Als het in Nederland gemaakt wordt zal het hier ook wel verkocht wordenquote:In Q2 2009 Monster Energy released the variant "Import" in a new 18.6oz (550ml) can with a unique re-sealable top. It is made in the Netherlands and has a more 'European' taste with fewer calories as compared to original Monster, according to the manufacturer. It is the only beverage sold in the U.S. that comes in this unique can.
Staat gewoon in de super hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Powerkiwi het volgende:
Haal dit net van Wikipedia:
[..]
Als het in Nederland gemaakt wordt zal het hier ook wel verkocht worden
Net ook een tray van die halve liters gehaald.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:36 schreef 8D het volgende:
Dat monster vind ik niet te drinken. Tegenwoordig gaat er bij mij gewoon Bullit naar binnen, overal te krijgen en ook in 500ml blikken. Prima te drinken
Je lichaam went vrij snel aan caffeine, je zal dus telkens meer moeten drinken om er echt wat van e merken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Net ook een tray van die halve liters gehaald.
Maar ik kan dat de hele dag drinken, en savonds gewoon goed slapen.
Volgens mij is het gewoon maar iets wat tussen je oren zit
die "import"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Staat gewoon in de super hoorVind het wel lekker, is ook niet zo achterlijk zoet...
Nog meerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je lichaam went vrij snel aan caffeine, je zal dus telkens meer moeten drinken om er echt wat van e merken.
Je kan ook even een weekje nemen om af te kicken en dan kan je weer minder gaan drinken voor hetzelfde effect.quote:
Ja maar dan heb ik een week geen energy!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan ook even een weekje nemen om af te kicken en dan kan je weer minder gaan drinken voor hetzelfde effect.
Ja, die kom ik op mijn werk nogal eens tegen (logistiek bedrijf) en die gaan gewoon de winkels in, dus is gewoon verkrijgbaar hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:03 schreef grizegrijn het volgende:
[ afbeelding ]
Verkopen ze die ook in NL?
AH, toevallig is het dezelfde die Qwea altijd beroofdequote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
die "import"?
Welke supermarkt is dat dan?
Ja, jij bent al dik zatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:56 schreef Dikke_Man het volgende:
EnergiedrankjesMensen die denken dat ze dat nodig hebben
Echt waar? Heb het nooit gezien, alleen de gewone groene, lo-carb en ripper.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
AH, toevallig is het dezelfde die Qwea altijd beroofde
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:07 schreef PatatFriet het volgende:
[ afbeelding ]
250mg cafeïne per tablet.
200 tabletten voor ¤ 15 inc verzenden
In de smartshop kan je hele potten kopen :p Maar volgens mij is dat meer bedoeld als versnijdingsmiddel...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:59 schreef nerderick het volgende:
[..]
Waar kan je pure cafeïne kopen?
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Zou ik met 1 energiedrank(monster) de nacht doorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |