Ik word al doodziek van dat ge-houdoe van m'n zusquote:Op maandag 10 september 2007 22:06 schreef Don_Vanelli het volgende:
Enne.. Ons pap en ons mam bestaan niet he.. Het is MIJN vader en MIJN moeder!
Zeker, gelijk een middag door de zak van Zuid-Beveland geredenquote:
Nou geweldigquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:59 schreef Don_Vanelli het volgende:
Voor de liefhebbers hier een iets andere versie van het Zeeuwsche volkslied
http://homepage.uvt.nl/~S901974/zeeland.mp3
Met alle credits naar DreeJ
Wat bedoel je nou precies?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:30 schreef Autoreply het volgende:
De NS is ook weer lekker bezig op 't traject richting randstad
quote:
Ik hoorde m pas op 538 idd. Ik dacht: dat Blof nummer ken ik nietquote:Op zondag 30 september 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
Blof heeft de soundtrack gemaakt voor de Nederlandse film Alles is liefde. Jemig wat een lekker nummer.
Ik vind het ook een erg lekker nummer. 10 oktober maar eens kijken hoe de film is.quote:Op zondag 30 september 2007 22:31 schreef Toad het volgende:
Blof heeft de soundtrack gemaakt voor de Nederlandse film Alles is liefde. Jemig wat een lekker nummer.
LUCHTAANVAAAAL!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
Nog iemand geschrokken van het luchtalarm?![]()
Ik eigenlijk wel...!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
Nog iemand geschrokken van het luchtalarm?![]()
Whaha je kent me hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Whaha Nieks, ik had al meteen de gedachte, zal wel een storing zijn....
Mijn moeder deed ook de ramen en deuren dicht. Zoals het hoort zou ik bijna willen zeggen. Laatst was er ook een storing ergens anders. Daar bleef ook iedereen buiten lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Geloof trouwens dat ik een van de weinige was...iedereen op straat liep rustig verder en reageerde totaal niet.
Alleen in zeeland speciaal shops of?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
Ze verkopen ze wel buiten Zeeland hoor MouzurX. Maar niet in elke winkel.
Albert Heijn bijv.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen in zeeland speciaal shops of?
Klopt. Hier in Delft drie keer gekocht en drie keerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Fredo55 het volgende:
Bolussen buiten Zeeland zijn gewoon niet te freten.![]()
Vasse.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Hier in Delft drie keer gekocht en drie keerBij Vasse in Lewedorp daarentegen zijn ze heerlijk
![]()
Ik zag het inderdaad in het topic over jullie huisje!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:08 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik mag sinds kort hier ook gaan meeposten.
Ja,het is zeer triest daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:48 schreef Piles het volgende:
Doel is de kerncentrale bij Antwerpen
Het dorpje daar heet Doel (wat nu een spookdorp is volgens mij).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:17 schreef dylanos het volgende:
Wat vind jij ?
- Doel DUMPEN
- Doel LATEN
- Doel is Belgie, dus boeit me weinig
Ik vind 't nog steeds een pokkeend rijden. M'n vader woont tussen Arnemuiden en Lewedorp in, maar Axel is dan nog altijd drie kwartier karren terwijl je met een half uurtje in BoZ en met een uurtje in Rotterdam bentquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:08 schreef MadSteven het volgende:
Dus tja, van de week voor het eerst van DVD's gekocht in de FRS van Goes en mijn telefoon in de Orange Shop daar gehaald. En niet in Eindhoven. Ik begin langzaamaan weer Zeeuw te worden.
En wat is dan precies de vraag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef dylanos het volgende:
@ Piles... nou ligt aardig dicht tegen de grens?
En dow dan ?
Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordtquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef dylanos het volgende:
@ Piles .. zal wel aan mij liggen ..
Is dow dan niet met kern energie enzo en heel gevaarlijk .. want ik las eens dat van die buitenlanders in terneuzen bij dow radio actief afval kwame dumpe ? huh nja
Borsele is natuurlijk wel een echte kerncentrale, net als Doelquote:Dow in Terneuzen
Het hart van de vestiging bestaat uit de kraakinstallaties die o.a. ethyleen en propyleen produceren. Deze vormen de belangrijkste bouwstoffen voor een breed scala van kunststoffen en chemicaliën. Voorbeelden hiervan zijn latex voor de tapijt- en papierindustrie, polystyreen voor huishoudelijke apparatuur, polyethyleen voor bijvoorbeeld de coating van drankkartons en STYROFOAM*, isolatiemateriaal voor dak- vloer- en wandtoepassingen.
Waar Brabant Zeeland kust,quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef dylanos het volgende:
Oke..
Sorry
Waar wonen jullie dan uit zeeland ?
Wat zullen we over Zeeuws-Vlaanderen zeggen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:09 schreef Piles het volgende:
De kroon op Zeeland
Schouwen-Duiveland dus
Hoort dat ook bij Zeeland?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat zullen we over Zeeuws-Vlaanderen zeggen?![]()
En bedanktquote:
Dat is zeker haha, lekker geregeld maquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
In het bestuur van Vlissingen is het iig nooit saai.
Bergen op Zoom is keihard Brabant.quote:Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Maar goed, Bergen Op Zoom is praktisch ook Zeeland.![]()
Ja, dat schuim lag toen door de halve stad verspreid, ik fietste toen over de abdij en daar lag ook nog van dat spulquote:
En dan nu minder leuk nieuws uit Middelburgquote:
Ik las het ook net......kippevel!quote:Op maandag 19 november 2007 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan nu minder leuk nieuws uit Middelburg.
Vader en twee kinderen dood in woning
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: Sunday 18 November 2007 @ 23:37
Een vader en twee kinderen zijn vanavond dood gevonden in een woning aan de Noordpoortstraat in de Zeeuwse hoofdstad Middelburg. Het gaat om een 38-jarige man, een jongen van 5 en een meisje van 2 jaar oud. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De politie kreeg om ongeveer half zeven een melding binnen van een verontruste moeder die zei dat haar kinderen niet terug thuis waren gekomen van een verblijf bij haar ex-man. Met de vader van haar ex ging ze naar het huis van haar voormalige echtgenoot. Daar vond ze de doden.
Volgens de politie lijkt het er op dat de man zijn kinderen heeft gedood en daarna zichzelf van het leven beroofde. De moeder, die in shock verkeert, wordt door de politie gehoord. De straat in de oude binnenstad van Middelburg is afgesloten. De politie doet onderzoek in de bovenwoning. Er is veel bekijks in de omgeving.
Volgens een omwonende was de vader een rustige, sympathieke en zelfs innemende man. Hij woonde pas drie maanden in het huis.
Vechtpartij en dan klagen dat je klappen van de politie krijgtquote:protestactie's op scholen lopen uit de hand
MIDDELBURG - Op meerdere scholen in Zeeland zijn er massale stakingsactie's bezig. Op enkele plekken lopen deze stakingen volledig uit de hand.
Leerlingen weigeren om lessen te volgen en hebben hun schoolgebouw verlaten. Ze protesteren tegen de nieuwe norm van de overheid van 1040 verplichte lesuren per jaar. Dat betekent dat ze meer lesuren moeten volgen en ze vinden de invulling daarvan zinloos, ze zijn van mening dat kwaliteit belangrijker is als kwantiteit.
CSW-leeringen van de Elzenlaan zijn naar de locatie Churchilllaan gelopen om ook die bij de actie te betrekken. Onderweg werd er met vuurwerk en eieren gegooit. De politie is inmiddels tot actie over gegaan en heeft meerdere leerlingen weggedreven met behulp van wapenstokken.
Bij de Nehalennia aan de Breeweg in Middelburg is politie ingezet omdat er vechtpartijen zijn uitgebroken. De politie heeft grof geweld gebruikt tegen de scholieren, Leraren en leerlingen zijn verontwaardig over het harde optreden van deze agenten. Er zouden enkele leerlingen aangehouden zijn.
De politie zelf ontkent op dit moment dat er grof geweld is gebruikt.
Burgemeester Koos Schouwenaar wenst niet te reageren tot het onderzoek klaar is.
Bij het protest bij de openbare scholengemeenschap Nehalennia hebben zich ook leerlingen van het Christelijke Scholengemeenschap Walcheren aangesloten.
Ook op het Zeldenrust-Steelantcollege in Terneuzen en op scholen in Oostburg en Hulst zou gestaakt worden.
Njah.. me nichtje van 12 is ook geslagen, omdat ze niet snel genoeg weg liep.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Vechtpartij en dan klagen dat je klappen van de politie krijgt
Kutpubers![]()
Voor stadhuis volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook wel even richting Middelburg afreis [afbeelding].
Wat deed je nichtje daar dan ookquote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Njah.. me nichtje van 12 is ook geslagen, omdat ze niet snel genoeg weg liep.
Die volwassen agenten moeten zich niet zo laten uitdagen. Echt idioot om een wapenstok te pakken wanneer je zelf niet wordt aangevallen. Zeker bij minderjarigen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Pedagogisch was het beter geweest om gewoon te luisteren naar oom agent, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij
De anus van Zeeland?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat zullen we over Zeeuws-Vlaanderen zeggen?![]()
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Han-Pekel het volgende:
in Zeeland loopt toch alleen maar van die Londsdalestakkers met kisten??
Dude ... we MOETEN op elkaar blijven zeiken .. daar zijn we nederlanders/zeeuwen voorquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef MadSteven het volgende:
De vooroordelen zijn er ook weer, hoor. Tsk. In Zeeuws-Vlaanderen wonen bijvoorbeeld mensen die zes jaar in Eindhoven hebben gewoond, ICT op de hogeschool hebben gestudeerd en op de TU/e hebben gewerkt.
Qui moi.
Dus eh.
Daarbij als alle eilandjes elkaar blijven beledigen blijft deze provincie altijd achter bij de rest van het land. Het begint bij jezelf. Zeeland is een provincie - of je vind dat een mooie provincie of je vind het niet, maar niet dit stukje niet en dat stukje wel. K?
Ik reed rond 19.00 toen de brand aan de gang was over de snelweg langs Arnemuiden....zag gewoon de vlammen vanaf de snelweg...hoorde later dat het om 4 kindjes ging.........echt heel erg!! Wat zullen die ouders kapot zijn!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:15 schreef Autoreply het volgende:
Dat was onze Chinees...
[upd] 4 meisjes dood bij brand Arnemuiden
David was zijn zender aan het testen, toevallig in Arnemuiden.. Kwam ie in een "zeer dichte plaatselijke mistbank"...quote:Op woensdag 26 december 2007 01:07 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik reed rond 19.00 toen de brand aan de gang was over de snelweg langs Arnemuiden....zag gewoon de vlammen vanaf de snelweg...hoorde later dat het om 4 kindjes ging.........echt heel erg!! Wat zullen die ouders kapot zijn!
Heel triest....maar helaas gebeuren dit soort dingen!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
David was zijn zender aan het testen, toevallig in Arnemuiden.. Kwam ie in een "zeer dichte plaatselijke mistbank"...
Tis inderdaad wel heel erg triest dit...
een waarschuwing voor Arnemuiden.quote:Op donderdag 27 december 2007 09:57 schreef avotar het volgende:
Ik hoorde dat een dominee van de gereformeerde gemeente de brand had betiteld als ".. een waarschuwing voor Arnemuiden... " ..
goed bezig vis-sticks..
Nie verklappen dat ik het ben Japquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
20 miljoen naar het schijnt hier in Vlissingen gevallen.
3x raden waar ik woon....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
20 miljoen naar het schijnt hier in Vlissingen gevallen.
Gezien je naam heb jij het in ieder geval niet gewonnen, of je moet je Joegoslavische naam naar het Nederlands hebben vertaald haha...quote:
Als jij nou eens 20 miljoen wint hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft 20 miljoen ook niet echt. Hoewel, kan je je ouders en beste vrienden ook miljonair maken, ook leuk.
Ja idd.quote:
Zeeland is niet saaiquote:» Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ik kan hem ook wel ophalen,quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland is niet saai
Ik ga het hier maar proberen: FOK! Stok door NL-spel deel 70 *O* Waarde *O*
De FOK!-stok ligt dus al een tijdje in Waarde te wachten tot ie opgehaald wordt. Ik wilde m zelf halen, maar anderhalf uur is me toch iets te ver. Dus wie haalt m op en legt m ergens anders neer?
Als ie in Goes (of dichterbij Schouwen-Duiveland) komt te liggen wil ik m wel halen en verder brengen
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tholen is een tussengeval, het hoort niet bij Brabant maar ook niet bij Zeeland.![]()
ja zekers, ik hoor hier geen zeeuws meer hoor,quote:
Dat is vreemd, ik ken mensen uit Tholen die ik met mn Walchers amper kan verstaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
ja zekers, ik hoor hier geen zeeuws meer hoor,
ik weet niet hoe dat bij jullie zit?![]()
Vandaag kwam Omroep Zeeland filmen op het werk,
en die zei dat dus ook.
quote:Het gebruik van het Zeeuws op Tholen schijnt niet zo hoog meer te zijn als op Schouwen-Duiveland of het Zuid-Bevelandse platteland; vermoedelijk komt dit door de vrij sterke Brabantse immigratie. Van onbruik is echter nog geen sprake.
Hebben ze het dan over het eiland tholen of het dorp tholen?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:10 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben ook in Oud-Vossemeer geboren.![]()
Heb gewoon zo een raar gevoel als ik dit eiland af ga..
het is zo anders.
Trouwens, misschien ligt het er wel aan dat Tholen en Oud-Vossemeer vrij rooms zijn.
Dit komt van wiki:
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over het eiland tholen of het dorp tholen?
Ze zeggen ''op Tholen'' .. dat betekend het hele eiland.quote:Het gebruik van het Zeeuws op Tholen schijnt....
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef nieky het volgende:
Vanavond maar weer stappen in Middelburg, ook altijd gezellig!
Ik ga altijd over de provinciegrenzen heen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.
Dr blijft lekker veel over!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef nieky het volgende:
Vanavond maar weer stappen in Middelburg, ook altijd gezellig!
Al zegt dat meer over Zeeland dan over Goesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.
Afgelopen nacht viel het reuze mee! Was redelijk rustig in de oren! Vanavond maar weer eens kieken in de oren!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dr blijft lekker veel over!
Vorig jaar Flaix dicht, deze week Natio.
Dan maar 2 uur in de rij staan voor de Oren tussen de vissticks die nu ook wel allemaal daarnaar toe zullen gaan.
Haha toe maar, voor wat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Fredo55 het volgende:
Maandag ben ik op Omroep Zeeland te zien.
De Zeeuwse zaak, gaan ze zeeuwse producten filmen.quote:
Je hebt toch Divine ook nog? en Mambo's ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef nieky het volgende:
[..]
Afgelopen nacht viel het reuze mee! Was redelijk rustig in de oren! Vanavond maar weer eens kieken in de oren!
Maar er blijft inderdaad weinig over in Middelburg....maar vermaak me wel hoor
En dat als de hoofstad van Zeeland.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef nieky het volgende:
[..]
Maar er blijft inderdaad weinig over in Middelburg....
Wat is daar uberhaupt voor ergs aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Fredo55 het volgende:
Maandag ben ik op Omroep Zeeland te zien.
Ik was nogal pissig die dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is daar uberhaupt voor ergs aan.
Ja dat heb je ook nog.....maar of je daarheen wilt is een tweedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:54 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Je hebt toch Divine ook nog? en Mambo's ofzo?
als al die flaix en nationaalprutsers dan maar in t linkeroor blijven...... dan is t primaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dr blijft lekker veel over!
Vorig jaar Flaix dicht, deze week Natio.
Dan maar 2 uur in de rij staan voor de Oren tussen de vissticks die nu ook wel allemaal daarnaar toe zullen gaan.
Divine is op zich ook wel leuk,als er leuke feestjes zijn maar die zijn niet altijd. Flaix was top , kwam daar elke week,maar goed...helaas voorbijquote:Op zondag 2 maart 2008 17:30 schreef Mascleta het volgende:
haha, oké ik kom nooit in Middelburg, ben keer naar housefeestje geweest in Divine, toen vond ik het wel leuke tent, en ben nog wel eens paar keer op vrijdagavond naar Flaix geweest. Vond dat ook wel een leuke tent, voor de rest ben ik niet bekend in Middelburg, misschien toch maar keer koekeloeren binnenkort.
Laat ik nou elke week in de linkeroren zittenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Rnej het volgende:
[..]
als al die flaix en nationaalprutsers dan maar in t linkeroor blijven...... dan is t prima
beetje jammer dat mn stamkroeg nu vol zit met 14jarigen die niet weten wat rockmuziek was al zou je ze ermee in t gezicht slaan![]()
iig.. Middelburg is qua uitgaan leuker als je t mij vraagt, alleen Strada is in Goes de moeite
Sowieso aanwezig bij CAS, ik wil de counting crows niet missen. En scheldepop staat ook wel op de planning!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:29 schreef Toad het volgende:
En gaat er nog iemand naar CAS?
Met de Counting Crows, Krezip, Bløf, Milow, The Scene, Stevie Ann en IOS.
Ik ben dan in Londen, maar gezien the line up was ik het toch niet echt van plan.
En we hebben dit jaar ook nog Scheldepop:
Intwine, Krezip, Di-rect, George Baker, Shameboy, The Van Jets, Jekyll & Hyde, DJ Buzz Fuzz, Ben Liebrand, Eelke Kleijn, Nick en Simon, Dano, Bart van Wissen, DJ Sandstorm, Jerry, Gizmo, Marko, La-Ventura, silverius, Underground Fly, C-Jay, blueM, Fountain, Harry Slinger, Ons, Toffe Haan, Jeroen van Inkel, DJ Wipneus & Pim, Sense Forward, HeadMode, DPI, Deo Volente, De Hobbyisten, Eva Auad, Dichter bij de Blues, Rap-A-Noia & Double8, Rapoverdozis, DJ Onanon, Colin Banks
Op Schouwen wonen niet eens zoveel gereformeerden, op Beveland, Tholen, Flakkee en Walcheren wonen er percentueel veel meerquote:
En gelukkig blijven ze allemaal een beetje op Duivelandquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Op Schouwen wonen niet eens zoveel gereformeerden, op Beveland, Tholen, Flakkee en Walcheren wonen er percentueel veel meer
Duiveland= Nieuwerkerk, Ouwerkerk, Oosterland, Bru toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En gelukkig blijven ze allemaal een beetje op Duiveland
Ongeveer ja. Sirjansland ook, en Dreischor weet ik eigenlijk niet of dat er nou ook bij hoortquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Duiveland= Nieuwerkerk, Ouwerkerk, Oosterland, Bru toch?
Mijn geboortedorp (Oud-Vossemeer) ligt op Tholen, en dat is echt Rooms,quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Op Schouwen wonen niet eens zoveel gereformeerden, op Beveland, Tholen, Flakkee en Walcheren wonen er percentueel veel meer
Niet alleen daar denk ik. Overal wordt het minderquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat het zeeuws hier steeds minder word.![]()
The BossHoss!! Ik ga!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Toad het volgende:
23.00 – 0.00 The BossHoss
http://www.bevrijdingsfestivalzeeland.nl/
Is best wel jammer. Ik vind variatie eigenlijk wel erg mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen daar denk ik. Overal wordt het minder
Ze moeten blij zijn dat ze er was.. alsof iemand voor z'n plezier naar Clinge gaat..quote:Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef Toad het volgende:
Omroep Zeeland, zegt u het maar
De mensen op De Sterre zijn teleurgesteld. De reportage van Omroep Zeeland over het bezoek van Beatrix was te kort!
Heerlijk.
Zeeland is niet saaiquote:04/04/08 | Schot gelost bij wilde achtervolging
ZIERIKZEE - De politie heeft vrijdagochtend een drietal achtervolgd dat in een gestolen auto reed. Daarbij werd ook een helikopter ingezet. Om de drie te stoppen werd een waarschuwingsschot gelost.
Rond 3.15 uur had een hondengeleider van de politie de drie zien rijden in een gestolen BMW met Duits kenteken. De auto reed op dat moment door Zierikzee. De agent gaf een stopteken, maar dat werd genegeerd en het drietal sloeg op de vlucht.
Botsing
Bij de rotonde bij de Nieuwe Koolweg en de Lange Blokweg aan de rand van Zierikzee kwamen de politiebus en de auto met elkaar in botsing. De drie sprongen daarop echter uit de auto en gingen er rennend vandoor. De politieman ging er vervolgens met zijn hond achteraan. Ook loste hij een waarschuwingsschot.
De politie kon de voortvluchtigen niet meer vinden en daarom werd besloten een helikopter in te zetten. Deze startte rond 05.30 uur met zoeken. Omstreeks 06.10 uur werd de zoekactie volledig gestaakt.
De politie heeft de zaak nog in onderzoek.
hvzeeland.nl
Hoezo gaan ze (we) daar kijkers mee verliezen? De nieuwe huisstijl is verre van ouderwets, maar goed, dat ongefundeerde geklaag is Zeeuws eigenquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het Zeeuwse nieuws nu tegelijkertijd met het NOS nieuws, daar gaan ze kijkers mee verliezen. Verder was Omroep Zeeland al eeuwen toe aan een nieuw jasje, maar hebben ze naar mijn mening de plank volkomen mis geslagen. Het decor, tune etc. ziet er nog steeds ouderwets uit. Al is dat Zeeuws eigen.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:23 schreef Mascleta het volgende:
Vind het nieuwe programma FC Zeeland wel interessant op de maandagavond.
http://fczeeland.hyves.nl/ staat ook het filmpje van de eerste aflevering inmiddels al op.
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:13 schreef Mascleta het volgende:
haha, die duitser zeker die vraagt of ze ook spelers uit de bundesliga halen
Ja echt belachelijk dat het nieuws tegelijk is. Ze laten mensen kiezen tussen het nieuws uit Zeeland of het nationale nieuwsquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is het Zeeuwse nieuws nu tegelijkertijd met het NOS nieuws, daar gaan ze kijkers mee verliezen. Verder was Omroep Zeeland al eeuwen toe aan een nieuw jasje, maar hebben ze naar mijn mening de plank volkomen mis geslagen. Het decor, tune etc. ziet er nog steeds ouderwets uit. Al is dat Zeeuws eigen.
Haha ik heb je niet zien zitten, ander maatje van me maakte foto's samen met Rubenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik zit in de zaal bij de persconferentie.
met een wireless verbinding zekersquote:Op woensdag 9 april 2008 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Ik zit in de zaal bij de persconferentie.
Hihi lol rofl blablaquote:
Ach, zoals Edwin van de Laar al zei, het NOS journaal heb je om 20.00 uur ook en OZ zendt haar programmering elk uur weer uit. Je kunt dus kiezen wat je kijkt. Gekozen is voor een eigen programma. Wij zijn Omroep Zeeland, niet een 'nakomeling' van het NOS-journaal. Zie ik wel wat in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:46 schreef Toad het volgende:
Ik vind het wel een forse verbetering. Alhoewel ik het nieuws nog maar twee keer heb gezien. Die repo over de Vlissingse begraafplaats maandag was echt hilarisch.
Wie nu? kan denk ik ook nog wel aardig worden, maar afgelopen woensdag was het nog even wennen leek het.
Wel jammer idd. dat het NOS Journaal niet meer om 18.00 uur wordt uitgezonden.
Kan. Zoals ik al zei is Zeeland Nu echter een op zichzelf staand programma. Dus heeft de kijker de keus. Je kan het juist als service zien dat de nieuwe programmering nog steeds ruimte heeft voor de uurlijkse herhaling. Er zullen ook kijkers zijn die in plaats van het zes uur journaal naar het acht uur journaal gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
Toch hoor ik van veel mensen dat zij dit niet erg op prijsstellen en het NOS journaal boven dat van OZ verkiezen.
Dat moet ik zien!quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Ze herhalen Muis en Leeuw weer op Omroep Zeeland
En "Waar rijd de bus"quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:56 schreef Fredo55 het volgende:
Vroeger had je het programma ''Waar rijd de auto'' met dat irritante muziekje er doorheen.
Dat was dan voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En "Waar rijd de bus"
Kon je een Omroep Zeeland paraplu en 25 gulden winnen
bron:hvZeelandquote:HEVIG BLOEDENDE MAN OP STRAAT IN ZAAMSLAG
ZAAMSLAG - Op het plein in Zaamslag is in de nacht van dinsdag op woensdag een hevend bloedende man aangetroffen. De man is er ernstig aan toe, aldus de politie.
De politie kreeg de melding dat de man nabij het gebouw van de Rabobank op straat zou liggen rond 03.35 uur binnen. De man, een 56-jarige uit de gemeente Terneuzen, bleek een open hoofdwond te hebben. Hij is in kritieke toestand met een ambulance naar een ziekenhuis in het Belgische Gent vervoerd.
Hoe de man de wond heeft opgelopen is nog niet bekend. De technische recherche heeft een onderzoek gestart naar het voorval.
quote:ARRESTATIE BIJ ONRUSTIGE START KONINGINNEDAG
ZAAMSLAG - Koninginnedag is vannacht in Zaamslag onrustig gestart. De politie moest optreden tegen een groep van 15 tot 20 man. De politie heeft één persoon aangehouden.
De groep had op het dak van een gebouw een knalapparaat geplaatst en in werking gezet. Ook werden er verkeersborden gedemonteerd, werden de ruiten van de muziektent uit de sponning getrapt en werd van houten pallets een vreugdevuur gemaakt. Ook werd een autoband van een politiewagen lekgestoken.
De meeste jeugdigen hadden volgens de politie behoorlijk wat alcohol gedronken en de lege bierblikjes lagen overal in het dorp verspreid. Een 17-jarige Terneuzenaar werd op het Plein aangehouden.
Nadat hij enkele malen gevorderd was weg te gaan, deed hij dit uiteindelijk. De jongeman maakte echter wel beledigende opmerkingen naar de politie. Zodoende werd hij opgepakt. De 17-jarige kreeg uiteindelijk drie bekeuringen: één voor de belediging, één omdat hij niet gelijk wegging toen de politie dat vorderde en nog één omdat hij geen identiteitsbewijs kon tonen.
Hoe groot de ontstane schade precies is, is nog niet bekend.
Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:50 schreef nachtzuster het volgende:
Misschien ideetje voor Piles om een nieuwe te maken
Precies, dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom niet![]()
Maar van die foto's ken ik geen een username, dus die is al best oud
Eerst maar eens lijstje compleet makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Sandman en Vava wel van naam, ParanoidEv komt niet bekend voorquote:Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
Dat kan gezien de snelheid van dit topic wel even duren danquote:
Dan moeten ze eerst hier langskomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef nachtzuster het volgende:
Maar misschien is het wel een reden om weer eens te posten hier voor de Zeeuwse Fokkertjes
ParanoidEv - Terneuzenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
ParanoidEv - Terneuzen
Mascleta - Goes
Piles - Kerkwerve
Nachtzuster - Oostburg
?-?
etc.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Al lurk ik hier meer dan dat ik post.
Valt tegen hèquote:
Hm, ondertussen is de zon wel vanachter de wolken gekomen én de lucht is nu een stuk blauwer.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Valt tegen hè![]()
*gaat korte broek maar weer uitdoen dan![]()
Ja, ik ben een zeeuw, maar ik voel me half zeeuw.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben eigenlijk maar een halve Zeeuw.Besefte dat pas onlangs.
Wat een tijd om op je werk aanwezig te zijn.quote:De twee bedreigden een medewerker van de strandtent op het Nollehoofd tussen 02.15 en 04.00 uur. Ze gebruikten daarbij een wapen. De overvallers vertrokken met een nog onbekend geldbedrag.
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef Menn0 het volgende:
Ik zag bij de Music Store een aantal dezelfde dvd's staan over Zeeland, toepasselijk ganaamd 'Zeeland' ... Heeft iemand hier die toevallig en is er iets aan?
Hmm er staat me nog iets bij dat erop stond 'Zeeland zo natuurgetrouw mogelijk in beeld gebracht'quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijn
Jij ook Zeeuw trouwens?
Ja, erg triest.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Menn0 het volgende:
Bij een ongeluk in Tholen zijn vanochtend zes personen gewond geraakt. Onder de slachtoffers waren volgens omstanders drie kleine kinderen en drie volwassenen.
Door nog onbekende oorzaak kwamen rond 08.15 uur twee auto's met elkaar in botsing op de Welgelegen. Eén van de auto's kwam in de sloot terecht. Zes ambulances uit de regio's Zeeland en Midden en West-Brabant en traumahelikopters uit Nijmegen en Rotterdam waren geroepen om hulp te verlenen. Deze laatste is later toch gecanceld. Omdat er sprake zou zijn van een beknelling zijn brandweerploegen uit Tholen, Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk opgeroepen.
De aard en ernst van het letsel van de slachtoffers is nog niet bekend. De weg was vanochtend afgesloten voor verkeer. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse van de politie doet technisch onderzoek naar de aanrijding.
Met dank aan Fredo55 voor de submit.
Lijkt me trouwens wel leuk werk.quote:Fredo55 zegt:
waar hang jij dan uit?
Wouter zegt:
Ik zit nu op mn kont in de westbuis van de westerscheldetunnel
Fredo55 zegt:
verveel je je?
Wouter zegt:
helemaal alleentjes
Wouter zegt:
Te wachten op mn collega's
Wouter zegt:
Lang leve msn op de mobiele telefoon, je moet toch wat tegen de verveling?
Wouter zegt:
Collegas komen net aangereden met spullen voor lichtmeting.
Er staan nieuwe foto's, ikzelf herken ze niet.. maar twijfel over die foto waar je de Lucardi winkel op ziet,of dat die in Vlissingen is.. kga het eerdaags eens checken want moet er toch nog zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef Menn0 het volgende:
Zoek mee, medezeeuwen en win schitterende prijzen
Na openen link kies voor 'Zoek de zon' en daarna 'Naar de fotogalerij'
Scroll down naar Zeeland en succes!
Ja, die van Lucardi dacht ook al Goes of Middelburg. Maar die in M'burg staat naast een kledingzaak (sps ofzo) en dat dacht ik nu ook te herkennen van die foto.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn alledrie weer in Middelburg.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:27 schreef Menn0 het volgende:
Ik kom nog in Vlissingen vandaag,misschien neem ik wel even de trein naar m'burg om eens poolshoogte te nemen!
Whehe,het had ook niet de moeite geweest. Ik ben gaan checken en kon de 3 lokaties makkelijk vinden...maar die stickers zijn pleite! Afijn ik heb Middelburg weer eens gezien,ff geshopt,gegeten en wat groen ingeslagenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik woon in Vlissingen, maar ik neem daar echt de moeite niet voor
.
Zulke reacties, echtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees net ook een comment op de CaS site, om te janken weer. Mevrouw d'r eten werd bij de entree afgepakt en nu moest ze een dure pannekoek kopen
.
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Inderdaad belachelijk... Gewoon binnendoor via Nieuwerkerk naar Dreischor, van Dreischor naar Zonnemaire, van Zonnemaire naar Brouwershaven, van Brouwershaven naar Scharendijke en dan kom je er ook...quote:Zulke reacties, echt
Net als deze:
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Ja idd al die duitsersquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Fredo55 het volgende:
Renesse is wel relax, alleen voor mij wat te druk in het hoogseizoen.
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterscheldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Fredo55 het volgende:
Van schietende politieagenten tot gravende duitsers.
Ja inderdaad.quote:
Ik denk niet dat ik dat nog ga meemaken iig.quote:
Ik sta dr niet op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Fredo55 het volgende:
Heb even een kaartje gemaakt:
[ afbeelding ]
Er is nog genoeg plaats over, dus voor de Zeeuwen die er nog niet opstaan..zeg het even.
Met een beetje valsspelen heb ik gelijk:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterschelde
Klopt, ben Zeeland ook opeens zat geworden de laatste tijd eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
quote:
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |