abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53123799
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat het nog geen minuutje lopen was.

Ik zou wel een babyfoon mee hebben genomen. Maar goed.
dat is dan iets wat ik ook niet snap, waarom hebben die mensen geen babyfoons, hoef je ook niet om de haverklap te kijken

maar ja, ik begrijp dat ook wel, dat de ouders nog lekker een hapje gaan eten 's avonds, je bent op vakantie in een klein dorp in een speciaal op gezinnen ingericht resort, tijdens het voorseizoen nog redelijk uitgestorven ook .. geen haar op je hoofd dat zoiets verwacht toch ?

daarnaast is het aan te nemen dat iig de kleintjes in kinderbedjes liggen te slapen, evtl in trappelzakjes, dus die zullen niet zo snel aan de wandel gaan

@ milagro .. waar komt dat verhaal van het autisme eigenlijk vandaan en hoeveel daarvan is waar ?
pleased to meet you
pi_53123872
Zulke kleine kinderen laat je trouwens toch godverdomme niet alleen. Die ouders zijn expres naar het restaurant gegaan toen het ongeluk al gebeurd was, enkel en alleen om een 'alibi' te hebben en om de schuld te kunnen schuiven in de schoenen van een verzonnen 'ontvoerder'.
PWBF
pi_53123887
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:12 schreef Nielsch het volgende:
Zulke kleine kinderen laat je trouwens toch godverdomme niet alleen. Die ouders zijn expres naar het restaurant gegaan toen het ongeluk al gebeurd was, enkel en alleen om een 'alibi' te hebben en om de schuld te kunnen schuiven in de schoenen van een verzonnen 'ontvoerder'.
Dat weten we natuurlijk niet zeker....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53123915
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat weten we natuurlijk niet zeker....
Nee, natuurlijk niet, we weten amper wat hier. Net als 90% van alle uitspraken hier is dit een vermoeden, een gedachte, een speculatie. Je gaat nu toch hopelijk niet na elke gedachte dit berichtje plaatsen?
PWBF
pi_53123921
ik ga het niet vertalen. Viel Spass. En dit is niet eens het interview wat ik heb gelezen. Het schijnt dat meerderen dus zo denken

Christian Lüdke arbeitete zehn Jahre als Kriminalpsychologe. Heute leitet er in Essen eine Gesellschaft zur Betreuung der Opfer von Überfällen, Geiselnahmen, Unfällen oder Katastrophen. Gerade hat er einen Ratgeber zum Umgang mit Kinderängsten veröffentlicht ("Der kleine Samurai", Psychotherapeutenverlag). Mit ihm sprach Uta Keseling.

Die Welt:
Sie haben schon früh gewarnt, das Verhalten von Gerry und Kate McCann deute darauf hin, sie könnten an der Tat beteiligt sind. Was hat Sie stutzig gemacht?

Christian Lüdke:
Ich habe in den letzten Jahren oft Eltern betreut, die Kinder durch Gewalttaten verloren haben. Sie standen meist massiv unter Schock, waren hilflos, verzweifelt, zogen sich zurück. Viele zerstritten sich. Sie machten sich massive Vorwürfe, nicht ausreichend auf ihr Kind aufgepasst zu haben.

Welt:
Was war bei den McCanns anders?

Lüdke:
Sie leben ganz anders. Öffentlich, harmonisch. Schon nach ein paar Tagen gingen sie joggen, als ob nichts wäre, traten immer nur gemeinsam auf. Diese Eltern nahmen die Öffentlichkeitsarbeit selbst in die Hand, statt sie der Polizei zu überlassen. Sie trennten sich von den anderen beiden Kindern, um selbst auf Europatournee zu gehen - das erschien mir fragwürdig.

Welt:
War es vielleicht ein Unfall, den sie vertuschen?

Lüdke:
Nein. In so einem Fall hätten sie sich nach dem ersten Schock der Polizei oder Angehörigen anvertraut. Beide Eltern sind Ärzte, bei einem Unglück hätten sie versucht, zu helfen oder Hilfe zu holen. Es ist zudem unrealistisch, dass ausgerechnet zwei Ärzte drei Kleinkinder allein in einer fremden Umgebung zurücklassen, noch dazu abends. Ich habe viele Mediziner als Patienten. Als Fachleute wissen sie, was Kindern alles zustoßen kann. Und als Eltern sind sie ausgesprochen übervorsichtig.

Welt:
Was könnte das Motiv gewesen sein, die eigene Tochter "verschwinden zu lassen"?

Lüdke:
Es gibt Eltern, die keine oder nur eine geringe emotionale Bindung an ihr Kind haben. Manchmal werden solche Kinder wie eine Altlast herumgeschleppt, die auf brutale oder perverse Art entsorgt werden muss. Am bekanntesten ist das Münchhausen-Stellvertreter-Syndrom: Mütter quälen ihre Kinder fast zu Tode und holen dann die Polizei, weil sie selbst einen übergroßen Wunsch nach Aufmerksamkeit haben.

Welt:
Halten Sie es für möglich, dass die Eltern Madeleine gemeinsam getötet und versteckt haben?

Lüdke:
Ich glaube, beide haben zumindest Täterwissen.

Welt:
Sie meinen, die McCanns haben den Tod ihrer Tochter geplant?

Lüdke:
Ja. Es ist möglich, dass sie die Tat lange geplant, zumindest jedoch in der Fantasie mehrere Male durchgespielt und auch untereinander durchgesprochen haben. Sonst würden sie sich ja jetzt widersprechen.

WELT:
Wenn die Eltern tatsächlich schuldig sind - verdrängen sie das?

Lüdke:
Unwahrscheinlich. Sie sind bei klarem Bewusstsein, geben ja Interviews, reisen. Es ist für sie leichter zu leugnen, als sich der Wahrheit zu stellen. Eine Psychose kann man wohl ausschließen. Vieles spricht für eine psychische Störung. Die Kinder der McCanns sind meines Wissens künstlich gezeugt worden - das kann zu Problemen in der Partnerschaft führen. Vielleicht gab es Selbstwertprobleme, die nicht offen angesprochen wurden. Vielleicht hat das Kind sterben müssen für ein Problem, das viele Jahre andauerte.

Welt:
Aber die McCanns scheinen die perfekten, liebenden Eltern zu sein.

Lüdke:
Dieses Bild nach außen kann ein Schutzmechanismus sein wie auch die Medienkampagne, um von dem eigentlichen Problem abzulenken.

Welt:
Warum kehren sie nicht nach Großbritannien zurück?

Lüdke:
Auch das spricht gegen sie. Eltern, die ein Kind verlieren, wollen meist schnell zu Angehörigen, in vertraute Umgebung. Denn wenn sie sich weiter an dem Ort aufhalten, wo ihnen das Schlimmste passiert ist, was Eltern widerfahren kann - nämlich ein Kind zu verlieren -, bedeutet das eine permanente Erlebnisaktivierung. Wie in einem Kopfkino laufen ständig wieder diese Bilder ab. Dass die McCanns nicht nach Hause zurückkehren, wo sie auch Erinnerungen an schöne Zeiten mit ihrem Kind haben, kann ein Ausweichen sein, um sich nicht mit einer Tat auseinandersetzen zu müssen.

Welt:
Die Weltöffentlichkeit hielt es für unmöglich, dass diese Eltern schuldig sein könnten.

Lüdke:
Die Medien sind möglicherweise den McCanns auf den Leim gegangen. Sie haben sich sehr schnell nur noch um sie gekümmert statt um das Kind. Die Eltern wurden begleitet wie die Beckhams. Im Internettagebuch schreibt der Vater fast täglich darüber und außerdem Banalitäten, welches Hemd er trug, wie das Wetter ist. Das macht kein Vater, der verzweifelt ist. Statistisch gesehen sind 70 Prozent aller Fälle von Gewalt gegen Kinder Beziehungstaten von Eltern, Verwandten, Bekannten. Das blieb leider weitgehend außer Acht. Die portugiesische Polizei, die darauf hinwies, wurde unfair angegriffen.
pi_53123923
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het doet mij een beetje denken aan de voorzitter van een voetbalclub die publiekelijk zijn vertrouwen in de trainer uitspreekt en hem twee dagen erna de laan uitstuurt ...
jajaja, of Richard Gere die heel groot in The Times adverteert dat zijn huwelijk helemaal toppie is, om 2 maanden later te scheiden

of de Keuniging die een verklaring uit laat gaan dat zoon Friso absoluut geen lid is van The Pink Team en diezelfde zoon binnen no time met ene Mabel (snel wiki) Wisse-Smit om zijn grote liefde gedurende de hele huwelijksceremonie in de kerk niet aan te kijken, maar dan ook echt NIET, terwijl Mabel wanhopige pogingen deed zijn blik toch ajb te vangen..

dat idee, ja, volkomen overbodig iets melden, want niemand klaagde op dat moment specifiek daarover en daarmee wat je meldt eigenlijk te ontkrachten in zekere zin
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53123960
ik blijf er gewoon bij, hoe kan je als ouder je kind zo dumpen... als ze het gedaan hebben zullen ze haar wel goed verstopt hebben, er zal nooit een begrafenis zijn, geen graf, niets.

Hoe kan je dat doen, in godsnaam, met je eigen kind. Als je jaren via IVF probeert zwanger te raken.

dat één van die ouders daartoe nog in staat is, ok, er bestaan rare mensen, maar toevallig twee volwassen mensen die samen zoiets op deze manier kunnen afhandelen ? Ik vind het zeer onwaarschijnlijk.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_53124072
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:24 schreef hatsieflatsie het volgende:
ik ben ook absoluut vóór de uitdrukking: je bent verantwoordelijk voor je eigen doen en laten. En in dit geval het nalaten van de kinderen veilig te stellen, om het zo maar te noemen.

Aan de andere kant, het was voor hun een vakantie, een kindvriendelijke badplaats, zowel accomodatie als stadje denk ik zo. Er was ook sprake van een kindercrèche bij het complex (als ik het goed heb?). Ze waren met vrienden, er waren meerdere kinderen in het gezelschap. Ik kan me voorstellen dat je niet als ouders om 19:00 op je kamer blijft voor de rest van de avond. Zeker niet als er dichtbij een leuk tentje is.

Er is alleen onduidelijkheid over het checken op de kids. De McCanns beweren zelf dat er iemand om het kwartier ging kijken/luisteren. Het personeel spreekt dat tegen. Kijk dat vind ik dus niet kunnen, ik kan me inleven in de omstandigheden, en de vakantie sfeer etc. Maar ik denk wel dat je een waterdicht schema moet opstellen om te checken of ze goed slapen, niet naar dromen, niet naar buiten zijn gelopen op zoek naar mama. (Tenzij je ze natuurlijk een slaapmiddel geeft: dan heb je zo'n schema niet nodig... maar goed)
het zijn niet alleen de macanns die dat zeggen, een andere moeder heeft tijdens zo'n check zelfs iemand zien lopen met een kindje dat achteraf bekeken Maddie had kunnen zijn ..
nou kan je wel zeggen dat al die ouders uit eigenbelang gaan liegen, maar het is evengoed mogelijk dat het personeel het druk had met van alles en nog wat en de korte afwezigheid van de een of ander niet op heeft gemerkt .. als ik het goed herinner zeiden ze amelijk dat niemand langdurig de tafel heeft verlaten, maar ja, 50 meter op en neer, even aan de deuren luisteren, hoe lang zou dat duren, 2 hooguit 3 minuten ?
pleased to meet you
pi_53124113
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef CANARIS het volgende:
ik ga het niet vertalen. Viel Spass. En dit is niet eens het interview wat ik heb gelezen. Het schijnt dat meerderen dus zo denken

Hol mal den Wagen , Harry blabla
ik kan er zo in meegaan, al houd ik nog de slag om de arm van een ongeluk, maar het is wmb heel aannemelijk, er zijn ouders idd die specifiek 1 kind niet liefhebben en de andere(n) wel.

en dan is een vakantieoord in Portugal bv iig niet de UK, een net effe handiger plek. om een en ander te 'regelen'
pi_53124189
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:16 schreef petitlapin2 het volgende:
ik blijf er gewoon bij, hoe kan je als ouder je kind zo dumpen... als ze het gedaan hebben zullen ze haar wel goed verstopt hebben, er zal nooit een begrafenis zijn, geen graf, niets.

Hoe kan je dat doen, in godsnaam, met je eigen kind. Als je jaren via IVF probeert zwanger te raken.

dat één van die ouders daartoe nog in staat is, ok, er bestaan rare mensen, maar toevallig twee volwassen mensen die samen zoiets op deze manier kunnen afhandelen ? Ik vind het zeer onwaarschijnlijk.
Soms is het kindje niet wat ouders hadden gehoopt.
pi_53124190
ik ken jammer genoeg geen letter duits
pi_53124220
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:25 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ken jammer genoeg geen letter duits
je bent het er niet mee eens , dat weet ik wel
pi_53124221
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Ticootje het volgende:

Soms is het kindje niet wat ouders hadden gehoopt.
komaan zeg , waarom hebben ze dan nog kinderen gekregen als het eerste zo'n ontgoocheling was dat je het zelfs wil vermoorden
pi_53124268
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:27 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

komaan zeg , waarom hebben ze dan nog kinderen gekregen als het eerste zo'n ontgoocheling was dat je het zelfs wil vermoorden
waarom adopteerde Joan Crawford kinderen om ze enkel geestelijk en fysiek te mishandelen?
pi_53124295
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:29 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom adopteerde Joan Crawford kinderen om ze enkel geestelijk en fysiek te mishandelen?
Sommige mensen zijn ziek..
pi_53124373
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Ticootje het volgende:

akkoord, maar kan jij je echt voorstellen dat de beide ouders toevallig allebei "ziek" zijn. De kans dat je als ouders ALLEBEI van een kind af wil lijkt me al zeer onwaarschijnlijk ... dat je er ook allebei zo ver wil in gaan om het dan maar te vermoorden... dat je dan ook nog eens allebei zin hebt in een hele mediashow...

en als het een ongeluk was, dan bel je toch gewoon 911, dokter of niet.

Mijn ouders zijn beide dokters, ik hoop toch dat ze mijn leven belangrijker vinden dan hun carrière, ik ben daar eigenlijk wel zeker van. Ik moet er niet aan denken dat ze me liever hadden gedumpt dan toe te geven dat ze er een ongeluk was gebeurd.

maar goed, uiteindelijk moet je van niets verschieten op deze aardbol ... maar goed, ik wil meer bewijzen.
pi_53124381
Maar misschien is het maar 1 van de ouders, en heeft de ander echt geen idee..
pi_53124385
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

precies.

het zijn de uitzonderingen, maar onvoorstelbaar maakt niet onwaarschijnlijk, dan zouden het geen uitzonderingen zijn, iets wat we graag zo willen houden.

Rowena Rikkers heeft ook niets dan slaag en opsluiting gekend, haar zusje is amper een haar gekrenkt, omdat die wel braaf was (want nog heel klein) en Rowena een 'lastpak' die maar niet droog wilde slapen en veel te veel huilde.

oh en daar was stiefpapa zieker dan mama, maar mama stond erbij en keer ernaar en zweeg.
pi_53124459
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Maar misschien is het maar 1 van de ouders, en heeft de ander echt geen idee..
dat zou veel waarschijnlijker zijn, maar die ouder heeft er dan echt wel verstand van ! om achter de rug van je partner een kind te laten verdwijnen ... maar goed, misschien is het makkelijker dan we denken.
pi_53124504
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:36 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

akkoord, maar kan jij je echt voorstellen dat de beide ouders toevallig allebei "ziek" zijn. De kans dat je als ouders ALLEBEI van een kind af wil lijkt me al zeer onwaarschijnlijk ... dat je er ook allebei zo ver wil in gaan om het dan maar te vermoorden... dat je dan ook nog eens allebei zin hebt in een hele mediashow...

en als het een ongeluk was, dan bel je toch gewoon 911, dokter of niet.

Mijn ouders zijn beide dokters, ik hoop toch dat ze mijn leven belangrijker vinden dan hun carrière, ik ben daar eigenlijk wel zeker van. Ik moet er niet aan denken dat ze me liever hadden gedumpt dan toe te geven dat ze er een ongeluk was gebeurd.

maar goed, uiteindelijk moet je van niets verschieten op deze aardbol ... maar goed, ik wil meer bewijzen.
Precies.
Ouders zijn onschuldig, dat denk ik ook.

Alleen denkt het gemiddelde fokkertje dat ze aan de blik in de ogen van moeder kunnen zien dat ze het gedaan heeft, hoe triest is dat?
*verwijderd door Admin*
pi_53124582
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Precies.

Alleen denkt het gemiddelde fokkertje dat ze aan de blik in de ogen van moeder kunnen zien dat ze het gedaan heeft, hoe triest is dat?
Kort door de bocht kreisen is ook een vak.
  woensdag 12 september 2007 @ 16:50:41 #122
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53124753
tvp

En een plaatje speciaal voor Viking84
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_53124785
quote:

[..]

Precies.

nou, als je deze foto goed bekijkt zou je eerder zeggen dat zij denkt dat hij het gedaan zou kunnen hebben
pleased to meet you
pi_53124811
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Kort door de bocht kreisen is ook een vak.
Och, het is best een redelijke samenvatting
*verwijderd door Admin*
pi_53124834
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:54 schreef moussie het volgende:

[..]

nou, als je deze foto goed bekijkt zou je eerder zeggen dat zij denkt dat hij het gedaan zou kunnen hebben
[afbeelding]
Psychologie van de koude grond
*verwijderd door Admin*
  woensdag 12 september 2007 @ 17:03:54 #126
3542 Gia
User under construction
pi_53125065
quote:
Welnee, geen enkele fokker gaat alleen af op de blik in de ogen.
De mening van de meeste fokkers is gebasseerd op vreemde handelingswijzen.

Maar goed, dat is in zo ongeveer elk topic al wel besproken en alleen maar herhaling van zetten.

Dus, hou aub op met alleen maar over die blikken te bakkeleien, want dat is alleen maar bijzaak en bevestiging van vermoedens, geen reden tot.
pi_53125217
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Psychologie van de koude grond
precies .. net zoals van die duitser een paar posts terug .. de medici die hij kent en de ouders die hij kent .. alles ziet hij als bewijs van zijn stelling .. zo vraag ik mij bvb af of ik naar huis zou willen gaan als een van mijn kinderen verdwenen zou zijn ergens in een vreemd land .. kom je terug in een leeg huis, het bedje van je kind is leeg, man ik zou helemaal gek worden van het idee alleen al, dan blijf ik echt liever waar ik ben in de hoop dat ze gewoon binnen komt wandelen of zo
pleased to meet you
pi_53125373
quote:

[..]

Precies.

nee, dat denkt het gemiddelde fokkertje helemaal niet enkel nav die foto, dat is al meer dan eens aangegeven, maar troll lekker met moussie mee, hoor..
  woensdag 12 september 2007 @ 17:14:56 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125382
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:54 schreef moussie het volgende:

[..]

[afbeelding]
ha foto-analyse .

Ja, ze kijkt best wel argwanend naar hem .

@ Falco: die nurse was al eens gepost .
Niet meer actief op Fok!
pi_53125554
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:36 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

akkoord, maar kan jij je echt voorstellen dat de beide ouders toevallig allebei "ziek" zijn. De kans dat je als ouders ALLEBEI van een kind af wil lijkt me al zeer onwaarschijnlijk ...
Milagro verwees al eerder naar zaken waar een kind door de ouders vermoord werd en er medeweten en zelfs medewerking was; bv bij Rowena Rikkers en Savanna de J. uit Alphen a/d Rijn
uit onderzoek door het Nederlands Instituut voor Forensische Psychiatrie en Psychologie kwam het getal dat kindermoord in nederland 10 tot 15 maal voorkomt, 66% van de gevallen de moeder de dader is, en 93% van de gevallen er een psychische stoornis meespeelt...

het is een beetje voorbarige bewering om te beweren 'dat het onmogelijk is dat er medeweten of medeplichtigheid bij de andere ouder kan bestaan', omdat je 'gevoel' zegt dat die ander misschien wel eerder zou ingrijpen...

helaas is het domweg zo dat het heel goed mogelijk is dat als er sprake is van bv structurele mishandeling, dat dit niet noodzakelijk betekent dat de partner daartegen optreedt... er kunnen meerdere redenen zijn waardoor het zelf mogelijk wordt dat de partner meewerkt aan het 'verhullen' hiervan.

Ik vind het zelf nogal twijfelachtig te beweren dat het al zeer aannemelijk is dat er een duidelijke 'bewust handelen' van de ouders was geweest dat zou hebben geleid tot de dood... alhoewel ik die duitse expert wel degelijk een groot stuk autoriteit toeschrijf (als expert op het gebied van ouder-reacties) betwijfel ik zijn erbijhalen van bv. 'münchhausen-by-proxy', omdat hij daarvoor weinig echte argumenten geeft, bij Münchchausen-by-proxy is de dood van het kind minstens allerminst een doel (al kan het wel tot de dood leiden), als je die diagnose velt zou de moeder van het meisje al een voorgeschiedenis moeten hebben waarbij ze kennelijk met meerdere lichamelijke kwaaltjes van haar kind aandacht poogde te zoeken... daar is volgens mij niet direkt bewijs voor (al kan het zijn dat dat nog niet bekend is, ik zou echter benieuwd ernaar zijn, vóórdat men met voorbarige conclusies komt)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 12 september 2007 @ 17:24:55 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125645
http://youtube.com/watch?v=Nhu5GB8sO2s

wie zei ook alweer dat die ouders geen emoties konden tonen? Die moeder staat het huilen nader dan het lachen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53125701
kun je ophouden met die heen-en-weer argumenteren over de 'emotionaliteit' van de ouders ...?

dat bewijst helemaal niks, en is pseudo-psychologie van het laagste soort ...
adhv van de reacties of gezichtsuitdrukking van de ouders kun je heus geen oordeel over hun schuld of onschuld vellen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53125709
Het merkwaardigste vind ik het feit dat Madeleine 'meegenomen' is, en de tweeling niet.
Als het inderdaad -zoals beweerd- met illegale adoptie of pedofilie te maken had,
zou de tweeling in beide gevallen meer in trek zijn geweest.

Al vanaf het begin geeft dit paar mij de kriebels.
Ik heb een sterke intuitie, en geloof zeker dat zij er meer mee te maken hebben dan het ouderschap.

Gezien de afstand van het restaurant en het appartement,
zouden ze in mijn ogen sowieso aangeklaagd moeten worden.
Wat een waardeloze ouders.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 17:27:38 #134
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53125724
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is de moeder wel heel schoon. Zo had ze op de vakantie toch ook elke dag een schoon shirt aan met bijpassende oorbellen. In die lijn kan ik wel begrijpen dat ze de knuffel wast.

Ik denk zelf dat ik het ook zou doen. (Zeker lievelingsknuffels, want die zijn echt heel vies)
Misschien is die moeder wel *gewoon* heel erg neurotisch, alles moet kloppen en perfect gaan zoals zij het in haar hoofd heeft, dat dat in de praktijk weleens kan tegenvallen met 3 kleutertjes in een hotelkamer, tjah, vraag dat maar aan de boven- (of onderbuurvrouw) die haar 's avonds bij het naar bed brengen van de kinderen vaak hysterisch hoorde krijsen.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klopt, maar later zijn er kadaverhonden ingezet. Als het lichaampje echter minder dan 12 uur in de kamer is geweest, valt er voor die honden niks te ruiken.
Waarom denkt iedereen toch dat ze een lichaampje in een hotelkamer verborgen hebben gehouden om later te verstoppen. Ze hebben die dag tijd genoeg gehad om *iets ergens* te dumpen, ze waren pas om 9 uur in het restaurant.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:28:06 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125735
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef RM-rf het volgende:
kun je ophouden met die heen-en-weer argumenteren over de 'emotionaliteit' van de ouders ...?

dat bewijst helemaal niks, en is pseudo-psychologie van het laagste soort ...
adhv van de reacties of gezichtsuitdrukking van de ouders kun je heus geen oordeel over hun schuld of onschuld vellen
alsof jouw bijdragen zo interessant zijn .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:29:26 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125765
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik heb een sterke intuitie, en geloof zeker dat zij er meer mee te maken hebben dan het ouderschap..[/sup]
Ik heb ook een sterke intuïtie en mijn intuïtie zegt dat ze onschuldig zijn.

Wat nu? .
Niet meer actief op Fok!
pi_53125774
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

alsof jouw bijdragen zo interessant zijn .
mn gezicht staat op huilen van je opmerking ... wat concludeer je daaruit, mevrouw de pseudo-psycholoog?

tis hier echt een verzameling van bakerwijven aan het worden, die zitten te dobbelen met hun 'gevoelens' en 'intuitie' over die zaak..
iemand al theebladeren gelezen, of de horoscopen van de mcCanns getrokken?
  woensdag 12 september 2007 @ 17:31:08 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125810
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

mn gezicht staat op huilen van je opmerking ... wat concludeer je daaruit, mevrouw de pseudo-psycholoog?
dat je je nu gekwetst voelt .
Niet meer actief op Fok!
pi_53125846
fout... zoals je al de hele tijd onzin delibreert, mevrouw
  woensdag 12 september 2007 @ 17:33:24 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125882
Je kunt wel 100 keer zeggen dat kijken naar gezichtsuitdrukkingen 'psychologie van de koude grond is' (meneer de wetenschapper), maar we blijven het toch doen. Verder weten wij óók wel dat ons gevoel in deze zaak niets zegt, maar toch speculeren we graag, nou goed?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:34:32 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125921
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef RM-rf het volgende:
fout... zoals je al de hele tijd onzin delibreert, mevrouw
goh, meneer kent woorden die niet eens in de Van Dale staan! Nu voel je je zeker wel een hele pief .

Maar zullen we weer even terug naar Maddie? Ja? Dank je wel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_53125960
wat vinden jullie nu van dat blog van de vader?
lezen jullie daar wel eens, zijn dagboek dus, dat idd heel gedetailleerd is, maar vooral veel over ditjes en datjes .

en die lay out, de shop, de bandjes, ja, okay geld inzamelen, maar het lijkt wel een fansite.
of mag ik dit ook niet vinden of aandacht aan schenken
pi_53125986
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik heb een sterke intuitie, en geloof zeker dat zij er meer mee te maken hebben dan het ouderschap.
pi_53126045
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt wel 100 keer zeggen dat kijken naar gezichtsuitdrukkingen 'psychologie van de koude grond is' (meneer de wetenschapper), maar we blijven het toch doen. Verder weten wij óók wel dat ons gevoel in deze zaak niets zegt, maar toch speculeren we graag, nou goed?
En ik zeg dan ook heel graag dat het allemaal pseudo-psychologie en bakerswijven-gepraat is..., net graag als jij kennelijk nietszeggende 'kijk-eens-hoe-mevrouw-kijkt'-post doet maken
wat wil je verder daarmee zeggen... ?
pi_53126061
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook een sterke intuïtie en mijn intuïtie zegt dat ze onschuldig zijn.

Wat nu? .
Weddenschap afsluiten

Waarom reageer je trouwens niet op rest van mijn voorgaande bericht?!
Ik vind dat er aan dat aspect te weinig aandacht besteed wordt, terwijl het wel degelijk uitmaakt.

Verder is het niet onbekend, dat ouders vaak achter de verdwijning van hun kinderen zitten.
Het verhaal van Natascha Kampusch is ook al zo 'merkwaardig'.
Vooral om de manier waarop ze met z'n allen het leven heropgepakt hebben
  woensdag 12 september 2007 @ 17:41:37 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53126095
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ha foto-analyse .

Ja, ze kijkt best wel argwanend naar hem .

@ Falco: die nurse was al eens gepost .
Dat was de grap ook
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 12 september 2007 @ 17:42:31 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126115
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef milagro het volgende:
wat vinden jullie nu van dat blog van de vader?
lezen jullie daar wel eens, zijn dagboek dus, dat idd heel gedetailleerd is, maar vooral veel over ditjes en datjes .

en die lay out, de shop, de bandjes, ja, okay geld inzamelen, maar het lijkt wel een fansite.
of mag ik dit ook niet vinden of aandacht aan schenken
Vond ik ook al idd .
Waar staat die blog van de vader precies? (aangezien er meerdere sites zijn). Ik heb een paar dagen geleden wel wat gelezen, maar kan die blog nu niet meer terug vinden.

Op de site van Sky News staan foto's van de McCanns die naar het park gaan . Valt me nog mee dat er geen foto's van hen ín het park zijn.

Overigens: in dat Duitse interview zei die psycholoog ook dat het vreemd is dat de McCanns zo lang in Portugal bleven. Je zou verwachten dat ze naar huis zouden willen, naar hun eigen vertrouwde omgeving, naar hun familie.
Volgens mij heb ik hier nog niemand daarover gehoord. Wat vinden jullie? Is het logischer dat ze bleven of zou het logischer zijn geweest dat ze naar huis waren gegaan? Ik denk zelf dat ik naar huis zou zijn gegaan, maar aan de andere kant: in het belang van het onderzoek is het wel handiger om te blijven natuurlijk, zeker in de eerst dagen / weken, want je hoopt dat Maddie gevonden wordt en als je zelf nog in Portugal bent, kun je haar sneller weer in je armen sluiten. Die psycholoog doet het voorkomen alsof het abnormaal is dat ze in Portugal bleven. Slaat nergens op.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:44:32 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126134
http://nu.nl/news/1232821(...)van_Kate_McCann.html

ze zijn lekker up to date zeg .

Maar ja, anders dan die Britse sites posten zij niet over iedere scheet die het echtpaar laat.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:48:21 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126205
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:40 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Weddenschap afsluiten

Waarom reageer je trouwens niet op rest van mijn voorgaande bericht?!
Ik vind dat er aan dat aspect te weinig aandacht besteed wordt, terwijl het wel degelijk uitmaakt.

Verder is het niet onbekend, dat ouders vaak achter de verdwijning van hun kinderen zitten.
Het verhaal van Natascha Kampusch is ook al zo 'merkwaardig'.
Vooral om de manier waarop ze met z'n allen het leven heropgepakt hebben
ik reageerde daar niet op, omdat ik dan in herhaling zou vallen (die dingen die jij noemt zijn hier al vaker ter sprake geweest).
Dat Natascha Kampuschverhaal is raar inderdaad, maar het lijkt me sterk dat de ouders erachter zouden zitten. Natascha Kampusch is na 8 jaar levend gevonden. Kan best zijn dat Maddie over 8 jaar ook weer ergens opduikt. Never say never.
En je hebt natuurlijk gelijk dat de ouders schuldig zijn aan nalatigheid, maar daar zullen ze zich schuldig genoeg over voelen (als ze echt onschuldig zijn dan).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:51:25 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126286
Ik vind het een beetje naïef dat de Portugese politie denkt dat er aanwijzingen in Kate's dagboek staan.
Zou wel erg onzorgvuldig zijn van haar en daar zie ik haar niet voor aan.
Ik verwacht dan ook niet dat er iets belastends in staat. Als ze het dus wel gedaan heeft, heeft ze haar dagboek vol zitten kalken met klinkklare onzin. Waarom zou ze dat doen? Wat schiet je daar nu helemaal mee op? Ze zal vast niet zover vooruitgedacht hebben dat ze dacht dat de politie haar nog eens zou verdenken en dat haar dagboek dus nog van pas zou komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53126537
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een beetje naïef dat de Portugese politie denkt dat er aanwijzingen in Kate's dagboek staan.
Ik verwacht dan ook niet dat er iets belastends in staat. Als ze het dus wel gedaan heeft, heeft ze haar dagboek vol zitten kalken met klinkklare onzin. Waarom zou ze dat doen? Wat schiet je daar nu helemaal mee op? Ze zal vast niet zover vooruitgedacht hebben dat ze dacht dat de politie haar nog eens zou verdenken en dat haar dagboek dus nog van pas zou komen.
nu, als die moeder bijvoorbeeld de laatste maanden/ jaren steeds over dat rotkind schrijtt, of die lastige maddie, kan dat toch wel een aanwijzing zijn, nee?
  woensdag 12 september 2007 @ 18:07:15 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53126568
Ik dacht dat alleen 12 jarige meisjes een dagboek bij houden .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:09:24 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53126612
Mensenkinders wat gaan jullie snel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:15:45 #154
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_53126765
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef CANARIS het volgende:
Dat geouwehoer over dat alleen laten is zo wereldvreemd.

Geen ouders hier? Ik ben er wel één en begrijp ze heel goed dat ze die kinderen gewoon even alleen hebben laten slapen om een hajpe te eten. Daar is niets mis mee.
Noem jij dat wereldvreemd ? Je kind alleen laten in een situatie waar het kind zó naar buiten kan en elke vreemde ook naar binnen ? Denken dat dat veilg kan dat vind ik wereldvreemd !

Ik dacht dat het intussen toch wel algemeen bekend was dat er kinderen worden ontvoerd door pedofielen, je zorgt er toch voor dat je kind dáár idg veilig voor is ?

Het eten zou mij niet smaken als ik niet zeker wist dat mijn kinderen veilig waren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_53126811
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vond ik ook al idd .
Waar staat die blog van de vader precies? (aangezien er meerdere sites zijn). Ik heb een paar dagen geleden wel wat gelezen, maar kan die blog nu niet meer terug vinden.

Op de site van Sky News staan foto's van de McCanns die naar het park gaan . Valt me nog mee dat er geen foto's van hen ín het park zijn.

Overigens: in dat Duitse interview zei die psycholoog ook dat het vreemd is dat de McCanns zo lang in Portugal bleven. Je zou verwachten dat ze naar huis zouden willen, naar hun eigen vertrouwde omgeving, naar hun familie.
Volgens mij heb ik hier nog niemand daarover gehoord. Wat vinden jullie? Is het logischer dat ze bleven of zou het logischer zijn geweest dat ze naar huis waren gegaan? Ik denk zelf dat ik naar huis zou zijn gegaan, maar aan de andere kant: in het belang van het onderzoek is het wel handiger om te blijven natuurlijk, zeker in de eerst dagen / weken, want je hoopt dat Maddie gevonden wordt en als je zelf nog in Portugal bent, kun je haar sneller weer in je armen sluiten. Die psycholoog doet het voorkomen alsof het abnormaal is dat ze in Portugal bleven. Slaat nergens op.
dat was ook het enige waar ik me niet in kan vinden, ik zou niet de plek willen verlaten waar mijn kind laatst gezien was, om het idee alleen al dat zij mij daar ook zou gaan zoeken , dat ze de plek terugvindt, en ik daar dan niet ben...

de rest kan ik me in vinden, en volgens mij heb ik ook zoiets gepost ergens een topic of 2 terug, dat de ouders het zelfs ms met opzet gedaan konden hebben, en Portugal dan lekker handig is, want geen familie en geen 'kundig' politieapparaat (hetgeen natuurlijk niet zo is perse, maar dat denkt men al snel van warmere oorden), maar een ongeluk leek me toch waarschijnlijker, en nog wel, maar je hebt gewoon ouders die zo zijn, die echt van hun kind afwillen, want het 'voldoet ' niet, het stelt teleur, het is alleen maar lastig, en het leven was zo leuk eerst, en als ze weg is, en je alleen bent met de andere kids ook..

de weblog komt ook heel erg munchhauserig over, vind ik, zo gezellig op een bepaalde manier, klepklepbepbep ....

(findmadeleinedotcom, al kan ik de oudere blogs niet meer vinden op die site, eerst wel)
  woensdag 12 september 2007 @ 18:19:11 #156
3542 Gia
User under construction
pi_53126836
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat alleen 12 jarige meisjes een dagboek bij houden .
Nee hoor, Tanja Nijmeijer schijnbaar ook.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:21:43 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53126893
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu ja, die zit in d'r remi bij de FARC, da's wat anders. .
  woensdag 12 september 2007 @ 18:24:12 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126959
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

nu, als die moeder bijvoorbeeld de laatste maanden/ jaren steeds over dat rotkind schrijtt, of die lastige maddie, kan dat toch wel een aanwijzing zijn, nee?
Voor zover ik begrepen heb gaat het om een dagboek dat ze in Portugal is gaan bijhouden.
En daarnaast: dat de moeder over ' dat rotkind' schrijft, bewijst natuurlijk niet dat ze haar omgebracht heeft hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_53126992
Hun site is uit de lucht.
pi_53127016
Herstel. Site is in de lucht......
  woensdag 12 september 2007 @ 18:27:20 #161
3542 Gia
User under construction
pi_53127023
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef Sudderpot het volgende:
Hun site is uit de lucht.
Nee hoor, hier doet ie het.
pi_53127075
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het kan een motief zijn.
PWBF
pi_53127106
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Kijk, en als ze niet zover vooruit heeft gedacht (zoals jij aangeeft), dan kan er wel eens een aanwijzing in dat boek staan.
PWBF
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 18:33:15 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53127154
3 mei 2007

Lief dagboek,

Vandaag Maddy vermoord. Hebben het goed gespeeld, politie denkt dat ze ontvoerd is. Als we maar genoeg spektakel maken komen we er best mee weg.

Je Kate

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:33:16 #165
78780 deedeetee
pi_53127155
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:27 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Ik heb slecht nieuws voor je : ik ken iemand die persé een kind wilde hebben om de aandacht die ze tijdens de zwangerschap kreeg. Na de geboorte was ze stik jaloers op alle aandacht die de baby kreeg en het kind werd bijna de hele dag opgesloten in een kamer met een verduisteringsgordijn.
De baby is niet veel dan 6 maanden oud geworden.
Officieel werd het * wiegendood * genoemd. Moeders rectie toen de ambulance broeders voorzichtig vertellen dat reanimatie niet meer geholpen had : Ze zat op de bank, doet haar armen in de lucht, laat haar handen met een klets op haar dijen vallen en zegt * nou dan ik ga maar eens koffie zetten ! * Staat op en wandelt naar de keuken om de daad bij het woord te voegen.

Er zijn vast wel meer vrouwen die een kind krijgen voor hun eigen * plezier/gewin * en niet om het kind een leuk leven te geven....
  woensdag 12 september 2007 @ 18:34:15 #166
78780 deedeetee
pi_53127186
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Jaha maar die klinkt alsof ze niet zoveel ouder is
pi_53127206
Ik kwam een poster van die Maddie ergens in Marokko tegen in the middle of nowhere, het gaat echt nergens meer over hoeveel publiciteit die zaak inneemt.
Voor nu hou ik het erop dat het een uit de hand gelopen foutje betreft. Kind per ongeluk vermoord door ouders.

We zullen het over 5-10 jaar wel zien in de nieuwe Hollywood kaskraker.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:39:36 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53127327
De ouders zouden volgens Christian Lüdke leiden aan het Münchhausen by proxy syndroom
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:42:32 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53127403
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kijk, en als ze niet zover vooruit heeft gedacht (zoals jij aangeeft), dan kan er wel eens een aanwijzing in dat boek staan.
Ik heb geen idee wat ik me bij zo'n aanwijzing zou moeten voorstellen.
Maar misschien dat ze ergens de fout in gaat.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:43:03 #170
78780 deedeetee
pi_53127416
Nou als dat zo is kunnen ze de tweeling daar niet vlug genoeg weghalen
pi_53127493
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat ik me bij zo'n aanwijzing zou moeten voorstellen.
Maar misschien dat ze ergens de fout in gaat.
Nouja, niet zozeer een aanwijzing die direct zal leiden tot een veroordeling of de vondst van Maggie, maar wellicht een kleine gebeurtenis die ze beschrijft maar die niet klopt met wat ze eerder aan de politie hebben verteld. Waar ze op dat moment van de dag waren enzo. Ik denk dat het dagboek vrij gedetailleerd is. Als je zo'n groot web van leugens om jezelf heen spint moet je dat ergens goed bijhouden, anders verspreek je jezelf later.
PWBF
pi_53127570
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik kwam een poster van die Maddie ergens in Marokko tegen in the middle of nowhere, het gaat echt nergens meer over hoeveel publiciteit die zaak inneemt.
Voor nu hou ik het erop dat het een uit de hand gelopen foutje betreft. Kind per ongeluk vermoord door ouders.

We zullen het over 5-10 jaar wel zien in de nieuwe Hollywood kaskraker.
Zo heel vreemd is dat niet, gezien een vrouw beweerde Madeleine in Marokko te hebben gezien:
quote:
Morocco
Marie Olli, a Norwegian woman living in the Spanish town of Fuengirola, contacted the police on 10 May 2007, claiming she had seen a girl matching Madeleine's description in a petrol station in Marrakech, Morocco. The girl, who was said to have appeared sad, was allegedly accompanied by a man in his late 30s.[95] Though Interpol subsequently discounted this sighting, a small number of officers from Leicestershire police remained in Morocco for some days afterwards.[96]
bron: wikipedia.com
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 12 september 2007 @ 18:49:10 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53127574
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nouja, niet zozeer een aanwijzing die direct zal leiden tot een veroordeling of de vondst van Maggie, maar wellicht een kleine gebeurtenis die ze beschrijft maar die niet klopt met wat ze eerder aan de politie hebben verteld. Waar ze op dat moment van de dag waren enzo. Ik denk dat het dagboek vrij gedetailleerd is. Als je zo'n groot web van leugens om jezelf heen spint moet je dat ergens goed bijhouden, anders verspreek je jezelf later.
Oh, dat is wel een goede reden om een dagboek bij te houden, ja. Niet eens aangedacht.
pi_53127603
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

Zo heel vreemd is dat niet, gezien een vrouw beweerde Madeleine in Marokko te hebben gezien:
[..]

bron: wikipedia.com
Ach, over de hele wereld roepen mensen na deze hele mediagekte dat ze haar gezien hebben.
pi_53128039
de McCann's willen mogelijk een nieuw fonds opzetten om de rechtzaak kosten te betalen.
quote:
Madeleine's parents consider new fund for legal battle

The parents of Madeleine McCann may set up a separate fighting fund to pay mounting legal costs as they seek to defend themselves against accusations they were involved in her death.

Kate and Gerry McCann have appointed top lawyers in Portugal and Britain after being named as formal suspects in their daughter’s disappearance.

They have said that they will not use the fund set up to find Madeleine, which now has more than £1 million in it, but a family source told Times Online today that setting up a new fund “was one of the options they may well look at”.
http://www.timesonline.co(...)e/article2439634.ece
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53128118
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
http://nu.nl/news/1232821(...)van_Kate_McCann.html

ze zijn lekker up to date zeg .

Maar ja, anders dan die Britse sites posten zij niet over iedere scheet die het echtpaar laat.
Het schijnt overigens dat ze echt in de aanval gaan, naast dat ze een eigen forensich onderzoek willen wat betreft die huurauto, zeggen ze nu ook (de advocaten dan), vindt Madeleine en bewijs dat we haar vermoord hebben.

De Daily Mail schrijft:
'Find Madeleine's body and prove we killed her': McCanns' challenge to police
Urgent appeal to judge for 'vital Maddy clues'

The McCanns have issued a challenge to Portuguese police investigating Madeleine's disappearance saying: "Find the body and prove we killed her." It is understood their lawyers have told them that without a body it will be extremely difficult for the authorities to press charges.

A close friend said: "The legitimate question to ask Portuguese police is: 'Where is the body? Where's the evidence that madeleine is dead? We have got no idea.'" Meanwhile, it was revealed today that Portuguese prosecutors are planning to use Kate McCann's personal diary to help prove she killed Madeleine.

Sources close to the investigation say police believe that entries in the diary will bolster their case by revealing Mrs McCann's allegedly volatile state of mind in the days after Madeleine's disappearance in May. In particular, they believe that the evidence could show to a court why an apparently devoted mother could have killed her child and engaged in what police believe is an elaborate cover-up.

Mogelijk is Kate's dagboek al in handen van de politie maar gaat het er om of ze dat als bewijs mogen gebruiken: "Although the diary, which Mrs McCann has kept updated since the four-year-old vanished on 3 May, is already in the police's hands, legal rules mean they need judicial authorisation to use it in any trial.

The judge, Pedro Miguel dos Anjos Frias, has a day to grant the request, which is thought to be highly unusual, but is expected to approve the application. The source said: "Police want to seize Kate's diary to see if it can reveal what really happened on the night."

Korrels zout nog steeds bij de hand houden aub. Ik denk overigens dat er weinig of niets is te vinden in dat dagboek wat is bijgehouden vanaf de vermissing, je gaat toch niet beschrijven wat je met je kind eventueel hebt uitgevreten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 12-09-2007 19:19:17 ]
pi_53128231
foutje...
  woensdag 12 september 2007 @ 19:29:50 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53128668
Ze kunnen de uitspraken van Kate vergelijken met wat ze in het dagboek heeft geschreven om te kijken of er nog inconsistenties zijn. Maar zoals Nielsch al zei: als je een web van leugens om je heen spint, moet je wel ergens goed bijhouden wat je allemaal gezegd hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_53128751
ik vind die challenge ook wel een beetje raar, hoor, alsof ze een weddenschap afsluiten , zeg

ja, als jij weet wat je met het lichaampje gedaan hebt, kun je dat soort opmerkingen zeker wel maken, ja, want ms valt er niets meer te vinden, nergens niet, nooit meer.
pi_53128755
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
De ouders zouden volgens Christian Lüdke leiden aan het Münchhausen by proxy syndroom
ach, volgens die man, die btw geen afgestuurde psycholoog schijnt te zijn maar theoloog, zou Natascha Kampusch inmiddels volledig in elkaar moeten zijn gestort, oa omdat ze te vroeg in de openbaarheid is getreden met dat eerste interview toen ..

maar goed, volgens die man is dus iedereen die niet voldoet aan zijn statische gemiddelde per definitie schuldig .. dat deze mensen gewoon bij die 20% horen die anders reageren is ondenkbaar schijnbaar

leuke brief aan hem.. uit de google cache
Hallo Herr Lüdke
pleased to meet you
pi_53129036
het verbaast me altijd dat verdachten vaak dagboeken bijhouden.

(Louwes/klusjesman/Lucia de B./etc.)

of wordt met dagboek vaak agenda/planner bedoeld?

kan natuurlijk net zo goed dat zo'n dagboek speciaal wordt bijgehouden om het onderzoek op een dwaalspoor te brengen.
als je een beetje slim bent ga je niet in je dagboek belastende zaken noteren.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_53129183
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Caesu het volgende:

kan natuurlijk net zo goed dat zo'n dagboek speciaal wordt bijgehouden om het onderzoek op een dwaalspoor te brengen.
ms besef je niet dat iets, indien gelezen, toch belastend zou kunnen zijn, of liever leiden naar iets dat wel belastend is.

zelf een koelbloedige kan fouten maken, hè, in een zwak moment zijn of haar emoties laten gaan, dus ook op papier.

het kan ook pure arrogantie zijn, zich ontastbaar wanend of zo, veilig, want boven iedere verdenking verheven toen het op papier gezet werd.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:07:29 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53129818
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Caesu het volgende:

dan had ze wel een érg vooruitziende blik dat zij en Gerry ooit verdacht zouden worden van moord / doodslag.
Niet meer actief op Fok!
pi_53130017
Hoe lezen jullie dit bericht op de BBC?: "A friend of the family says the car is being kept in a "safe place" after it emerged that earlier police tests had uncovered DNA evidence."

Wil dat nou zeggen dat ze zelf die auto hebben veilig gesteld???? Er werd op de BBC gezegd dat ze nog steeds de auto huurde.

Ondertussen overdenken de McCanns een apart fonds op te richten om de jurisdisch kosten te kunnen betalen, nu het het eigenlijke Madeleine fonds daar niet voor gebruikt mag worden. The Times:
Madeleine's parents consider new fund for legal battle
The parents of Madeleine McCann may set up a separate fighting fund to pay mounting legal costs as they seek to defend themselves against accusations they were involved in her death.

Kate and Gerry McCann have appointed top lawyers in Portugal and Britain after being named as formal suspects in their daughter’s disappearance.

They have said that they will not use the fund set up to find Madeleine, which now has more than £1 million in it, but a family source told Times Online today that setting up a new fund “was one of the options they may well look at”.
pi_53130430
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dan had ze wel een érg vooruitziende blik dat zij en Gerry ooit verdacht zouden worden van moord / doodslag.
dat gaat dan om de periode vanaf 3 mei.
of je het gedaan hebt of niet, je kijkt wel een beetje uit neem ik aan met mogelijk belastende informatie vanaf dat moment in je dagboek.
pi_53130564
tvp
pi_53131100
Die challenge, tsja als ze het gedaan hebben, weten ze wel heel zeker dat het lichaam nooit gevonden gaat worden. Als ze het niet gedaan hebben, bedoelen ze denk ik te zeggen dat er geen goed bewijs is gevonden die de heksenjacht rechtvaardigt.
  Jubileum moderator woensdag 12 september 2007 @ 20:50:05 #188
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53131151
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:31 schreef milagro het volgende:

nou, het was nogal een afstand, hoor, niet 2 stappen weg, maar trappen op, hoeken om en geen zicht op de deur vh appartement vanaf het restaurant, en de hotelkamerdeur niet op slot (okay brand etc) , en het raam niet op slot en geen babyfoon en een vreemde omgeving en een kind wat autistisch is, en nog 2 nog jongere kinderen erbij, ik vind dat net effe wat verder gaan dan bij de buren een bakkie doen met de babyfoon op zak.
Jullie gaan zo hard dat ik het bijna niet kan bijhouden maar dat stukje, dat Maddy autistisch was wist ik niet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53131265
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Suko het volgende:

Wil dat nou zeggen dat ze zelf die auto hebben veilig gesteld???? Er werd op de BBC gezegd dat ze nog steeds de auto huurde.
yup, volgens een van die vrienden hebben ze dat besloten nadat ze de auto terug hebben gekregen las ik ergens .. gezien het geblunder van de politie een wijs besluit mi
pleased to meet you
pi_53131340
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Lois het volgende:

[..]

Jullie gaan zo hard dat ik het bijna niet kan bijhouden maar dat stukje, dat Maddy autistisch was wist ik niet.
ik vroeg dus ook al om een bron daarvan, ik kom het nl nergens tegen terwijl als dat echt zo was toch breed uitgemeten zou worden lijkt mij zo .. iets in die trend van "hoe durven die ouders een autistisch kind alleen te laten"
pleased to meet you
pi_53131408
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:48 schreef Xennia het volgende:
Die challenge, tsja als ze het gedaan hebben, weten ze wel heel zeker dat het lichaam nooit gevonden gaat worden. Als ze het niet gedaan hebben, bedoelen ze denk ik te zeggen dat er geen goed bewijs is gevonden die de heksenjacht rechtvaardigt.
je wil dan toch het lichaampje vinden opdat je het kan begraven, liever nog dan jezelf vrij te pleiten?

ik begrijp wel dat ze hun onschuld willen bewijzen, maar die manier van uitdrukken vind ik zo ... apart.
pi_53131434
"Maar wat ik ook denk is dat eigenlijk op het ogenblik daar heel wat nutteloze speculatie rond de vooruitgang die in dit geval wordt geboekt en ik daar zeker niet aan wil toevoegen.", aldus Minister van Binnenlandse Zaken, Jacqui Smith

Tegen de BBC.

Mmm.... Snap er niet veel meer van.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53131484
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef moussie het volgende:

[..]

ik vroeg dus ook al om een bron daarvan, ik kom het nl nergens tegen terwijl als dat echt zo was toch breed uitgemeten zou worden lijkt mij zo .. iets in die trend van "hoe durven die ouders een autistisch kind alleen te laten"
Er is inderdaad een aantal topics terug iets over vermeld. Maar weet niet of dit nu een feit is, of dat een krant dit heeft verzonnen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53131702
Even een brainstorm hoor maar toen ze de auto huurden werden ze toch al gevolgd en afgeluisterd, in ieder geval gevolgd? Als je een auto huurt schrijven ze toch ook altijd je kilometer stand op? Dan is er toch zo te bepalen hoeveel en ver ze gereden hebben? Als ze dan het lijkje hebben vervoerd moeten ze ook weten hoever weg dat ongeveer was...? Of mis ik iets?
pi_53131944
Ik denk eigenlijk steeds meer en meer dat er gespeculeerd wordt, en geruchten in de wereld worden geholpen om die ouders te doen 'breken' of twijfelen aan elkaar. Ik heb het ook al vermeld in een eerder topic: om eerst die vage geruchten (toen nog vaag) van evt. bloed of haren die in de auto waren gevonden naar buiten te brengen, en dan de ouders een voor een te ondervragen. Lijkt mij gewoon tactiek en geregisseerd te zijn. De media helpt daar natuurlijk ook gigantisch in.

Hoe meer en meer de ouders elkaar steunen en hun hoofd boven water houden (mbt de media en de verdachtmakingen). Hoe meer onmogelijk ik de kans schat dat ze hun dochter wél iets hebben aan gedaan.

En ook al eerder gezegd werd dat een of andere expert zei dat de ouders MBP zouden hebben. Ik heb even de site bestudeerd, maar je zou denken dat ze als artsen wel genoeg 'medische' aandacht krijgen. Ze zijn wat betreft hun werk toch ook volkomen 'clean' ? En de kinderen hebben toch ook geen 'dossier' of 'geschiedenis' van blauwe plekken dan wel medische behandelingen?
Everything you can imagine is real - Pablo Picasso
pi_53132169
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:59 schreef paddy het volgende:

[..]

Er is inderdaad een aantal topics terug iets over vermeld. Maar weet niet of dit nu een feit is, of dat een krant dit heeft verzonnen.
Not sure maar Strongwood schijnt dat ontdekt te hebben: "While profiling involved people and researching our facts the team concluded that Madeleine could have been died before 19:00 we also found that Madeleine is a kid with a disability (autistic) which could explain her behavior and explain some witness declarations."

Of het waar is of niet maar in de loop van alle berichten is wel naar voren gekomen dat Madeleine een heel druk kind is/was...
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 21:20:04 #197
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53132175
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef Loedertje het volgende:

Misschien is die moeder wel *gewoon* heel erg neurotisch, alles moet kloppen en perfect gaan zoals zij het in haar hoofd heeft, dat dat in de praktijk weleens kan tegenvallen met 3 kleutertjes in een hotelkamer, tjah, vraag dat maar aan de boven- (of onderbuurvrouw) die haar 's avonds bij het naar bed brengen van de kinderen vaak hysterisch hoorde krijsen.
quote:
[quote]Getuigenverklaringen die beslissend voor het onderzoek kunnen zijn werden niet gemeld aan de pers. Evenmin werd verteld dat Maddie een autistisch meisje is met een geestelijke achterstand.
Het team van Strongwood ging al eerder uit van een bepaald scenario omdat alle feiten, informatie en beelden hierin zouden kloppen. Het team ontdekte bijvoorbeeld dat Madeleine Autistisch is en het psychologische profiel van de McCanns niet geheel kloppen met de werkelijkheid. In de eerste instantie werd uitgegaan van het feit dat Madeleine zelfstandig was weggelopen uit het appartement om haar ouders te zoeken, waarna zich een ongeluk of scenario voltrokken heeft[/quote]

M.a.w. een team (particulier recherchebureautje...) wat was benaderd door een groep hyvers heeft *ontdekt* dat Maddie autistisch was, in de gewone pers ben ik het nergens tegengekomen, geen bevestiging maar ook geen ontkenning.
Mocht het zo zijn dan zou het best kunnen dat de moeder hier zeer moeilijk mee om kon gaan gezien haar eigen drang naar perfectie.
quote:
Ter plaatse hebben speciaal getrainde honden de dood gemarkeerd. Madeleine zou er zelfs minimaal twee tot vier uur dood hebben kunnen liggen.
En ook hier wederom weer, de ouders hebben, indien het kind door een *ongeluk* om het leven is gekomen, tijd genoeg gehad om het lichaampje te verstoppen.
pi_53132381
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef moussie het volgende:

[..]

yup, volgens een van die vrienden hebben ze dat besloten nadat ze de auto terug hebben gekregen las ik ergens .. gezien het geblunder van de politie een wijs besluit mi
Dan geef ik voor het onderzoek wat de McCanns willen doen ook geen cent. Als zij de Portugese politie beschuldigen van bewust sporen in de auto te hebben gedeponeerd, wie zegt mij dat de McCanns te goeder trouw zijn?
pi_53132382
Op woensdag 12 september 2007 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien is de moeder wel heel schoon. Zo had ze op de vakantie toch ook elke dag een schoon shirt aan met bijpassende oorbellen. In die lijn kan ik wel begrijpen dat ze de knuffel wast.

Ik denk zelf dat ik het ook zou doen. (Zeker lievelingsknuffels, want die zijn echt heel vies)

Ik zou die knuffel ook wassen. Want daar heeft de ontvoerder/moordenaar toch aangezeten???
  woensdag 12 september 2007 @ 21:28:06 #200
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53132477
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef milagro het volgende:

je wil dan toch het lichaampje vinden opdat je het kan begraven, liever nog dan jezelf vrij te pleiten?

ik begrijp wel dat ze hun onschuld willen bewijzen, maar die manier van uitdrukken vind ik zo ... apart.
Ja, ik ook. Net als dat de manier waarop ze het hele mediacircus hebben opgetuigd in het begin, de ontvoerder in paniek kon brengen, waardoor Maddie alsnog wat zou worden aangedaan. Tenminste, dat heb ik toen vaak gedacht, want toen ging ik ook nog volledig uit van het ontvoeringsscenario. Ik dacht toen nog helemaal niet dat ze de daders waren, maar ik verbaasde me toen al over hun aanpak en reacties.
Dat is natuurlijk ook waarom zoveel mensen nu best wel willen geloven dat de ouders er iets mee te maken hebben...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')