Monster is zo verschrikkelijk goorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Zou ik met 1 energiedrank(monster) de nacht doorkomen?
Ik vond het juist lekker, het had een zachtere smaak dan de meeste energy drinksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Monster is zo verschrikkelijk goorHeb ik laatst 1 slokje genomen en blik weggegooid (doe ik normaal nooit). Afternoon wake-up call vind ik het best en het lekkerst
Zonder energie drankje kan je het ook enorm lang uithoudenn hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga proberen zo lang mogelijk wakker te blijven met 1 energiedrankje
Ligt er ook aan hoe gevoelig je ervoor bentquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Monster energy werkt niet echt
om 02:00 ingenomen, om 02:30 lag ik te slapen
hangt ook van je ritme af, ik kan ook zo in slaap vallen na een red bullquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Stephan1237 het volgende:
Monster energy werkt niet echt
om 02:00 ingenomen, om 02:30 lag ik te slapen
quote:
Vloeibaar dramaquote:Wired X505 Energy Drink Review: Kick
Yeah, Yeah, Yeah. I have been building up anticipation for the kick review for the last couple paragraphs. But why? Well this is by far the strongest energy drink I have yet to drink. This mutant has 505 milligrams of caffeine in it. No thats not a typo. That's right 505 milligrams of caffeine. Combine that with 4400 milligrams of taurine (Redbull has about 1000 milligrams) and a ton of B-vitamins and.... I am speechless.
bij xxlnutrtition.nl kun je 200 tabletten voor 12 euro halen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:08 schreef MEKSS het volgende:
[..]
In de smartshop kan je hele potten kopen :p Maar volgens mij is dat meer bedoeld als versnijdingsmiddel...
Ik had de hele dag niks gedaan, 1x op en neer gefietst naar albert heijn, ik rook niet, ben een hele gezonde jongenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
hangt ook van je ritme af, ik kan ook zo in slaap vallen na een red bull
Ja dat drankje is echt belachelijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:23 schreef PierreTT het volgende:
Wired X505 schijnt nogal heftig te zijn...
[..]
Vloeibaar drama
Story of my lifequote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Sessy het volgende:
[..]
Of je bent een ECHT avondmens en wordt gedwongen om toch de hele week vroeg op te staan (en dan elke avond weer proberen om vroeg te slapen - een drama is dat als je een avondmens bent).
Nee nee er zijn echt avondmensen zoals ik. Ik ben in de avond veel en veel meer energiek dan in de ochtend (zonder energiedrankje of dergelijke)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja sure, ga maar gewoon vroeg naar bed. Zelf verklaarde "avondmensen"
wtfquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:23 schreef PierreTT het volgende:
Wired X505 schijnt nogal heftig te zijn...
[..]
Vloeibaar drama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |