Waar kan je pure cafeïne kopen?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
WTN is dat?quote:
doe maar echtequote:
Ik heb het een tijd terug via www.samenkopen.nl gekocht, weet alleen neit of er binnenkort weer een actie is waarbij je het kan kopen.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
Waar kan je pure cafeïne kopen?
Dat is de originele red-bull. Soms te verkrijgen in asiatische zaakjes. Moet je een keer geprobeerd hebben. al was het alleen maar om te weten hoe de echte smaaktquote:
Waar kan ik dat kopen dan??quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Sterkste is water met cafeine.... Enorm bitter, enorm sterk en houd je gegarandeerd een tijd wakker.
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???quote:Op woensdag 12 september 2007 14:05 schreef Buschetta het volgende:
1.Wired x-505 (500mg caffeine)
2.Chaser
3.กระทิงแดง
4.Redbull
5.Semtex
Dark dog? Voor mij is dit de oer energy drank, volgens mij was dit ook eerder te krijgen in Nederland dan Red Bull. Er stonden altijd rekken van vol in de smartshop en free recordshop.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:29 schreef marcel-o het volgende:
je hebt ook zoiets als bulldog oid, is even sterk als bullitalleen iets zoeter, volges mij is het t zelfde..
zelf hebbik hier supercaps. hiervan doe k n beetje door mn koffie of iets anders.. dat werkt pas
alleen zweet je je dan de tyfus..
http://wiredenergydrink.com/index.htmquote:Op woensdag 12 september 2007 15:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waar kan ik dat kopen dan??
[..]
Zelfde vraag voor jou, waar is je top 3 te koop???
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine/
Check daar hoeveel meuk je moet drinken voordat je dood ben
quote:Gulp down 146.70 cans of Red Bull and you're history.
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)quote:
Word dat eigenlijk ook hier verkocht? Heb het van de zomer een paar keer in Praag gekocht maar hier nog nergens gezien....quote:Op woensdag 12 september 2007 16:31 schreef Biancavia het volgende:
Coca Cola Blak.
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)
Dus dat zou betekenen dat die X505 zoiets als 20 blikjes al voldoende is:o
Als je voor die hoeveelheid niet al kotsend boven de wc hangtquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Als je voor die hoeveelheid niet al kotsend boven de wc hangt
Kut, nu moet ik ook nog oppassen met hoeveel ik drinkquote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Best eng. Volgens hen is die wired X344 bij 30 blikjes voldoende om je te doden...... (70KG)
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Word dat eigenlijk ook hier verkocht? Heb het van de zomer een paar keer in Praag gekocht maar hier nog nergens gezien....
As if we give a flying f*ck.....quote:Op donderdag 13 september 2007 09:11 schreef JDude het volgende:
Koffie. Red Bull e.d. heb ik echt al jaren niet meer gedronken.
Zekerquote:Op donderdag 13 september 2007 00:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.
Smaakt wel erg lekker !!!!![]()
Een tienermeisje lag laatst een keer al na 18 blikjes red bull in coma. Volgens mij ga je eerder dood aan dehydratie en aan een overdosis vitamines & mineralen dan aan de caffeine die erin zit.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bij mij doet caffeine al lang niks meer behalve hartkloppingen geven. In energiedrankjes zit ook taurine en vitamine B complex en zo, dat helpt geloof ik vooral om wakker te blijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef Niek. het volgende:
Of je bent een ECHT avondmens en wordt gedwongen om toch de hele week vroeg op te staan (en dan elke avond weer proberen om vroeg te slapen - een drama is dat als je een avondmens bent).quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als je energie drankjes nodig heb , heb je wel een hele kut conditie als je niet eens normaal de dag doorkomt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:02 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Vorige week in Frankrijk stond het ook in de schappen, misschien komt het hier ook wel heen.
Smaakt wel erg lekker !!!!![]()
http://www.molblog.nl/innovatie/1755quote:In januari wordt het eerst in Frankrijk gelanceerd. Vanuit daar wordt het naar andere landen uitgerold.
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als je energie drankjes nodig heb , heb je wel een hele kut conditie als je niet eens normaal de dag doorkomt.
Heeft niets te maken met conditie, bij mij eerder met zo af en toe een flink slaapgebrek wat dan voor die ene dag is op te lossen door een zelfgemaakt energie drankje, die avond wat eerder gaan slapen en het is weer opgelost.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Waar is dat te koop?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:32 schreef iFries het volgende:
If your hand starts shaking, get BAWLS!
[afbeelding]
Mwah, drink nu zelf een Bullit, maar Highway van de C1000 is toch wat lekkerder en goedkoper.quote:Op zondag 16 september 2007 23:12 schreef Andyy het volgende:
Bullit is wel lekker ja, maar zeker niet de sterkste (qua caffeine dan )
Op de oude blikjes Bullit stond op de achterkant (tussen de 150 en 350 mg caffeine). Maarja dat krijg je met blikjes van 15 cent. Tegenwoordig is de hoeveelheid wel wat preciezer aangegeven dacht ik zoquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die x344 zit 344mg caffeine, in die 505 dus 505, dan klopt 20 blikjes wel ja, 10 gram is voor 99% van de mensen als het goed is dodelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |