abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:13:40 #52
193923 dylanos
~ forum'er ~
pi_54041369
@ piles & Fredo :
Nou nou en dow dan ''terneuzen'' is dat niet precies zo'iets dan ? (kerncentrale'ect)
Het lijkt heel simpel ...... ..maar dat is het ook ?
pi_54041628
Terneuzen is toch geen spookstadje? En Dow is een chemische fabriek, geen kerncentrale?
Dus ik snap nog steeds niet wat je bedoelt
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:15:43 #54
193923 dylanos
~ forum'er ~
pi_54079511
@ Piles .. zal wel aan mij liggen ..
Is dow dan niet met kern energie enzo en heel gevaarlijk .. want ik las eens dat van die buitenlanders in terneuzen bij dow radio actief afval kwame dumpe ? huh nja
pi_54079636
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef dylanos het volgende:
@ Piles .. zal wel aan mij liggen ..
Is dow dan niet met kern energie enzo en heel gevaarlijk .. want ik las eens dat van die buitenlanders in terneuzen bij dow radio actief afval kwame dumpe ? huh nja
Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt
quote:
Dow in Terneuzen
Het hart van de vestiging bestaat uit de kraakinstallaties die o.a. ethyleen en propyleen produceren. Deze vormen de belangrijkste bouwstoffen voor een breed scala van kunststoffen en chemicaliėn. Voorbeelden hiervan zijn latex voor de tapijt- en papierindustrie, polystyreen voor huishoudelijke apparatuur, polyethyleen voor bijvoorbeeld de coating van drankkartons en STYROFOAM*, isolatiemateriaal voor dak- vloer- en wandtoepassingen.
Borsele is natuurlijk wel een echte kerncentrale, net als Doel
  zondag 21 oktober 2007 @ 23:48:14 #56
193923 dylanos
~ forum'er ~
pi_54080275
Oke..
Sorry
Waar wonen jullie dan uit zeeland ?
pi_54096437
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef dylanos het volgende:
Oke..
Sorry
Waar wonen jullie dan uit zeeland ?
Waar Brabant Zeeland kust,
Tholen dus.
Life is Music
pi_54097712
De kroon op Zeeland

Schouwen-Duiveland dus
pi_54100285
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:09 schreef Piles het volgende:
De kroon op Zeeland

Schouwen-Duiveland dus
Wat zullen we over Zeeuws-Vlaanderen zeggen?
Life is Music
pi_54100335
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Hoort dat ook bij Zeeland?
pi_54106938
Officieel wel
Life is Music
pi_54285372
@ Middelburg:

Life is Music
pi_54285710
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 15:56 schreef Fredo55 het volgende:
@ Middelburg:
[ afbeelding ]
Hebben ze in Zierikzee ook regelmatig gedaan
Soms ook met een kleurtje
pi_54321845
In het bestuur van Vlissingen is het iig nooit saai .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 4 november 2007 @ 22:30:50 #65
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_54367825
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef Fredo55 het volgende:
Officieel wel
En bedankt

Maar goed, Bergen Op Zoom is praktisch ook Zeeland.
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_54372756
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
In het bestuur van Vlissingen is het iig nooit saai .
Dat is zeker haha, lekker geregeld ma
pi_54390460
Ik hou van Zeeland, maar niet van het OV ķn Zeeland

Ik kwam om 19.21 in Goes aan (trein) -> bus gaat om 20 over
En daar sta je dan 59 minuten
En dan nog 5 km fietsen door de storm is niet leuk
pi_54415758
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:30 schreef MadSteven het volgende:

[..]

Maar goed, Bergen Op Zoom is praktisch ook Zeeland.
Bergen op Zoom is keihard Brabant.
Tholen is een tussengeval, het hoort niet bij Brabant maar ook niet bij Zeeland.
Life is Music
pi_54524636
quote:
@ Middelburg:
[ afbeelding ]
Ja, dat schuim lag toen door de halve stad verspreid, ik fietste toen over de abdij en daar lag ook nog van dat spul
Blub²
pi_54709126
quote:
@ Middelburg:
[ afbeelding ]
En dan nu minder leuk nieuws uit Middelburg .

Vader en twee kinderen dood in woning
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: Sunday 18 November 2007 @ 23:37
Een vader en twee kinderen zijn vanavond dood gevonden in een woning aan de Noordpoortstraat in de Zeeuwse hoofdstad Middelburg. Het gaat om een 38-jarige man, een jongen van 5 en een meisje van 2 jaar oud. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De politie kreeg om ongeveer half zeven een melding binnen van een verontruste moeder die zei dat haar kinderen niet terug thuis waren gekomen van een verblijf bij haar ex-man. Met de vader van haar ex ging ze naar het huis van haar voormalige echtgenoot. Daar vond ze de doden.

Volgens de politie lijkt het er op dat de man zijn kinderen heeft gedood en daarna zichzelf van het leven beroofde. De moeder, die in shock verkeert, wordt door de politie gehoord. De straat in de oude binnenstad van Middelburg is afgesloten. De politie doet onderzoek in de bovenwoning. Er is veel bekijks in de omgeving.

Volgens een omwonende was de vader een rustige, sympathieke en zelfs innemende man. Hij woonde pas drie maanden in het huis.
In Southern Sun
pi_54709617
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan nu minder leuk nieuws uit Middelburg .

Vader en twee kinderen dood in woning
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: Sunday 18 November 2007 @ 23:37
Een vader en twee kinderen zijn vanavond dood gevonden in een woning aan de Noordpoortstraat in de Zeeuwse hoofdstad Middelburg. Het gaat om een 38-jarige man, een jongen van 5 en een meisje van 2 jaar oud. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De politie kreeg om ongeveer half zeven een melding binnen van een verontruste moeder die zei dat haar kinderen niet terug thuis waren gekomen van een verblijf bij haar ex-man. Met de vader van haar ex ging ze naar het huis van haar voormalige echtgenoot. Daar vond ze de doden.

Volgens de politie lijkt het er op dat de man zijn kinderen heeft gedood en daarna zichzelf van het leven beroofde. De moeder, die in shock verkeert, wordt door de politie gehoord. De straat in de oude binnenstad van Middelburg is afgesloten. De politie doet onderzoek in de bovenwoning. Er is veel bekijks in de omgeving.

Volgens een omwonende was de vader een rustige, sympathieke en zelfs innemende man. Hij woonde pas drie maanden in het huis.
Ik las het ook net......kippevel!
Zo maar naar m'n werk en hopen dat het geen bekenden zijn.....
pi_54800447
quote:
protestactie's op scholen lopen uit de hand
MIDDELBURG - Op meerdere scholen in Zeeland zijn er massale stakingsactie's bezig. Op enkele plekken lopen deze stakingen volledig uit de hand.

Leerlingen weigeren om lessen te volgen en hebben hun schoolgebouw verlaten. Ze protesteren tegen de nieuwe norm van de overheid van 1040 verplichte lesuren per jaar. Dat betekent dat ze meer lesuren moeten volgen en ze vinden de invulling daarvan zinloos, ze zijn van mening dat kwaliteit belangrijker is als kwantiteit.

CSW-leeringen van de Elzenlaan zijn naar de locatie Churchilllaan gelopen om ook die bij de actie te betrekken. Onderweg werd er met vuurwerk en eieren gegooit. De politie is inmiddels tot actie over gegaan en heeft meerdere leerlingen weggedreven met behulp van wapenstokken.

Bij de Nehalennia aan de Breeweg in Middelburg is politie ingezet omdat er vechtpartijen zijn uitgebroken. De politie heeft grof geweld gebruikt tegen de scholieren, Leraren en leerlingen zijn verontwaardig over het harde optreden van deze agenten. Er zouden enkele leerlingen aangehouden zijn.

De politie zelf ontkent op dit moment dat er grof geweld is gebruikt.

Burgemeester Koos Schouwenaar wenst niet te reageren tot het onderzoek klaar is.
Bij het protest bij de openbare scholengemeenschap Nehalennia hebben zich ook leerlingen van het Christelijke Scholengemeenschap Walcheren aangesloten.

Ook op het Zeldenrust-Steelantcollege in Terneuzen en op scholen in Oostburg en Hulst zou gestaakt worden.
Vechtpartij en dan klagen dat je klappen van de politie krijgt
Kutpubers

Op het forum is het ook doorgedrongen: Politie Middelburg slaat protest uit elkaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Piles op 23-11-2007 14:00:35 ]
pi_54801227
Jammer dat ik thuis moet blijven, anders had ik wel even een kijkje gaan nemen .
In Southern Sun
pi_54801295
De TT klopt nu iig weer
pi_54817935
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:07 schreef Piles het volgende:
De TT klopt nu iig weer
Jeetje zeg. Wat een gedoe.
pi_54823199
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:21 schreef Piles het volgende:

[..]

Vechtpartij en dan klagen dat je klappen van de politie krijgt
Kutpubers
Njah.. me nichtje van 12 is ook geslagen, omdat ze niet snel genoeg weg liep.
En het is niet alleen bij mijn nichtje gebleven, politie Middelburg heeft al heel wat klachten binnen.
Maandag willen ze weer gaan staken. (Liefdevolle staking)
Life is Music
pi_54823299
Maandag en vrijdag zijn er weer protesten
Maar nu komen er mensen om echt te gaan rellen..Ik heb al gehoord dat er ook een groep niet-scholieren zal komen
pi_54823479
Ik denk dat ik morgen ook wel even richting Middelburg afreis .
In Southern Sun
pi_54823491
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ik morgen ook wel even richting Middelburg afreis [afbeelding].
Voor stadhuis volgens mij
pi_54825404
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Njah.. me nichtje van 12 is ook geslagen, omdat ze niet snel genoeg weg liep.
Wat deed je nichtje daar dan ook
De reactie van de school vond ik wel bedroevend zeg: "Pedagogisch was het beter geweest om de de scholieren te overreden om terug de school in te gaan"
Pedagogisch was het beter geweest om gewoon te luisteren naar oom agent, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij
pi_54825652
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Pedagogisch was het beter geweest om gewoon te luisteren naar oom agent, maar dat is er tegenwoordig niet meer bij
Die volwassen agenten moeten zich niet zo laten uitdagen. Echt idioot om een wapenstok te pakken wanneer je zelf niet wordt aangevallen. Zeker bij minderjarigen.
pi_54986797
Weer een schaap uit Zierikzee wat zich meldt
pi_55008149
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:42 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

De anus van Zeeland?
pi_55020383
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Don_Vanelli het volgende:

[..]

De anus van Zeeland?
Zoveel bruine mensen wonen er toch niet?
Life is Music
pi_55063253
in Zeeland loopt toch alleen maar van die Londsdalestakkers met kisten??
4 8 15 16 23 42
pi_55063284
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:37 schreef Han-Pekel het volgende:
in Zeeland loopt toch alleen maar van die Londsdalestakkers met kisten??

Arnemuiden en Yerseke ja, maar dan heb je het ook wel gehad
pi_55081512
Hier op dit eiland zie je dat niet zo.. dat zie je idd meer in Krabbendijke, Yerseke die kanten op.
Het zijn idd stakkers, vooral op calvijn colleges zie je van die figuren rondlopen.
Life is Music
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:12:45 #89
187854 MadSteven
Mafketel die plaatjes draait
pi_55112859
De vooroordelen zijn er ook weer, hoor. Tsk. In Zeeuws-Vlaanderen wonen bijvoorbeeld mensen die zes jaar in Eindhoven hebben gewoond, ICT op de hogeschool hebben gestudeerd en op de TU/e hebben gewerkt.

Qui moi.

Dus eh.

Daarbij als alle eilandjes elkaar blijven beledigen blijft deze provincie altijd achter bij de rest van het land. Het begint bij jezelf. Zeeland is een provincie - of je vind dat een mooie provincie of je vind het niet, maar niet dit stukje niet en dat stukje wel. K?

[ Bericht 36% gewijzigd door MadSteven op 07-12-2007 23:09:51 ]
Terug thuis in de middle of nowhere tussen Londen, Parijs en Berlijn
pi_55527016
.
In Southern Sun
pi_55527078
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:12 schreef MadSteven het volgende:
De vooroordelen zijn er ook weer, hoor. Tsk. In Zeeuws-Vlaanderen wonen bijvoorbeeld mensen die zes jaar in Eindhoven hebben gewoond, ICT op de hogeschool hebben gestudeerd en op de TU/e hebben gewerkt.

Qui moi.

Dus eh.

Daarbij als alle eilandjes elkaar blijven beledigen blijft deze provincie altijd achter bij de rest van het land. Het begint bij jezelf. Zeeland is een provincie - of je vind dat een mooie provincie of je vind het niet, maar niet dit stukje niet en dat stukje wel. K?
Dude ... we MOETEN op elkaar blijven zeiken .. daar zijn we nederlanders/zeeuwen voor
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55542754
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:15 schreef Autoreply het volgende:
Dat was onze Chinees...

[upd] 4 meisjes dood bij brand Arnemuiden
Ik reed rond 19.00 toen de brand aan de gang was over de snelweg langs Arnemuiden....zag gewoon de vlammen vanaf de snelweg...hoorde later dat het om 4 kindjes ging.........echt heel erg!! Wat zullen die ouders kapot zijn!
  woensdag 26 december 2007 @ 11:43:13 #94
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55547529
Wordt er in Vlissingen eigenlijk veel vuurwerk afgestoken zo rond de jaarwisseling?
.
..
...
....
pi_55548350
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:07 schreef nieky het volgende:

[..]

Ik reed rond 19.00 toen de brand aan de gang was over de snelweg langs Arnemuiden....zag gewoon de vlammen vanaf de snelweg...hoorde later dat het om 4 kindjes ging.........echt heel erg!! Wat zullen die ouders kapot zijn!
David was zijn zender aan het testen, toevallig in Arnemuiden.. Kwam ie in een "zeer dichte plaatselijke mistbank"...

Tis inderdaad wel heel erg triest dit...
In Southern Sun
pi_55548797
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

David was zijn zender aan het testen, toevallig in Arnemuiden.. Kwam ie in een "zeer dichte plaatselijke mistbank"...

Tis inderdaad wel heel erg triest dit...
Heel triest....maar helaas gebeuren dit soort dingen!
  donderdag 27 december 2007 @ 09:57:42 #97
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_55567119
Ik hoorde dat een dominee van de gereformeerde gemeente de brand had betiteld als ".. een waarschuwing voor Arnemuiden... " ..

goed bezig vis-sticks..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_55569438
quote:
Op donderdag 27 december 2007 09:57 schreef avotar het volgende:
Ik hoorde dat een dominee van de gereformeerde gemeente de brand had betiteld als ".. een waarschuwing voor Arnemuiden... " ..

goed bezig vis-sticks..
een waarschuwing voor Arnemuiden.
Dat moet je me toch even uitleggen.
Life is Music
pi_55661848
Alles goed Zeeuwen van me
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_55662092
Zeeland is niet saai, maar dit topic wel
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:22:07 #101
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_55704709
Gelukkig nieuwjaar iedereen hier.

Best veel vernielingen en brandjes in Vlissingen , 1 keer brandweersirene horen afgaan rond 3 uur.
Verder een kapotte telefooncel hier bij de oude shell (nu een leger des heils verzamelpunt) en een rioolputdeksel helemaal weg.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_55757531
Terneuzen he lekker rustig was het op oudjaar bahalve @ de Q
I feel your pain homey, i got the same story. But since you came to Christ you got to bring His name Glory.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')