Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:50 schreef nachtzuster het volgende:
Misschien ideetje voor Piles om een nieuwe te maken
Precies, dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom niet![]()
Maar van die foto's ken ik geen een username, dus die is al best oud
Eerst maar eens lijstje compleet makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Sandman en Vava wel van naam, ParanoidEv komt niet bekend voorquote:Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
Dat kan gezien de snelheid van dit topic wel even duren danquote:
Dan moeten ze eerst hier langskomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef nachtzuster het volgende:
Maar misschien is het wel een reden om weer eens te posten hier voor de Zeeuwse Fokkertjes
ParanoidEv - Terneuzenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
ParanoidEv - Terneuzen
Mascleta - Goes
Piles - Kerkwerve
Nachtzuster - Oostburg
?-?
etc.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Al lurk ik hier meer dan dat ik post.
Valt tegen hèquote:
Hm, ondertussen is de zon wel vanachter de wolken gekomen én de lucht is nu een stuk blauwer.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Valt tegen hè![]()
*gaat korte broek maar weer uitdoen dan![]()
Ja, ik ben een zeeuw, maar ik voel me half zeeuw.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben eigenlijk maar een halve Zeeuw.Besefte dat pas onlangs.
Wat een tijd om op je werk aanwezig te zijn.quote:De twee bedreigden een medewerker van de strandtent op het Nollehoofd tussen 02.15 en 04.00 uur. Ze gebruikten daarbij een wapen. De overvallers vertrokken met een nog onbekend geldbedrag.
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef Menn0 het volgende:
Ik zag bij de Music Store een aantal dezelfde dvd's staan over Zeeland, toepasselijk ganaamd 'Zeeland' ... Heeft iemand hier die toevallig en is er iets aan?
Hmm er staat me nog iets bij dat erop stond 'Zeeland zo natuurgetrouw mogelijk in beeld gebracht'quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijn
Jij ook Zeeuw trouwens?
Ja, erg triest.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:32 schreef Menn0 het volgende:
Bij een ongeluk in Tholen zijn vanochtend zes personen gewond geraakt. Onder de slachtoffers waren volgens omstanders drie kleine kinderen en drie volwassenen.
Door nog onbekende oorzaak kwamen rond 08.15 uur twee auto's met elkaar in botsing op de Welgelegen. Eén van de auto's kwam in de sloot terecht. Zes ambulances uit de regio's Zeeland en Midden en West-Brabant en traumahelikopters uit Nijmegen en Rotterdam waren geroepen om hulp te verlenen. Deze laatste is later toch gecanceld. Omdat er sprake zou zijn van een beknelling zijn brandweerploegen uit Tholen, Sint-Annaland en Sint-Maartensdijk opgeroepen.
De aard en ernst van het letsel van de slachtoffers is nog niet bekend. De weg was vanochtend afgesloten voor verkeer. De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse van de politie doet technisch onderzoek naar de aanrijding.
Met dank aan Fredo55 voor de submit.
Lijkt me trouwens wel leuk werk.quote:Fredo55 zegt:
waar hang jij dan uit?
Wouter zegt:
Ik zit nu op mn kont in de westbuis van de westerscheldetunnel
Fredo55 zegt:
verveel je je?
Wouter zegt:
helemaal alleentjes
Wouter zegt:
Te wachten op mn collega's
Wouter zegt:
Lang leve msn op de mobiele telefoon, je moet toch wat tegen de verveling?
Wouter zegt:
Collegas komen net aangereden met spullen voor lichtmeting.
Er staan nieuwe foto's, ikzelf herken ze niet.. maar twijfel over die foto waar je de Lucardi winkel op ziet,of dat die in Vlissingen is.. kga het eerdaags eens checken want moet er toch nog zijn!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:07 schreef Menn0 het volgende:
Zoek mee, medezeeuwen en win schitterende prijzen
Na openen link kies voor 'Zoek de zon' en daarna 'Naar de fotogalerij'
Scroll down naar Zeeland en succes!
Ja, die van Lucardi dacht ook al Goes of Middelburg. Maar die in M'burg staat naast een kledingzaak (sps ofzo) en dat dacht ik nu ook te herkennen van die foto.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zijn alledrie weer in Middelburg.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 07:27 schreef Menn0 het volgende:
Ik kom nog in Vlissingen vandaag,misschien neem ik wel even de trein naar m'burg om eens poolshoogte te nemen!
Whehe,het had ook niet de moeite geweest. Ik ben gaan checken en kon de 3 lokaties makkelijk vinden...maar die stickers zijn pleite! Afijn ik heb Middelburg weer eens gezien,ff geshopt,gegeten en wat groen ingeslagenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], ik woon in Vlissingen, maar ik neem daar echt de moeite niet voor
.
Zulke reacties, echtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Lees net ook een comment op de CaS site, om te janken weer. Mevrouw d'r eten werd bij de entree afgepakt en nu moest ze een dure pannekoek kopen
.
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Inderdaad belachelijk... Gewoon binnendoor via Nieuwerkerk naar Dreischor, van Dreischor naar Zonnemaire, van Zonnemaire naar Brouwershaven, van Brouwershaven naar Scharendijke en dan kom je er ook...quote:Zulke reacties, echt
Net als deze:
quote:Goed verlopen? (29-6-2008 om 10:01 uur)
Ik kwam dus ergens anders vandaan en de N57 was gewoon afgesloten... Belachelijk dat je gewoon een hoofdweg afsluiten zonder dit duidelijk met borden aan te geven. Kon dus helemaal terug om uiteindelijk naar Middelburg te rijden.
Ja idd al die duitsersquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef Fredo55 het volgende:
Renesse is wel relax, alleen voor mij wat te druk in het hoogseizoen.
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterscheldequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef Fredo55 het volgende:
Van schietende politieagenten tot gravende duitsers.
Ja inderdaad.quote:
Ik denk niet dat ik dat nog ga meemaken iig.quote:
Ik sta dr niet op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Fredo55 het volgende:
Heb even een kaartje gemaakt:
[ afbeelding ]
Er is nog genoeg plaats over, dus voor de Zeeuwen die er nog niet opstaan..zeg het even.
Met een beetje valsspelen heb ik gelijk:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef Piles het volgende:
[..]
En binnenkort zal er wel weer een Belg verzuipen in de Oosterschelde
Klopt, ben Zeeland ook opeens zat geworden de laatste tijd eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
quote:
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:17 schreef LudoSanders het volgende:
De TT klopt niet, wat een saaie bedoeling.
Dat zou me niets verbazen.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is hier zo leuk dat niemand tijd heeft om te posten joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |