Maar niks in mijn smaak.quote:Op zondag 16 september 2007 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
veel mensen = veel smaken = veel behuizingen?
Legoquote:Op zondag 16 september 2007 14:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar niks in mijn smaak.
Dat word zelfbouw.
klein en 8hd's?quote:Op zondag 16 september 2007 17:01 schreef Geqxon het volgende:
Micro-ATX danwel Mini-ITX, klein, en ruimte voor 6 tot 8 hardeschijven.
Dat is op zich nog wel een goeie om er genoeg ruimte tussen te laten ja (tenzij je een kachel wiltquote:Op zondag 16 september 2007 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
klein en 8hd's?
wil je een kachel ofzo hebben?
Moet toch prima kunnen? Dus gewoon een mini / midi-tower met een Stacker achtig systeem, dus van boven tot onder hardeschijven. Een casefan aan de voorkant, achterkant, en gaan.quote:Op zondag 16 september 2007 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
klein en 8hd's?
wil je een kachel ofzo hebben?
mini is wel wat krap denk ik.quote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet toch prima kunnen? Dus gewoon een mini / midi-tower met een Stacker achtig systeem, dus van boven tot onder hardeschijven. Een casefan aan de voorkant, achterkant, en gaan.
http://www.elex.co.uk/barebone_termAMD.htmquote:Op zondag 16 september 2007 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mini is wel wat krap denk ik.
midi gaat prima gok ik..
(en door je form factor dacht ik dat je een shuttle achtig systeem wilde
Da's 30km/uur. Netjes!quote:Op zondag 16 september 2007 21:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo ook weer thuis. Net ff met wind in de rug 15KM in 30 min gereden
.
Het stormtquote:Op zondag 16 september 2007 21:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Da's 30km/uur. Netjes!
Was zeker wel heerlijk weer om nog even te fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |