abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 17:34:32 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53125921
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef RM-rf het volgende:
fout... zoals je al de hele tijd onzin delibreert, mevrouw
goh, meneer kent woorden die niet eens in de Van Dale staan! Nu voel je je zeker wel een hele pief .

Maar zullen we weer even terug naar Maddie? Ja? Dank je wel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_53125960
wat vinden jullie nu van dat blog van de vader?
lezen jullie daar wel eens, zijn dagboek dus, dat idd heel gedetailleerd is, maar vooral veel over ditjes en datjes .

en die lay out, de shop, de bandjes, ja, okay geld inzamelen, maar het lijkt wel een fansite.
of mag ik dit ook niet vinden of aandacht aan schenken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53125986
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik heb een sterke intuitie, en geloof zeker dat zij er meer mee te maken hebben dan het ouderschap.
pi_53126045
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt wel 100 keer zeggen dat kijken naar gezichtsuitdrukkingen 'psychologie van de koude grond is' (meneer de wetenschapper), maar we blijven het toch doen. Verder weten wij óók wel dat ons gevoel in deze zaak niets zegt, maar toch speculeren we graag, nou goed?
En ik zeg dan ook heel graag dat het allemaal pseudo-psychologie en bakerswijven-gepraat is..., net graag als jij kennelijk nietszeggende 'kijk-eens-hoe-mevrouw-kijkt'-post doet maken
wat wil je verder daarmee zeggen... ?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53126061
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb ook een sterke intuïtie en mijn intuïtie zegt dat ze onschuldig zijn.

Wat nu? .
Weddenschap afsluiten

Waarom reageer je trouwens niet op rest van mijn voorgaande bericht?!
Ik vind dat er aan dat aspect te weinig aandacht besteed wordt, terwijl het wel degelijk uitmaakt.

Verder is het niet onbekend, dat ouders vaak achter de verdwijning van hun kinderen zitten.
Het verhaal van Natascha Kampusch is ook al zo 'merkwaardig'.
Vooral om de manier waarop ze met z'n allen het leven heropgepakt hebben
  woensdag 12 september 2007 @ 17:41:37 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_53126095
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ha foto-analyse .

Ja, ze kijkt best wel argwanend naar hem .

@ Falco: die nurse was al eens gepost .
Dat was de grap ook
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 12 september 2007 @ 17:42:31 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126115
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef milagro het volgende:
wat vinden jullie nu van dat blog van de vader?
lezen jullie daar wel eens, zijn dagboek dus, dat idd heel gedetailleerd is, maar vooral veel over ditjes en datjes .

en die lay out, de shop, de bandjes, ja, okay geld inzamelen, maar het lijkt wel een fansite.
of mag ik dit ook niet vinden of aandacht aan schenken
Vond ik ook al idd .
Waar staat die blog van de vader precies? (aangezien er meerdere sites zijn). Ik heb een paar dagen geleden wel wat gelezen, maar kan die blog nu niet meer terug vinden.

Op de site van Sky News staan foto's van de McCanns die naar het park gaan . Valt me nog mee dat er geen foto's van hen ín het park zijn.

Overigens: in dat Duitse interview zei die psycholoog ook dat het vreemd is dat de McCanns zo lang in Portugal bleven. Je zou verwachten dat ze naar huis zouden willen, naar hun eigen vertrouwde omgeving, naar hun familie.
Volgens mij heb ik hier nog niemand daarover gehoord. Wat vinden jullie? Is het logischer dat ze bleven of zou het logischer zijn geweest dat ze naar huis waren gegaan? Ik denk zelf dat ik naar huis zou zijn gegaan, maar aan de andere kant: in het belang van het onderzoek is het wel handiger om te blijven natuurlijk, zeker in de eerst dagen / weken, want je hoopt dat Maddie gevonden wordt en als je zelf nog in Portugal bent, kun je haar sneller weer in je armen sluiten. Die psycholoog doet het voorkomen alsof het abnormaal is dat ze in Portugal bleven. Slaat nergens op.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:44:32 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126134
http://nu.nl/news/1232821(...)van_Kate_McCann.html

ze zijn lekker up to date zeg .

Maar ja, anders dan die Britse sites posten zij niet over iedere scheet die het echtpaar laat.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:48:21 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126205
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:40 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Weddenschap afsluiten

Waarom reageer je trouwens niet op rest van mijn voorgaande bericht?!
Ik vind dat er aan dat aspect te weinig aandacht besteed wordt, terwijl het wel degelijk uitmaakt.

Verder is het niet onbekend, dat ouders vaak achter de verdwijning van hun kinderen zitten.
Het verhaal van Natascha Kampusch is ook al zo 'merkwaardig'.
Vooral om de manier waarop ze met z'n allen het leven heropgepakt hebben
ik reageerde daar niet op, omdat ik dan in herhaling zou vallen (die dingen die jij noemt zijn hier al vaker ter sprake geweest).
Dat Natascha Kampuschverhaal is raar inderdaad, maar het lijkt me sterk dat de ouders erachter zouden zitten. Natascha Kampusch is na 8 jaar levend gevonden. Kan best zijn dat Maddie over 8 jaar ook weer ergens opduikt. Never say never.
En je hebt natuurlijk gelijk dat de ouders schuldig zijn aan nalatigheid, maar daar zullen ze zich schuldig genoeg over voelen (als ze echt onschuldig zijn dan).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 12 september 2007 @ 17:51:25 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126286
Ik vind het een beetje naïef dat de Portugese politie denkt dat er aanwijzingen in Kate's dagboek staan.
Zou wel erg onzorgvuldig zijn van haar en daar zie ik haar niet voor aan.
Ik verwacht dan ook niet dat er iets belastends in staat. Als ze het dus wel gedaan heeft, heeft ze haar dagboek vol zitten kalken met klinkklare onzin. Waarom zou ze dat doen? Wat schiet je daar nu helemaal mee op? Ze zal vast niet zover vooruitgedacht hebben dat ze dacht dat de politie haar nog eens zou verdenken en dat haar dagboek dus nog van pas zou komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53126537
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het een beetje naïef dat de Portugese politie denkt dat er aanwijzingen in Kate's dagboek staan.
Zou wel erg onzorgvuldig zijn van haar en daar zie ik haar niet voor aan.
Ik verwacht dan ook niet dat er iets belastends in staat. Als ze het dus wel gedaan heeft, heeft ze haar dagboek vol zitten kalken met klinkklare onzin. Waarom zou ze dat doen? Wat schiet je daar nu helemaal mee op? Ze zal vast niet zover vooruitgedacht hebben dat ze dacht dat de politie haar nog eens zou verdenken en dat haar dagboek dus nog van pas zou komen.
nu, als die moeder bijvoorbeeld de laatste maanden/ jaren steeds over dat rotkind schrijtt, of die lastige maddie, kan dat toch wel een aanwijzing zijn, nee?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 12 september 2007 @ 18:07:15 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53126568
Ik dacht dat alleen 12 jarige meisjes een dagboek bij houden .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:09:24 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53126612
Mensenkinders wat gaan jullie snel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:15:45 #154
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_53126765
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:26 schreef CANARIS het volgende:
Dat geouwehoer over dat alleen laten is zo wereldvreemd.

Geen ouders hier? Ik ben er wel één en begrijp ze heel goed dat ze die kinderen gewoon even alleen hebben laten slapen om een hajpe te eten. Daar is niets mis mee.
Noem jij dat wereldvreemd ? Je kind alleen laten in een situatie waar het kind zó naar buiten kan en elke vreemde ook naar binnen ? Denken dat dat veilg kan dat vind ik wereldvreemd !

Ik dacht dat het intussen toch wel algemeen bekend was dat er kinderen worden ontvoerd door pedofielen, je zorgt er toch voor dat je kind dáár idg veilig voor is ?

Het eten zou mij niet smaken als ik niet zeker wist dat mijn kinderen veilig waren.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_53126811
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vond ik ook al idd .
Waar staat die blog van de vader precies? (aangezien er meerdere sites zijn). Ik heb een paar dagen geleden wel wat gelezen, maar kan die blog nu niet meer terug vinden.

Op de site van Sky News staan foto's van de McCanns die naar het park gaan . Valt me nog mee dat er geen foto's van hen ín het park zijn.

Overigens: in dat Duitse interview zei die psycholoog ook dat het vreemd is dat de McCanns zo lang in Portugal bleven. Je zou verwachten dat ze naar huis zouden willen, naar hun eigen vertrouwde omgeving, naar hun familie.
Volgens mij heb ik hier nog niemand daarover gehoord. Wat vinden jullie? Is het logischer dat ze bleven of zou het logischer zijn geweest dat ze naar huis waren gegaan? Ik denk zelf dat ik naar huis zou zijn gegaan, maar aan de andere kant: in het belang van het onderzoek is het wel handiger om te blijven natuurlijk, zeker in de eerst dagen / weken, want je hoopt dat Maddie gevonden wordt en als je zelf nog in Portugal bent, kun je haar sneller weer in je armen sluiten. Die psycholoog doet het voorkomen alsof het abnormaal is dat ze in Portugal bleven. Slaat nergens op.
dat was ook het enige waar ik me niet in kan vinden, ik zou niet de plek willen verlaten waar mijn kind laatst gezien was, om het idee alleen al dat zij mij daar ook zou gaan zoeken , dat ze de plek terugvindt, en ik daar dan niet ben...

de rest kan ik me in vinden, en volgens mij heb ik ook zoiets gepost ergens een topic of 2 terug, dat de ouders het zelfs ms met opzet gedaan konden hebben, en Portugal dan lekker handig is, want geen familie en geen 'kundig' politieapparaat (hetgeen natuurlijk niet zo is perse, maar dat denkt men al snel van warmere oorden), maar een ongeluk leek me toch waarschijnlijker, en nog wel, maar je hebt gewoon ouders die zo zijn, die echt van hun kind afwillen, want het 'voldoet ' niet, het stelt teleur, het is alleen maar lastig, en het leven was zo leuk eerst, en als ze weg is, en je alleen bent met de andere kids ook..

de weblog komt ook heel erg munchhauserig over, vind ik, zo gezellig op een bepaalde manier, klepklepbepbep ....

(findmadeleinedotcom, al kan ik de oudere blogs niet meer vinden op die site, eerst wel)
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 12 september 2007 @ 18:19:11 #156
3542 Gia
User under construction
pi_53126836
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat alleen 12 jarige meisjes een dagboek bij houden .
Nee hoor, Tanja Nijmeijer schijnbaar ook.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:21:43 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53126893
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, Tanja Nijmeijer schijnbaar ook.
Nu ja, die zit in d'r remi bij de FARC, da's wat anders. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:24:12 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53126959
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:05 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

nu, als die moeder bijvoorbeeld de laatste maanden/ jaren steeds over dat rotkind schrijtt, of die lastige maddie, kan dat toch wel een aanwijzing zijn, nee?
Voor zover ik begrepen heb gaat het om een dagboek dat ze in Portugal is gaan bijhouden.
En daarnaast: dat de moeder over ' dat rotkind' schrijft, bewijst natuurlijk niet dat ze haar omgebracht heeft hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_53126992
Hun site is uit de lucht.
pi_53127016
Herstel. Site is in de lucht......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')