quote:Op maandag 11 februari 2008 19:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Hebben ze het dan over het eiland tholen of het dorp tholen?
Ze zeggen ''op Tholen'' .. dat betekend het hele eiland.quote:Het gebruik van het Zeeuws op Tholen schijnt....
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef nieky het volgende:
Vanavond maar weer stappen in Middelburg, ook altijd gezellig!
Ik ga altijd over de provinciegrenzen heen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.
Dr blijft lekker veel over!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:56 schreef nieky het volgende:
Vanavond maar weer stappen in Middelburg, ook altijd gezellig!
Al zegt dat meer over Zeeland dan over Goesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goes is by far de beste 'uitgaansstad' van Zeeland.
Afgelopen nacht viel het reuze mee! Was redelijk rustig in de oren! Vanavond maar weer eens kieken in de oren!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:23 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dr blijft lekker veel over!
Vorig jaar Flaix dicht, deze week Natio.
Dan maar 2 uur in de rij staan voor de Oren tussen de vissticks die nu ook wel allemaal daarnaar toe zullen gaan.
Haha toe maar, voor wat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Fredo55 het volgende:
Maandag ben ik op Omroep Zeeland te zien.
De Zeeuwse zaak, gaan ze zeeuwse producten filmen.quote:
Je hebt toch Divine ook nog? en Mambo's ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef nieky het volgende:
[..]
Afgelopen nacht viel het reuze mee! Was redelijk rustig in de oren! Vanavond maar weer eens kieken in de oren!
Maar er blijft inderdaad weinig over in Middelburg....maar vermaak me wel hoor
En dat als de hoofstad van Zeeland.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef nieky het volgende:
[..]
Maar er blijft inderdaad weinig over in Middelburg....
Wat is daar uberhaupt voor ergs aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:54 schreef Fredo55 het volgende:
Maandag ben ik op Omroep Zeeland te zien.
Ik was nogal pissig die dag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is daar uberhaupt voor ergs aan.
Ja dat heb je ook nog.....maar of je daarheen wilt is een tweedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:54 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Je hebt toch Divine ook nog? en Mambo's ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |