quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
TH
De TU zit in Delft
Maar voorlopig hoef ik daar niet heen. Sterker nog, ik verwacht daar nog slechts vier keer binnen te lopen: tentamen inhalen, practicum inhalen, scriptie-verdediging en papiertje ophalen.
Nee ik werk ernaastquote:Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
Werk jij op de TU/TH Jort?
Joy!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm leuk en me baas jarig en hij gaat de komende 2 weken op vakantie! Straks dus mini vergadering
.
Ja echt welquote:
Zal wel een open-proxy zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En in die trant lopen we nu een beetje te kloten en zit ik op een onbeveiligd draadloos netwerk die gebanned is van de fok/tweakers IRC server.
Is het ookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal wel een open-proxy zijn
De provider zal deze klant wel snel af gaan sluiten denk ik zo
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijtenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Hey! Ik ook al!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Toch even wat anders dan een 3de bak koffiequote:
mannen...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Als je zo nodig lekker wilt schijten ga dan op een bruine bonen dieet met uien, gebakken ei, bacon en knoflookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Nou ik lekker nietquote:
Zum Kotzen.quote:
Eitjequote:Op donderdag 13 september 2007 13:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol me opdracht voor de komende 2 weken: Ga maar uitzoeken hoe je ASP.net makkelijk iets in elkaar kan zetten op windows. Dat gaat leuk worden.
De laatste keer dat ik bezig ben geweest met IIS heeft de leraar me moeten tegen houden om dat pleuris ding niet het raam uit te gooienquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bezig ben geweest met IIS heeft de leraar me moeten tegen houden om dat pleuris ding niet het raam uit te gooien.
Merk het wel. Komt misschien doordat ik niet van de klik generatie benquote:
Merk het wel, moet toch eerst wat anders af makenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon de kb microsoft.com ernaast hebben, gaat je zeker wel lukken. Denk dat 't wel binnen 2-3 dagen geinstalleerd kan zijn.
Als je hulp nodig heb:)quote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Merk het wel, moet toch eerst wat anders af maken.
Geinstalleerd is geen probleem. Moet het zo weten in te stellen dat we web services via het internet kunnen aanbieden. (Gewoon kaal installeren dus
.)
Eerst maar eens kijken waar ik die zooi kan downloadenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel
Maarja, 't is Wyri he
Ze zijn ook wel lief af en toequote:
Weet wie het zeggenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef phluphy het volgende:
Och och, wat zitten ze weer de patser uit te hangen!
Gelukkig ben je er niet gevoelig voor, Harry.
Tsssssssk, opscheppers zijn het!![]()
Downloaden?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken waar ik die zooi kan downloaden.
Ja idd, heb altijd ruzie met dat soort spul.
Bij XP zelfs alquote:Op donderdag 13 september 2007 14:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Downloaden?
Je hebt iig een Windows 2003 (evt Web-edition)-server cd nodig, daar zit vaak ook de ASP.net-applicatie/installatie bij.
Ja klopt die ben ik er nu aan het opzettenquote:
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 14:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ook vind al dat windows spul maar eng * WyriHaximus rent bang weg
Zoek je een nieuwe baan Sjowquote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |