feyenoord laat hij Makaay een paar keer lopen en hoppa niks puntenquote:
ja nog van nec tegen 1 of andere oostblokclub van 4 jaar geledenquote:Op maandag 17 september 2007 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben hier trouwens even het Champions League Matchweek stats pack aan het doorlezen, en daar kom ik geen schorsing voor Salcido tegen. Wel 1 voor Zonneveld.
quote:Op zondag 16 september 2007 23:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
De competitie loopt dus nog door tot in november
Mensen die Simons achterin willen, hebben niet goed opgelet de laatste 2 jaar. Simons is geen verdediger. Hij is superbelangerijk op het middenveld.quote:Op zondag 16 september 2007 20:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij hebt liever het onoverwinnelijke duo Da Costa en Addo?![]()
Mijn sympathie voor Piet neemt nu toch ook wel erg af...quote:Kevin Blom heeft zaterdag de juiste beslissing genomen door de charge van Vitesse-doelman Piet Velthuizen op PSV-aanvaller Danko Lazovic niet te bestraffen met een penalty. Dat zegt Velthuizen vandaag in De Gelderlander.
"Het was er geen. Danko speelde de bal te ver voor zich uit, wist dat hij 'm niet meer kon halen en liet zich toen over me heen vallen”, deelt de keeper mee. Voor aanvang van de wedstrijd had Velthuizen scheidsrechter Blom nog gewaarschuwd voor de duikgrage Lazovic.
"Ik zei dat hij Danko in de gaten moest houden. 'Die heeft thuis een zwembad en duikt graag', zei ik. Ik denk dat hij die tip ter harte heeft genomen.” Velthuizen speelde bovendien een puike wedstrijd. Met een aantal voortreffelijke reddingen hield hij de schade beperkt voor de ploeg van trainer Aad de Mos.
Ja, ik was zelfs bij die wedstrijd. Dat was echt te absurd die pot.quote:Op maandag 17 september 2007 07:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja nog van nec tegen 1 of andere oostblokclub van 4 jaar geleden![]()
Ik weet er weinig vanafquote:Op maandag 17 september 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik was zelfs bij die wedstrijd. Dat was echt te absurd die pot.
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.quote:Op maandag 17 september 2007 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet er weinig vanafabsurd in wat voor opzicht?
Ach, om actie had je niks te klagenquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.
Zo'n sfeertje maak ik in de goffert niet vaak mee, was dat tegen NAC maar gebeurd, misschien dat een paar stoeltjes ze wel aan het voetballen hadden gekregenquote:Op maandag 17 september 2007 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, eerst was NEC zelfs bijna in de 2e ronde(Zonneveld scoorde), maar in de tweede helft ging het mis. Ze kregen 2 tegengoals, en de spelers raakte gefrustreerd, wat resulteerde in 3 rode kaarten voor NEC (waaronder Zonneveld). Vervolgens raakte het publiek ook opgefokt, en werden er een zooi stoeltjes en vuurwerk het veld opgeflikkerd.
Beetje jammer ja. Heel Nederland vond het een penalty. En een beetje de scheids proberen te beïnvloeden. Foei Pietquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn sympathie voor Piet neemt nu toch ook wel erg af...![]()
Het is stadionquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:54 schreef leolinedance het volgende:
Ik vertrek richting het station![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |