We hebben al een windows systeem beheerderquote:Op donderdag 13 september 2007 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan wel als interim-systeembeheerder langs komen hoor
Hè sjitquote:Op donderdag 13 september 2007 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben al een windows systeem beheerder.
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zekerquote:
Ik doe niet aan code lezenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
Dat kan best leuk zijn, vooral als het probleem zich voordoet tussen het beeldscherm en de bureaustoel.quote:
Mag ikquote:Op donderdag 13 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We zoeken nog wel een programmeur dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
quote:
Vraag het over 2 of 3 weken nog maar eens dan is me baas terug van vakantie. Kan nu niet bar veel voor je doen. Daarnaast is het in haarlem dus weet niet of dat te ver voor je is of nietquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Man dit is echt nog erger als WoW pr0nquote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Ligt het aan mij of sporen sommige mensen niet helemaalhttp://www.universe-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Coron blue. Met aardrapellen met iets mediteriaans er overheen. En sperziebonen. En van die zongedroogde tomaatjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
En nu eten!Wat eten jullie?
![]()
geen idee nog, pasta gok ikquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Terwijl jullie (ook) lekker bezig waren over software en zo, heb ik lekker 5 km gefietst, 5 km geroeid en nog wat baantjes getrokken in tha pool. Score: -/- 360 kal.![]()
![]()
Niet zelfgemaakte heur!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:34 schreef phluphy het volgende:
Dan wil ik bij Sjowhan eten!![]()
Poffertjes!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Man dit is echt nog erger als WoW pr0n
Zoals ik al zei die mensen sporen nietquote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander apparaatje waarmee je in contact komt met jezus ofzo?![]()
Stampotquote:Op donderdag 13 september 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
![]()
Tsja kleine files = veel overheadquote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ook lekker.
Ben nu een Joomla-installatie + gallery2-installatie aan het overzetten naar mijn eigen VPS ipv de shared-hosting van mijn werkgever.. Wat een kleine kutfiles staat daar tussen, FTP-en duurt dan zo lang![]()
Dat had misschien ook gekund, maar ach, ik heb de tijd opzichquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja kleine files = veel overhead
Kon je niet tarren en untarren?
naja, ik heb het al gebackupped/restored middels de backup interface van Plesk, maar wil zeker zijn dat 't straks weer werktquote:Op donderdag 13 september 2007 20:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Dagje wachten en backup opvragen. (is meestal ingepakt
)
quote:Op vrijdag 14 september 2007 05:56 schreef FredvZ het volgende:
Goede nacht heren, tot over een uur of 3.
Een vriendin van me kwam op het briljante idee om te gaan stappen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef phluphy het volgende:
Gewerkt, Fred? Of wezen stappen?
Nachtdienst op lokatiequote:
Lekker, doordeweeksquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Een vriendin van me kwam op het briljante idee om te gaan stappen.
ik = studentquote:
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef FredvZ het volgende:
Serieus: Ik wacht rustig af wat mijn pad kruist. Kom overigens genoeg tegen, maar dan is het weer een Duitse ofzo, met alle ellende van dien.
Heb bij een duitse eerder het beelde van een meesteres in strak leer, zwepen, handboeien, dungeons en een bitchquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?
Zoals mij vader altijd zegt: "Je hoeft er niet mee te trouwen!" - "Zolang ze maar lekker kan douwen..."
Heb in de vakantie een Duitse ontmoet en ik zag haar wel zitten en zij mij ook. En toen weer niet en toen weer wel en toen weer niet.... Dat soort ellende zeg maar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:40 schreef Geqxon het volgende:
Ellende van een Duitse? Ze doet aan graafsex? Jodelen bij een climax? Ze rijd op je opa's fiets?
Ah, het knipperlicht syndroom. Dat is mij ook wel eens overkomenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb in de vakantie een Duitse ontmoet en ik zag haar wel zitten en zij mij ook. En toen weer niet en toen weer wel en toen weer niet.... Dat soort ellende zeg maar.
Uiteraard, elke maandag en vrijdagquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
HarryBen je weer lekker vrij vandaag?!
Zou er zelf niet tegen kunnen. Je wilt of wat met me of niet en anders ga je eerst maar eens jezelf bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
Een knipperlichtrelatie, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Lijkt me niet fijn.![]()
Naja, 't was meer na de relatie dat we contact hielden, en zo doende een beetje een kipperlicht-situatie creëerden. Dit heeft niet lang stand gehoudenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:48 schreef phluphy het volgende:
HarryBen je weer lekker vrij vandaag?!
Een knipperlichtrelatie, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Lijkt me niet fijn.![]()
Sex met je ex is nooit erg.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
Naja, 't was meer na de relatie dat we contact hielden, en zo doende een beetje een kipperlicht-situatie creëerden. Dit heeft niet lang stand gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |