Nee, slecht over de best geoliede voetbalmachine van Nederland van de afgelopen maand die echter nog wel wat beter moet gaan draaienquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mên, je doet alsof het over de best geoliede voetbalmachine van de afgelopen 25 jaar gaat.
Het zijn geen slechte spelers hoor, Zonneveld en Bakkal. Maar beter dan b.v. een de Cler of Hofland vind ik ze zeker nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.
Lazovic, Koevermans, Farfán, Afellay, Simons, Gomes en Salcido zijn prima voetballers. Da Costa, Fagner, Reis en Aissati zijn toptalenten. Addo speelt z'n beste seizoen tot nu toe, Zonneveld is offensief uitstekend, Culina en Mendez spelen sowieso niet allebei tegen Feyenoord, Alcides is een solide verdediger en Bakkal speelt uitstekend tussen de middenvelds- en aanvalslinie. Kromkamp is nog de zwakste schakel van de basis-elf dit seizoen.
Jij vind dat Feyenoord wordt overschat... Daar heb je ook wel gelijk in denk ik maar je mag zelf ook wel iets realistischer naar psv kijken. Maar dat heb ik vorig jaar ook al tegen je gezegd geloof ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Perez deed het leuk bij Ajax, maar heeft bij PSV nog niks laten zien.
Lazovic, Koevermans, Farfán, Afellay, Simons, Gomes en Salcido zijn prima voetballers. Da Costa, Fagner, Reis en Aissati zijn toptalenten. Addo speelt z'n beste seizoen tot nu toe, Zonneveld is offensief uitstekend, Culina en Mendez spelen sowieso niet allebei tegen Feyenoord, Alcides is een solide verdediger en Bakkal speelt uitstekend tussen de middenvelds- en aanvalslinie. Kromkamp is nog de zwakste schakel van de basis-elf dit seizoen.
Ik vind Zonneveld een stuk beter dan De Cler. Zonneveld kan net als De Cler niet verdedigen, maar is offensief veel beter. En Bakkal en Hofland kun je niet met elkaar vergelijken. Salcido en Hofland wel en dan heb ik toch een voorkeur voor Salcido.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het zijn geen slechte spelers hoor, Zonneveld en Bakkal. Maar beter dan b.v. een de Cler of Hofland vind ik ze zeker niet
Ik ben realistisch hoor. Voorin is PSV uitstekend bezet en er staat een doelman van wereldklasse in het veld. Daarnaast beschikt PSV over één van de beste controleurs ter wereld. De zwakke punten in de ploeg zijn Kromkamp, Addo (op Eredivisie-niveau prima, maar tegen topspitsen komt ie tekort) en het ontbreken van een controlerende linkshalf.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Jij vind dat Feyenoord wordt overschat... Daar heb je ook wel gelijk in denk ik maar je mag zelf ook wel iets realistischer naar psv kijken. Maar dat heb ik vorig jaar ook al tegen je gezegd geloof ik.
das niet misquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet niet of hier een keer die discussie geweest is over Turken in PSV vakken tijdens CL wedstrijden, of dat het op PSVnetwerk was.. de eerste van dit jaar die zn kaartjes op internet aan turken wilde verkopen is inmiddels gepakt staat op omroep brabant. 450,- euro boete + een stadionverbod![]()
ja volgens nos telektekst, maar dat lijkt me niet morgenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een plek vrij voor Aissati kiest Koeman waarschijnlijk voor Mendez
Koeman wil Salcido centraal houden vandaag waarschijnlijk Culina als linksback
I hope so !quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja volgens nos telektekst, maar dat lijkt me niet morgen
Met Aissati en Afellay op het middenveld heb je te weinig body in de CL denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een plek vrij voor Aissati kiest Koeman waarschijnlijk voor Mendez
aangezien we het altijd moeilijk hebben tegen jullie ben ik tevreden met een gelijkspel..... MAAAAAR dit seizoen voetballen jullie mee, iets wat de afgelopen jaren zelden is gebeurd, die ruimte kan PSV benutten..... daar liggen kansen ten opzichte van de vorige ontmoetingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Al bang voor zondag? Mogen wij voor de verandering eens een keertje als koploper naar EindhovenEn hopelijk ook weer als koploper weg daar.
Wat denken jullie ervan?![]()
zo speelden we toch ooit Milan van de mat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met Aissati en Afellay op het middenveld heb je te weinig body in de CL denk ik.
Het was wachten op de hap he.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
AZ en Ajax en jullie zelf wel dan?
sodeju, das niet mis!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Weet niet of hier een keer die discussie geweest is over Turken in PSV vakken tijdens CL wedstrijden, of dat het op PSVnetwerk was.. de eerste van dit jaar die zn kaartjes op internet aan turken wilde verkopen is inmiddels gepakt staat op omroep brabant. 450,- euro boete + een stadionverbod![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |