en dat de OP 24 delen achter liepquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef JortK het volgende:
Sorry ik had niet in de gaten dat ik de laatste reply had
Daar hebben we mods voorquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en dat de OP 24 delen achter liep
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, gevind
En totaal nuttloosquote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe deze constructie heet?
[ code verwijderd ]
Conditional.....
Joh.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En totaal nuttloos. (Zoals het letterlijk daar staat dan
.)
Als "constructie" de achternaam is, dan zal "onder" wel de voornaam zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe deze constructie heet?
[ code verwijderd ]
Conditional.....
Ik dacht zelf aan iets van Conditional Statements, maar dat zijn dus de if- en switchstatements.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar ja dat is een conditionele structuur.
if is sowieso een statement, maar het zijn ook control structuresquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan iets van Conditional Statements, maar dat zijn dus de if- en switchstatements.
Maar de methode zoals ik die hierboven heb gepost, wat is daar de precieze specifieke naamquote:Op woensdag 12 september 2007 22:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
if is sowieso een statement, maar het zijn ook control structures. En zo zijn er genoeg namen voor
.
1 2 3 | mstack.remove ( mstack.getLastTag(starttags) ); } |
Ruby heeft ook zulke leuke dingetjes:quote:Op woensdag 12 september 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Conditional Expression dus.
1 |
hier ook, werkse iigquote:
Haha ja wou het zelf ook al posten alleen Fok! lag te meuren ipv te werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
[ code verwijderd ]
Heerlijk hoe je in Java lekker kan breien
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok handig post ik vrolijk de verkeerde dingen bij de verkeerde posts (quotes in post 1 en 3 hier boven zijn omgedraaid).
Het is een mogelijkheid jaquote:Op donderdag 13 september 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat kan allemaal niet in 1 reply?
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat kan allemaal niet in 1 reply?
Ja dat kan ik niet, daar zijn o.a. jullie voorquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
We hebben meer te doen dan alleen het op orde houden van een slowchat
Goede morgen trouwens.
Waar denkje dat de o.a. opsloegquote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen trouwens.
Alle 3 herkenbaarquote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelf slowchatten
Werken
Uit het raam staren
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen trouwens.
de reclamequote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!
Fred, wat is het verhaal achter ""Ja, Frehed, stop hem nu maar in de vaatwasser" ?![]()
Met irssi prutsen tijdens werktijdquote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelf slowchatten
Werken
Uit het raam staren
Willen ze je stoel gebruiken? Of jou?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm me baas is jarig vandaag. Wordt net (omdat ik de langste in het gebouw ben en zonder moeite bij de plafons kan) van me stoel getrokken om slingers op te hangen.
Mijquote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Willen ze je stoel gebruiken? Of jou?![]()
De nieuwste Dreft-reclame voor hun nieuwe afwasmiddel voor in de vaatwasser.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
Fred, wat is het verhaal achter ""Ja, Frehed, stop hem nu maar in de vaatwasser" ?![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
TH
De TU zit in Delft
Maar voorlopig hoef ik daar niet heen. Sterker nog, ik verwacht daar nog slechts vier keer binnen te lopen: tentamen inhalen, practicum inhalen, scriptie-verdediging en papiertje ophalen.
Nee ik werk ernaastquote:Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
Werk jij op de TU/TH Jort?
Joy!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm leuk en me baas jarig en hij gaat de komende 2 weken op vakantie! Straks dus mini vergadering
.
Ja echt welquote:
Zal wel een open-proxy zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En in die trant lopen we nu een beetje te kloten en zit ik op een onbeveiligd draadloos netwerk die gebanned is van de fok/tweakers IRC server.
Is het ookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal wel een open-proxy zijn
De provider zal deze klant wel snel af gaan sluiten denk ik zo
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijtenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Hey! Ik ook al!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Toch even wat anders dan een 3de bak koffiequote:
mannen...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Als je zo nodig lekker wilt schijten ga dan op een bruine bonen dieet met uien, gebakken ei, bacon en knoflookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Nou ik lekker nietquote:
Zum Kotzen.quote:
Eitjequote:Op donderdag 13 september 2007 13:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol me opdracht voor de komende 2 weken: Ga maar uitzoeken hoe je ASP.net makkelijk iets in elkaar kan zetten op windows. Dat gaat leuk worden.
De laatste keer dat ik bezig ben geweest met IIS heeft de leraar me moeten tegen houden om dat pleuris ding niet het raam uit te gooienquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bezig ben geweest met IIS heeft de leraar me moeten tegen houden om dat pleuris ding niet het raam uit te gooien.
Merk het wel. Komt misschien doordat ik niet van de klik generatie benquote:
Merk het wel, moet toch eerst wat anders af makenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon de kb microsoft.com ernaast hebben, gaat je zeker wel lukken. Denk dat 't wel binnen 2-3 dagen geinstalleerd kan zijn.
Als je hulp nodig heb:)quote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Merk het wel, moet toch eerst wat anders af maken.
Geinstalleerd is geen probleem. Moet het zo weten in te stellen dat we web services via het internet kunnen aanbieden. (Gewoon kaal installeren dus
.)
Eerst maar eens kijken waar ik die zooi kan downloadenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel
Maarja, 't is Wyri he
Ze zijn ook wel lief af en toequote:
Weet wie het zeggenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef phluphy het volgende:
Och och, wat zitten ze weer de patser uit te hangen!
Gelukkig ben je er niet gevoelig voor, Harry.
Tsssssssk, opscheppers zijn het!![]()
Downloaden?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken waar ik die zooi kan downloaden.
Ja idd, heb altijd ruzie met dat soort spul.
Bij XP zelfs alquote:Op donderdag 13 september 2007 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Downloaden?
Je hebt iig een Windows 2003 (evt Web-edition)-server cd nodig, daar zit vaak ook de ASP.net-applicatie/installatie bij.
Ja klopt die ben ik er nu aan het opzettenquote:
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook vind al dat windows spul maar eng * WyriHaximus rent bang weg
Zoek je een nieuwe baan Sjowquote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoor
We hebben al een windows systeem beheerderquote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoor
Hè sjitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben al een windows systeem beheerder.
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik doe niet aan code lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
Dat kan best leuk zijn, vooral als het probleem zich voordoet tussen het beeldscherm en de bureaustoel.quote:
Mag ikquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Vraag het over 2 of 3 weken nog maar eens dan is me baas terug van vakantie. Kan nu niet bar veel voor je doen. Daarnaast is het in haarlem dus weet niet of dat te ver voor je is of nietquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Man dit is echt nog erger als WoW pr0nquote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Coron blue. Met aardrapellen met iets mediteriaans er overheen. En sperziebonen. En van die zongedroogde tomaatjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
En nu eten!Wat eten jullie?
![]()
geen idee nog, pasta gok ikquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
![]()
Niet zelfgemaakte heur!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef phluphy het volgende:
Dan wil ik bij Sjowhan eten!![]()
Poffertjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Man dit is echt nog erger als WoW pr0n
Zoals ik al zei die mensen sporen nietquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander apparaatje waarmee je in contact komt met jezus ofzo?![]()
Stampotquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
![]()
Tsja kleine files = veel overheadquote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ook lekker.
Ben nu een Joomla-installatie + gallery2-installatie aan het overzetten naar mijn eigen VPS ipv de shared-hosting van mijn werkgever.. Wat een kleine kutfiles staat daar tussen, FTP-en duurt dan zo lang![]()
Dat had misschien ook gekund, maar ach, ik heb de tijd opzichquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja kleine files = veel overhead
Kon je niet tarren en untarren?
naja, ik heb het al gebackupped/restored middels de backup interface van Plesk, maar wil zeker zijn dat 't straks weer werktquote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Dagje wachten en backup opvragen. (is meestal ingepakt
)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 05:56 schreef FredvZ het volgende:
Goede nacht heren, tot over een uur of 3.
Een vriendin van me kwam op het briljante idee om te gaan stappen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef phluphy het volgende:
Gewerkt, Fred? Of wezen stappen?
Nachtdienst op lokatiequote:
Lekker, doordeweeksquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een vriendin van me kwam op het briljante idee om te gaan stappen.
ik = studentquote:
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef FredvZ het volgende:
Serieus: Ik wacht rustig af wat mijn pad kruist. Kom overigens genoeg tegen, maar dan is het weer een Duitse ofzo, met alle ellende van dien.
Heb bij een duitse eerder het beelde van een meesteres in strak leer, zwepen, handboeien, dungeons en een bitchquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?
Zoals mij vader altijd zegt: "Je hoeft er niet mee te trouwen!" - "Zolang ze maar lekker kan douwen..."
Heb in de vakantie een Duitse ontmoet en ik zag haar wel zitten en zij mij ook. En toen weer niet en toen weer wel en toen weer niet.... Dat soort ellende zeg maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?
Ah, het knipperlicht syndroom. Dat is mij ook wel eens overkomenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb in de vakantie een Duitse ontmoet en ik zag haar wel zitten en zij mij ook. En toen weer niet en toen weer wel en toen weer niet.... Dat soort ellende zeg maar.
Uiteraard, elke maandag en vrijdagquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
HarryBen je weer lekker vrij vandaag?!
Zou er zelf niet tegen kunnen. Je wilt of wat met me of niet en anders ga je eerst maar eens jezelf bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
Een knipperlichtrelatie, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Lijkt me niet fijn.![]()
Naja, 't was meer na de relatie dat we contact hielden, en zo doende een beetje een kipperlicht-situatie creëerden. Dit heeft niet lang stand gehoudenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
HarryBen je weer lekker vrij vandaag?!
Een knipperlichtrelatie, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Lijkt me niet fijn.![]()
Sex met je ex is nooit erg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
Naja, 't was meer na de relatie dat we contact hielden, en zo doende een beetje een kipperlicht-situatie creëerden. Dit heeft niet lang stand gehouden
Tja, ze kunnen er weinig aan doen dat ze onderdeel zijn van kpnquote:
Wat kan daar nou mis mee zijn?quote:Bier
Dat heeft zichzelf toch al opgelostquote:Talpa
Vrijdag zekerquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk, site migreren vanaf XS4all hosting
22.5kB/s per thread, dus 45kB/s maximaal
XS4all
Bier
Talpa
Maandag is de kut dag van de week. Vrijdag is de beste dag want dan heb je bijna weekendquote:
Daar heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maandag is de kut dag van de week. Vrijdag is de beste dag want dan heb je bijna weekend.
Moet je hem horen! Hij heeft elke maandag en vrijdag vrij!quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maandag is de kut dag van de week. Vrijdag is de beste dag want dan heb je bijna weekend.
Relaxed toch, en dan nog geld te veel hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Moet je hem horen! Hij heeft elke maandag en vrijdag vrij!![]()
Zeg, dat gaat zomaar niet he?!quote:
Op me werk en het was druk maar gelukkig niet zo kut als gisterenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeg, dat gaat zomaar niet he?!![]()
Waar was je?
Met wie allemaal?
Hoe lang?
Wat deed jij / deden jullie?
Hoe was het?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:38 schreef phluphy het volgende:
Ha, beter!
Je hebt je weekend dubbel en dwars verdiend.
Enjoy!!! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm moet zo maar eens gaan.
* WyriHaximus gaat lekker potjes poolen vanavond![]()
O.k. Jij ook:quote:
Speel je voor geld?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm moet zo maar eens gaan.
* WyriHaximus gaat lekker potjes poolen vanavond![]()
En wat ga jij doen vanavond?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Speel je voor geld?Zo ja: winnen!!!
En veel plezier natuurlijk!![]()
Ja zeg, ik dacht dat ik vandaag de Sherlock Holmes was.quote:
Aangezien 1 plaatje meer dan 1000 woorden zegt, zal ik tonen waar het op uitdraait:quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja zeg, ik dacht dat ik vandaag de Sherlock Holmes was.![]()
Het antwoord moet ik je schuldig blijven want ik weet het (nog) niet.
Vooralsnog heb ik het wel gezellig met een glaasje rode wijn en de kaarsjes aan.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:51 schreef phluphy het volgende:
Geweldig idee, ik ga snel zo'n bananenpakje regelen!
Nee gewoon voor de fun. En weer lekker lullen zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Speel je voor geld?Zo ja: winnen!!!
En veel plezier natuurlijk!![]()
Serieus het is de braafste van de 3. De andere 2 wil je niet wetenquote:
Ik wil het niet weten!quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Serieus het is de braafste van de 3. De andere 2 wil je niet weten. En als je het toch wilt weten vraag het dan op IRC want er staat hier direct life ban op dacht ik
.
Zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten!
Vanmiddag even naar deze machine gaan kijken die een demonstratie gaf hier in de buurt:
[afbeelding]
Bulderende motoren.![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef G1ml1 het volgende:
Tracktorpull, das toch voor mensen die liever anderen zien trekken?
Weet ik niet, nooit gezien!quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Heheh hou je ook van tracktorpull dan?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:07 schreef G1ml1 het volgende:
Tracktorpull, das toch voor mensen die liever anderen zien trekken?
Te traag en log.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Dit is tracktorpull
Voor meer check hier.
Dus jij houd liever van iets snel en slanksquote:
veel mensen = veel smaken = veel behuizingen?quote:Op zondag 16 september 2007 03:44 schreef Geqxon het volgende:
Pffff, waarom zijn er zoveel computerbehuzingen.
Maar niks in mijn smaak.quote:Op zondag 16 september 2007 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
veel mensen = veel smaken = veel behuizingen?
Legoquote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar niks in mijn smaak.
Dat word zelfbouw.
klein en 8hd's?quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Micro-ATX danwel Mini-ITX, klein, en ruimte voor 6 tot 8 hardeschijven.
Dat is op zich nog wel een goeie om er genoeg ruimte tussen te laten ja (tenzij je een kachel wiltquote:Op zondag 16 september 2007 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
klein en 8hd's?
wil je een kachel ofzo hebben?
Moet toch prima kunnen? Dus gewoon een mini / midi-tower met een Stacker achtig systeem, dus van boven tot onder hardeschijven. Een casefan aan de voorkant, achterkant, en gaan.quote:Op zondag 16 september 2007 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
klein en 8hd's?
wil je een kachel ofzo hebben?
mini is wel wat krap denk ik.quote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet toch prima kunnen? Dus gewoon een mini / midi-tower met een Stacker achtig systeem, dus van boven tot onder hardeschijven. Een casefan aan de voorkant, achterkant, en gaan.
http://www.elex.co.uk/barebone_termAMD.htmquote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mini is wel wat krap denk ik.
midi gaat prima gok ik..
(en door je form factor dacht ik dat je een shuttle achtig systeem wilde
Da's 30km/uur. Netjes!quote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ook weer thuis. Net ff met wind in de rug 15KM in 30 min gereden
.
Het stormtquote:Op zondag 16 september 2007 21:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's 30km/uur. Netjes!
Was zeker wel heerlijk weer om nog even te fietsen?
Ja ik vind het altijd geweldigquote:Op zondag 16 september 2007 21:34 schreef phluphy het volgende:
Ow![]()
Nou ja, storm is ook heerlijk, toch?![]()
Bedankt doet me er aan denken dat ik ook nog ff wat moet leechenquote:Op zondag 16 september 2007 21:58 schreef Geqxon het volgende:
What the fuck doet deze negerinnenporno in mijn pub map.
DynDNSquote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef FredvZ het volgende:
Wat een waardeloze maandagmorgen...
Natuurlijk weer veels te druk op te weg en nou blijkt mn IP thuis te weer zijn veranderd (Handig dat Chello).
Nou moet ik gaan zitten wachten tot mijn router met DynDNS.org gesynchronizeerd is voordat ik ook maar iets kan doen
Chelloquote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef FredvZ het volgende:
Wat een waardeloze maandagmorgen...
Natuurlijk weer veels te druk op te weg en nou blijkt mn IP thuis te weer zijn veranderd (Handig dat Chello).
Nou moet ik gaan zitten wachten tot mijn router met DynDNS.org gesynchronizeerd is voordat ik ook maar iets kan doen
Client van dyndns? Of zelf iets gemaakt?quote:Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, hier heb ik een client draaien ergens op een machine die dat netjes automatish update.
Normaal wijzigt die van mij ook zelden, maar vannacht is er dus blijkbaar iets gewijzigdquote:Plus al tijden het zelfde IP bij chello (is UPC tegen woordig) dus dat loopt wel los
.
Nee zit in de repository van gentoo ergens -> http://packages.gentoo.org/quote:Op maandag 17 september 2007 11:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Client van dyndns? Of zelf iets gemaakt?
[..]
Normaal wijzigt die van mij ook zelden, maar vannacht is er dus blijkbaar iets gewijzigd
Het zag dus letterlijk zwart van de mensenquote:Op maandag 17 september 2007 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Damn yo. Op mijn (ex-) MBO opleiding zitten nog meer negers dan de Kentucky Fried Chicken
Racistquote:Op maandag 17 september 2007 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het zag dus letterlijk zwart van de mensen![]()
Shizzle.quote:Op maandag 17 september 2007 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Damn yo. Op mijn (ex-) MBO opleiding zitten nog meer negers dan de Kentucky Fried Chicken
Op welke MBO-opleiding in de stad niet?quote:Op maandag 17 september 2007 11:16 schreef Geqxon het volgende:
Je werkt bij de Kentucky Fried Chicken?quote:Op maandag 17 september 2007 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als ik racist zou zijn zou ik niet bij me huidige baas werken.
Nee dat niet (over me fucking lijk) maar we hebben redelijk wat buitenlandse mensen bij ons werkenquote:Op maandag 17 september 2007 11:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je werkt bij de Kentucky Fried Chicken?
quote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey onze schoonheid's prinses is ook weer wakker.
Oi, ik was al om 7.00 uur wakker hoor, ben net terug van 't werk.quote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Hey onze schoonheid's prinses is ook weer wakker.
quote:Op maandag 17 september 2007 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vanaf morgen een aantal dagen vrij.
Maar 't is gewoon zo: maandagen zijn ruk. Echt, wie heeft ze in vredesnaam verzonnen
Ja daarom kijk ik nooit in de spiegel smorgens, Pak een kwak wax smeer het er in en ga naar me werkquote:Op maandag 17 september 2007 13:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oi, ik was al om 7.00 uur wakker hoor, ben net terug van 't werk.![]()
En schoonheidsprinses is niet het woord dat in me opkwam toen ik om 07.01 uur in de spiegel keek, heur.![]()
Damn, wat zijn die maandagochtenden zwaar...
Et tu, vast lekker aan 't relaxen op je vrije dag?!![]()
Sexy timequote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja daarom kijk ik nooit in de spiegel smorgens, Pak een kwak wax smeer het er in en ga naar me werk.
Uiteraard. Zit een beetje te wowen (eingelijk te wachten tot dat het droog word), zo maar eens gaan schoonmaken
. Vriendin komt donderdags avond ook weer dus alles moet goed zijn voor een knus weekendje samen
.
Dan hoef je toch niet op te ruimen, dan kijk je toch voornamelijk naar elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 13:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja daarom kijk ik nooit in de spiegel smorgens, Pak een kwak wax smeer het er in en ga naar me werk.
Uiteraard. Zit een beetje te wowen (eingelijk te wachten tot dat het droog word), zo maar eens gaan schoonmaken
. Vriendin komt donderdags avond ook weer dus alles moet goed zijn voor een knus weekendje samen
.
Wedden platquote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet op te ruimen, dan kijk je toch voornamelijk naar elkaar
Die Sweex router gaat de deur uit. De synchronisatie met dyndns is nog steeds niet gebeurd
Werkte vanmorgen toen ik opstond nog primaquote:
Doet die het of doet tie het nietquote:Op maandag 17 september 2007 14:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Werkte vanmorgen toen ik opstond nog prima
(afgezien dan dat FOK! begon te klagen dat mn sessie verlopen was omdat mn IP gewijzigd was)
Maar over een uur of 3 weten we het.
Gewoon staken dat werkquote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef phluphy het volgende:
Jongens, wat een treurig weer.![]()
Zit ik verdorie de administratie te doen van mijn (vorige week geëmigreerde) pa, wedden dat hij lekker aan het strand zit?![]()
Dat heb ik al een week gedaan.quote:
Hardlopenquote:Op maandag 17 september 2007 15:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat heb ik al een week gedaan.![]()
Nah, anders was ik gaan hardlopen of zo, maar het regent al de hele dag.![]()
Van het weekend (familieweekend) was 't veels te lekkerquote:Op maandag 17 september 2007 15:43 schreef phluphy het volgende:
Jongens, wat een treurig weer.![]()
Zit ik verdorie de administratie te doen van mijn (vorige week geëmigreerde) pa, wedden dat hij lekker aan het strand zit?![]()
224MB ram is bar weinig, XP zal er wel op draaien maar met moeite.quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef Professional het volgende:
Wat zou ik kunnen krijgen voor dit systeem. Heb geen zin om een nieuw topic te maken, maar ben wel benieuwd:
AMD Athlon 2200 XP, 1.36 GHZ, 224 MB RAM, Sound On-Board, Video On-Board, Lan On-board
52x cdrom speler.
Niet het geweldigste systeem, maar toch.
Hier op Fok! zou je er zo'n 100 voor krijgen, op MP denk ik wel zo'n 150~200quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef Professional het volgende:
Wat zou ik kunnen krijgen voor dit systeem. Heb geen zin om een nieuw topic te maken, maar ben wel benieuwd:
AMD Athlon 2200 XP, 1.36 GHZ, 224 MB RAM, Sound On-Board, Video On-Board, Lan On-board
52x cdrom speler.
Dat is waar maar krijg plus punten als het al netjes isquote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet op te ruimen, dan kijk je toch voornamelijk naar elkaar
Die Sweex router gaat de deur uit. De synchronisatie met dyndns is nog steeds niet gebeurd
quote:
ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.quote:
Zelf maken?quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Das toch jammer, want de voorgaande serie van Sweex had wel een puike firmware, waarbij portforwarding en dyndns.org wel allemaal goed werkte.
In welk deel van Nederland woon je? Misschien heb ik wel belangstelling (als school pc voor mijn nichtje).quote:Op maandag 17 september 2007 16:11 schreef Professional het volgende:
Is altijd een soort van Internetpc geweest, en ik heb nou zoiets van, hij mag wel weg.
XP draait goed erop, nooit problemen mee gehad. Maar zoals ik al zei, is ook nooit echt stevig gebruikt.
Ik zat zelf ook te denken aan een euro of 100.
Ook omdat er maar een HD van 10 GB inzit, echt bar weinig.
Op de fiets?quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef G1ml1 het volgende:
Je zal maar naar school moeten vanavond.................................................................................................................................
In het zuiden van het land, Zuid-Limburg dus.quote:Op maandag 17 september 2007 17:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
In welk deel van Nederland woon je? Misschien heb ik wel belangstelling (als school pc voor mijn nichtje).
kolere... staat dat niet op die site van je van laatst met al die briljante vragen?quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Geqxon het volgende:
Breinfreeze!
Als ik 1 maal 3 doe, wat is dan de wiskundige benaming van 3? De ....factor?
Tuut tuut tuut !!quote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef Professional het volgende:
[..]
In het zuiden van het land, Zuid-Limburg dus.
Ja was zelfs API voor afaik. Daarnaast is zelf botje maken om in te loggen ook niet bar moeilijkquote:
Hehe de o zo bekende druppelquote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Das toch jammer, want de voorgaande serie van Sweex had wel een puike firmware, waarbij portforwarding en dyndns.org wel allemaal goed werkte.
Ik ben momenteel aan alles aan het controlen wat er nu precies inzit, en natuurlijk ook de nodige boekjes enzo gaan zoeken. Ook omdat deze systemen eerst van mijn werk geweest zijn. (waar trouwens echt nauwelijk op gewerkt is).quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut !!![]()
Daar heb ik gewoond + ga ik weer wonen (volgend jaar), maar ik kom er vaak, want het betreffende nichtje woont daar ook.Heb je nog meer gegadigden of zal ik eens met ze overleggen?
Zoiets heb ik nu ook, puntje van je tong zeg maar.quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
kolere... staat dat niet op die site van je van laatst met al die briljante vragen?
Volgens mij heb ik het ooit geweten. Ooit...
derde macht?quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Geqxon het volgende:
Zoiets heb ik nu ook, puntje van je tong zeg maar.
OK, pm me tegen die tijd maar als je wil.quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan alles aan het controlen wat er nu precies inzit, en natuurlijk ook de nodige boekjes enzo gaan zoeken. Ook omdat deze systemen eerst van mijn werk geweest zijn. (waar trouwens echt nauwelijk op gewerkt is).
Zodra ik alles op een rijtje heb, plus de prijs, zal ik het je laten weten.
Dat kan ook alleen maar in Chinaquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wilkommen daheim!![]()
Ehm Sir Harry? Heb je dit al gelezen? Doe je voorzichtig?![]()
Op een gegeven moment flikker ik gewoon in slaap dus het zal wel los lopenquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wilkommen daheim!![]()
Ehm Sir Harry? Heb je dit al gelezen? Doe je voorzichtig?![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Op een gegeven moment flikker ik gewoon in slaap dus het zal wel los lopen.
Ja allemaal fans van FLUFFIEquote:
Ja best makkelijk. Je word moe, legt je laptop op de bank naast je en draait je om om te slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |