Whaha je kent me hequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Whaha Nieks, ik had al meteen de gedachte, zal wel een storing zijn....
Mijn moeder deed ook de ramen en deuren dicht. Zoals het hoort zou ik bijna willen zeggen. Laatst was er ook een storing ergens anders. Daar bleef ook iedereen buiten lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Geloof trouwens dat ik een van de weinige was...iedereen op straat liep rustig verder en reageerde totaal niet.
Alleen in zeeland speciaal shops of?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
Ze verkopen ze wel buiten Zeeland hoor MouzurX. Maar niet in elke winkel.
Albert Heijn bijv.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Alleen in zeeland speciaal shops of?
Klopt. Hier in Delft drie keer gekocht en drie keerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:35 schreef Fredo55 het volgende:
Bolussen buiten Zeeland zijn gewoon niet te freten.![]()
Vasse.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Hier in Delft drie keer gekocht en drie keerBij Vasse in Lewedorp daarentegen zijn ze heerlijk
![]()
Ik zag het inderdaad in het topic over jullie huisje!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:08 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik mag sinds kort hier ook gaan meeposten.
Ja,het is zeer triest daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:48 schreef Piles het volgende:
Doel is de kerncentrale bij Antwerpen
Het dorpje daar heet Doel (wat nu een spookdorp is volgens mij).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:17 schreef dylanos het volgende:
Wat vind jij ?
- Doel DUMPEN
- Doel LATEN
- Doel is Belgie, dus boeit me weinig
Ik vind 't nog steeds een pokkeend rijden. M'n vader woont tussen Arnemuiden en Lewedorp in, maar Axel is dan nog altijd drie kwartier karren terwijl je met een half uurtje in BoZ en met een uurtje in Rotterdam bentquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:08 schreef MadSteven het volgende:
Dus tja, van de week voor het eerst van DVD's gekocht in de FRS van Goes en mijn telefoon in de Orange Shop daar gehaald. En niet in Eindhoven. Ik begin langzaamaan weer Zeeuw te worden.
En wat is dan precies de vraag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:29 schreef dylanos het volgende:
@ Piles... nou ligt aardig dicht tegen de grens?
En dow dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |