We hebben al een windows systeem beheerderquote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoor
Hè sjitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben al een windows systeem beheerder.
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik doe niet aan code lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
Dat kan best leuk zijn, vooral als het probleem zich voordoet tussen het beeldscherm en de bureaustoel.quote:
Mag ikquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Vraag het over 2 of 3 weken nog maar eens dan is me baas terug van vakantie. Kan nu niet bar veel voor je doen. Daarnaast is het in haarlem dus weet niet of dat te ver voor je is of nietquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Man dit is echt nog erger als WoW pr0nquote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Coron blue. Met aardrapellen met iets mediteriaans er overheen. En sperziebonen. En van die zongedroogde tomaatjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
En nu eten!Wat eten jullie?
![]()
geen idee nog, pasta gok ikquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
![]()
Niet zelfgemaakte heur!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef phluphy het volgende:
Dan wil ik bij Sjowhan eten!![]()
Poffertjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Man dit is echt nog erger als WoW pr0n
Zoals ik al zei die mensen sporen nietquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander apparaatje waarmee je in contact komt met jezus ofzo?![]()
Stampotquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
![]()
Tsja kleine files = veel overheadquote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ook lekker.
Ben nu een Joomla-installatie + gallery2-installatie aan het overzetten naar mijn eigen VPS ipv de shared-hosting van mijn werkgever.. Wat een kleine kutfiles staat daar tussen, FTP-en duurt dan zo lang![]()
Dat had misschien ook gekund, maar ach, ik heb de tijd opzichquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja kleine files = veel overhead
Kon je niet tarren en untarren?
naja, ik heb het al gebackupped/restored middels de backup interface van Plesk, maar wil zeker zijn dat 't straks weer werktquote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Dagje wachten en backup opvragen. (is meestal ingepakt
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |