ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.quote:
Zelf maken?quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Das toch jammer, want de voorgaande serie van Sweex had wel een puike firmware, waarbij portforwarding en dyndns.org wel allemaal goed werkte.
In welk deel van Nederland woon je? Misschien heb ik wel belangstelling (als school pc voor mijn nichtje).quote:Op maandag 17 september 2007 16:11 schreef Professional het volgende:
Is altijd een soort van Internetpc geweest, en ik heb nou zoiets van, hij mag wel weg.
XP draait goed erop, nooit problemen mee gehad. Maar zoals ik al zei, is ook nooit echt stevig gebruikt.
Ik zat zelf ook te denken aan een euro of 100.
Ook omdat er maar een HD van 10 GB inzit, echt bar weinig.
Op de fiets?quote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef G1ml1 het volgende:
Je zal maar naar school moeten vanavond.................................................................................................................................
In het zuiden van het land, Zuid-Limburg dus.quote:Op maandag 17 september 2007 17:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
In welk deel van Nederland woon je? Misschien heb ik wel belangstelling (als school pc voor mijn nichtje).
kolere... staat dat niet op die site van je van laatst met al die briljante vragen?quote:Op maandag 17 september 2007 17:45 schreef Geqxon het volgende:
Breinfreeze!
Als ik 1 maal 3 doe, wat is dan de wiskundige benaming van 3? De ....factor?
Tuut tuut tuut !!quote:Op maandag 17 september 2007 17:47 schreef Professional het volgende:
[..]
In het zuiden van het land, Zuid-Limburg dus.
Ja was zelfs API voor afaik. Daarnaast is zelf botje maken om in te loggen ook niet bar moeilijkquote:
Hehe de o zo bekende druppelquote:Op maandag 17 september 2007 17:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ga zelf wel iets maken. Maar dit is niet het enige probleem met dat ding, wel de druppel die de emmer doet overlopen.
Das toch jammer, want de voorgaande serie van Sweex had wel een puike firmware, waarbij portforwarding en dyndns.org wel allemaal goed werkte.
Ik ben momenteel aan alles aan het controlen wat er nu precies inzit, en natuurlijk ook de nodige boekjes enzo gaan zoeken. Ook omdat deze systemen eerst van mijn werk geweest zijn. (waar trouwens echt nauwelijk op gewerkt is).quote:Op maandag 17 september 2007 17:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut !!![]()
Daar heb ik gewoond + ga ik weer wonen (volgend jaar), maar ik kom er vaak, want het betreffende nichtje woont daar ook.Heb je nog meer gegadigden of zal ik eens met ze overleggen?
Zoiets heb ik nu ook, puntje van je tong zeg maar.quote:Op maandag 17 september 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
kolere... staat dat niet op die site van je van laatst met al die briljante vragen?
Volgens mij heb ik het ooit geweten. Ooit...
derde macht?quote:Op maandag 17 september 2007 19:32 schreef Geqxon het volgende:
Zoiets heb ik nu ook, puntje van je tong zeg maar.
OK, pm me tegen die tijd maar als je wil.quote:Op maandag 17 september 2007 18:50 schreef Professional het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan alles aan het controlen wat er nu precies inzit, en natuurlijk ook de nodige boekjes enzo gaan zoeken. Ook omdat deze systemen eerst van mijn werk geweest zijn. (waar trouwens echt nauwelijk op gewerkt is).
Zodra ik alles op een rijtje heb, plus de prijs, zal ik het je laten weten.
Dat kan ook alleen maar in Chinaquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wilkommen daheim!![]()
Ehm Sir Harry? Heb je dit al gelezen? Doe je voorzichtig?![]()
Op een gegeven moment flikker ik gewoon in slaap dus het zal wel los lopenquote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wilkommen daheim!![]()
Ehm Sir Harry? Heb je dit al gelezen? Doe je voorzichtig?![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Op een gegeven moment flikker ik gewoon in slaap dus het zal wel los lopen.
Ja allemaal fans van FLUFFIEquote:
Ja best makkelijk. Je word moe, legt je laptop op de bank naast je en draait je om om te slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |