Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:16 schreef knep het volgende:
Morgen geen punten voor Aad Resultaat.
Klopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:47 schreef ruud.nl het volgende:
Farfan zal in ieder geval op de bank starten.
Of 5-2 in de laatste minuut, als Benson iets alerter was geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef leolinedance het volgende:
Vorig jaar was Vitesse echt helemaal nergens in Eindhoven. Het werd 5-1, maar het had ook 8-0 kunnen zijn ..
vriend!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik heb iets persoonlijks tegen Arnhem![]()
Dat was een opdracht van Aad om jullie kampioen te makenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
3 goals tegen in 45 minuten was het niet de vorige keer?![]()
Hmm.. die mooie stad nijmegen waar de 4e missie van Airborne zich afspeelt?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hij zal wel uit die andere stad in Gelderland komen![]()
Ik heb trouwens niks tegen Arnhem zelf. Maar iemand daar daar woontquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat was een opdracht van Aad om jullie kampioen te maken![]()
En waar ik vorige week nog 3 passpartouts voor CL even kocht voor 225,- stonden ze bij de primera even met hun oren te klapperen, maken ze niet vaak mee met alleen maar necers die een enkele keer een los kaartje kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm.. die mooie stad nijmegen waar de 4e missie van Airborne zich afspeelt?
Dat had ik ook altijd in Arnhemquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
En waar ik vorige week nog 3 passpartouts voor CL even kocht voor 225,- stonden ze bij de primera even met hun oren te klapperen, maken ze niet vaak mee met alleen maar necers die een enkele keer een los kaartje kopen
Ben ook een halve Nijmegenaar (bijna mijn hele leven in de buurt gewoond en altijd (nog steeds) als mijn stadje bestempeld), maar heb niets tegen Vitesse. Behalve dan als ze tegen PSV moetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
en dan gelijk zegeltjes erbij vragen, bijna in 1x een gratis staatslotquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd in Arnhem![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |