quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef FredvZ het volgende:
TH
De TU zit in Delft
Maar voorlopig hoef ik daar niet heen. Sterker nog, ik verwacht daar nog slechts vier keer binnen te lopen: tentamen inhalen, practicum inhalen, scriptie-verdediging en papiertje ophalen.
Nee ik werk ernaastquote:Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
Werk jij op de TU/TH Jort?
Joy!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm leuk en me baas jarig en hij gaat de komende 2 weken op vakantie! Straks dus mini vergadering
.
Ja echt welquote:
Zal wel een open-proxy zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 11:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En in die trant lopen we nu een beetje te kloten en zit ik op een onbeveiligd draadloos netwerk die gebanned is van de fok/tweakers IRC server.
Is het ookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zal wel een open-proxy zijn
De provider zal deze klant wel snel af gaan sluiten denk ik zo
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijtenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Hey! Ik ook al!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Goed idee, ik heb een champignon-cupasoep gehaald[afbeelding]
Toch even wat anders dan een 3de bak koffiequote:
mannen...quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Als je zo nodig lekker wilt schijten ga dan op een bruine bonen dieet met uien, gebakken ei, bacon en knoflookquote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kerrie, want daar ga je lekker hard van schijten
Nou ik lekker nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |