abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 september 2007 @ 17:03:40 #1
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53031770
Voor al uw vragen, kritiek en complimentjes

Vorig deel: Truth Feedback
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 8 september 2007 @ 17:19:25 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53032075
nietuithetoogverliespost
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 13 september 2007 @ 20:19:27 #3
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53154286
graag slot op topic van madelaine
  Moderator donderdag 13 september 2007 @ 20:26:16 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53154452
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef Spellmeista het volgende:
graag slot op topic van madelaine
Bedankt voor je melding
  woensdag 19 september 2007 @ 07:34:34 #5
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53291161
Is het misschien mogelijk de dromentopics meer centraal te houden? Er dwarreld nu vanalles rond in truth over dromen.
  Moderator woensdag 19 september 2007 @ 08:24:24 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53291542
quote:
Op woensdag 19 september 2007 07:34 schreef Spellmeista het volgende:
Is het misschien mogelijk de dromentopics meer centraal te houden? Er dwarreld nu vanalles rond in truth over dromen.
Ik vind persoonlijk dat je mensen niet kunt verplichten om in een centraal topic te posten.
  Admin woensdag 19 september 2007 @ 08:25:23 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_53291559
*Complimentjespost*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:02:10 #8
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53292052
quote:
Op woensdag 19 september 2007 08:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat je mensen niet kunt verplichten om in een centraal topic te posten.
dat bedoel ik ook niet..ik dacht dat dat juist de bedoeling was van het centrale topic..

we gaan helemaal niemand iets verplichten
  woensdag 19 september 2007 @ 18:41:44 #9
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_53306944
dubbeltopic over meteoriet
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:21:31 #10
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_53845119
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:49:52 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53845896
quote:
Schele .

Maar nee, zoals je ookal ziet als je een beetje rond kijkt in de topics wordt er niet overal gezegd dat je maar naar het skeptics topic moet gaan. Echter is dat LOA topic geen discussietopic over het wel of niet bestaan van het hele gedoe dus laten we dat topic ook zo. voor een discussie is altijd plek maar als de TS al aangeeft dat niet in dat topic te willen dan houden we dat zo . Dat soort topics hebben ook een plekje in TRU.
Vrijheid
pi_54189365
Ik vind het prima dat je mijn posts verwijderd hebt in het 'schommel topic'. Ging misschien wat ver Echter vind ik wel dat je ook mag reageren op de postmethode van Summers. Misschien valt het jou niet op, maar ze schoffeert iedereen die het niet met haar eens is. Ze reageert nergens inhoudelijk op; ze leest andermans reacties niet. Dan is het op zich ook wel logisch dat je op een gegeven moment dit soort felle reacties krijgt van anderen.

L. Denningers inhoudelijke reactie op haar heb je ook verwijderd. Je had alleen het laatste stukje hoeven verwijderen. De rest van zijn post viel prima in de lijn van haar post.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:16:25 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54189831
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 20:52 schreef The_End het volgende:
Ik vind het prima dat je mijn posts verwijderd hebt in het 'schommel topic'. Ging misschien wat ver Echter vind ik wel dat je ook mag reageren op de postmethode van Summers. Misschien valt het jou niet op, maar ze schoffeert iedereen die het niet met haar eens is. Ze reageert nergens inhoudelijk op; ze leest andermans reacties niet. Dan is het op zich ook wel logisch dat je op een gegeven moment dit soort felle reacties krijgt van anderen.

L. Denningers inhoudelijke reactie op haar heb je ook verwijderd. Je had alleen het laatste stukje hoeven verwijderen. De rest van zijn post viel prima in de lijn van haar post.
Ik zie wel wat je zou irriteren aan summers poststijl hoor, daar niet van. Echter zie ik haar ook doorgaans haar eigen mening geven en mensen vallen haar erop aan en blijven dat doen dus is het logisch dat iemand terugbijt, niet dan? Sinds het begin dat ze er is geeft ze alleen haar eigen waarheid, die hier dus nog wel telt, men valt haar erop aan en overtreft haar zekerheid over de dingen die ze mee gemaakt zegt te hebben. Jij valt haar aan op haar poststijl maar kijk ook eens naar jezelf. Het is op het moment 4 tegen 1 ofzo en dat is jammer.

Dus ja, ik zie wel dat je geïrriteerd kan raken door mensen die met zo'n zekerheid achter die 'zweefteverij' staan maar hier in dit subforum heb je dat te accepteren, heel simpel. Dit wilt dus niet zeggen dat je geen kritiek kan geven, zeker niet in de skeptic's corner oid maar houd het in Godensnaam ( of Bobsnaam ) nou een keertje een beetje beschaafd. Dat gehuil over domme mensen en slimme mensen als men een andere mening heeft over iets is gewoon jammer te noemen. Je mag zeggen wat je wilt over bijvoorbeeld summers ( oh nee, toch niet ) maar 'pak' haar op de punten en niet op de poststijl die jou misschien niet aanstaat.

In deze zijn jullie ( Jij, L.Denninger etc. ) te ver doorgeschoten met jullie gedrag en daar moeten jullie toch even iets tegen doen want het komt de TRU-sfeer niet ten goede. Ik zal nooit accepteren dat er iemand afgezeken wordt alleen om het feit dat ze niet meebuigt met de stem der rede. Want rede is ook niet alles wat de wereld laat draaien.
Vrijheid
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:32:27 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_54190210
Er is niks mis met mijn postmethode the end , ik bekijk het alleen niet wetenschappelijk , het lijkt wel alsof dat MOET , en als ik dat niet doe dan is er iets mis met mij of mijn post " klopt" niet .of ik ben niet geschoold genoeg of dom , sorry maar hoe wil je dat ik daarop reageer ?
Als iedereen zoals jou moet denken en alles van jou kant moet bekijken dan is iedereen toch overbodig en volstaat de wereld alleen met jou ? ik schoffeer niet iedereen , ik had het specifiek tegen jou en denninger ., ik bekijk alles van mijn kant vanuit mijn achtergrond , dat is 30 jaar ervaring , ik kan er weinig aan doen dat ik praat vanuit die ervaring , jij en denniger ergeren je eraan dat ik niet jullie " regels" volg . ik moet al maanden aanhoren hoe dom ik wel niet ben als ik dat niet doe en dat ik wel vmbo of lager zal hebben omdat alleen "zulke" mensen dat soort ervaringen hebben . ,
Ik volg julli er egels niet maar ervaar het wel, van mij uit gezien zou het toch dom zijn als ik dan plotseling jullie regels moet volgen ...
verman jezelf maar en accepteer dat jou regel niet de mijne is . misschien irriteer je jezelf dan minder aan mijn niet wetenschappelijke posts volgens jouw regels en denkwijze .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:50:15 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54190599
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Summers het volgende:
Er is niks mis met mijn postmethode the end , ik bekijk het alleen niet wetenschappelijk , het lijkt wel alsof dat MOET , en als ik dat niet doe dan is er iets mis met mij of mijn post " klopt" niet .of ik ben niet geschoold genoeg of dom , sorry maar hoe wil je dat ik daarop reageer ?
Als iedereen zoals jou moet denken en alles van jou kant moet bekijken dan is iedereen toch overbodig en volstaat de wereld alleen met jou ? ik schoffeer niet iedereen , ik had het specifiek tegen jou en denninger ., ik bekijk alles van mijn kant vanuit mijn achtergrond , dat is 30 jaar ervaring , ik kan er weinig aan doen dat ik praat vanuit die ervaring , jij en denniger ergeren je eraan dat ik niet jullie " regels" volg . ik moet al maanden aanhoren hoe dom ik wel niet ben als ik dat niet doe en dat ik wel vmbo of lager zal hebben omdat alleen "zulke" mensen dat soort ervaringen hebben . ,
Ik volg julli er egels niet maar ervaar het wel, van mij uit gezien zou het toch dom zijn als ik dan plotseling jullie regels moet volgen ...
verman jezelf maar en accepteer dat jou regel niet de mijne is . misschien irriteer je jezelf dan minder aan mijn niet wetenschappelijke posts volgens jouw regels en denkwijze .
Dat dus, nu moet ik niks maar wil er wel even bijzeggen dat je in bijvoorbeeld de skeptic's corner wel te leven hebt naar de regels van dat topic en daar zal ik niet zo snel modereren op bepaalde opmerkingen omdat nou juist het topic is waar de skeptici met de skepter zwaaien . Daarbuiten heb ik in ieder geval geen zin in dat gezeur.
Vrijheid
pi_54190753
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:16 schreef jogy het volgende:
In deze zijn jullie ( Jij, L.Denninger etc. ) te ver doorgeschoten met jullie gedrag en daar moeten jullie toch even iets tegen doen want het komt de TRU-sfeer niet ten goede. Ik zal nooit accepteren dat er iemand afgezeken wordt alleen om het feit dat ze niet meebuigt met de stem der rede. Want rede is ook niet alles wat de wereld laat draaien.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Het ging te ver. Ik zal me daarvan weerhouden voortaan.
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:32 schreef Summers het volgende:
Het is niet dat je het niet wetenschappelijk bekijkt. Je gooit alle rationaliteit de deur uit. In het 'schommel topic' is dat heel duidelijk te zien. Er zijn heel veel manieren waarom een schommel kan bewegen. Jij neemt meteen aan dat het een paranormale gebeurtenis zou moeten zijn, ondanks dat veel mensen aangeven dat het heel goed de wind zou kunnen zijn.

Je schoffeert wel mensen. Je zegt zelf ook dat anderen dom zijn, dat ze closed minded zijn enz enz. dan kan je de bal natuurlijk ook terug verwachten.

Je hoeft niet mijn 'regels' te accepteren (zou wel makkelijker zijn ), dan zou de discussie wel heel saai worden... Maar ik zou het wel fijn vinden als je reageert op wat ik schrijf en niet er wat omheen verzint.

Verder heb je wel er wel gelijk in dat het niet netjes is om op die manier op je te reageren. (Zie het maar als een stukje frustratie ofzo ). Dat zal ik niet meer doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2007 21:58:38 ]
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:33:27 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54191503
.
Vrijheid
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 23:49:24 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_54212503
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 21:57 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Het ging te ver. Ik zal me daarvan weerhouden voortaan.
[..]

Het is niet dat je het niet wetenschappelijk bekijkt. Je gooit alle rationaliteit de deur uit. In het 'schommel topic' is dat heel duidelijk te zien. Er zijn heel veel manieren waarom een schommel kan bewegen. Jij neemt meteen aan dat het een paranormale gebeurtenis zou moeten zijn, ondanks dat veel mensen aangeven dat het heel goed de wind zou kunnen zijn.

Je schoffeert wel mensen. Je zegt zelf ook dat anderen dom zijn, dat ze closed minded zijn enz enz. dan kan je de bal natuurlijk ook terug verwachten.

Je hoeft niet mijn 'regels' te accepteren (zou wel makkelijker zijn ), dan zou de discussie wel heel saai worden... Maar ik zou het wel fijn vinden als je reageert op wat ik schrijf en niet er wat omheen verzint.

Verder heb je wel er wel gelijk in dat het niet netjes is om op die manier op je te reageren. (Zie het maar als een stukje frustratie ofzo ). Dat zal ik niet meer doen.
Ik gooi idd alle rationaliteit de deur uit , niet omdat ik tegendraads wil zijn of iets eromheen wil verzinnen maar omdat juist de ervaring overblijft als alle rationaliteit weggegooit is , het is niet van toepassing bij een ervaring , het is dan ook moeilijk of onmogelijk om rationeel te zijn om een ervaring uit te leggen .
Ik neem idd aan dat het een paranormale gebeurtenis kan zijn , vanuit mij gezien is dat het meest logische , of dat nou wel zo is of niet .
Idd waren er iets van 10 mensen die aangaven dat het de wind kon zijn , ik voelde mij geroepen om als tegenhanger te plaatsen dat het paranormaal kon zijn of was . omdat zulke verschijnselen voor mij heel goed in dat plaatje passen en idd was ik daarbij niet zo correct in mijn post .
Dat veel mensen iets vinden zegt mij op zich niks en hoeft niet automatisch te betekenen dat ik het dan ook maar zo moet zien of benaderen of waar is .
Als ik mensen dom noem is dat juist de bal terugkaatsen omdat ze mij eerst zo noemden ,zo kinderachtig ben ik dan ook wel weer , ook fout van mij idd .
Ik begrijp de irritatie en frustratie egenlijk wel , ik huppel van topic naar topic ( maar ik ben wel serieus )en dus ook de sceptic corner , Ik was me er niet van bewust dat dat een speciale topic was waar sceptici het specifiek op een wetenschappelijke manier wilden benaderen naast alle andere topics , en dat is eigenlijk ook wel prima want zo is er voor iedereen een plek waar ruimte is voor iedere zienswijze .
In dat licht gezien was ik idd een tralala ik post mijn mening en huppel er lekker doorheen , dat heeft doorgewerkt naar andere topics .
Nu ik dat weet probeer ik er ook weg te blijven en niet te posten als het niet van toepassing is wetenschappelijk gezien ( met moeite , jaja ) ik lees het wel
Ik zal voortaan ook beter opletten wat ik zeg en waar en op welke manier , fijn iig dat je toch mans genoeg blijkt te zijn
pi_54238388
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 23:49 schreef Summers het volgende:
Nu ik dat weet probeer ik er ook weg te blijven en niet te posten als het niet van toepassing is wetenschappelijk gezien ( met moeite , jaja ) ik lees het wel
Ik zal voortaan ook beter opletten wat ik zeg en waar en op welke manier , fijn iig dat je toch mans genoeg blijkt te zijn
Je hoeft van mij niet weg te blijven hoor. Als jullie allemaal wegblijven valt er niks meer te discussieren...
pi_54947886
@senesta,

Mijn reactie in het www=666 topic was gewoon een grapje, maar je kan het natuurlijk ook bloedserieus wegmodden.
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:32 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54948104
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:43 schreef The_End het volgende:
@senesta,

Mijn reactie in het www=666 topic was gewoon een grapje, maar je kan het natuurlijk ook bloedserieus wegmodden.
Mjah maar als ik net een opmerking geef over onzinnige opmerkingen dan is het niet natuurlijk niet handig om die opmerking op de hak te nemen
pi_54948284
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef senesta het volgende:
Mjah maar als ik net een opmerking geef over onzinnige opmerkingen dan is het niet natuurlijk niet handig om die opmerking op de hak te nemen
Nou wat een verschrikking. Het is al zo'n serieus onderwerp he!
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 17:41:42 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54950464
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef The_End het volgende:

[..]

Nou wat een verschrikking. Het is al zo'n serieus onderwerp he!
Het topic staat niet in ONZ, The_End
Bovendien is de strekking van je opmerking "als je iets zinnigs te zeggen heb hoef je hier niet te posten" iets wat stelselmatig in TRU word gepost en ik vat dat inderdaad al lang niet meer als geintje op
Zeker niet nadat ik een opmerking maak op een post met een zelfde neerbuigende strekking.
  zondag 9 december 2007 @ 14:35:26 #24
124403 UZN
Hello world!
pi_55145314
o.a. Paaskonijn loopt in mijn spookhuis topic te baggeren

Permban van thruth. Hij gelooft daar toch niet in.
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 17:43:09 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55149607
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef UZN het volgende:
o.a. Paaskonijn loopt in mijn spookhuis topic te baggeren

Permban van thruth. Hij gelooft daar toch niet in.
Subgebonden bans doen we niet meer aan
Maar ik lees mee
  zondag 9 december 2007 @ 18:49:26 #26
124403 UZN
Hello world!
pi_55150853
Oh. Nou ban dan maar helemaal
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 18:55:28 #27
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55150964
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:49 schreef UZN het volgende:
Oh. Nou ban dan maar helemaal
Dah kan ik niet

Neh, ik ben bang dat de opmerkingen vervelend waren maar niet direct banbaar
Ik hou het topic in ieder geval in de gaten
  zondag 9 december 2007 @ 18:57:54 #28
124403 UZN
Hello world!
pi_55151018
Toen ik zei "Harry Potter is dood" ben ik ruim een week gekickt
  zondag 9 december 2007 @ 19:26:25 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55151610
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:57 schreef UZN het volgende:
Toen ik zei "Harry Potter is dood" ben ik ruim een week gekickt
'Goh'
Vrijheid
  donderdag 20 december 2007 @ 22:48:07 #30
199435 Humanist
GOD BESTAAT NIET
pi_55429004
quote:
Het lijkt me in ieder geval gericht aan elke malloot die oprecht 'gelooft' in een fabel als 'reincarnatie'...
quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door senesta op 20-12-2007 10:34 (Flame verwijderd) ]
Sinds wanneer is de woordcombinatie 'malloot' en 'fabel' editwaardig? Wat is dit voor kolder? Welke achterlijke gladiool heeft het beschermen van tere zweverzieltjes hier uit te breiden tot bovenstaande betutteling? Gadverdamme zeg, wat een gore zooi.
Dat zelfs 39 procent van [moslim]vrouwen zelf het geoorloofd vinden als ze geslagen worden onder bepaalde omstandigheden, en dat is als ze seks weigeren, als ze het eten aan laten branden en als ze ruzie heeft met haar man.
  donderdag 20 december 2007 @ 22:49:21 #31
199435 Humanist
GOD BESTAAT NIET
pi_55429036
Oh, dat was trouwens in dit in deze hoop compost: Het reincarnatie dilemma. rijk en arm?
Dat zelfs 39 procent van [moslim]vrouwen zelf het geoorloofd vinden als ze geslagen worden onder bepaalde omstandigheden, en dat is als ze seks weigeren, als ze het eten aan laten branden en als ze ruzie heeft met haar man.
  donderdag 20 december 2007 @ 23:19:20 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55430023
quote:
Op donderdag 20 december 2007 22:48 schreef Humanist het volgende:

[..]

[..]

Sinds wanneer is de woordcombinatie 'malloot' en 'fabel' editwaardig? Wat is dit voor kolder? Welke achterlijke gladiool heeft het beschermen van tere zweverzieltjes hier uit te breiden tot bovenstaande betutteling? Gadverdamme zeg, wat een gore zooi.
weet je, als je nu een serieus antwoord wil op dergelijke vragen, kan het handig zijn als je gewoon een normale toon aanslaat. Misschien dat ze dan wat eerder genegen zijn om te antwoorden.

Zoals jij dat nu doet vind ik niet een hele fijne benadering van de mods. En als je nou vind dat er in dit forum alleen maar tere zweverzieltjes rondlopen, en je vindt dat je zelf niet tot die doelgroep behoort, en als het nu allemaal fabeltjes vindt, wat doe je dan in dit subforum.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 20 december 2007 @ 23:27:16 #33
199435 Humanist
GOD BESTAAT NIET
pi_55430222
Oh, ja, dat geneuzel, juiste benadering, enzo.
Denk daar over na als je posts mod omdat er woorden als 'malloot' in staan, wil je. En niet bij de afhandeling daarvan.
  donderdag 20 december 2007 @ 23:39:00 #34
199435 Humanist
GOD BESTAAT NIET
pi_55430517
Oh, laat ik het even verduidelijken: Ik ben het niet oneens met je punt, buzzer. Maar wel met betreffende modactie. Dat domineert mijn initiele reactie alhier, mijns inziens begrijpelijkerwijs. Vandaar!
  Moderator donderdag 20 december 2007 @ 23:52:50 #35
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55430870
quote:
Op donderdag 20 december 2007 23:27 schreef Humanist het volgende:
Oh, ja, dat geneuzel, juiste benadering, enzo.
Denk daar over na als je posts mod omdat er woorden als 'malloot' in staan, wil je. En niet bij de afhandeling daarvan.
We hebben in TRU heel veel last van mensen die elk topic binnen komen vallen en mensen die zich met de betreffende materie bezig houden voor malloot/zwakzinnig/gestoord en nog meer van dergelijke termen uitmaken.
Het maakt dat mensen niet meer in TRU willen posten en al zeker geen topics meer willen openen.

Bovendien schijnt de laatste tijd weer elk topic dat geopend word meteen te veranderen in een discussie over het bestaan van iets, terwijl mensen ook gewoon wel eens over inhoudelijke dingen willen discusseren, inzichten willen uitwisselen zonder meteen in die bestaans discussie te zitten.
Speciaal voor de bewijs vragen en om de critici een plek te geven om dan toch daar over te discuseren hebben we het sceptics topic geopend, zodat sommige andere topics daarvan vrij kunnen blijven.

We hebben daar al eerder ook een topic over geopend: Hoe nu verder? .
Jouw opmerking over al die malloten die in reincarnatie geloven vond ik dan ook wel editwaardig.

En het topic heb ik gevolgd hoor, het was de vraag van TS of rijkdom of armoede een graadmeter zijn op de weg van reincarnatie
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:30:15 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56066536
het lijkt wel of fok in de war is , bij topic reiniging huis door paragnost zie ik 15 reacties maar zie er maar 1 en al een paar dagen loopt het een beetje raar en zie je soms dubbele post of een reactie die niet word geplaatst ?
  woensdag 16 januari 2008 @ 09:31:05 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56066545
wat is er aan de hand met fok ? reacties die niet worden geplaatst , topics met 15 reacties maar zie er maar 1 enz ..
  Moderator woensdag 16 januari 2008 @ 10:19:51 #38
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56067362
Geen idee Summer, ik ga even voor je kijken
  woensdag 16 januari 2008 @ 10:33:28 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56067601
Vermoedelijk ligt het aan je eigen pc, Summer. Haal je cookies en temporary internet files even weg en herstart je browser. Er zijn wel kleine probleempjes met fok maar niet zoals jij er last van hebt. .
Vrijheid
  woensdag 16 januari 2008 @ 11:02:56 #40
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56068136
Ok , ik heb de reactie kunnen lezen toen ik uitlogte maar om te reageren moet ik weer inloggen lol ,
ik heb tijdelijke bestanden verwijderd enzo , hmm beetje omslachtig , misschien helpt een nieuwe naam aanmaken . de laatste reactie die ik kan lezen hier op feedback als ik ingelogd ben is bijv van 13 september 2007 .
  Moderator woensdag 16 januari 2008 @ 11:24:30 #41
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56068620
Vreemd hoor Summer, ik heb rondgekeken maar je bent volgens mij de enige met die klachten.
Ik denk eigenlijk dat een nieuwe naam aanmaken ook niet heel veel helpt
  maandag 21 januari 2008 @ 12:28:19 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56196691
ik weet al waarom fok zo raar deed , ik was op twee pc's en dus twee ip adressen en niet goed uitgelogt , vandaar dat ie in de war was .
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 12:43:04 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56197040
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:28 schreef Summers het volgende:
ik weet al waarom fok zo raar deed , ik was op twee pc's en dus twee ip adressen en niet goed uitgelogt , vandaar dat ie in de war was .
Oké
Dus het is nu helemaal weer opgelost?
  maandag 21 januari 2008 @ 12:57:54 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_56197384
yes , thx
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:19:52 #45
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56292396
Beetje rare vraag misschien.. maar er is een user hier op TRU die een aantal Tarot lessen op Youtube heeft gezet. Hij geeft uitleg over de betekenis van de kaarten en heeft een hele serie filmpjes neergezet daar.
Nu heb ik een aantal weken geleden een post gezien wat een link bevatte naar youtube, en heb een les bekeken van hem. Nu gaat het mij niet om de les, maar wel om het kaartendeck wat hij gebruikte. Ik vond dat een mooi deck, anders dan mijn Rider Whait deck en wilde deze eigenlijk ook aanschaffen.
Kan iemand vertellen welk deck dat was, of weet iemand wie de user is zodat ik het hem kan vragen?
Ik weet het rare vraag, maar wilde er ook geen topic voor openen, en mn history van IE heb ik vorige week leeg gegooid
The truth was in here.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:18:32 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56292978
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
Beetje rare vraag misschien.. maar er is een user hier op TRU die een aantal Tarot lessen op Youtube heeft gezet. Hij geeft uitleg over de betekenis van de kaarten en heeft een hele serie filmpjes neergezet daar.
Nu heb ik een aantal weken geleden een post gezien wat een link bevatte naar youtube, en heb een les bekeken van hem. Nu gaat het mij niet om de les, maar wel om het kaartendeck wat hij gebruikte. Ik vond dat een mooi deck, anders dan mijn Rider Whait deck en wilde deze eigenlijk ook aanschaffen.
Kan iemand vertellen welk deck dat was, of weet iemand wie de user is zodat ik het hem kan vragen?
Ik weet het rare vraag, maar wilde er ook geen topic voor openen, en mn history van IE heb ik vorige week leeg gegooid
leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders Negasado .
Vrijheid
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:24:15 #47
8372 Bastard
Persona non grata
pi_56293071
Top respons
The truth was in here.
pi_56919241
Wtf krijgen we nou? Ik had iets gepost en iemand had dat weggehaald en toen stond er "verwijderd + note". Wat betekent dat?!
Grieken op FOK! <-- w00t, eerste reductio ad hitlerum ooit op een forum (behalve SF)
Keiharde porno HIER!
UW ADVERTENTIE HIER? BEL 06-nogwat
  Moderator zondag 24 februari 2008 @ 12:54:59 #49
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56944222
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef Waris7 het volgende:
Wtf krijgen we nou? Ik had iets gepost en iemand had dat weggehaald en toen stond er "verwijderd + note". Wat betekent dat?!
Dat betekend dat een moderator je post ongepast, storend of topic verpestend vond en hem verwijderd heeft.
De note betekend dat deze opmerking genoteerd is
Het was geen edit van mij of van Jogy maar van NorthernStar, moderator van BNW, daar stond het topic voor het naar TRU werd verplaatst.
  donderdag 6 maart 2008 @ 03:32:06 #50
84524 Morwen
I got life
pi_57189677
[TRU] Centraal dromentopic Deel 5 Deze graag sticky, thanx
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 03:40:02 #51
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57189690
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[TRU] Centraal dromentopic Deel 5 Deze graag sticky, thanx
Het is half vier 's nachts ja! Kom morgenvroeg maar terug.
  donderdag 6 maart 2008 @ 03:53:38 #52
84524 Morwen
I got life
pi_57189704
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 03:40 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is half vier 's nachts ja! Kom morgenvroeg maar terug.
Het is al morgenvroeg.......toch? Tenminste wel ergens op aard

Tenks
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  Moderator donderdag 6 maart 2008 @ 09:24:10 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57191073
Goedemorgen

Thnx NS
  Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 09:27:44 #54