en dat de OP 24 delen achter liepquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef JortK het volgende:
Sorry ik had niet in de gaten dat ik de laatste reply had
Daar hebben we mods voorquote:Op woensdag 12 september 2007 16:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en dat de OP 24 delen achter liep
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, gevind
En totaal nuttloosquote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe deze constructie heet?
[ code verwijderd ]
Conditional.....
Joh.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En totaal nuttloos. (Zoals het letterlijk daar staat dan
.)
Als "constructie" de achternaam is, dan zal "onder" wel de voornaam zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe deze constructie heet?
[ code verwijderd ]
Conditional.....
Ik dacht zelf aan iets van Conditional Statements, maar dat zijn dus de if- en switchstatements.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Maar ja dat is een conditionele structuur.
if is sowieso een statement, maar het zijn ook control structuresquote:Op woensdag 12 september 2007 21:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan iets van Conditional Statements, maar dat zijn dus de if- en switchstatements.
Maar de methode zoals ik die hierboven heb gepost, wat is daar de precieze specifieke naamquote:Op woensdag 12 september 2007 22:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
if is sowieso een statement, maar het zijn ook control structures. En zo zijn er genoeg namen voor
.
1 2 3 | mstack.remove ( mstack.getLastTag(starttags) ); } |
Ruby heeft ook zulke leuke dingetjes:quote:Op woensdag 12 september 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Conditional Expression dus.
1 |
hier ook, werkse iigquote:
Haha ja wou het zelf ook al posten alleen Fok! lag te meuren ipv te werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:00 schreef Geqxon het volgende:
[ code verwijderd ]
Heerlijk hoe je in Java lekker kan breien
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Ok handig post ik vrolijk de verkeerde dingen bij de verkeerde posts (quotes in post 1 en 3 hier boven zijn omgedraaid).
Het is een mogelijkheid jaquote:Op donderdag 13 september 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat kan allemaal niet in 1 reply?
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat kan allemaal niet in 1 reply?
Ja dat kan ik niet, daar zijn o.a. jullie voorquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
We hebben meer te doen dan alleen het op orde houden van een slowchat
Goede morgen trouwens.
Waar denkje dat de o.a. opsloegquote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen trouwens.
Alle 3 herkenbaarquote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelf slowchatten
Werken
Uit het raam staren
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:09 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen trouwens.
de reclamequote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!
Fred, wat is het verhaal achter ""Ja, Frehed, stop hem nu maar in de vaatwasser" ?![]()
Met irssi prutsen tijdens werktijdquote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zelf slowchatten
Werken
Uit het raam staren
Willen ze je stoel gebruiken? Of jou?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm me baas is jarig vandaag. Wordt net (omdat ik de langste in het gebouw ben en zonder moeite bij de plafons kan) van me stoel getrokken om slingers op te hangen.
Mijquote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Willen ze je stoel gebruiken? Of jou?![]()
De nieuwste Dreft-reclame voor hun nieuwe afwasmiddel voor in de vaatwasser.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:12 schreef phluphy het volgende:
Fred, wat is het verhaal achter ""Ja, Frehed, stop hem nu maar in de vaatwasser" ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |