Zulke reacties, echtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees net ook een comment op de CaS site, om te janken weer. Mevrouw d'r eten werd bij de entree afgepakt en nu moest ze een dure pannekoek kopen
.
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Inderdaad belachelijk... Gewoon binnendoor via Nieuwerkerk naar Dreischor, van Dreischor naar Zonnemaire, van Zonnemaire naar Brouwershaven, van Brouwershaven naar Scharendijke en dan kom je er ook...quote:Zulke reacties, echt
Net als deze:
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Ja idd al die duitsersquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Fredo55 het volgende:
Renesse is wel relax, alleen voor mij wat te druk in het hoogseizoen.
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterscheldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Fredo55 het volgende:
Van schietende politieagenten tot gravende duitsers.
Ja inderdaad.quote:
Ik denk niet dat ik dat nog ga meemaken iig.quote:
Ik sta dr niet op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Fredo55 het volgende:
Heb even een kaartje gemaakt:
[ afbeelding ]
Er is nog genoeg plaats over, dus voor de Zeeuwen die er nog niet opstaan..zeg het even.
Met een beetje valsspelen heb ik gelijk:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterschelde
Klopt, ben Zeeland ook opeens zat geworden de laatste tijd eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
quote:
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |