Waar kan je pure cafeïne kopen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
WTN is dat?quote:
doe maar echtequote:
Ik heb het een tijd terug via www.samenkopen.nl gekocht, weet alleen neit of er binnenkort weer een actie is waarbij je het kan kopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
Waar kan je pure cafeïne kopen?
Dat is de originele red-bull. Soms te verkrijgen in asiatische zaakjes. Moet je een keer geprobeerd hebben. al was het alleen maar om te weten hoe de echte smaaktquote:
Waar kan ik dat kopen dan??quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Buschetta het volgende:
1.Wired x-505 (500mg caffeine)
2.Chaser
3.กระทิงแดง
4.Redbull
5.Semtex
Dark dog? Voor mij is dit de oer energy drank, volgens mij was dit ook eerder te krijgen in Nederland dan Red Bull. Er stonden altijd rekken van vol in de smartshop en free recordshop.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:29 schreef marcel-o het volgende:
je hebt ook zoiets als bulldog oid, is even sterk als bullitalleen iets zoeter, volges mij is het t zelfde..
zelf hebbik hier supercaps. hiervan doe k n beetje door mn koffie of iets anders.. dat werkt pas
alleen zweet je je dan de tyfus..
http://wiredenergydrink.com/index.htmquote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kopen dan??
[..]
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine/
Check daar hoeveel meuk je moet drinken voordat je dood ben
quote:Gulp down 146.70 cans of Red Bull and you're history.
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)quote:
Word dat eigenlijk ook hier verkocht? Heb het van de zomer een paar keer in Praag gekocht maar hier nog nergens gezien....quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef Biancavia het volgende:
Coca Cola Blak.
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)
Dus dat zou betekenen dat die X505 zoiets als 20 blikjes al voldoende is:o
Als je voor die hoeveelheid niet al kotsend boven de wc hangtquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Als je voor die hoeveelheid niet al kotsend boven de wc hangt
Kut, nu moet ik ook nog oppassen met hoeveel ik drinkquote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Word dat eigenlijk ook hier verkocht? Heb het van de zomer een paar keer in Praag gekocht maar hier nog nergens gezien....
As if we give a flying f*ck.....quote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef JDude het volgende:
Koffie. Red Bull e.d. heb ik echt al jaren niet meer gedronken.
Zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 00:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.
Smaakt wel erg lekker !!!!![]()
Een tienermeisje lag laatst een keer al na 18 blikjes red bull in coma. Volgens mij ga je eerder dood aan dehydratie en aan een overdosis vitamines & mineralen dan aan de caffeine die erin zit.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bij mij doet caffeine al lang niks meer behalve hartkloppingen geven. In energiedrankjes zit ook taurine en vitamine B complex en zo, dat helpt geloof ik vooral om wakker te blijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Of je bent een ECHT avondmens en wordt gedwongen om toch de hele week vroeg op te staan (en dan elke avond weer proberen om vroeg te slapen - een drama is dat als je een avondmens bent).quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als je energie drankjes nodig heb , heb je wel een hele kut conditie als je niet eens normaal de dag doorkomt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.
Smaakt wel erg lekker !!!!![]()
http://www.molblog.nl/innovatie/1755quote:In januari wordt het eerst in Frankrijk gelanceerd. Vanuit daar wordt het naar andere landen uitgerold.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als je energie drankjes nodig heb , heb je wel een hele kut conditie als je niet eens normaal de dag doorkomt.
Heeft niets te maken met conditie, bij mij eerder met zo af en toe een flink slaapgebrek wat dan voor die ene dag is op te lossen door een zelfgemaakt energie drankje, die avond wat eerder gaan slapen en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waar is dat te koop?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef iFries het volgende:
If your hand starts shaking, get BAWLS!
[afbeelding]
Mwah, drink nu zelf een Bullit, maar Highway van de C1000 is toch wat lekkerder en goedkoper.quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef Andyy het volgende:
Bullit is wel lekker ja, maar zeker niet de sterkste (qua caffeine dan )
Op de oude blikjes Bullit stond op de achterkant (tussen de 150 en 350 mg caffeine). Maarja dat krijg je met blikjes van 15 cent. Tegenwoordig is de hoeveelheid wel wat preciezer aangegeven dacht ik zoquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.
Van heel weinig van dat spul ga je best wel dood enzo he.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
10 gram, en in poedervorm is dat nog best veel.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Van heel weinig van dat spul ga je best wel dood enzo he.
Ach van zo ongeveer alles wat lekker/leuk is ga je dood, of word je ziek...quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Van heel weinig van dat spul ga je best wel dood enzo he.
mee eens, heb ik wel iig (drink sowieso weinig energiedrank, kruig gelijk buikklachten)quote:Op woensdag 19 september 2007 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Dat spul werkt allemaal maar tijdelijk, uiteindelijk wordt je door het uitstellen nog moeier dan je al was.
En smaakt dat nog een beetje?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar even verder ontopic.
Sterkste energie drankje:
Echte chinese ginseng thee.
Zit geeneens chemische troep in
Dat komt er nog eens bij, heb ik ook idd..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mee eens, heb ik wel iig (drink sowieso weinig energiedrank, kruig gelijk buikklachten)
Dark dog dronk ik voor het laatste ergens in Oostenrijk 2 jaar geleden ofzo,,, vond het veel beter te drinken dan all die Red Bull. Zeker een aanrader!!! weet alleen niet waar in nederland je het nu kan krijgen...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:34 schreef Commander_Koen het volgende:
[..]
Dark dog? Voor mij is dit de oer energy drank, volgens mij was dit ook eerder te krijgen in Nederland dan Red Bull. Er stonden altijd rekken van vol in de smartshop en free recordshop.
Ja lekker, drink het elke ochtendquote:Op woensdag 19 september 2007 13:25 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
En smaakt dat nog een beetje?
Herkenbaar. Nog erger zijn die moeders die hun kroost dat spul meegeven.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Vroeger was je nog een stoere hippe gast als je 1x per week een energie drankje kocht.
Tegenwoordig drinken kinderen het de hele dag door en vragen mensen zich af waar al die agressie vandaan komt en waarom kinderen niet om normale tijden meer gaan slapen....
wat hij zegt...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Golden Power is het lekkerst.
Ja sure, ga maar gewoon vroeg naar bed. Zelf verklaarde "avondmensen"quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
Of je bent een ECHT avondmens en wordt gedwongen om toch de hele week vroeg op te staan (en dan elke avond weer proberen om vroeg te slapen - een drama is dat als je een avondmens bent).
eheheehehehe, net in de winkel zien staan, gelijk 10 blikjes gehaaldquote:Op donderdag 13 september 2007 14:14 schreef Andyy het volgende:
Mountain dew
Volgens mij is dat een goed middel om euthenasie te plegenquote:Op zondag 23 september 2007 14:11 schreef Andyy het volgende:
http://www.energyfiend.com/caffeine-content/fixx
dat lijkt me sterk
Of je draait nachtdiensten zoals ik, en op de omschakeldagen ontkom je er vaak niet aan na 24 uur wakker te zijn aan het werk te moeten. Dan komen energydrinks en koffie echt wel van pas!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
www.challengecomputers.nlquote:Op donderdag 13 september 2007 15:12 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Waar is dat te koop?
Ik drink zelf vooral de euroshopper energiedrankjes, of rodeo, als een dolle![]()
![]()
Er zijn wel meer dingen niet goed voor je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:22 schreef TC_Artemis het volgende:
Energie verbruiken die je niet hebt is niet goed voor je.
Daar heb ik ook eenk kilo van gehad.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Staat hier gewoon in de supermarkt! Inclusief hersluitbaar draaiding erop.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:03 schreef grizegrijn het volgende:
[ afbeelding ]
Verkopen ze die ook in NL?
Waar haal je dat vandaan danquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Dimitri_ het volgende:
Nog eentje voor het perspectief:
[ afbeelding ]
Nee, maar spam klinkt nerderigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:52 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Staat hier gewoon in de supermarkt! Inclusief hersluitbaar draaiding erop.
Waarom die vraag? Is het zo sterk dan?
quote:Ben jij op zoek naar een hardcore energy drink? Cocaine Energy Drink is tot drie-en-een-half maal zo sterk dan andere bekende energy drinks en dus niet voor watjes! Durf jij het aan? Koop jouw tray vandaag nog en vanaf morgen heb je alle energie die je nodig hebt!
Wat een onzin.quote:* CUT. Deze 'versneden' variant is hetzelfde als de orginele maar dan zonder de burn. Deze uitvoering is bij uitstek geschikt voor de beginnende gebruiker. Drinkt makkelijker weg dan de orginele en heeft net zo veel energy als het orgineel.
3,5x zoveel cafeïne maarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:12 schreef Drumpie het volgende:
Cocaine die is 8x sterker dan de echte Red Bull volgens mij..
Niemand?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan dan
Hebbie die ook in Ripper?
Als het in Nederland gemaakt wordt zal het hier ook wel verkocht wordenquote:In Q2 2009 Monster Energy released the variant "Import" in a new 18.6oz (550ml) can with a unique re-sealable top. It is made in the Netherlands and has a more 'European' taste with fewer calories as compared to original Monster, according to the manufacturer. It is the only beverage sold in the U.S. that comes in this unique can.
Staat gewoon in de super hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Powerkiwi het volgende:
Haal dit net van Wikipedia:
[..]
Als het in Nederland gemaakt wordt zal het hier ook wel verkocht worden
Net ook een tray van die halve liters gehaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:36 schreef 8D het volgende:
Dat monster vind ik niet te drinken. Tegenwoordig gaat er bij mij gewoon Bullit naar binnen, overal te krijgen en ook in 500ml blikken. Prima te drinken
Je lichaam went vrij snel aan caffeine, je zal dus telkens meer moeten drinken om er echt wat van e merken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Net ook een tray van die halve liters gehaald.
Maar ik kan dat de hele dag drinken, en savonds gewoon goed slapen.
Volgens mij is het gewoon maar iets wat tussen je oren zit
die "import"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Staat gewoon in de super hoorVind het wel lekker, is ook niet zo achterlijk zoet...
Nog meerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je lichaam went vrij snel aan caffeine, je zal dus telkens meer moeten drinken om er echt wat van e merken.
Je kan ook even een weekje nemen om af te kicken en dan kan je weer minder gaan drinken voor hetzelfde effect.quote:
Ja maar dan heb ik een week geen energy!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan ook even een weekje nemen om af te kicken en dan kan je weer minder gaan drinken voor hetzelfde effect.
Ja, die kom ik op mijn werk nogal eens tegen (logistiek bedrijf) en die gaan gewoon de winkels in, dus is gewoon verkrijgbaar hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:03 schreef grizegrijn het volgende:
[ afbeelding ]
Verkopen ze die ook in NL?
AH, toevallig is het dezelfde die Qwea altijd beroofdequote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
die "import"?
Welke supermarkt is dat dan?
Ja, jij bent al dik zatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:56 schreef Dikke_Man het volgende:
EnergiedrankjesMensen die denken dat ze dat nodig hebben
Echt waar? Heb het nooit gezien, alleen de gewone groene, lo-carb en ripper.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
AH, toevallig is het dezelfde die Qwea altijd beroofde
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
250mg cafeïne per tablet.
200 tabletten voor ¤ 15 inc verzenden
In de smartshop kan je hele potten kopen :p Maar volgens mij is dat meer bedoeld als versnijdingsmiddel...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Zou ik met 1 energiedrank(monster) de nacht doorkomen?
Monster is zo verschrikkelijk goorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Zou ik met 1 energiedrank(monster) de nacht doorkomen?
Ik vond het juist lekker, het had een zachtere smaak dan de meeste energy drinksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Monster is zo verschrikkelijk goorHeb ik laatst 1 slokje genomen en blik weggegooid (doe ik normaal nooit). Afternoon wake-up call vind ik het best en het lekkerst
Zonder energie drankje kan je het ook enorm lang uithoudenn hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga proberen zo lang mogelijk wakker te blijven met 1 energiedrankje
Ligt er ook aan hoe gevoelig je ervoor bentquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Monster energy werkt niet echt
om 02:00 ingenomen, om 02:30 lag ik te slapen
hangt ook van je ritme af, ik kan ook zo in slaap vallen na een red bullquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Monster energy werkt niet echt
om 02:00 ingenomen, om 02:30 lag ik te slapen
quote:
Vloeibaar dramaquote:Wired X505 Energy Drink Review: Kick
Yeah, Yeah, Yeah. I have been building up anticipation for the kick review for the last couple paragraphs. But why? Well this is by far the strongest energy drink I have yet to drink. This mutant has 505 milligrams of caffeine in it. No thats not a typo. That's right 505 milligrams of caffeine. Combine that with 4400 milligrams of taurine (Redbull has about 1000 milligrams) and a ton of B-vitamins and.... I am speechless.
bij xxlnutrtition.nl kun je 200 tabletten voor 12 euro halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:08 schreef MEKSS het volgende:
[..]
In de smartshop kan je hele potten kopen :p Maar volgens mij is dat meer bedoeld als versnijdingsmiddel...
Ik had de hele dag niks gedaan, 1x op en neer gefietst naar albert heijn, ik rook niet, ben een hele gezonde jongenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
hangt ook van je ritme af, ik kan ook zo in slaap vallen na een red bull
Ja dat drankje is echt belachelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:23 schreef PierreTT het volgende:
Wired X505 schijnt nogal heftig te zijn...
[..]
Vloeibaar drama
Story of my lifequote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
Of je bent een ECHT avondmens en wordt gedwongen om toch de hele week vroeg op te staan (en dan elke avond weer proberen om vroeg te slapen - een drama is dat als je een avondmens bent).
Nee nee er zijn echt avondmensen zoals ik. Ik ben in de avond veel en veel meer energiek dan in de ochtend (zonder energiedrankje of dergelijke)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja sure, ga maar gewoon vroeg naar bed. Zelf verklaarde "avondmensen"
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:23 schreef PierreTT het volgende:
Wired X505 schijnt nogal heftig te zijn...
[..]
Vloeibaar drama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |