abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 17:39:57 #151
71115 Rnej
I walk the line
pi_57108522
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Elkarden het volgende:

[..]

Dr blijft lekker veel over!

Vorig jaar Flaix dicht, deze week Natio.

Dan maar 2 uur in de rij staan voor de Oren tussen de vissticks die nu ook wel allemaal daarnaar toe zullen gaan.
als al die flaix en nationaalprutsers dan maar in t linkeroor blijven...... dan is t prima

beetje jammer dat mn stamkroeg nu vol zit met 14jarigen die niet weten wat rockmuziek was al zou je ze ermee in t gezicht slaan

iig.. Middelburg is qua uitgaan leuker als je t mij vraagt, alleen Strada is in Goes de moeite
pi_57109380
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:30 schreef Mascleta het volgende:
haha, oké ik kom nooit in Middelburg, ben keer naar housefeestje geweest in Divine, toen vond ik het wel leuke tent, en ben nog wel eens paar keer op vrijdagavond naar Flaix geweest. Vond dat ook wel een leuke tent, voor de rest ben ik niet bekend in Middelburg, misschien toch maar keer koekeloeren binnenkort.
Divine is op zich ook wel leuk,als er leuke feestjes zijn maar die zijn niet altijd. Flaix was top , kwam daar elke week,maar goed...helaas voorbij
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Rnej het volgende:

[..]

als al die flaix en nationaalprutsers dan maar in t linkeroor blijven...... dan is t prima

beetje jammer dat mn stamkroeg nu vol zit met 14jarigen die niet weten wat rockmuziek was al zou je ze ermee in t gezicht slaan

iig.. Middelburg is qua uitgaan leuker als je t mij vraagt, alleen Strada is in Goes de moeite
Laat ik nou elke week in de linkeroren zitten Jong publiek maar goed,veel bekenden en vermaak me elke keer weer prima! En ik moet zeggen dat ik ook had verwacht dat alle nationaal-gangers in de oren zouden komen,maar het viel afgelopen nacht en vrijdagnacht echt reuze mee,gelukkig!
pi_57110867
En gaat er nog iemand naar CAS?

Met de Counting Crows, Krezip, Bløf, Milow, The Scene, Stevie Ann en IOS.

Ik ben dan in Londen, maar gezien the line up was ik het toch niet echt van plan.

En we hebben dit jaar ook nog Scheldepop:

Intwine, Krezip, Di-rect, George Baker, Shameboy, The Van Jets, Jekyll & Hyde, DJ Buzz Fuzz, Ben Liebrand, Eelke Kleijn, Nick en Simon, Dano, Bart van Wissen, DJ Sandstorm, Jerry, Gizmo, Marko, La-Ventura, silverius, Underground Fly, C-Jay, blueM, Fountain, Harry Slinger, Ons, Toffe Haan, Jeroen van Inkel, DJ Wipneus & Pim, Sense Forward, HeadMode, DPI, Deo Volente, De Hobbyisten, Eva Auad, Dichter bij de Blues, Rap-A-Noia & Double8, Rapoverdozis, DJ Onanon, Colin Banks
pi_57111055
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:29 schreef Toad het volgende:
En gaat er nog iemand naar CAS?

Met de Counting Crows, Krezip, Bløf, Milow, The Scene, Stevie Ann en IOS.

Ik ben dan in Londen, maar gezien the line up was ik het toch niet echt van plan.

En we hebben dit jaar ook nog Scheldepop:

Intwine, Krezip, Di-rect, George Baker, Shameboy, The Van Jets, Jekyll & Hyde, DJ Buzz Fuzz, Ben Liebrand, Eelke Kleijn, Nick en Simon, Dano, Bart van Wissen, DJ Sandstorm, Jerry, Gizmo, Marko, La-Ventura, silverius, Underground Fly, C-Jay, blueM, Fountain, Harry Slinger, Ons, Toffe Haan, Jeroen van Inkel, DJ Wipneus & Pim, Sense Forward, HeadMode, DPI, Deo Volente, De Hobbyisten, Eva Auad, Dichter bij de Blues, Rap-A-Noia & Double8, Rapoverdozis, DJ Onanon, Colin Banks
Sowieso aanwezig bij CAS, ik wil de counting crows niet missen. En scheldepop staat ook wel op de planning!
  FOK!fotograaf zondag 2 maart 2008 @ 22:29:44 #155
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_57114963
Scheldepop hoop ik dit jaar wel mee te pakken ja van die line-up zijn er heel wat die ik wel keer wil zien, of die ik gewoon geweldig vind, namelijk de vetgedrukte:

Is dat toch wel de moeite waard
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_57117677
Present! (vanuit Terneuzen, makkelijk te doen dus)
pi_57288917
'Cartoonrel' op Schouwen-Duivenland
Zijn we ook een keer in het nieuws
pi_57318504
Achja.. de Bible Belt he.
Life is Music
pi_57352617
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef Fredo55 het volgende:
Achja.. de Bible Belt he.
Op Schouwen wonen niet eens zoveel gereformeerden, op Beveland, Tholen, Flakkee en Walcheren wonen er percentueel veel meer
pi_57353561
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Elkarden het volgende:

[..]

Op Schouwen wonen niet eens zoveel gereformeerden, op Beveland, Tholen, Flakkee en Walcheren wonen er percentueel veel meer
En gelukkig blijven ze allemaal een beetje op Duiveland
pi_57353863
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:09 schreef Piles het volgende:

[..]

En gelukkig blijven ze allemaal een beetje op Duiveland
Duiveland= Nieuwerkerk, Ouwerkerk, Oosterland, Bru toch?
pi_57354170
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:23 schreef Elkarden het volgende:

[..]

Duiveland= Nieuwerkerk, Ouwerkerk, Oosterland, Bru toch?
Ongeveer ja. Sirjansland ook, en Dreischor weet ik eigenlijk niet of dat er nou ook bij hoort
pi_57370050
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Elkarden het volgende:

[..]

Mijn geboortedorp (Oud-Vossemeer) ligt op Tholen, en dat is echt Rooms,
daar doen ze ook mee aan carnaval.
Voor de rest zijn in het stadje Tholen ook wel wat Roomse mensen,
de overige dorpen zijn echt gereformeerd.
Hoe dichter bij Brabant, hoe minder gereformeerden.
Komt ook omdat Tholen veel inwoners heeft die uit R'dam/Brabant komen.
Ik had ook ergens gelezen dat het zeeuws hier steeds minder word.
Life is Music
pi_57370194
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:53 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had ook ergens gelezen dat het zeeuws hier steeds minder word.
Niet alleen daar denk ik. Overal wordt het minder
pi_57370625
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef Toad het volgende:
23.00 – 0.00 The BossHoss

http://www.bevrijdingsfestivalzeeland.nl/
The BossHoss!! Ik ga!!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 12:59:35 #166
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_57372932
Kzie bij bevrijdingsfestifal ook nog mooie naam staan op het dijktheater

21.00 – 22.30 Gregor Salto
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_57512276
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:59 schreef Piles het volgende:

[..]

Niet alleen daar denk ik. Overal wordt het minder
Is best wel jammer. Ik vind variatie eigenlijk wel erg mooi.
pi_57716762
Terneuzenaar meldt zich!...Ik zit echter meest van de tijd in Wageningen op kamers, en verwacht ook niet terug te keren naar de Zeeuwse klei na mijn studie.

En toch zal ik me altijd Zeeuwsch-Vlaming blijven voelen!!
pi_57784015
Omroep Zeeland, zegt u het maar

De mensen op De Sterre zijn teleurgesteld. De reportage van Omroep Zeeland over het bezoek van Beatrix was te kort!

Heerlijk.
pi_57784095
O, nog een beller.

Er zit geen wervingsactie bij het CDA en de CU! Ze maken de moslims geen evangelisten!

Wilders heeft ze ontmaskerd!

Edit: En er is een reactie: Omroep Zeeland moet bovenstaande beller censureren!

En weer een andere beller: kan de kamer Geert Wilders niet naar huis sturen, zoals wel 'ns doen bij een minister?
  donderdag 3 april 2008 @ 08:29:15 #171
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_57797708
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:44 schreef Toad het volgende:
Omroep Zeeland, zegt u het maar

De mensen op De Sterre zijn teleurgesteld. De reportage van Omroep Zeeland over het bezoek van Beatrix was te kort!

Heerlijk.
Ze moeten blij zijn dat ze er was.. alsof iemand voor z'n plezier naar Clinge gaat..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_57801959
Zegt u het maar.. is altijd wel lache.
Life is Music
pi_57824452
quote:
04/04/08 | Schot gelost bij wilde achtervolging

ZIERIKZEE - De politie heeft vrijdagochtend een drietal achtervolgd dat in een gestolen auto reed. Daarbij werd ook een helikopter ingezet. Om de drie te stoppen werd een waarschuwingsschot gelost.

Rond 3.15 uur had een hondengeleider van de politie de drie zien rijden in een gestolen BMW met Duits kenteken. De auto reed op dat moment door Zierikzee. De agent gaf een stopteken, maar dat werd genegeerd en het drietal sloeg op de vlucht.

Botsing
Bij de rotonde bij de Nieuwe Koolweg en de Lange Blokweg aan de rand van Zierikzee kwamen de politiebus en de auto met elkaar in botsing. De drie sprongen daarop echter uit de auto en gingen er rennend vandoor. De politieman ging er vervolgens met zijn hond achteraan. Ook loste hij een waarschuwingsschot.

De politie kon de voortvluchtigen niet meer vinden en daarom werd besloten een helikopter in te zetten. Deze startte rond 05.30 uur met zoeken. Omstreeks 06.10 uur werd de zoekactie volledig gestaakt.

De politie heeft de zaak nog in onderzoek.

hvzeeland.nl
Zeeland is niet saai
pi_57851540
Trouwens, de nieuwe plannen van Omroep Zeeland spreken me wel aan. De nieuwe studio ziet er goed uit en het programma 'Wie nu' op woensdag lijkt me ook wel een aanwinst. Alleen vrees ik dat Zeeland te weinig nieuws en aansprekende personen kent voor vier talkshows in de week. Het zou jammer zijn als daar alleen grijze muizen zitten.

Zeeland is trouwens vanavond een stukje minder saai, Carice van Houten en Pierre Bokma spelen de Gravin van Parma in de Stadsschouwburg van Middelburg.
  zaterdag 5 april 2008 @ 21:50:08 #175
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57857170
zeeland is wel saai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')