Nie verklappen dat ik het ben Japquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
20 miljoen naar het schijnt hier in Vlissingen gevallen.
3x raden waar ik woon....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
20 miljoen naar het schijnt hier in Vlissingen gevallen.
Gezien je naam heb jij het in ieder geval niet gewonnen, of je moet je Joegoslavische naam naar het Nederlands hebben vertaald haha...quote:
Als jij nou eens 20 miljoen wint hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor mij hoeft 20 miljoen ook niet echt. Hoewel, kan je je ouders en beste vrienden ook miljonair maken, ook leuk.
Ja idd.quote:
Zeeland is niet saaiquote:» Er is al 35 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Ik kan hem ook wel ophalen,quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland is niet saai
Ik ga het hier maar proberen: FOK! Stok door NL-spel deel 70 *O* Waarde *O*
De FOK!-stok ligt dus al een tijdje in Waarde te wachten tot ie opgehaald wordt. Ik wilde m zelf halen, maar anderhalf uur is me toch iets te ver. Dus wie haalt m op en legt m ergens anders neer?
Als ie in Goes (of dichterbij Schouwen-Duiveland) komt te liggen wil ik m wel halen en verder brengen
wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Tholen is een tussengeval, het hoort niet bij Brabant maar ook niet bij Zeeland.![]()
ja zekers, ik hoor hier geen zeeuws meer hoor,quote:
Dat is vreemd, ik ken mensen uit Tholen die ik met mn Walchers amper kan verstaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
ja zekers, ik hoor hier geen zeeuws meer hoor,
ik weet niet hoe dat bij jullie zit?![]()
Vandaag kwam Omroep Zeeland filmen op het werk,
en die zei dat dus ook.
quote:Het gebruik van het Zeeuws op Tholen schijnt niet zo hoog meer te zijn als op Schouwen-Duiveland of het Zuid-Bevelandse platteland; vermoedelijk komt dit door de vrij sterke Brabantse immigratie. Van onbruik is echter nog geen sprake.
Hebben ze het dan over het eiland tholen of het dorp tholen?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:10 schreef Fredo55 het volgende:
Ik ben ook in Oud-Vossemeer geboren.![]()
Heb gewoon zo een raar gevoel als ik dit eiland af ga..
het is zo anders.
Trouwens, misschien ligt het er wel aan dat Tholen en Oud-Vossemeer vrij rooms zijn.
Dit komt van wiki:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |